FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 87, 88, 89  Następny
  O książkach... Czyli o wszystkim
Wersja do druku
Chudi X Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 21 Maj 2007
Skąd: Kraków
Status: offline
PostWysłany: 08-03-2012, 22:06   

Mam problem, chciałbym zakupić w ramach prezentu dla kumpla kilka książek z gatunku podróżniczo-przygodowego. Niestety nie znam się na tym zupełnie (nie mój typ książek). Zastanawia mnie, czy bylibyście w stanie polecić coś ciekawego i wartego uwagi. Kilka kryteriów:

- Nic o Tomku Wilmowskim - kumpel przeczytał to wiele razy, ostatnim czasem nawet dałem mu swoje egzemplarze. Książki Juliusza Verna też odpadają.

- Elementy westernu mile widziane, tylko nic Karola Maya. Sprawa wygląda podobnie jak z Tomkiem.

- Nic Kapuścińskiego, kumpel za nim nie przepada.

- Żeby były jakiekolwiek szanse, że spodoba się to osobie dorosłej, wiek 55.

Jakieś sugestie?

_________________
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora
 
Numer Gadu-Gadu
5883209
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 08-03-2012, 22:48   

Książki Ossendowskiego wchodzą w grę? Pisze ciekawie, zwykle o podróżach po Dalekim Wschodzie.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Tabris Płeć:Mężczyzna
Snowflake


Dołączył: 19 Lut 2011
Status: offline
PostWysłany: 09-03-2012, 12:35   

Urawa napisał/a: