Nintendo DS / 3DS |
Wersja do druku |
flandrowas
horosista
|
Wysłany: 23-12-2011, 19:59 Nintendo DS / 3DS
|
|
|
Jako, że nie mogłem za cholerę w tym dziale dopatrzeć się tematu nt. gier pod ninę to zakładam.
Więc - jako że jestem świeżo upieczonym nabywcą DS'a chętnie chciałbym poznać jakieś fajne tytuły na tę platwormę. Na razie mam NSMB, Mario Kart, Rayman DS i Okamiden i na razie robią pozytywne wrażenie. |
|
|
|
|
|
Dembol
|
Wysłany: 23-12-2011, 20:14
|
|
|
Kupiłem NDSa głównie dla kilku aplikacji do nauki japońskiego i symulatorów syntezatorów KORGa, a jeśli chodzi o gry jestem laikiem, ale np. jest masa niezłych JRPG - Chrono Trigger, Golden Sun, Pokemony, Final Fantasy Tactics, Tactics Ogre. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Urawa
Keszysta
|
Wysłany: 23-12-2011, 20:41
|
|
|
Bardzo wysoko oceniam obydwa Shin Megami Tensei. SMT: Devil Survivor to kapitalny tRPG, a SMT: Strange Journey to wysokiej klasy, oryginalny i trudny (co tu kryć), ale diablenie grywalny dunegon crawl. Z tego samego nurtu grami niezwykle wciągającymi i wymagającymi są Etrian Odyssey. Bardzo fajną przygodówką, wykorzystującą możliwości DS jest Hotel Dusk: Room 215, a gier fabularnych warto polecić Phoenix Wright. Jeśli chcesz się przekonać, czemu Japończycy nie mają dziewczyn, zagraj w Love Plus. |
_________________ http://www.nationstates.net/nation=leslau
|
|
|
|
|
Tabris
Snowflake
|
Wysłany: 23-12-2011, 20:59
|
|
|
Ja tam tą konsole sprawiłem sobie dla samych Castlevani. Wyszły na nią trzy części i w każdą z nich warto zagrać. Ktoś już wymienił Chrono Trigger jako jedną z ciekawszych gier rpg. Więc ja mogę jeszcze polecić coś do niej podobnego, a mianowicie: Radiant Historia. Gra naprawdę też godna uwagi. Fajna historia, niezła muzyka i dobrze zrobieni bohaterowie. Nic tylko grac, polecam. |
|
|
flandrowas
horosista
|
Wysłany: 23-12-2011, 21:19
|
|
|
Dzięki za propozycję - akurat są święta i wolne, więc mam kupę czasu na dobre gry :) |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|