Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Bo życie jest piękne^__^! - wszystko, co dobre. |
Wersja do druku |
BOReK 

|
Wysłany: 02-03-2008, 14:44
|
|
|
A ja po kilku dyskusjach podjąłem decyzję - szara strzała ze znakiem Hastura znów stanie na kołach, ładniejsza i mocniej błyszcząca! Jestem technikiem ekonomistą, ale sprzedając ten pojazd zdradziłbym chyba samego siebie ^^. Poza tym i tak bardziej mi się to opłaca, niż sprzedać i kupić nowe, bo za takie pieniądze lepszego nie będzie. A przy okazji mogę wykonać poprawki, za które inaczej z lenistwa i tak bym się nie wziął XD.
Tak, Przygoda jednak była pozytywna i będzie miała pozytywne skutki. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
 |
|
|
|
 |
Zegarmistrz 

Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 03-03-2008, 13:41
|
|
|
Szybko, zanim ucieknie!
Gazeta.pl -> Czas Wolny -> Gra wszechczasów narodziła się w ZSRR
JEST! Znowu jestem w Wyborczej! |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
 |
|
|
|
 |
korsarz 
a taki jeden...

|
Wysłany: 03-03-2008, 15:00
|
|
|
Pierwsze słyszę, że Tetris było radzieckie...
Ciekawy artykuł :) |
|
|
|
|
 |
BOReK 

|
Wysłany: 03-03-2008, 15:54
|
|
|
korsarz napisał/a: | Pierwsze słyszę, że Tetris było radzieckie... |
I chcesz mi wmówić, że melodie słyszane w tle nigdy ci się nie skojarzyły z bratnim narodem? :D |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
 |
|
|
|
 |
korsarz 
a taki jeden...

|
Wysłany: 03-03-2008, 16:43
|
|
|
BOReK napisał/a: | I chcesz mi wmówić, że melodie słyszane w tle nigdy ci się nie skojarzyły z bratnim narodem? :D |
... Nie pamiętam żadnych melodii w tle (grałem na komórce, w czasach, gdy były one nowością i rodzice pozwolili mi się pobawić) ^^' |
|
|
|
|
 |
Shinigami-san 
Straszny Pan Morderca