FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Naklejki !
Wersja do druku
Shadziu Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 25 Lis 2012
Status: offline
PostWysłany: 26-11-2012, 02:01   Naklejki !

Dzień dobry, na początku wypada się przywitać na forum :) Na imię mam Paweł, w internecie od wielu lat pod pseudonimem Shadziu.

Teraz moja historia: Jestem grafikiem ( gdybym powiedział że profesjonalnym to brzmiałoby to dość bucowato, ale można powiedzieć że żyje i jakoś utrzymuję rodzinę z mojej pracy ;) ). Jestem młodym tatą. Chcąc ozdobić jakoś pokój syna ( w sumie to kącik w pokoju :) ) szukałem w internecie jakiś naklejek. Niestety, wszystkie były dla mnie po prostu brzydkie. Pomyślałem więc, ''jak chcesz coś zrobić dobrze, zrób to sam". Tak zacząłem tworzyć swoje naklejki :) Kiedy pokazałem je znajomym doradzili żebym spróbował sprzedawać je na allegro.
Ostatnio koleżanka powiedziała że stylem przypominają ona mangę i że warto spróbować uśmiechnąć się na forach mangowych. Tak więc znalazłem się tutaj :)

To o co proszę Was, jako forumowiczów:
1. Bardzo nie chciałbym żeby ktoś uznał ten temat za jakąś kryptoreklamę. Mam nadzieję że kiedyś będę mógł przedstawić mój asortyment, ale na pewno jeszcze nie teraz :) Pliki mają znak wodny bo po prostu muszę zabezpieczyć jakoś swoją pracę.
2. Nie znam się na mandze i anime. Nie wiem co się Wam, jako koneserom podoba, proszę w tej kwestii o zrozumienie, a może i jakieś wskazówki ;)
3. Oceńcie, chyba najlepiej opisowo jak wam się to podoba. Oraz czy jest jakaś szansa na powodzenie w Waszym środowisku takich naklejek.
4. Nie chce dawać tutaj moich wszystkich naklejek, bo wtedy chcąc nie chcąc byłaby to reklama. Słyszałem że wielbiciele mangi lubią koty :) Co jeszcze mógłbym stworzyć?




a takie normalne dla dzieci wyglądają tak: