Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Postacie - RepliForce ma prośbę ... |
Wersja do druku |
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 24-12-2009, 03:00 Postacie - RepliForce ma prośbę ...
|
|
|
Cóż mam taką osobliwą prośbę do was. Moglibyście podać mi spis postaci które wymyśliliście?
Chodzi o to, że nie mam skąd czerpać natchnienia i pomysłów na pisanie, a opowieści typu "Poznali się w mam talent, on siedział na perkusji w zespole grającym muzykę z anime, ona była akrobatką. W ostatniej rundzie Wojewódzki dał drużynie "Tanuka" kopa i akrobatka wygrała, jednak chłopak nic nie stracił, bo i tak ostatecznie był z dziewczyną przy kasie, tym razem nie fiskalnej. Wyprowadzili się, zrobili dziecko które..." I właśnie. Jak chciałem pisać dalej te bzdury, zabrakło mi w końcu bohaterów. Sora, Fheo, Arius, Xurik, Sanmax, Klathr II i tak dalej, aż w końcu brakło pomysłów.
Po drugie szykuje też trzecią część Kronik Nevarethu, w której występują Nobody: Ludzie którzy poświęcili Cabal Computer, dla mocy stworzonych postaci. Potrzebuje dużej ilości takich postaci <może któraś się wciśnie na główną rolę> bo Nobody VS Capella a potem Proycon to jednak jest WOJNA nacji. Więc w skrócie: Piszcie tu wszelkiej maści postacie. Kródko o wyglądzie i historii, a jeśli są z FanFicku, to z jakiej serii są |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 24-12-2009, 11:03
|
|
|
U, no to zacznę. W sumie do tej pory wymyśliłem całą masę postaci i tak naprawdę nie byłbym w stanie spisać wszystkich. Co więcej sadzę, że ponad normę się w tym nie wychylam i inni pewnie mają za sobą jeszcze więcej.
W każdym bądź razie traktuj to jako inspirację, bo sam mam zamiar jeszcze tych tworów gdzieś użyć i byłbym niezadowolony, gdyby ktoś potem posądził mnie o plagiat mojej własnej pracy...
Oto dwa klany, jakie stworzyłem kiedyś (2007-2008 rok) na potrzeby Naruto RPG, które nie wypaliło. Pomysły natomiast pozostały i służą mi do dziś.
Tak, uważni dostrzegą w tym niezły mix masy pomysłów, ale mimo wszystko, moim zdaniem, wyszło dość oryginalnie. Tak, nazwisko pochodzi z mangi Love Hina ; )
Aoyama napisał/a: | Aoyama, znany bardziej pod nazwą Shinmey – ryu (ta nazwa bardziej dotyczy szkoły szermierki i technik walki klanu).
Każdy członek klanu nosi w sobie demona krwi. Wnika on w jego ciało wraz z momentem poczęcia. Jest to skutkiem poświęcenia się jednego z protoplastów klanu, który, nie mogąc pokonać demona niszczącego klanowe do - jo, zamknął go w swoim ciele w nadziei, że umrze w wyniku odniesionych obrażeń, a bestia razem z nim. Niestety, demon do tego nie dopuścił i utrzymał swoją mocą protoplastę przy życiu. Nieszczęśnik nie wiedział, że teraz wszyscy jego potomkowie będą nosili brzemię demona, gdyż zainfekował on każdą jego komórkę. Demon więc, automatycznie, podczas poczęcia infekował kolejnych członków klanu.
W wyniku tego, u starszych członków klanu można zauważyć obecność w ich krwi demona, który próbuje wydostać się na zewnątrz. Objawia się to tym, że podczas zaciekłej walki ich oczy się zwężają, białko w nich czernieje, a źrenice świecą na biało. Widok jest po prostu straszny, szczególnie, gdy takich „opętanych” jest kilku. Taka zmiana powoduje wyostrzenie się wszystkich zmysłów i wzrost szybkości, oraz całkowitą niewrażliwością na obrażenia. Niestety, taka przemiana ma także skutki negatywne, w postaci żądzy krwi i zabijania. Jednak doświadczeni shinobi potrafią taką te żądze wywoływać specjalnie, a nawet ją kontrolować.
Objawianie się obecności we krwi demona nie jest pożądane u dzieci, gdyż nie będą one potrafiły zapanować nad szałem i zaczną niszczyć wszystko dookoła. Dla takiego dziecka nie ma już ratunku i musi zostać zgładzone.
Demon staje się silniejszy, wraz ze wzrostem siły osobnika, w którym się znajduje. Ponadto, mimo tego, że bestia podzieliła się miedzy wszystkich członków Aoyama, stanowi jedność. Dla tego też, shinobi, którzy zostali opętani rządzą krwi, widzą, słyszą i czują to, co inni członkowie klanu poddani działaniu demona.
Jest to całkowita ironia losu, ponieważ Aoyama są pogromcami demonów od samego początku istnienia. Jednakże od czasów tego zajścia, stworzyli ogromne archiwum z danymi wielu potworów i demonów, oraz z tajemnymi zwojami wielu technik pieczętowania, także zakazanych. Biblioteka cały czas się powiększa, ponieważ Aoyama mają nadzieję, że uda im się znaleźć sposób na powstrzymanie bestii. Dla tego też ich motto brzmi: Wiedza to potęga, strzeż jej dobrze.
Za swoje główne źródło wiedzy uważają seniorów rodu – liczących niekiedy nawet po 160 lat. Nie mogą się oni poruszać, ani sami odżywiać. Z trudem mówią, a większość ich funkcji życiowych podtrzymują demoniczne siły, które zdeformowały ich ciała w znacznym stopniu. Jednakże Aoyama wierzą, że skoro ich najstarsi krewni są jeszcze na tym świecie, to znaczy, że nie wypełnili jeszcze wszystkiego, co do nich należało. Młodsi proszą ich o rady w ważnych sprawach, zbierają informacje o ich życiu i składują w archiwum. Seniorzy są pod stała opieką, a sali, w której wszyscy się znajdują (około 30 w dużym, zaciemnionym pomieszczeniu, przypominającym bardzo dobry szpital) pilnuje kilkunastu wybranych przez klanową radę strażników.
Jak widać takie źródło wiedzy jest dla Aoyama cenniejsze, niż ich własne życie.
Każda nowa technika i każde zanotowane pojawienie się demona jest na bieżąco opisywane i składowane w archiwum przez najbardziej zaufanych klanowiczów. Wielu Aoyama podróżuje do różnych krajów i zbiera informacje, które mogły by uwolnić ród od przekleństwa, a przy okazji likwidują demony i także zbierają o nich informację.
Dzięki temu ród Aoyama posiada jedną z największych bibliotek w całej wiosce Mgły.
Klan specjalizuje się w walce bronią wszelakiej maści. Słynie z wyrafinowanych i niezwykle skomplikowanych technik walki. Jego członkowie potrafią spowodować przepływ własnej Chakry przez broń, którą się posługują. Zwiększa to znacznie kontrolę nad bronią, która staje się częścią ciała.
Osoby wywodzące się z klanu Aoyama preferują walkę bronią białą (każdy jego członek, po zakończeniu dziesiątego roku życia dostaje własną broń, którą sam wybiera). Posługiwania się nią uczą się już od piątego roku życia, a kontroli przepływu Chakry przez broń całe życie (ciągle polepszają swoje możliwości).
Najstarsi członkowie klanu mają zwyczaj kontrolowania tych młodszych, dla tego też często nasyłają na nich swoich zaufanych ludzi i pozorują napady i walki ninja, by sprawdzić ich umiejętności.
Gdy młody członek klanu Aoyama posiada już własną broń, zaczyna w tedy zgłębiać klanowe techniki. Jest ich wiele, a żaden nie opanował wszystkich (ciągle powstają nowe).
Każdy młody członek klanu musi mieć do perfekcji opanowaną kontrolę nad przynajmniej trzema rodzajami broni. Zazwyczaj są to katana, daikatana, sztylet i nunchaku, ale spotyka się też osoby posługujące się łańcuchami, mieczami bambusowymi (tych lepiej nie ignorować, gdyż potrafią tą bronią wykonywać niemalże cuda), katarami, sztyletami, niekiedy łukiem i różnymi rodzajami broni własnego pomysłu.
Każdy oręż, jaki posiada Aoyama jest wytworem Shinmey – ryu.
Shinmey – ryu mają także doskonale opanowane taijutsu, dzięki czemu mogą walczyć bez użycia broni, także stanowią nie lada wyzwanie nawet pozbawieni oręża.
Wpływ obecności Demona Krwi na ciało Aoyama:
Najbardziej charakterystyczną cechą, która wyróżnia Aoyama od pozostałych ludzi, jest brak podatności na jakiekolwiek wirusy i bakterie. Wynika to z faktu, iż ich układ immunologiczny jest dodatkowo wzmacniany białkami, jakie wytwarza demon. Dzięki temu członkowie tego rodu praktycznie nigdy nie chorują, a na nowe choroby niezwykle szybko się uodparniają.
Inną cechą ich ciała, jest niezwykle szybkie wytwarzanie poszczególnych krwinek. Jeżeli Aoyama jest ranny, jego organizm znacznie przyśpiesza produkcje trombocytów, by szybko zatamować krwawienie. Później organizm wzmaga produkcję leukocytów, by wyeliminować zakażenie. W przypadku dużego ubytku krwi, rośnie także ilość wytwarzanych erytrocytów. Ponadto erytrocyty Aoyama mogą się same dzielić, co jest niemożliwe u reszty ludzi.
By taka nadprodukcja mogła się odbywać, szpik kostny musi być dodatkowo zasilany z czakry jego właściciela. Nie są to wielkie ilości, ale dzięki tym właściwościom Aoyama mogą się wykrwawić tylko przez naprawdę duże rany.
Erytrocyty Aoyama zawierają w sobie więcej hemoglobiny, niż u zwykłego człowieka, tak więc mogą transportować więcej tlenu (dla tego tez Aoyama rzadko miewają zakwasy).
By to wszystko mogło działać, Aoyama musza się dobrze odżywiać, by dostarczać organizmowi jak najwięcej energii. Dla tego brak pokarmu Aoyama odczuwają bardziej dotkliwie, niż reszta ludzi. Często w związku z brakiem pokarmu miewają duże spadki ciśnienia, zawroty głowy, zaburzenia równowagi i pracy mięśni, bóle serca, problemy z koordynacją ruchów. Mogą także stracić przytomność. W skrajnych przypadkach mogą korzystać z czakry demona, jednakże jest to już trzeci poziom jego wyzwolenia, który trzeba wypracować i może go osiągnąć najwcześniej Chunin.
Poziomy Wyzwolenia Demona (Zdejmowanie pieczęci blokujących zło):
Poziom 1: Każdy Aoyama od momentu narodzenia jest na poziomie pierwszym. Jego właściwości patrz wyżej.
Poziom 2: Na tym poziomie Aoyama jest w stanie kontrolować pracę swojego ciała i organów poprzez czakrę. Żaden klanowicz nie jest w stanie osiągnąć sam tego poziomu, musi mu pomóc starszy osobnik będący na tym, lub wyższym poziomie. Po osiągnięci go, jest on stale aktywny. Na tym poziomie Aoyama jest w stanie kontrolować ciśnienie swojej krwi, pracę narządów wewnętrznych, produkcję poszczególnych krwinek wedle własnego uznania (wcześniej organizm robił to mimowolnie). Może także kontrolować przepływ krwi w poszczególnych częściach ciała, szybkość jej krzepnięcia. Jest w stanie pokierować trombocyty w stronę rany.
Na tym poziomie Aoyama może uaktywnić transport czakry poprzez krew. Może się on także nauczyć wytwarzania pancerza z własnej krwi ( w tym celu niszczy naczynia krwionośne na powierzchni skóry, a wylewająca się z nich krew natychmiast tężeje i staje się twarda niczym metal i po krótkim czasie odpada).
Poziom 3: Wyższy poziom wyzwolenia demona, ale każdy Aoyama jest go sam w stanie osiągnąć. Ba! Nie trzeba nawet specjalnie się w związku z tym wysilać, przychodzi z wiekiem, ale w wyniku treningów można go przyśpieszyć.
Na tym poziomie obecność demona można zauważyć od zewnątrz. Jest to już poziom bojowy, nie jest stale aktywny, a wyzwala go Aoyama, gdy uzna to za konieczne.
Na tym poziomie członkowie rodu odczuwają mentalną więź z innymi Aoyama. Jeżeli w pobliżu jest inny Aoyama ze zdjęta trzecią pieczęcią, to ich zmysły się łączą, tak więc jeden wie, co widzi, czuje i słyszy drugi. Niekiedy mogą także czytać sobie w myślach.
Osoby, które zdejmą trzecią blokadę demona, odczuwają ogromną chęć zniszczenia i żądzę zabijania, a widok krwi tylko je podsyca. Na szczęście Aoyama poprzez dużą samokontrole potrafią nad tym zapanować, dzięki czemu ich ofiarą nie padną członkowie drużyny nie będący Aoyama (jednakże wypadki często się zdarzają). Podczas żądzy krwi wojownik nie odczuwa bólu, a jego szybkość i siła, a także skuteczność w walce rosną. Na czas trwania tego poziomu białka w oczach wojownika czernieją, a źrenice świecą się białym światłem.
Poziom 4: Właściwie, jest on zabroniony. Demon sam zdejmuje czwartą barierę, kiedy podczas poziomu trzeciego wojownik straci nad sobą panowanie w wyniku bardzo zaciekłej walki. Jest to już niemal całkowite opętanie i gdy tylko Aoyama zostanie mu poddany, trzeba go jak najszybciej doprowadzić do nieprzytomności. W przeciwnym wypadku opętanie będzie postępować, a demon przejmie niemalże całkowitą kontrole nad właścicielem. Poziom objawia się wyzwoleniem potężnej czakry i niezmierzonej siły fizycznej. Następują też nieodwracalne w skutkach deformacje skórne (czernienie, wypadanie włosów), zmiany w organach wewnętrznych i wstępne mutacje.
Poziom 5: Jeżeli samoistne wyzwalanie się demona nie zostanie zahamowane na poziomie 4, przejdzie szybko w poziom piąty. Po zdjęciu tej pieczęci Aoyama całkowicie traci swoja osobowość, a jego ciało podlega makabrycznym deformacjom. Wojownik staje się praktycznie czystą esencją demonicznej siły, a potwór, który się z niego wyzwala, zaczyna używać jego ciała do zaspokojenia swojego głodu krwi. Osobnik, w którego ciele została zerwana piąta bariera, musi zostać czym prędzej uśmiercony, by przez jego ubezwłasnowolnione ciało nie wydostał się demon.
Poziom 6: Nie zanotowano jeszcze złamania szóstej bariery, jednak podejrzewa się, że gdy demon zaspokoi już swój głód, zacznie przygotowywać się do opuszczenia ciała wojownika. Prawdopodobnie będzie się to objawiać tym, że opuści on ciało wszystkich pozostałych Aoyama, uśmiercając ich i przemieści wszystkie swoje cząstki w jedno ciało, które kontroluje. Będzie to prawdopodobnie ostatni moment by zahamować wyzwalanie się bestii.
Poziom 7: Najprawdopodobniej będzie nim całkowite wyzwolenie się demona.
Pozostałe informacje:
Aoyama na po zdjęciu drugiej blokady demona mogą kontrolować swoja krew, a także jej działanie. Wszyscy wywodzący się z tego rodu posiadają grupę krwi 0, a więc jest ona idealna do transfuzji.
Aoyama potrafią kontrolować swoją krew także poza własnym organizmem, dla tego często są w stanie uratować komuś życie, poprzez przetoczenie własnej krwi i nakazanie erytrocytom szybkiego podziału. Jednakże mogą także rozkazać wpuszczonym do obcego krwiobiegu leukocytom zacząć bojkotować układ immunologiczny przeciwnika, gdyż białe krwinki Aoyama działają tysiąc razy mocniej, niż te u zwykłego człowieka. Praktycznie powoduje to pewną śmierć przeciwnika, lub bardzo drastyczne w skutkach powikłania i wyniszczenie układu immunologicznego.
Co to są blokady?
Protoplasta Aoyama zamknął w sobie demona, używając w tym celu Pieczęci Blokującej Zło, składającej się z kilku pomniejszych pieczęci:
Pieczęć Zespolenia – utrzymuje demona w ciele Aoyama.
Pieczęć Zjednoczenia – umożliwia mieszanie się ze sobą mocy człowieka i demona i jej skuteczne wykorzystanie.
Pieczęć Wyzwolenia Energii– ta blokada złamana raz, samo odtwarza się po cofnięciu się Aoyama na poziom 2.
Pieczęć Oznajmiająca – to właśnie efektem jej działania są zmiany na ciele wojownika. Jej działanie ma zasygnalizować innym o przekroczeni bezpiecznej granicy.
Pieczęć Kontroli – po złamaniu tej blokady demon przejmuje kontrole nad ciałem wojownika.
Pieczęć Złączenia – po jej zdjęciu demon zaczyna kumulować wszystkie swoje cząstki w jednym ciele.
Pieczęć Zamykająca Drzwi – po otwarciu tej blokady demon wydostaje się na wolność.
Tej raz założonej pieczęci nie można zdjąć od zewnątrz, może ona natomiast zostać złamana od wewnątrz.
Statystyki:
16 punktów do rozdania. Jako że nie mogą używać gen – jutsu, a ich nin – jutsu jest na słabym poziomie, ich siła, zręczność i szybkość są większe o 1.
Siła - 4
Zręczność - 5
Kontrola chakry - 3
Siła woli - 2
Odporność psychiczna - 3
Inteligencja - 2
Szybkość - 5
Celność - 3
Kondycja – 10
Wady:
1.Potrzebują dużo jedzenia by przeżyć (dla przykładu, pigułka prowiantowa normalnie zaspokaja potrzebę jedzenia na 3 doby, u Aoyama jest to jedna doba)
2.Bardzo agresywni i często nie panują nad sobą. Mogą atakować bez powodu nawet członków własnej drużyny.
3.Nie mogą wstąpić do Anbu
4.Przy napotkaniu demona, potwora lub członka klanu Yukihiro muszą go natychmiast zaatakować.
5.Przy braku pożywienia ich skuteczność w walce drastycznie zmniejsza się (wszystkie statystyki spadają o 2), a przy długim głodzie mogą zostać całkowicie wyłączeni z boju.
6.Ich kondycja zależy od ilości pokarmu. Muszą wydawać dużo pieniędzy na jedzenie, ale za to każdy posiłek zwiększa ich kondycję o 1 punkt (może być wykorzystane tylko raz dziennie i trwa przez około godzinę) – zarówno wada (koszta i przymus) jak i zaleta.
7.Ich techniki są ograniczone do ukrycia w wodzie lub w ogniu, nie mogą uzywać żadnych innych jutsu.
8.Aoyama nie używają gen – jutsu i mają słabo wytrenowane nin – jutsu.
Zalety:
1.Odporni na wszystkie choroby
2.Ich rany bardzo szybko się leczą
3.Mogą używać swojej krwi do leczenia kompanów, lub tworzyć z niej preparaty do zabijania wrogów.
4.Przy napotkaniu na swojej drodze demona ich statystyki rosną o 1.
5.Mogą używać krwi do transportowania chakry.
6.Każdy Aoyoma dostaje w ekwipunku wybraną przez siebie broń białą.
Ciekawostki:
Aoyama są jednym z najpotężniejszych klanów wioski Ukrytej Mgły, a ich siła wystarczy do wystawienia małej armii shinobi i prowadzenia prywatnych wojen z innymi klanami.
Członkowie tego klanu nie mogą wstąpić do Anbu, ponieważ Aoyama mają własne wewnętrzne organy zajmujące się zwalczaniem demonów w innych krajach, lub likwidowaniem niebezpiecznych członków własnego klanu.
Aoyama utrzymują też grupki wojowników zajmujące sie atakami na cywilów podczas pokoju, oraz szybkimi rajdami na pozycje wroga podczas wojen. Owe Drużyny Śmierci składają się z osób, które zdjęły w przeszłości czwartą pieczęć. Na co dzień są oni trzymani w zamknięciu, gdyż stanowią poważne zagrożenie nawet dla swoich krewnych.
Kobiety wywodzące się s tego rodu uważane są za wzór piękna w wiosce Ukrytej Mgły. Ich cera jest niezwykle jasna, niekiedy całkowicie biała, oczy lazurowe do szaro-niebieskich, a włosy kruczoczarne. Niestety mężczyźni nieczym niezwykłym się nie wyróżniają i raczej nie przykładają większej wagi do swojego wyglądu.
Większość kobiet w klanie zajmuje się opieką nad seniorami rodu lub prowadzeniem biblioteki, ale znane są przedstawicielki płci pięknej należące do Drużyn Śmierci. |
No i główni oponenci, czyli Yukihiro
Yukihiro napisał/a: | Historia powstania:
W zamierzchłych czasach, kiedy po ziemi stąpało więcej demonów, niż ludzi, a świat niematerialny i rzeczywisty zlewały sie ze sobą, narodził się ostatni ze złych bogów – Demon Dźwięku, pan rozkoszy cielesnych i pożądania, pół kobieta – pół mężczyzna. Potrafił on przekabacić słabe umysły tworząc zastępy wiernych mu pomniejszych demonów i ludzi. Wkrótce demon zjednał sobie potężną armię, która miała mu posłużyć do zawładnięcia zarówno ziemią, jak i królestwem demonów.
Nikt nawet nie próbował mu się przeciwstawić – demon dźwięku potrafił każdego przekonać do swoich racji, oferując rozkosz i wyuzdane przyjemności, jakie tylko on mógł zaproponować swoim sprzymierzeńcom.
Starsi, bardziej opanowani i doświadczeni bogowie uknuli podstęp: powołali do życia piękną niewiastę, która potrafiła jedynie grac na lirze, ale za to tak, jak nigdy nikt nie grał i nigdy już nie zagra. W samej dziewczynie nie było nic niezwykłego, oprócz niebywałego talentu muzycznego, natomiast zaklęta była jej lira. Kiedy niewiasta zagrała dla Demona Dźwięku, ten zakochał się w niej i w dźwięku harfy, który otumanił go i pozbawił możliwości racjonalnego myślenia. Dziewczyna grała dalej zaklinając coraz większą część bóstwa w magicznym instrumencie, który w końcu zaczął przeraźliwie wyć. Był to krzyk demona, który w końcu zdał sobie sprawę ze swojej głupoty, jednak było juz za późno. Zawodzący instrument na zawsze zamknął w sobie ostatniego boga.
Ale dziewczyna nadal nie przestała grać, a krzyk i zawodzenie, wydobywające się z liry niosły się po obu złączonych ze sobą światach. Kiedy bogowie nie mogli dalej znieść hałasu, postanowili oddzielić od siebie świat niematerialny i rzeczywisty, pozostawiając zaklętą lirę w tym drugim.
Minęły tysiące lat od śmierci niewiasty, jednak zaklęty w lirze demon dalej zawodził, rozpaczał i buchał przekleństwami. Plugawy instrument cały czas wytwarzał mentalna aurę, która miała za zadanie nęcić ludzi, lecz przez kolejne lata przykrywała go coraz to grubsza warstwa ziemi.
Lira ponownie zagrała podczas, gdy Orochimaru powoływał do istnienia Wioskę Ukrytego Dźwięku. Instrument został odnaleziony podczas kopania fundamentów pod siedzibę rodziny Yukihiro – w tedy mało znaczącego i słabego klanu. Wydobywające się z liry dźwięki znowu zaczęły zwodzić ludzi i przemieniły wszystkich Yukihiro w swego rodzaju sektę, która ma za główny cel postawiła sobie uwolnienie Demona Dźwięku.
Opis:
Główną cechą wspólną wszystkich Yukihiro jest ich wdzięk, urok i piękno, dzięki którym są najlepszymi uwodzicielami. Często służą na dworach możnowładców jako pozornie niegroźne maskotki. Członkowie tego rodu potrafią wykorzystać swoje wdzięki w działaniach konspiracyjnych i szpiegowskich. Ponadto używają rozlicznych specyfików, by otumanić ofiarę i wydobyć z niej przeróżne informacje. Są wybitnymi artystami w każdej z dziedzin sztuki.
Ubierają się krzykliwie i wyzywająco, przywdziewając szaty w jaskrawych kolorach. Kobiety z tego klanu często są zatrudniani jako geishe, a mężczyźni są przez wszystkich określani mianem bishonen`ów.
Długie przebywanie wokół przeklętej liry spowodowało niewielkie, ale znaczące zmiany w ich kodzie genetycznym. Yukihiro potrafią używać echolokacji do lokalizowania celów oraz poruszania się w ciemności (zaleta), ale za to są wrażliwi na dźwięki o bardzo niskiej, niesłyszalnej dla ucha normalnego człowieka częstotliwości (wada). Bardzo często miewają migreny i cierpią na bóle głowy wywołane wahaniami ciśnienia (wada).
Ich zdolność echolokacji pomaga im w celowaniu, dla tego też do perfekcji opanowali sztukę posługiwania się broniami miotanymi (shirikien, kunai itd.) oraz wszelkiej maści broni strzelających, jak łuki i kusze. Są mistrzami Kyudo (sztuka łucznictwa – zaleta), lecz z powodu ich słabego fizycznie ciała (więcej czasu poświęcają na rozwój duchowy i uprawianie sztuki, niż treningi sztuk walki – kolejna wada) beznadziejnie walczą w zwarciu (wada). Tłumaczą się tym, że walka oko w oko jest barbarzyńska i uwłacza ludzkiej godności oraz nie daje im czerpać pełnej rozkoszy z zabijania. Z tego też powodu nienawidzą rodu Aoyama, który uważają za marne zbiegowisko pozbawionych ogłady, taktu i elegancji troglodytów. Ci odwzajemniają się obsesyjnym tępieniem i ściganiem Yukihiro za ich niemniej obsesyjną chęć uwolnienia Demona Dźwięku.
Statystyki:
Yukihiro, w związku z posiadaniem większej ilości wad niż zalet o 2 (standard to o 1) dostają dodatkowo po 1 punkcie w statystykach celności i siły woli (punkty już wliczone). Wynika to ze zdolności echolokacji i z ich wrodzonego wdzięku.
Gracz może rozdać jeszcze 20 punktów statystyk.
Siła - 1
Zręczność - 5
Kontrola chakry - 1
Siła woli - 6
Odporność psychiczna - 2
Inteligencja - 2
Szybkość - 4
Celność - 7
Kondycja – 10
Yukihiro Tai-jutsu mają opanowane niezwykle słabo i mogą jedynie używać słabych technik służących do samoobrony, a jedynym rodzajem Jutsu tym klanie jest Fuuton (w powietrzu ukrycie).
Zalety:
1.Wrodzona zdolność echolokacji.
2.Niezwykła celność i nadzwyczajna wprost umiejętność używania wszelkich broni miotanych i strzeleckich.
3.Nieprzeciętna uroda, wdzięk i ponętność członków klanu, która pozwala im łatwo uwodzić innych ludzi, bardzo przydatne przy szpiegowaniu.
4.Każdy Yukihiro na starcie otrzymuje dodatkowo łuk Yumi (wyjątkowo długi, powyżej 2m) i kołczan zawierający po połowie strzał (ya) męskich (haya, obracających się zgodnie ze wskazówkami ruchów zegara) oraz damskich (otoya, obracających się w kierunku przedziwnym do ruchu wskazówek zegara).
Wady:
1.Często miewają złe samopoczucie, migreny i przeróżne bóle głowy, które mogą ich niekiedy wyłączyć z walki.
2.Niezwykle wrażliwi na dźwięki o niskiej częstotliwości. Objawy są przeróżne, od bólów głowy i wymiotów aż po konwulsje.
3.Beznadziejni w walce wręcz i posługiwaniu się broniami służącymi do tego typu starć.
4.Ich siła nie może być większa niż 9 punktów.
5.Ich kondycja może być maksymalnie o 5 większa niż celność.
6.Członkowie tego klanu wolą rozwijać się psychicznie niż fizycznie, dla tego nauka nowych technik i tworzenie nowych idzie im bardzo mozolnie i często się po prostu nie udaje. |
No i karta postaci na podstawie pierwszego z opisanych klanów.
Haitani Aoyama napisał/a: | 1. Imię: Haitani
2. Klan:
Aoyoma, znany bardziej pod nazwą Shinmey – ryu (ta nazwa bardziej dotyczy szkoły szermierki i technik walki klanu).
Każdy członek klanu nosi w sobie demona krwi. Wnika on w jego ciało wraz z momentem poczęcia. Jest to skutkiem poświęcenia się jednego z protoplastów klanu, który, nie mogąc pokonać demona niszczącego klanowe do - jo, zamknął go w swoim ciele w nadziei, że umrze w wyniku odniesionych obrażeń, a bestia razem z nim. Niestety, demon do tego nie dopuścił i utrzymał swoją mocą protoplastę przy życiu. Nieszczęśnik nie wiedział, że teraz wszyscy jego potomkowie będą nosili brzemię demona, gdyż zainfekował on każdą jego komórkę. Demon więc, automatycznie, podczas poczęcia infekował kolejnych członków klanu.
W wyniku tego, u starszych członków klanu można zauważyć obecność w ich krwi demona, który próbuje wydostać się na zewnątrz. Objawia się to tym, że podczas zaciekłej walki ich oczy się zwężają, białko w nich czernieje, a źrenice świecą na biało. Widok jest po prostu straszny, szczególnie, gdy takich „opętanych” jest kilku. Taka zmiana powoduje wyostrzenie się wszystkich zmysłów i wzrost szybkości, oraz całkowitą niewrażliwością na obrażenia. Niestety, taka przemiana ma także skutki negatywne, w postaci żądzy krwi i zabijania. Jednak doświadczeni shinobi potrafią taką te żądze
wywoływać specjalnie, a nawet ją kontrolować.
Objawianie się obecności we krwi demona nie jest pożądane u dzieci, gdyż nie będą one potrafiły zapanować nad szałem i zaczną niszczyć wszystko dookoła. Dla takiego dziecka nie ma już ratunku i musi zostać zgładzone.
Demon staje się silniejszy, wraz ze wzrostem siły osobnika, w którym się znajduje. Ponadto, mimo tego, że bestia podzieliła się miedzy wszystkich członków Aoyoma, stanowi jedność. Dla tego też, shinobi, którzy zostali opętani rządzą krwi, widzą, słyszą i czują to, co inni członkowie klanu poddani działaniu demona.
Jest to całkowita ironia losu, ponieważ Aoyoma są pogromcami demonów od samego początku istnienia. Jednakże od czasów tego zajścia, stworzyli ogromne archiwum z danymi wielu potworów i demonów, oraz z tajemnymi zwojami wielu technik pieczętowania, także zakazanych. Biblioteka cały czas się powiększa, ponieważ Aoyoma mają nadzieję, że uda im się znaleźć sposób na powstrzymanie bestii. Dla tego też ich motto brzmi: Wiedza to potęga, strzeż jej dobrze.
Za swoje główne źródło wiedzy uważają seniorów rodu – liczących niekiedy nawet po 160 lat. Nie mogą się oni poruszać, ani sami odżywiać. Z trudem mówią, a większość ich funkcji życiowych podtrzymują demoniczne siły, które zdeformowały ich ciała w znacznym stopniu. Jednakże Aoyoma wierzą, że skoro ich najstarsi krewni są jeszcze na tym świecie, to znaczy, że nie wypełnili jeszcze wszystkiego, co do nich należało. Młodsi proszą ich o rady w ważnych sprawach, zbierają informacje o ich życiu i składują w archiwum. Seniorzy są pod stała opieką, a sali, w której wszyscy się znajdują (około 30 w dużym, zaciemnionym pomieszczeniu, przypominającym bardzo dobry szpital) pilnuje kilkunastu wybranych przez klanową radę strażników.
Jak widać takie źródło wiedzy jest dla Aoyoma cenniejsze, niż ich własne życie.
Każda nowa technika i każde zanotowane pojawienie się demona jest na bieżąco opisywane i składowane w archiwum przez najbardziej zaufanych klanowiczów. Wielu Aoyoma podróżuje do różnych krajów i zbiera informacje, które mogły by uwolnić ród od przekleństwa, a przy okazji likwidują demony i także zbierają o nich informację.
Dzięki temu ród Aoyoma posiada jedną z największych bibliotek w całej wiosce Mgły.
Klan specjalizuje się w walce bronią wszelakiej maści. Słynie z wyrafinowanych i niezwykle skomplikowanych technik walki. Jego członkowie potrafią spowodować przepływ własnej Chakry przez broń, którą się posługują. Zwiększa to znacznie kontrolę nad bronią, która staje się częścią ciała.
Osoby wywodzące się z klanu Aoyoma preferują walkę bronią białą (każdy jego członek, po zakończeniu dziesiątego roku życia dostaje własną broń, którą sam wybiera). Posługiwania się nią uczą się już od piątego roku życia, a kontroli przepływu Chakry przez broń całe życie (ciągle polepszają swoje możliwości).
Najstarsi członkowie klanu mają zwyczaj kontrolowania tych młodszych, dla tego też często nasyłają na nich swoich zaufanych ludzi i pozorują napady i walki ninja, by sprawdzić ich umiejętności.
Gdy młody członek klanu Aoyoma posiada już własną broń, zaczyna w tedy zgłębiać klanowe techniki. Jest ich wiele, a żaden nie opanował wszystkich (ciągle powstają nowe).
Każdy młody członek klanu musi mieć do perfekcji opanowaną kontrolę nad przynajmniej trzema rodzajami broni. Zazwyczaj są to katana, daikatana, sztylet i nunchaku, ale spotyka się też osoby posługujące się łańcuchami, mieczami bambusowymi (tych lepiej nie ignorować, gdyż potrafią tą bronią wykonywać niemalże cuda), katarami, sztyletami, niekiedy łukiem i różnymi rodzajami broni własnego pomysłu.
Każdy oręż, jaki posiada Aoyoma jest wytworem Shinmey – ryu.
Shinmey – ryu mają także doskonale opanowane taijutsu, dzięki czemu mogą walczyć bez użycia broni, także stanowią nie lada wyzwanie nawet pozbawieni oręża.
3. Płeć: Mężczyzna
4. Charakter: Neutralny – zły. Jego ‘zło’ objawia się tym, że ludzkie życie nie ma dla niego wartości, nigdy nie oszczędza swoich przeciwników. Neutralność polega na tym, że nie atakuje pierwszy.
5. Wygląd: czarne, krótkie włosy, błękitno – szare oczy, gęste brwi, długie rzęsy, 170 cm wzrostu, szczupły, nosi słabe okulary (krótkowidz), ale potrafi się doskonale bez nich obyć. Nosi jasną bluzę z kapturem i zawsze ma spodnie wyprasowane na kant.
6. Dodatkowe Informacje: W wieku dziesięciu lat wybrał jako broń katanę i natychmiast rozpoczął trening z bronią ostrą (wcześniej ćwiczył tylko na tępych broniach). Do katany przytwierdzone są dzwoneczki. Ponadto umie się doskonale posługiwać Kunai i różnej maści szablami.
Czasami (wręcz sporadycznie) miewa wizje, w dzięki którym wie, co zdarzy się za chwile. Nigdy jednak odstęp między wizją, a zdarzeniem nie był większy, niż kilka sekund.
W wieku lat jedenastu ojciec zabrał go do podziemi klanowej biblioteki, gdzie ANBU pochodzący z klanu Aoyoma dokonują „Otwarcia ciała”, czyli uśmiercenia tych klanowiczów, którzy zostali trwale opętani przez demona. W tedy też Haitani ujrzał najstraszniejsza rzecz w swoim życiu – całkowicie zdeformowane ciało człowieka, który pozwolił demonowi wyzwolić się tak bardzo, że stracił nad tym kontrolę. Na oczach chłopca został zlikwidowany jego własny wujek. Od tego czasu Haitani boi się bezpośredniej walki, gdyż nie chce stać się tym samym, co jego wujek. Co ciekawe, nie boi się zabijać.
Wpływ obecności Demona Krwi na ciało Aoyoma:
Najbardziej charakterystyczną cechą, która wyróżnia Aoyoma od pozostałych ludzi, jest brak podatności na jakiekolwiek wirusy i bakterie. Wynika to z faktu, iż ich układ immunologiczny jest dodatkowo wzmacniany białkami, jakie wytwarza demon. Dzięki temu członkowie tego rodu praktycznie nigdy nie chorują, a na nowe choroby niezwykle szybko się uodparniają.
Inną cechą ich ciała, jest niezwykle szybkie wytwarzanie poszczególnych krwinek. Jeżeli Aoyoma jest ranny, jego organizm znacznie przyśpiesza produkcje trombocytów, by szybko zatamować krwawienie. Później organizm wzmaga produkcję leukocytów, by wyeliminować zakażenie. W przypadku dużego ubytku krwi, rośnie także ilość wytwarzanych erytrocytów. Ponadto erytrocyty Aoyoma mogą się same dzielić, co jest niemożliwe u reszty ludzi.
By taka nadprodukcja mogła się odbywać, szpik kostny musi być dodatkowo zasilany z czakry jego właściciela. Nie są to wielkie ilości, ale dzięki tym właściwościom Aoyoma mogą się wykrwawić tylko przez naprawdę duże rany.
Erytrocyty Aoyoma zawierają w sobie więcej hemoglobiny, niż u zwykłego człowieka, tak więc mogą transportować więcej tlenu (dla tego tez Aoyoma rzadko miewają zakwasy).
By to wszystko mogło działać, Aoyoma musza się dobrze odżywiać, by dostarczać organizmowi jak najwięcej energii. Dla tego brak pokarmu Aoyoma odczuwają bardziej dotkliwie, niż reszta ludzi. Często w związku z brakiem pokarmu miewają duże spadki ciśnienia, zawroty głowy, zaburzenia równowagi i pracy mięśni, bóle serca, problemy z koordynacją ruchów. Mogą także stracić przytomność. W skrajnych przypadkach mogą korzystać z czakry demona, jednakże jest to już trzeci poziom jego wyzwolenia, który trzeba wypracować i może go osiągnąć najwcześniej Chunin.
Poziomy Wyzwolenia Demona (Zdejmowanie pieczęci blokujących zło):
Poziom 1: Każdy Aoyoma od mometu narodzenia jest na poziomie pierwszym. Jego właściwości patrz wyżej.
Poziom 2: Na tym poziomie Aoyoma jest w stanie kontrolować pracę swojego ciała i organów poprzez czakrę. Żaden klanowicz nie jest w stanie osiągnąć sam tego poziomu, musi mu pomóc starszy osobnik będący na tym, lub wyższym poziomie. Po osiągnięci go, jest on stale aktywny. Na tym poziomie Aoyoma jest w stanie kontrolować ciśnienie swojej krwi, pracę narządów wewnętrznych, produkcję poszczególnych krwinek wedle własnego uznania (wcześniej organizm robił to mimowolnie). Może także kontrolować przepływ krwi w poszczególnych częściach ciała, szybkość jej krzepnięcia. Jest w stanie pokierować trombocyty w stronę rany.
Na tym poziomie Aoyoma może uaktywnić transport czakry poprzez krew, co jest oddzielną techniką. Może się on także nauczyć wytwarzania pancerza z własnej krwi ( w tym celu niszczy naczynia krwionośne na powierzchni skóry, a wylewająca się z nich krew natychmiast tężeje i staje się twarda niczym metal i po krótkim czasie odpada).
Poziom 3: Wyższy poziom wyzwolenia demona, ale każdy Aoyoma jest go sam w stanie osiągnąć. Ba! Nie trzeba nawet specjalnie się w związku z tym wysilać, przychodzi z wiekiem, ale w wyniku treningów można go przyśpieszyć.
Na tym poziomie obecność demona można zauważyć od zewnątrz. Jest to już poziom bojowy, nie jest stale aktywny, a wyzwala go Aoyoma, gdy uzna to za konieczne.
Na tym poziomie członkowie rodu odczuwają mentalną więź z innymi Aoyoma. Jeżeli w pobliżu jest inny Aoyoma ze zdjęta trzecią pieczęcią, to ich zmysły się łączą, tak więc jeden wie, co widzi, czuje i słyszy drugi. Niekiedy mogą także czytać sobie w myślach.
Osoby, które zdejmą trzecią blokadę demona, odczuwają ogromną chęć zniszczenia i żądzę zabijania, a widok krwi tylko je podsyca. Na szczęście Aoyoma poprzez dużą samokontrole potrafią nad tym zapanować, dzięki czemu ich ofiarą nie padną członkowie drużyny nie będący Aoyoma (jednakże wypadki często się zdarzają). Podczas żądzy krwi wojownik nie odczuwa bólu, a jego szybkość i siła, a także skuteczność w walce rosną. Na czas trwania tego poziomu białka w oczach wojownika czernieją, a źrenice świecą się białym światłem.
Poziom 4: Właściwie, jest on zabroniony. Demon sam zdejmuje czwartą barierę, kiedy podczas poziomu trzeciego wojownik straci nad sobą panowanie w wyniku bardzo zaciekłej walki. Jest to już niemal całkowite opętanie i gdy tylko Aoyoma zostanie mu poddany, trzeba go jak najszybciej doprowadzić do nieprzytomności. W przeciwnym wypadku opętanie będzie postępować, a demon przejmie niemalże całkowitą kontrole nad właścicielem. Poziom objawia się wyzwoleniem potężnej czakry i niezmierzonej siły fizycznej. Następują też nieodwracalne w skutkach deformacje skórne (czernienie, wypadanie włosów), zmiany w organach wewnętrznych i wstępne mutacje.
Poziom 5: Jeżeli samoistne wyzwalanie się demona nie zostanie zahamowane na poziomie 4, przejdzie szybko w poziom piąty. Po zdjęciu tej pieczęci Aoyoma całkowicie traci swoja osobowość, a jego ciało podlega makabrycznym deformacjom. Wojownik staje się praktycznie czystą esencją demonicznej siły, a potwór, który się z niego wyzwala, zaczyna używać jego ciała do zaspokojenia swojego głodu krwi. Osobnik, w którego ciele została zerwana piąta bariera, musi zostać czym prędzej uśmiercony, by przez jego ubezwłasnowolnione ciało nie wydostał się demon.
Poziom 6: Nie zanotowano jeszcze złamania szóstej bariery, jednak podejrzewa się, że gdy demon zaspokoi już swój głód, zacznie przygotowywać się do opuszczenia ciała wojownika. Prawdopodobnie będzie się to objawiać tym, że opuści on ciało wszystkich pozostałych Aoyoma, uśmiercając ich i przemieści wszystkie swoje cząstki w jedno ciało, które kontroluje. Będzie to prawdopodobnie ostatni moment by zahamować wyzwalanie się bestii.
Poziom 7: Nnajprawdopodobniej będzie nim całkowite wyzwolenie się demona.
Pozostałe informacje:
Aoyoma na po zdjęciu drugiej blokady demona mogą kontrolować swoja krew, a także jej działanie. Wszyscy wywodzący się z tego rodu posiadają grupę krwi 0, a więc jest ona idealna do transfuzji.
Aoyoma potrafią kontrolować swoją krew także poza własnym organizmem, dla tego często są w stanie uratować komuś życie, poprzez przetoczenie własnej krwi i nakazanie erytrocytom szybkiego podziału. Jednakże mogą także rozkazać wpuszczonym do obcego krwioobiegu leukocytom zacząć bojkotować układ immunologiczny przeciwnika, gdyż białe krwinki Aoyoma działają tysiąc razy mocniej, niż te u zwykłego człowieka. Praktycznie powoduje to pewną śmierć przeciwnika, lub bardzo drastyczne w skutkach powikłania i wyniszczenie układu immunologicznego.
Co to są blokady?
Protoplasta Aoyoma zamknął w sobie demona, używając w tym celu Pieczęci Blokującej Zło, składającej się z kilku pomniejszych pieczęci:
Pieczęć Zespolenia – utrzymuje demona w ciele Aoyoma.
Pieczęć Zjednoczenia – umożliwia mieszanie się ze sobą mocy człowieka i demona i jej skuteczne wykorzystanie.
Pieczęć Wyzwolenia Energii– ta blokada złamana raz, samo odtwarza się po cofnięciu się Aoyoma na poziom 2.
Pieczęć Oznajmiająca – to właśnie efektem jej działania są zmiany na ciele wojownika. Jej działanie ma zasygnalizować innym o przekroczeni bezpiecznej granicy.
Pieczęć Kontroli – po złamaniu tej blokady demon przejmuje kontrole nad ciałem wojownika.
Pieczęć Złączenia – po jej zdjęciu demon zaczyna kumulować wszystkie swoje cząstki w jednym ciele.
Pieczęć Zamykająca Drzwi – po otwarciu tej blokady demon wydostaje się na wolność.
Tej raz założonej pieczęci nie można zdjąć od zewnątrz, może ona natomiast zostać złamana od wewnątrz.
7. Techniki:
Taniec Stu Płatków Wiśni – technika polega na takim poruszaniu mieczem, by umieszczone na nim dzwoneczki wygrywały melodię. Wykonywane przy tym cięcia są bardzo precyzyjne i doskonale zaplanowane (każdy ruch wydaje inny głos). Każdy członek klanu układa sobie własna melodię. Technika nosi taka nazwę, ponieważ po jej całkowitym opanowaniu, shinobi jest w stanie przeciąć sto spadających na ziemię płatków wiśni. Tak więc może w krótkim czasie wykonać sto szybkich uderzeń na ciało przeciwnika.
Tajemna technika Shinmey – ryu: Cięcie Kamiennego Miecza, Drugiego Miecza – na pozór jest to zwykłe cięcie, jednakże członkowie klanu Aoyoma potrafią za pomocą niego przeciąć z pewnej odległości linę (przykład, może to być dowolny przedmiot) zawiniętą na człowieku, bez uszkadzania jego ciała. Przydatne, kiedy trzeba kogoś szybko uwolnić z więzów, ale nie tylko. Można tym zabić kogoś, kto chce innej osobie poderżnąć gardło, bez uszkadzania ofiary.
Ale za jego pomocą można także leczyć z opętania, gdyż „niszczy zło w środku” bez naruszania tego, co na zewnątrz. Niestety, może ono usuwać opętanie duszy i umysłu, ale nie ciała.
Kawarimi no jutsu
Henge no jutsu
Bunshin no jutsu
8. Wiek: 16 lat |
Mam nadzieję, że chociaż na chwilę zaspokoiłem Twój apetyt ; ) Miłego czytania. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 25-12-2009, 15:55
|
|
|
Dziękuje Slova, zawsze to więcej mocy dla Nobodych. (chociaż żal nos ściska, że w tej liście nie ma klanu Yaminoka który wymyśliłem na potrzeby swej twórczości)
EDIT: Moge kogoś prosić o jakieś 3 postacie z macami z Shonenów. Mam już jedną postać z nieśmiertelnym Kaio-kenem, Super Sayanem i KameHameHa (Nie mówię, tu akurat zastosowałem Goku) ale brakuje jakiś równie silnych wojowników Nobodych.
PS: Prosiłbym, aby te postacie miały mniej-więcej po 16 lat. |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|