Bo nie pasowało ani do Życia, ani do Zupy |
Wersja do druku |
Loko
Aspect of Insanity
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 18-09-2010, 20:09
|
|
|
Loko napisał/a: | Bo w przeciągu tygodnia powinienem zostać wujkiem. |
Stało się. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 18-09-2010, 20:09
|
|
|
Loko, gratulacje! |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
Nanami
Hodor.
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne House of Joy
|
Wysłany: 20-09-2010, 09:37
|
|
|
Bo jeśli do tej pory wydawało mi sie, że jestem biednym studentem, to się głęboko myliłam. Czas skorzystać z zachomikowanych zapasów i na piechote zasuwać ten ładny kawałek na praktyki. A czemu nie w zupie? Bo taka druga okazja się nie trafi - po prostu fundusze, z których miałam przeżyć ten tydzień, zostaną spożytkowane na inny cel :3 Biednie miii... |
|
|
seshiro
Grupy: Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 21-09-2010, 15:52
|
|
|
Bo w końcu uczelnia podała kiedy będzie rozpoczęcie roku. Teraz czekają mnie jeszcze wielkie zakupy, na które w ogóle nie mam natchnienia i zapoznanie się ze współlokatorkami... |
_________________ Just open your eyes and see that life is beautiful.
|
|
|
|
|
zombie_kitten
o.O
|
Wysłany: 21-09-2010, 18:26
|
|
|
Bo trochę się boję przeprowadzki na stancję do Warszawy, pierwszy raz będę tak mieszkał na stałe poza domem o.O I boję się studiów które zaczynam, chociaż mam nadzieję że będą ciekawe i nie za trudne. |
_________________ "(...) And when men become free then mankind will be free.
May you be free of The Curse of Greyface.
May the Goddess put twinkles in your eyes.
May you have the knowledge of a sage,
and the wisdom of a child. Hail Eris."
- Principia Discordia |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 21-09-2010, 21:21
|
|
|