FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  NPC, rasy, organizacje...
Wersja do druku
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 08-12-2009, 22:08   

Imię: Terios
Ksywka pustelnika: Cronos
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Pustelnik
Wiek: Około 24 lat

Wygląd: Czarnowłosy człowiek o opalonej skórze, szczupły, lecz gdy zdejmuje w gorących źródłach swoją tunikę, wszystkie kobiety zatrzymują na nim wzrok.
Miły, dżentelmeński, mówi tylko zapytany, lecz gdy ktoś podejmie z nim temat, może rozmawiać z nim godzinami.
Historia: Cronos to przyjaciel matki Sory, jeden z ostatnich Seninów nie posługujących się Fenixami, lecz innymi zwierzakami. Jego towarzysz to Piaskowy Lihorn, przyjaciel Tatsu. Pustelnik ten zgodził się szkolić Daisuke ze względu na skrytą miłość do jego matki. Można go spotkać w obozie pustelników.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
Loko Płeć:Mężczyzna
Aspect of Insanity


Dołączył: 28 Gru 2008
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 11-12-2009, 00:20   

Angelique

Płeć: Żeńska

Rasa: Nie wiadomo

Wygląd: Jeśli chodzi o ubiór, zawsze ma na sobie szkarłatną sukienkę, na lewej kostce nosi złotą bransoletkę, nigdy nie zakłada butów. Wygląda dokładnie tak (oprócz tatuażu, btw. ta wiem, jestem bardzo oryginalny...)

Umiejętności: Gdy musi walczyć jej dłonie ulegają przemianie. Wydłużają się, stają się czerwone, obleka je lekka szkarłatna poświata. Palce wydłużają się i zamieniają w niesamowicie ostre szpony. Nie spożywa niczego poza krwią, obojętnie jaką. Gdy zostanie zabita pojawia się w nienaruszonym stanie obok Liścia.

Inne: Uwielbia kąpiele we krwi i sączyć ją z żył żyjących jeszcze ofiar. Czerpie moc z wypitej posoki, wprawdzie nie może umrzeć z powody jej braku, ale gdy przez dłuższy czas się nie napije staje się słaba i praktycznie niezdolna do walki.

_________________
That is all in your head.

I am and I are all we.


Ostatnio zmieniony przez Loko dnia 25-11-2010, 23:01, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 11-12-2009, 11:04   

Palatyn Sieciech

Płeć: Mężczyzna

Rasa: Przystojny Human

Wiek: 31

Wygląd: Palatyn jest białowłosym, wysokim(mierzy 187cm), postawnym mężczyzną. Jego twarz jest zdobiona przez liczne blizny.

Umiejętności - Ciężka ręka, znajomość taktyki w stopniu dla siebie wystarczającym. Jest dobrym jeźdźcem oraz wybitnym pływakiem(zajął pierwsze miejsce w zawodach MAC-owych na jeziorze Bajkał).
Palatyn umie się posługiwać bronią szerokiej maści - wystarczy mu po prostu, żeby się dało nią łeb rozwalić. Bycie królikiem doświadczalnym Fei Wang Reeda sprawiło, że jego ciało stało się odporne na magię.
Palatyn jest też miłośnikiem poety Williama Szekspira, przez co lubi sobie od czasu do czasu rzucać cytatami z jego twórczości.

Historia: Palatyn Sieciech przez niektórych zwany Palladynem jest możnowładcą MAC-owym. Sieciech pochodzi z możnego rodu, takiego który miał realny wpływ na politykę MAC-u w danym regionie. Jednak sama polityka Sieciecha nie pociągała. Wolał on się bawić i pić do upadłego. Już za młodu był strasznym awanturnikiem i zawadiaką. Najbardziej lubi spędzać czas w oberżach - zwłaszcza w takich w których często może dojść do jakichś bijatyk. Raz przez to trafił do więzienia, bo zdarzyło mu się w bójce zabić człowieka(niejakiego Mieszko) Do MAC-u przyłączył się z wiarą, ale nie w kica. Ma nadzieję, że dzięki temu uda mu się kolejne łby rozwalić.
MAC docenił jego umiejętności i oddelegował go na odległe rubieże. Tam właśnie Sieciech został sławny bo udało mu się z zaledwie setką ludzi zając wrogi zamek(tam też odkrył w zamkowej bibliotece Szekspira). Za zasługi został odznaczony krzyżem chwały - tu warto dodać, że nagrodę wręczał sam pierwszy sekretarz Velg.

Po modernizacji armiii, Palatyn został przydzielony do armii południe.
Pełni on teraz funkcje zastępcy Gaelana. Bo Gaelan jest tym kto myśli i obmyśla plany a Palatym jest ich wykonawcą, oraz tym kto walczy.
Powrót do góry
Altruista
-Usunięty-
Gość
PostWysłany: 12-12-2009, 03:06   

Duma Sieciecha

Duma Sieciecha jest elitarnym oddziałem MAC. W jego skład wchodzi 99 zakutych w zbroję rycerzy i jeden łucznik.
Duma Sieciecha skupia w sobie najmężniejszych rycerzy armii południa. Jeden taki rycerz z dumy jest w stanie sam w pojedynkę położyć dziesięciu zwykłych żołnierzy( ale tylko jak ma dobry dzień).

Rycerze dumy są nieustraszeni, odważni i zawsze skorzy do bitki. Nie ma zadania którego by się nie podjęli i nie ma takiego przeciwnika którego by nie pokonali. Noszą na sobie czerwone, pełno płytowe zbroje(które w małym stopniu zapewniają ochronę przed magią)- co ich wyróżnia spośród innych oddziałów.

Najwybitniejsi przedstawiciele Dumy Sieciecha to:

44 - Małomówny rycerz. Nikt nie wie jak się nazywa - bo nigdy swojego prawdziwego imienia nie zdradził. Nikt też nie wie czemu każe się nazywać 44. Nosi na głowie pełny hełm którego nie może zdjąć - w jednej z kampanii dostał toporem w głowę i kawałki hełmu wbiły mu się w czaszkę. Jakimś cudem przeżył, ale od tego momentu nie jest w stanie zdjąć hełmu. Sieciech jest nawet z tego zadowolony, bo z 44 był straszny paskudnik. Dodatkowo swoją brzydota psuł morale żołnierzy. Koledzy mu nawiercili w hełmie otwór by mógł się jakoś odżywiać - nie ma to jak przyjaciele

Kashmir Molina - Rycerz, podobno spokrewniony z Costlym Moliną. Choć wydaje się to nieprawdopodobne bo Kashmir jest biały. W walce zawsze używa dwóch broni - krótkich mieczy. Gdy go się spyta o pokrewieństwo z Costlym to milczy. Marzy o tym by po zakończeniu swojej służby osiedlić się na wsi i zając się hodowlą bydła.

Alinoe - Niewidomy łucznik, którego przełożeni okrzyknęli cudownym dzieckiem. Ślepota nie przeszkodziła mu w tym by w wieku zaledwie piętnastu lat stać się jednym z najlepszych łuczników MAC.
Powiada się, że jego strzały zawsze dosięgają celu. Podobno jest to związane z błogosławieniem jakim kic mu udzielił. Mimo swojego dość młodego wieku cieszy się szacunkiem wśród Dumy Sieciecha.

Paszko Rybamba - Zbój a nie Rycerz! Najbliższy przyjaciel Sieciecha. Znają się już od dzieciństwa. Nie jedną flaszkę wypili i nie w jednym burdelu byli.
Paszko jest nie tylko awanturnikiem, ale jest także analfabetą. Choć powtarza zawsze wszystkim w koło, że czytanie nie jest mu do szczęścia potrzebne. Jest jednym z najsilniejszych( i najgłupszym) rycerzy Dumy. Na miecze może się z nim równać tylko sam "Palladyn".
Powrót do góry
Loko Płeć:Mężczyzna
Aspect of Insanity


Dołączył: 28 Gru 2008
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 25-12-2009, 19:03   

Cradle

Grupa zrzeszająca kilka osób, pełniąca funkcję wywiadu MAC, powstała na miejsce rozwiązanego Vogelsangu. Oficjalnie zawiązana dopiero po rzezi kapłanów w Cibmral. Ich siedzibą są lochy Kościoła Praworządności, które są dość niechętnie opuszczane przez członków z powodu różnicy charakterów większości akolitów MAC i ich samych. Zwyczajni akolici nie mają wstępu do części lochów zajętej przez Cradle, ci którzy w jakiś sposób już tam się tam znajdą, znikają na zawsze. W centralnej części lochów znajduje się główna sala, z kamiennym okrągłym stołem, w niej zazwyczaj odbywają się zebrania i przydział zadań. Oprócz zwyczajnych komnat członków (i kilku pustych sal, czekających na nowych zrzeszonych) wyróżnić można Salę Tortur. Jak sama nazwa wskazuje odbywają się tam przesłuchania porwanych, bądź egzekucje osób które w jakiś sposób naraziły się MAC lub Cradle. Tam też zazwyczaj przebywa jedna z członkiń, Angelique, lubująca się w piciu krwi oraz kąpielach w niej. Egzekucje przeprowadza każdy kto sobie tego zażyczy, raczej nie zachodzą kłótnie z powodu tego kto będzie katem. Zrzeszeni nie przyjmują rozkazów od nikogo oprócz Liścia, który jest założycielem i przywódcą Cradle. Loko nie przyjmuje próśb o członkostwo, nowi ludzie są wybierani tylko przez niego samego i resztę zrzeszonych.

Członkowie:

Loko (Liść), przywódca i założyciel. Skrytobójca, nie należący do żadnej rasy. Jest praktycznie nieśmiertelny, łączą go dość dziwne stosunki z Shar, zawsze ma zapewniony ratunek z jej strony. Jako najpotężniejszy członek, sam mierzy się z takowymi przeciwnikami, jeśli trzeba pozbyć się kogoś po cichu i bez świadków, również on osobiście się tym zajmuje. Gdy wróg jest silniejszy niż on sam, razem z Angelique pozbywają się go współpracując w walce (o czym poniżej).

Alusair Obarskyr, pierwszy faktyczny członek Cradle. Jest wojownikiem, co za tym idzie najczęściej wykonuje zlecenia polegające na zgładzeniu sobie podobnych. Niewiele osób potrafi połączyć tak dobrze walkę mieczem z szybkością, zaś doświadczenie nabyte jeszcze za czasów bycia Purpurowym Smokiem czyni z niej wspaniałą dowódczynię. Kiedy Cradle jest zmuszone działać ze zwykłymi oddziałami MAC właśnie ona im przewodzi, na szczęście nie dochodzi do tego zbyt często.

Angelique, fragment duszy Maski, oblubienica Liścia. Najczęściej w ogóle nie opuszcza Sali Tortur zażywając umiłowanych kąpieli we krwi. Jeśli dochodzi do walki, bierze na siebie najsłabszych przeciwników, w parę chwil niszcząc ich i wypijając krew. Gdy zdarzy się że musi walczyć z kimś silniejszym, bawi się z nim, powoli zamęczając go. Jako że nie może zostać zabita na zawsze (gdy zostanie śmiertelnie ranna pojawia się tuż przy Liściu), walczy również z postaciami epickimi, dając się zabić raz po raz. Wygrana to tylko kwestia czasu, zwłaszcza że Liść zawsze pomaga jej w walkach z takimi ewenementami.

Nezram The World Walker, Prawdziwy mistrz magii teleportacyjnej, znany jest z zamiłowania do magii klejnotów. Twórca przeszło dwunasty czarów opartych na klejnotach. Jest on głównym magiem Cradle, najrzadziej przebywa w Lochach, gdyż załatwia swoje własne sprawy. Jest to średnio wysoki, krótko obcięty mężczyzna w okularach, najczęściej zajmuje się cichym, niewykrywalnym przeteleportowaniem zabójców na miejsce zdarzenia oraz zapobieganiem ucieczki ofiar. Gdy przeciwnicy są wyjątkowo irytujący sam bierze udział w ich zabijaniu.

Nadina Elline, najwyższa kapłanka Tiamat, jedyna osoba która przeżyła rzeź w Cimbralu. Została wcielona w szeregi Cradle siłą, jako alternatywę mogła wybrać jedynie własną śmierć. Początkowo - co jest oczywiste - nie była zadowolona ze swojej obecności w Kościele Praworządności, jednak Podziemie Kościołów Chessenty również nie było jej sojusznikiem, głównie ze względu na charakter wyznawanych bóstw. Obawiała się że w Kościele Praworządności zostanie siłą zmuszona do wiary w kica, jednak nic takiego się nie stało. Loko, nikogo nie zmuszając do wiary w Wielkiego Kicyna, uczynił Lochy Cradle azylem dla osób o innej wierze (szkoda że tylko kilku). Mogąc w spokoju praktykować modły do Tiamat (których niestety bogini nie jest w stanie usłyszeć z terenów MAC) przekonała się w końcu do Cradle i puściła w niepamięć moment w którym niemal została zabita przez Alusair. Jest to wysoka, niesamowicie piękna blada kobieta z niebieskimi oczami i długimi do pasa białymi włosami. Ubiera się w czarną suknię z granatowymi wzorami, na nadgarstkach nosi srebrne bransoletki. Podczas walki głównie wspiera zaklęciami resztę walczących, ale sama też nierzadko dołącza się do walki z zaklęciami maga i kapłana.

Khrulus, półork, były dowódca rady wojskowej w mieście Płomienna Ostroga. Gdy Podziemie Kościołów Chessenty rozpoczęło działalność, na swoją siedzibę wybrało miasto dowodzone przez Khrulusa. Jako że tyran nie był dobrym sprzymierzeńcem kapłanów, został wtrącony do lochu przez Lotusa Malcolma, głównego kapłana Czerwonej Rycerki. Gdy Liść podstępem zwabił najwyższych kapłanów do Akademii w Cimbralu, Nezram uwolnił półorka ,następnie Khrulus został na własne życzenie przeteleportowany do Akademii, gdzie zabił Lotusa. Nie mając po co wracać do przejętego przez Podziemie miasta, przyjął propozycję Loka i dołączył do Cradle. Khrulus, barbarzyński wojownik zawsze rzuca się na najsilniejszego z przeciwników niewładającego magią. Jest to zwyczajnego wzrostu półork, z ogromnym dwuręcznym toporem. Do walki przywdziewa pełną zbroję płytową, która zupełnie nie ogranicza jego ruchów.

Melisanda z Arrabar, czarodziejka, zarządca Akademii Magii w Cibralu. Szlachetnie urodzona kobieta, otrzymując tytuł zarządcy Akademii, została w niej jednocześnie uwięziona. Gorycz nie przeminęła, a nienawiść do jej poprzednika Aerona Morietha kwitła. Nie przyznając się do żadnego bóstwa, była nieustannie nękana przez kapłanów z Chessenty, a szczególnie Thomasa Angarotha. Gdy Liść zaproponował jej współpracę, od razu na nią przystała. Choć nie uczestniczyła osobiście w rzezi kapłanów, przyczyniła się do niej niemniej niż pozostali. Przystanąwszy na propozycję Liścia dotyczącą przyłączenia do Cradle, zyskała schronienie przed ścigającymi ją łowcami głów (po mordzie kapłanów została wyznaczona spora nagorda za jej głowę). Mimo swego tytułu jest ona zaledwie średniozaawansowanią magiczką, tak też w walce zazwyczaj wspomaga innych aniżeli sama kogoś atakuje. Jest to niska kobieta, z popielato-blond włosami sięgającymi karku. Ubiera się w czarne aksamitne ciuchy, zawsze ma również bezrękawnik z kapturem. Na szyi nosi srebrny łańcuszek symbolizujący serce.

_________________
That is all in your head.

I am and I are all we.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Koranona Płeć:Kobieta
Morning Glory


Dołączyła: 03 Sty 2010
Skąd: Z północy
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 20-02-2010, 20:04   

Towarzysze - czyli pewien rodzaj długotrwałego czaru. Otóż kiedy w rodzinie wiedźm ktoś się rodzi to dostaje, zależnie od Lini Życia, pomocnika. Są to zwierzęta, które potrafią mówić, żadzie mają magiczne moce. Ich podstawową umiejętnością jest zamiana w człowieka (ograniczenie czasowe rożne). Umierają wraz ze śmiercią swojego właściciela.

Filip
- Jest kotem, nie ma szczególnych umiejętności. Jest Towarzyszem ojca Koranony (co też nie jest do końca jasne). Jest zgryźliwy, lubi szpiegować i kłócić się o byle rzeczy. Nieskrycie nienawidzi Parusa.

Parus - jest sikorką. Potrafi lewitować niektóre przedmioty na niewielką odległość. Jest Towarzyszem Koranony. Ma miłe usposobienie, lubi pomagać i rozwiązywać problemy innych. Skrycie nienawidzi Filipa.

_________________
"I like my men like I like my tea - weak and green."
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
408121
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 02-04-2010, 22:21   

Cytat:
Na próbę podzieliłem stary temat na dwa - wydaje mi się, że wygodniej będzie jeśli NPC-e i przedmioty będą osobno. Żeby nie robić miliarda osobnych temacików do przedmiotów poszły lokacje i pojazdy, a do NPC-ów - opisy różnych ras, organizacji i stworzeń.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 02-04-2010, 23:59   

Tatsu

Pradawny Fenix, niegdyś należący do Pustelnika Sonomery. Normalnie jest ptakiem, jednak za pozwoleniem młodego senina zamienia, może zmienić się w człowieka. Jego moce są kopią technik Sory, jedyne czego nie posiada Tatsu, to FEON.

Fałszywa Organizacja XIII

Organizacja, która powstała po to, aby zabić Somebody Organizacji XIII. Po tym jak Sora oraz Riku pokonali Xemnasa w Królestwie nicości, zaczęli powracać Somebody członków. W obawie przed ponownym zapanowaniem nad Heartlessami i siania terroru w światach, trzynasta ludzi postanowiła poświęcić się wytępieniu byłych nobody. w Skład tego wchodzą:

- Xavar "Earth Breaker" (Leader) - Posiadacz młota ziemi. Najsilniejszy z całej Organizacji.
- Alevana "Flurry of Wind"- Posiadaczka kosy liści. Jest bardzo szybka
- Saervl "Time Divider" - walczy shurikenami. Specjalizuje się w zatrzymaniu czasu
- Sanmax "Key of Judemant" - Jedyny posiadacz Keychainu. Po kampani, której nigdy nie było, jedna z dusz Sory
- Avaleus "Heavy Sword" - Miecz żywiołu ognia. Dwuręczny
- Sovera "Revenger" - Mechaniczny Łuk, Szybkostrzelny.
- Tarves "Servant of Sun" - Potrafi wytwarzać lustra. Zazwyczaj odbija od nich światło słoneczne, albo sam je wytwarza
- Orivon "Galaxy Traveler" - Walczy laserowym pistoletem. Może być niewidzialny, więc jest trudnym przeciwnikiem. Nikt żywy nie pamięta, aby spudłował.
- Barteva "Last Hero" - Walczy mieczem i tarczą. Potrafi władać ziemią, podobnie jak Xavar, jednak ona zamienia swojego ciało w skałę.
- Demyvia "Meldius Noctrune" - Siostra Demyxa. Walczy gitarą, a specjalizuje się w wodzie.
- Vendett "King of Darkness" - Vendett jest posiadaczem Soul Eatera.
- Avereth "Beast" - Avereth jest Berserkerem bijącym się pięściami.
- Iloniva "Sweet Candy" - Jej bronią jest kostur, oraz wszystkie odmiany magii.

Klasa: Pustelnik

Tradycje Pustelniczą zapoczątkował Sonomera, zaś pracodawcą były elfy. Zapewniły pustelnikom dostatnie życie, oraz nieskończone zasoby finansowe dzięki kamieniom fenixów. Senini są szkoleni w każdym stylu walki, oraz każdej broni na ziemi. Noszą lekkie tuniki, oraz są odporni na ciepło i mróz, bardziej niż normalny człowiek. Jednym z nich jest młody Sora, jednak jego krew pustelnicza nie jest 100%, ponieważ tylko jego matka była Pustelniczką.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
Koranona Płeć:Kobieta
Morning Glory


Dołączyła: 03 Sty 2010
Skąd: Z północy
Status: offline

Grupy:
Syndykat
WOM
PostWysłany: 11-04-2010, 12:22   

WOM - Wielka Orkiestra Multiświata.

Ogłoszenie: Powstała nowa orkiestra multiświata. Jest to wolna grupa pod dyrekcją (czy raczej pod batutą) Tymoteusza Akorda. Orkiestra gra każdą muzykę na każdą okazje. Do wynajęcia, cena przystępna.
Muzycy zarówno profesjonalni jak i amatorscy wyrażający chęć dołączenia do orkiestry są proszeni o kontakt z dyrygentem (Tymoteusz Akord) bądź z agentem orkiestry (Adalwin Tajfun), lub o zjawienie się z instrumentem na najbliższej próbie. Takowe odbywają się w Filharmonii Multiświata (znajdujące się na skrzyżowaniu jednego świata z drugim).


Orkiestra zupełnie nowa, ale już zapełniona muzykami z różnych światów. Jest przystosowana do gry wszelkich gatunków muzycznych; skład orkiestry jest plastyczny. Oprócz standardowych sekcji (smyczkowych, dętych itd.) są dodatkowe sekcje, takie jak sekcja saksofonów czy instrumentów tradycyjnych. Innymi słowy, można przyjść z każdym instrumentem. Występuje pod batutą Tymoteusza Akorda, wspaniałego instrumentalisty i wirtuoza, człowieka zgryźliwego i dumnego.
Orkiestra przyjmuje chętnie, ale nie przyjmuje byle kogo. Dla każdego nowego muzyka jest organizowane przesłuchanie. Kandydat musi wykazać się sprawnością techniczną i wszechstronnością w wykonywanych utworach.
WOM nie ma na koncie jeszcze żadnych wspaniałych koncertów, ale plotki o niej powoli przedostają się do życia publicznego w Multiświecie.
Próby odbywają się trzy razy w tygodniu w Filharmonii Multiświata. Tajfun i Akord rozważają pomysł dawania koncertów dwa razy w tygodniu.



Filharmonia Multiświata - Jest to ogromny budynek na rozdrożu światów. Można dostać się do niej z każdego miejsca i z powrotem (tym sposobem ew. melomani nie muszą wydawać pieniędzy na astralną taksówkę, która, jak powszechnie wiadomo, kosztuje koszmarne pieniądze).
Filharmonia jest piętrowa; na parterze znajdują się szatnie i garderoby muzyków, na drugim sale ćwiczebne i dwie mniejsze sale kameralne. Główna sala koncertowa mieści ponad 3000 osób, ma świetną akustykę, dobre naświetlenie i wygodne miejsca.

Tymoteusz Akord - profesor i absolwent Astralnego Konserwatorium Multiświata. Zakończył studia na wydziale dyrygentury u prof. Janusza Cyka. Jest zadziwiającym wirtuozem i wspaniałym kompozytorem. W jego zbiorze znajdują się takie znane dzieła jak opera "Pewna Śmieszna Historia" czy "Nocne Miniatury" z opracowaniem na orkiestrę. Aktualnie dyrygent WOMu.
Jego dom i biuro jednocześnie znajdują się tuz przy Filharmonii Multiświata; mieszka z żoną i dwójką dzieci.
Jest zgryźliwy i nieco arogancki (chodzą nawet plotki jakoby był wampirem). Potrafi być wyrozumiały. Jego dyrygentura jest bardzo żywiołowa, co nieraz już przypłacić własnym zdrowiem, i nieraz dzięki temu dał fascynujący koncert.
Wygląda: Jest wysokim blondynem o ciemnych oczach i dokładnie ogolonej twarzy. Zawsze, niezależnie czy jest w Filharmonii czy nie, nosi garnitur i muszkę.

Adalwin Tajfun
- czyli nie kto inny jak przyjacielski ale bystry i podstępny agent WOMu. Zajmuje się głównie papierkową robotą, ustala ew. godziny i daty koncertów i gorąco reklamuje WOM.
Jest bliskim przyjacielem Akorda. Jest bardzo pogodny i miły dla innych. Co często jest mylące, Bo Tajfun jest niemała, szczwaną bestią.
Wygląd: Niewysoki brodaty brunet o przyjaznej twarzy i bystrych, szarych oczach. Nigdy nie nosi garnituru, lubi koszule i krzykliwe krawaty.

_________________
"I like my men like I like my tea - weak and green."


Ostatnio zmieniony przez Koranona dnia 13-07-2010, 12:06, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
408121
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 25-04-2010, 15:46   

Drużyna Caladana. Z nudów ją zrobiłem.

Narazie wersja 0,1 (sam nie wiem czy opisy mocy i zdolności nie będą modyfikowane, wyrzucane, dodawane id. Pewnie usatysfakcjonowany będę za kilka lat xD). Brakuje z postaci Thazzara(będzie miał zmodyfikowany opis z powodu kampanii w Faerunie), Człowieka (Netherilczyk), oraz siostrę przyrodnią Sukkubicy. Mam zamiar dopisać historię i charaktery NPC. Od czasu do czasu Skorzystam z usług Rasta(Arcyduszoszydercy) i Atona(Szermierz). To taka notka dla mnie samego.

Standard wszyscy są psionikami(w jakimś tam stopniu zaawansowania) i potrafią tworzyć portale gdzieś tam.

Imię: Nisenos
Płeć: M
Rasa: Trzy Oczny Olbrzym
Klasa postaci: Arcysztukmistrz/ Barbarzyńca

Umiejętności specjalne:
Środkowe oko, które ukazuje prawdziwą istotę danej rzeczy(Rozprasza iluzje i widzi istoty ukrywające się w eterycznej postaci i w cieniu. Nie dotyczy naturalnej zmiany kształtu)
Dodatkowa para oczu z tyłu głowy
Ogromna odporność na ciosy i wytrzymałość
Niewiarygodna siła
Zmniejszanie i zwiększanie siebie
Zmniejszanie i powiększanie przedmiotów(dotyczy też wagi przedmiotów)
Szybka nauka czarów
Brak ograniczeń z korzystania z magii druidycznej, magów i kapłańskiej
Szał bitewny
Niemożliwość manipulowania, modyfikowania, i tworzenia zaklęć


Imię: Scyllana Arbaddor
Płeć: K
Rasa: Sukkub
Klasa postaci: Szkarłatna/ Czarodziejka Uroków, Dżwięku i iluzji

Umiejętności specjalne
Wdzięk sukkuba może spowodować osłabienie woli przeciwników, przez co są podatni na jej uroki.
Zapach Sukkuba jw
Tworzenie żywych iluzji
Wysysanie energii z grupy przeciwników
Niezwykła zwinność
Lewitacja(nie ma skrzydeł- wyjaśnione będzie w historii)
Pocałunek śmierci
Zamiana postaci w Inkuba
Przywołanie ............... ogarów( ich ugryzienie jest jak warana z komodo)
Specjalizuje się w truciznach

Imię: Rastlin Altathask
Płeć: M
Rasa: Nieznana
Klasa postaci: Czarodziciel/ Manipulator

Umiejętności specjalne:
Manipulacja i wyzwalanie energii
Silne moce psioniczne(to samo co Caladan)
Korzystanie z czystego chaosu bez szkoda dla siebie, ani sojuszników
Wyzwalania każdej energii bez ograniczeń, przy czym może dodawać dodatkowe cechy
Ochrona przed energią w każdej postaci
Aura Ochrony przed energią tworząca okręg o średnicy 16 metrów

Imię: Ur’Tay Uminei
Płeć: M
Rasa: Yr”Laihy- odmiana geniusza- wymyślone
Klasa postaci: Elitarny Bojownik(DraX)/ Arcymag

Umiejętności specjalne:
Demateralizacja- ataki bronią nie szkodzą mu, lecz przechodzą przez niego, a zarazem nie jest skrępowany w walce swoim ciałem. Przechodzenie przez ściany
Walka wieloma broniami jednocześnie
Niewrażliwość na żywioły, oraz trucizny.
Walka 4 szablami
Korzystanie z zaklęć magicznych
W postaci Demateralizacyjnej szybko się regeneruje

Imię: NellaYallaghar
Płeć: K
Rasa: Wamipiryczny Wilkołak(Mutantka)
Klasa postaci: Duszoszyderca/ Nekromantka/Mistrzyni sztuk walki

Umiejętności specjalne:
Regeneracja
Wysysanie energii
Duża siła, szybkość i odporność na ciosy
Duża odporność na magię
Zbieranie dusz
Kontrola dusz
Rzucanie klątw
Anhilacja duszy
Uderzenia Ki
Znajomość różnych sztuk walki bez broni


Reszta w toku

_________________
It gets so lonely being evil

What I'd do to see a smile

Even for a little while

And no one loves you when you're evil

I'm lying through my teeth!

Your tears are all the company I need
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
Shadow Dancer Płeć:Kobieta


Dołączyła: 26 Sty 2009
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
PostWysłany: 21-05-2010, 15:00   

Imię: Alex Bernier.
Wiek: zatrzymany w wieku 28 lat
Wzrost: 186 cm
Rasa: kiedyś człowiek, teraz pół wampir.
Wygląd: wysoki o niebieskich oczach i przydługich blond włosach. Szczupły i mało umięśniony. Zazwyczaj ubrany w czerń. Często ma przy sobie kwiaty słonecznika.
Znaki rozpoznawcze: kwiaty słonecznika.
Zachowanie: łagodny, czasem wręcz leniwy. Unika zbędnego ryzyka. Często jest głosem sumienia i rozsądku dla Raven. Jej najlepszy przyjaciel i oparcie.
Rodzina: Życiowy partner Pablo Luciano. Raven traktuje jak siostrę.

Pochodzenie:
Pochodzi z rodziny szlacheckiej. Jego ojciec Sir Drace Bernier był posiadaczem sporego majątku i ogromnych włości. Jego matka - Lilienn Lorgew - wywodziła się z bogatej rodziny kupieckiej. Ich małżeństwo zostało zaaranżowane, a 11 miesięcy później na świat przyszedł mały Alexander. Traktowany przez wszystkich z szacunkiem uczył się w domu od wynajętych guwernerów. Pozbawiony miłości rodziny wychowywał się samotnie.
Kiedy osiągnął wiek 18 lat jego ojciec przedstawił mu jego narzeczoną. Do ślubu jednak nie doszło. Młody Alex uciekł z domu i miasta. Niedługo potem usłyszał wieści o śmierci jego rodziny – jego rodzinny dom został spalony w środku nocy, wszyscy, którzy w nim wtedy byli zginęli. Niedługo potem osiadł we Włoszech za resztę swoich pieniędzy kupując mieszkanie. Tam spotkał elfa - Pablo Luciano, z którym się związał. I tak żyli oboje aż do chwili gdy znaleźli ciężko ranną Raven. Ta w ramach podziękowania za otrzymana pomoc i przyjaźń, zaproponowała Alexowi życie wieczne. Alex mając do wyboru życie śmiertelnika i śmierć, a życie wieczne u boku Pablo wybrał wieczne szczęście. Alex nigdy nie pożałował swojego wyboru i nigdy nie zerwał kontaktu z Raven, stając się jej najlepszym przyjacielem.

Zdolności: Jako pół wampir jest długowieczny. Nie rani go słońce, srebro, relikwie czy też woda święcona. Odczuwa pragnienie krwi, które musi zaspokajać w każdą pełnię. Silny i zwinny jak wampir.

Uzbrojenie: Gardzi wszelaką bronią. Wie jednak jak zabijać wampiry i nie rozstaje się ze srebrnymi kołkami.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 17-06-2010, 17:13   

JENOTs:

Najnowszy produkt sił zbrojnych ugrupowania Caladana. Jak sama nazwa wskazuje jest to humanoidalny bioandronoid (odwzorowanie jenota) mające zdolności regenerujące(płynne nanity), adaptacyjne, spotęgowane uderzenie, wchłaniające i magazynujące energię. Jego główną zaletą jest idealna defensywa. Wszelkie dane po zniszczeniu jednego egzemplarza są przesyłanie do reszty kompanów, którzy znajdują w końcu rozwiązanie, powodujące uodpornienie na nie, a zarazem daje im możliwość z jego wykorzystywania. Do końca nie potrafią przystosować się do końca do nicości i chaosu. O dziwo mogą korzystać z magii. Są uzbrojeni w broń sieczną i tarcze, oraz mogą wystrzeliwać pociski energetyczne. Mogą mieć inne uzbrojenie. Nie potrafią zatrzymywać czasoprzestrzeni, ani teleportować, aczkolwiek są bardzo szybkie i silne. Są dobrymi mechanikami i inżynierami. Nie mają uczuć. Komunikują się za pomocą psioniki.
Dzielą się na Gwardzistów, Zwiadowców, Łupieżców, Dowódcy, Inżynierów. Każdy różni się uzbrojeniem i możliwościami swoich zdolności. Przywódcą grupy jest Pierwszy, który jest najdoskonalszym zbudowanym bytem cybernetycznym. Kieruje on 50 tysiącami Jenotsów.

_________________
It gets so lonely being evil

What I'd do to see a smile

Even for a little while

And no one loves you when you're evil

I'm lying through my teeth!

Your tears are all the company I need
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
Ren Płeć:Mężczyzna
蓮 <-- To moje imię.


Dołączył: 25 Cze 2010
Skąd: Manticore
Status: offline

Grupy:
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 05-07-2010, 03:34   

Chrno
Nieodzowny towarzysz Sayi. Bez opamiętania kochający ją, przyrzekł jej wierność oż do śmierci. Sama go stworzyła dając mu swoją krew do picia. Chrno zawsze nosi przy sobie długi lecz cienki miecz i bardzo mocną tarczę która w krytycznych momentach ochrania Saye. Nie angażuje się bezpośrednio w walkę posiada zdolności telepatyczne i umie czytać w czyiś myślach a także telepatycznie nakłaniać ich do wykonania jakiejś czynności. Może także teleportować siebie oraz Saye w niedalekie bezpieczne miejsce podczas walki. Służy Say jako "dawca krwi" gdy Saya jest wyczerpana. Saya gardzi tym że musi pić krew wiec to Chrno znajduje ofiary i wysysa z nich krew by dać ją Sayi. Sam nie wie czy jego miłość jest odwzajemniona. Jego ataki poprzez teleportację są pełnym zaskoczeniem dla wrogów co daje Sayi czas na to by dobiec do ofiary i swoją krwią ich zabić.
Skąd pochodzi Chrno i jak naprawdę się nazywa wie tylko staruszka która umarła kilka tysięcy lat temu a on sam nie mówi o tym nikomu. Potrafi korzystać z broni palnej i energetycznej XXXI wieku.
Tak jak Saya jest teoretycznie nieśmiertelny, tylko Saya i wampiry są w stanie go zabić wysysając z niego całą krew.

_________________
Yoake umare kuru mono yo,
Keshite miushinawa naide,
You are you shoujyo yo ima koso!
Furi hodoki tachi agare!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
1146958
Caladan Płeć:Mężczyzna
Chaos is Behind you


Dołączył: 04 Lut 2007
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Status: offline

Grupy:
Melior Absque Chrisma
Omertà
Syndykat
WOM
PostWysłany: 23-07-2010, 08:28   

Loko napisał/a:
Żniwiarz raczej nie przyłazi podczas każdej śmierci po duszyczkę ofiary i nie zabiera jej do Piekła/Nieba. Jeśli on nie może być moim NPC, to chyba wyrżnięcie greckich bogów też nie powinno przejść, a nikt się nie przyczepił gdy Karel to robił. Jeśli to możliwe, to najlepiej niech Moderacja zadecyduje co i jak.



Sorki Loko, ale musiałem ciebie w tamtym momencie wykorzystać do swoich niecnych planów.

Czas zrobić małą burzę Multiświecie:

Witajcie przybysze z dalekich krain w naszych skromnych progach. Wszystko spopielimy do cna tego czego nie będziemy mogli zniewolić, lub wykorzystać do swoich niecnych celów. Świat leży przed nami otworem. Siejcie ziarno strachu wszędzie tam, gdzie nasza sława dotrze. Nic nie powstrzyma nas członków Omertà. Dołączcie do nas zanim będzie za późno.

Co oznacza: Omertà – zmowa milczenia; nieformalne prawo sycylijskie zabraniające członkowi mafii informowania o przestępstwach mafii osób z tym przestępstwem niezwiązanych, w szczególności sędziów i policji. Z tego powodu przestępstwa mafijne były tak trudne do rozwiązania. Złamanie omerty groziło egzekucją poprzez zastrzelenie zdrajcy obrzynem(lupara), czyli tradycyjną bronią używaną przez sycylijską mafię. Słowo wywodzi się najprawdopodobniej od rzymskiej tradycji "Sub rosa", która zobowiązywała osoby do całkowitego milczenia na temat spraw, które były omawiane pod zawieszoną na suficie różą.

Mniej więcej wygląda tak nasze soczyste przywitanie z Multiświatem. Czym w rzeczywistości jest grupa i czym będzie zajmować. Od razu odpowiadam będzie zorganizowaną nowoczesną grupą przestępczą. Ma również charakter rodzinny jak na mafię przestało(wszyscy ze sobą jesteśmy powiązani węzłami krwi).

Co planujemy robić. Dokładniejszy spis wygląda następująco: Będziemy grabić, plądrować, podbijać, obalać rządy i organizacje, dokonywać skrytobójstw, kraść, handlować niewolnikami, sabotować, sprzedawać na lewo towary typu wróżkowy pyłek, przekupywać urzędników państwowych......,czyli wszystkie nielegalne dziedziny gospodarki światów i zasoby w Multiświecie będą w naszych rękach. No kiedyś rodzinka rządziła nieoficjalnie Multiświatem ;)

Jak na nowoczesną mafię przestało nie możemy być do końca całkiem źli, więc działalność charytatywna nie będzie dla nas obca. Pewnie znajdzie się więcej tego typu zdarzeń, więc daje otwartą drogę robieniu od czasu do czasu dobrych uczynków;)

Co robimy: Kapibarzymy się

Co dla nas jest najważniejsze: Dobra zabawa w własnym gronie. Inaczej sens grupy traci na swojej wartości.

Jak nazywać nas najlepiej: Milczący

Stosunek do wszystkich organizacji: Neutralność, ponieważ ledwo powstała grupa i na razie nie planuje z nikim wojnę.

Nazwa tematu głównego(roboczego): Mistic Palentium( Tam będzie na dworek)

Symbol: Manticora(w trakcie tworzenia rysunek)

Kogo chętnie widzimy: Z chęcią przyjąłbym wszystkich użytkowników Czarnej Twierdzy w latach 2007-2008. Nawet ci, którzy przeszli na jasną stronę życia. Dla nich zawsze znajdzie się wolne miejsce przy stole. Jeżeli będą mieli choć chęć się kapibarzyć w złym sosie mafijnym. Również dla nowych buntowniczych dusz, które chcą zaistnieć w Multiświecie znajdzie się kącik w naszych szeregach. Świeżość jest ważnym czynnikiem dla każdej grupy.

Tym miłym akcentem kończę opis Organizacji.

_________________
It gets so lonely being evil

What I'd do to see a smile

Even for a little while

And no one loves you when you're evil

I'm lying through my teeth!

Your tears are all the company I need
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
4934952
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 23-07-2010, 20:25   

Cord von Brandis

Rasa: Evil Overlord
Wiek: kilka tysięcy lat
Wygląd: blady, szczupły, wygląda na jakieś 2,5 m wzrostu - z niewyjaśnionych przyczyn nie przeszkadza mu to pięknie śpiewać tenorem. Ubiera się zazwyczaj bardzo kolorowo, w różne odcienie czerni, infraczerni i ultraczerni. Nie daje sobie wyperswadować malowania paznokci na czarno. Powiewa - kruczoczarnymi włosami i takimż płaszczem.
Opis: Cord należy do bardziej nowoczesnych Evil Overlordów - dokonał restrukturyzacji Evil Imperium, przerabiając je na Evil Megakorporację, napotkał jednak nieprzewidziane problemy. Choć orkowie i gobliny okazali się całkiem dobrymi pracownikami biurowymi i administracyjnymi niskiego szczebla, to wyższe kadry, tworzone bardziej na zasadzie pochodzenia niż zdolności, wiedzy i doświadczenia, pozostawiały sporo do życzenia. Wampiry z działu PR bez przerwy darły koty z działem logistyki, zatrudniającym głównie wilkołaki oraz sekcją prognoz i analiz, kontrolowaną przez czarnoksiężników, a z kolei smoki okazały się zupełnie nieprzemyślanym wyborem jeśli chodzi o zarządzanie kadrami (choć niewątpliwie miały pewne sukcesy na polu cięcia kosztów). Evil Megakorporacja nie radziła sobie tak dobrze jak powinna (okresowo wręcz zagrażała jej plajta), szanse na opanowanie świata drogą ekonomicznej dominacji malały więc z każdym rokiem podatkowym i Cord von Brandis zmuszony był więc wprowadzić pewne modyfikacje planu. Przede wszystkim przeprowadził rewolucję w kadrach, wprowadzając na wyższe stanowiska trochę osób które faktycznie wiedziały co robią (dotyczyło to również zmiany jego osobistej asystentki – miejsce sukkubicy zajęła niezbyt potężna i przerażająca, ale o wiele lepiej wykształcona Tanuki), zaczął też rozszerzać działalność na dziedziny które poprzednio przeoczył. Jedną z nich był przemysł muzyczny.
Wyposażenie: dysponuje potężnymi zasobami swej Evil Megakorporacji, nie zawsze licząc się z jej faktycznymi możliwościami i budżetem. W zasadzie nigdy się nie licząc.
Zdolności: posiada wielką moc magiczną, potrafi hipnotyzować a nawet miażdżyć umysły samym spojrzeniem. Jak wszyscy Evil Overlordowie jest bardzo silny i w razie czego może stawić czoła całym oddziałom wojska – zazwyczaj jednak nie zniża się do tego i posyła swych podwładnych.
Pięknie śpiewa i może wykorzystywać śpiew do kontrolowania umysłów.

Towarzysze: Michiko Sekuhara, osobista asystentka
Rasa:
Tanuki
Wiek: 29 lat
Wygląd: pomijając drobne szczegóły, takie jak metr sześćdziesiąt w kapeluszu, futrzaste uszka, ogonek i zdecydowanie rubensowskie kształty, Michiko w każdym calu wygląda jak Mroczna Pomocnica Evil Overlorda. Zamiast lateksu i ćwiekowanej skóry preferuje jednak spódnice mini i żakiety.
Charakter: Michiko stara się zawsze być opanowana i podchodzić do problemów, generowanych w nieprawdopodobnych ilościach przez jej pracodawcę, ze stoickim spokojem. Rzadko kiedy jej się to udaje - w branży ma opinię "młodszej siostry Orodruiny".
Ekwipunek:
- damska torebka bez dna, wraz z zawartością
- magiczny palmtop
Zdolności: klasyczna dla jej rasy niemal nieograniczona umiejętność zmiany kształtu. Przydatna kiedy zepsuje się ksero.
Styl walki: ponieważ z oczywistych powodów tradycyjny styl walki Tanuki (kintamado) jest dla niej nieosiągalny Michiko nauczyła się walki tonfą. Posiada też Mordercze Szpilki +6.
Dodatkowe umiejętności: prawo jazdy typu B, angielski bardzo dobry, japoński bardzo dobry, aplikacje komputerowe w zakresie pakietu Office

_________________
I can survive in the vacuum of Space


Ostatnio zmieniony przez Ysengrinn dnia 10-03-2012, 19:30, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group