Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
W co w tej chwili gracie? |
Wersja do druku |
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 23-11-2009, 11:41
|
|
|
demiCanadian napisał/a: | Grisznak napisał/a: | Chaos;Head skończone... Mimo wszystko, gra znakomita i zdecydowanie warta poświęconego jej czasu. Moja recenzja - tutaj. |
Jak długo w to grałeś? Ja katuję od 2 miechów, ale z drugiej strony nadal przez to (w iewielkich kawałeczkach) brnę. |
Ja to skończyłem w kilka wieczorów i nocy. W dzień gra znacznie traci na klimacie. |
|
|
|
|
|
0rdi
Last man on the moon.
Dołączył: 18 Paź 2009 Status: offline
|
Wysłany: 23-11-2009, 15:37
|
|
|
Wciąż PES10 a do tego F.E.A.R. Na starym pc nie dało rady dobrze pograć, więc teraz jakoś się przypomniało stary, dobry i klimatyczny tytuł. |
_________________
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 23-11-2009, 21:38
|
|
|
No, ja nadal zagrywam się w Dragon Age, przechodzę go właśnie po raz 4 :D. Dorwałem super moda, który pozwala w grze na tworzenie własnych pancerzy, broni itp. Mod jest autorski, ale działa znakomicie i choć jest jeszcze beta to już przeszedł moje oczekiwania. Dzięki temu mogę wreszcie wybrać sobie inny wygląd ulubionych itemów, zachowując jego statystyki. Nareszcie dwuręczny Starfang wygląda jak miecz króla Cailen'a :D :D.
Oprócz tego powoli zabieram się za interesującego visual novel- Ever 17: The Out of Infinity. Dużo dobrego o grze słyszałem, recenzja na visual-novel wystawiła 9, więc zabieram się niezwłocznie, choć dopiero od jutra na poważnie.
Po za tym- nie ma w co grać na razie :). |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 30-11-2009, 18:12
|
|
|
W związku z promocją na Steamie nabyłem EVE Online. Ciekawe czy mnie znudzi, czy wręcz przeciwnie. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
de99ial
Big Bad Wolf
Dołączył: 01 Lip 2008 Skąd: Lublin Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Dołączył: 10 Kwi 2008 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 01-12-2009, 17:34
|
|
|
Skończyłem 2 Trony, prawdopodobnie kończąc tym samym przygodę z Trylogią POP. Dla podsumowania: Piaski - 2 razy, Dusza - 5 razy, Trony - 3 razy. |
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 01-12-2009, 18:24
|
|
|
Odpaliłem demo "Real Kanojo". Niestety, lapek za słaby dla tej gry, w rezultacie czego cięła się ona straszliwie, a panience kolory zaczynały się od szyi w górę, przez co miałem cokolwiek turpistyczne wrażenie obcowania z głową żywego człowieka doczepioną do nieco już nieświeżego ciała. Co więcej, próby sterowania kończyły się scenami rodem z obrazów Dalego, gdzie ręka szła w jedną stronę, głowa w drugą, a reszta ciała pozostawała w miejscu, tworząc makabryczne i surrealistyczne zarazem widoki. Głos nawet sympatyczny, ale o całej reszcie z przyczyn technicznych się nie wypowiem. |
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 01-12-2009, 19:16
|
|
|
Left 4 Dead 2. Pierwszą część przepuściłem obok siebie, "bo zombie to nie moje klimaty", bo taki co-op brzmi średnio, bo to, bo tamto... Do dwójki w końcu namówili mnie znajomi i drobna promocja na Steamie - i co? Rany, jakie znowu "nie moje klimaty"?! Left 4 Dead przekonało mnie błyskawicznie, że byłem w błędzie - DA się zrobić naprawdę boską grę na tak podatnym na nędzne adaptacje motywie jak apokalipsa zombie. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że to jedna z wywołujących silniejsze emocje gier w jakie przyszło mi grać, a pojedyncze sceny naprawdę zapadają w pamięć - kuśtykanie w pośpiechu do przybyłej właśnie łódki, kiedy pozostałych 3 ocalałych właśnie przestało być ocalałymi, a horda która jest tego przyczyną jest tuż za tobą i jest bardzo wyraźnie _szybsza_ od Ciebie jest naprawdę niesamowite. I to tylko jeden przykład, wcale nie jedyny - niesamowitych sytuacji już przydarzyło mi się multum, a gram dopiero od przedwczoraj. Podsumowując - ktokolwiek rozważa, niech kupuje. Ktokolwiek nie rozważa - niech zacznie. Valve stanęło na wysokości zadania. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
JJ
po prostu bisz
Dołączył: 27 Sie 2008 Skąd: Zewsząd Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 01-12-2009, 21:07
|
|
|
A ja wciąż bawię się w multi w Modern Warfare 2. Dziś wypróbowałem build wyśmiany tutaj - perki dające szybsze poruszanie się, większy zasięg noża i brak obrażeń przy skokach z wysokości, do tego tactical knife - czyli coś, co można wziąć z pistoletami, a czym dźga się szybciej, niż standardowym nożem. Cytując "Lock, Stock & Two Smoking Barrels" - Guns for show, knives for a pro. Czyli - biegamy po mapie (w miarę możliwości chowając się po kątach i unikając otwartych przestrzeni) i dźgamy co się nawinie, przednia zabawa xD |
_________________
|
|
|
|
|
Sm00k -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 03-12-2009, 13:42
|
|
|
ACE Combat X Wkurzająco mało prawdziwych walk powietrznych i zadziwiająco krótka. Niemniej jest to tytuł dla którego kupiłem PSP i jako taki sprawdza się znakomicie. Nieliniowy układ misji sprawia iż jeszcze wrócę do tego tytułu, jak tylko skończę z
Monster Hunter Freedom Unite
Co może troszkę potrwać. |
|
|
|
|
|
CookieMonster
Dołączył: 03 Gru 2009 Status: offline
|
Wysłany: 03-12-2009, 23:11
|
|
|
Risen - Powiedzmy,że Gothic 3 nigdy nie wyszedł... Risen jest tym, czym naprawdę Gothic 3 powinien być ;)
Killzone 2 Multiplayer - Miód,miód,miód i jeszcze raz miód ;p |
_________________ Nom Nom Nom Nom ! |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 03-12-2009, 23:51
|
|
|
CookieMonster napisał/a: | Risen - Powiedzmy,że Gothic 3 nigdy nie wyszedł... Risen jest tym, czym naprawdę Gothic 3 powinien być ;) |
Wyszedł jakiś patch naprawiający magów (ponoć beznadziejnie się nimi gra), czy po prostu grasz klasą melee?
U mnie w końcu skończył update'ować się trialowy klient Warhammera Online (yay dla 2,8GB dodatkowych języków). Pograłem chwilę i stwierdzam, że jest... Brzydkie, bardzo. Nie jestem bynajmniej osobą dla której grafika jest najważniejsza, ale wygląda toto jak Dark Ages of Camelot z teksturami w wyższej jakości. Cóż, poczekam chyba z dalszym testowaniem na patcha poprawiającego warstwę wizualną. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
CookieMonster
Dołączył: 03 Gru 2009 Status: offline
|
Wysłany: 04-12-2009, 00:07
|
|
|
Cytat: | Wyszedł jakiś patch naprawiający magów (ponoć beznadziejnie się nimi gra), czy po prostu grasz klasą melee? |
Akurat grałem klasą melee,ponieważ byłem w obozie Estebana a tam innej alternatywy nie ma. |
_________________ Nom Nom Nom Nom ! |
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 06-12-2009, 17:28
|
|
|
KiraKira - trzy dziewczynki - roztrzepana sierota, drugorocznica i panienka z dobrego domu, plus facet - czyli szkolny klub literacki, postanawiają założyć zespół punk rockowy. Jest wesoło i fazowo zarazem. Gra ma świetną oprawę muzyczną (dużo gitar), dość radosny engrish "Crash" zamiast "Clash" czy "Johny Lotten" i póki co gra się sympatycznie. Scenka, kiedy bohaterowie, będący uczniami szkoły katolickiej, oglądają (w ramach punkowej edukacji) na dvd koncert Sex Pistols i ze zdziwieniem słyszą "I'm the antichrist, I'm the anarchist!", po czym zastanawiają się, jak coś takiego zaśpiewać w ich szkole, była urocza. Podobnież jak pytania tej bogatej:
- Czemu on zrobił sobie krzywdę i skaleczył się na scenie, a następnie rozwalił gitarę?
- To dlatego, że jest zły.
- A na co?
- Na świat.
- Na świat.. aha... to musi boleć. |
|
|
|
|
|
BOReK
Dołączył: 15 Lip 2005 Status: offline
|
Wysłany: 06-12-2009, 19:05
|
|
|
Creeper World - ludzie zasiedlili wiele planet, ale zostali zlikwidowani przez ziarna, które ląduja na planetach i zalewają je wszechmocnym glutem. My, jako dzielny dowódca ostatniego ruchomego miasta Odin City, mamy za zadanie na każdej planecie uruchomić kilka totemów, które zrobią dziurę w przestrzeni i przeniosą nas na kolejną planetę w dążeniu do celu wyznaczonego kiedyś przez Starca.
Tyle na poczet fabuły i podstaw. Na każdym poziomie mamy mapkę, ziarna glutkowe (Creeper Seeds), miasto i totemy, a czasem jakieś gotowe instalacje i artefakty. Do dyspozycji mamy kilka elementów sieci, którą budujemy celem uruchomienia totemów oraz parę rodzajów broni odparowujących Creeper, bez tego nas glut zaleje. Uzbrojenie można przenosić i jest ono chwilowo odporne na gluta, za to nie ma żadnego levelowania jednostek. Powód jest prosty - jak zwiejemy już z planety, to i tak sieć bez zasilania szybko ulegnie zasmarkaniu. Jeżeli przy okazji padnie Odin City, no to...
Przyznam, że takiego tower defense jeszcze nie było, a szkoda. Chodzi oczywiście o rodzaj przeciwnika, to zabawa w odpieranie powodzi (czasem raczej tsunami). No i gramy na czas, bo celem jest jak najszybsze opuszczenie mapy (przez wyrwę, nie tonąc w glucie), a z upływem czasu maleje wskaźnik punktowy. Do tego zdarzają się zadania ratowania rozbitków przed glutem, gdzie trzeba jak najszybciej doprowadzić do nich sieć. Dla ułatwienia dodano aktywną pauzę, więc liczy się głównie jakość myślenia, szybkość schodzi na bok. Polecam strategom. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|