FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Następny
  Kim chcecie zostać w przyszłości?
Wersja do druku
korsarz Płeć:Mężczyzna
a taki jeden...


Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Resko
Status: offline
PostWysłany: 24-01-2008, 13:09   

Moja przyszłość... No cóż, jeśli idzie o pracę, to najbardziej mnie interesuje praca w laboratorium medycznym (morfologia krwi i tego typu rzeczy) - w końcu studiuję biologię z dopiskiem "medyczna" ^^ . Aczkolwiek na studiach idzie mi raczej średnio, bo nie rozumiem, do czego mi będzie potrzebna znajomość nazwy łacińskiej i systematyki fiołka gajowego, skoro nie zamierzam się zajmować zawodowo botaniką... >_>
Takie rzeczy jak rysowanie, to zostawiam na zasadzie hobby, czy zajęcia w wolnym czasie - na tym nie zarobiłbym prawie nic, poza tym lubię rysować i nie chcę, by przyjemność stała się z czasem przymusem... ^^
Myślałem kiedyś o muzyce, ale niestety finanse nie pozwalają mi się zająć tym rodzajem muzyki, który najbardziej by mnie interesował (syntezatory kosztują średnio 20 000 PLN ^^' . I mówię o masowo produkowanych cyfrówkach, syntezatory analogowe Mooga kosztują pewnie dużo więcej... >_> ).
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Slox Płeć:Mężczyzna

Dołączył: 23 Sty 2008
Status: offline
PostWysłany: 24-01-2008, 17:17   

Ze względu na moje zainteresowania, chciałbym zostać grafikiem komputerowym. Kto wie, planuje studia informatyczne w tym kierunku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4662108
Ras Zielin Płeć:Mężczyzna
Jah bless You!


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Zielona Góra
Status: offline