Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Ohayo, czyli witam! |
Wersja do druku |
Strawberry
|
Wysłany: 17-11-2008, 23:50
|
|
|
Witam! ^^
Mam na imię Kasia, jestem z Zielonej Góry. Pierwsze anime (którym była Czarodziejka z Księżyca bodajże ;d) oglądałam jakieś 7-8 lat temu. ^^ Mangę czytam od niedawna. Poza tym uwielbiam j-music i sport. Trenuję strzelectwo, siatkówkę i koszykówkę. ;) Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 17-11-2008, 23:57
|
|
|
Witaj ;-), strzelasz z łuku ? czy z broni palnej ? hehe |
|
|
|
|
|
Strawberry
|
Wysłany: 18-11-2008, 16:07
|
|
|
Palnej oczywiście. ;d |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 18-11-2008, 16:22
|
|
|
Strawberry z broni palnej ?, to nie chciałbym być twoim wrogiem ;-), wole chyba tradycyjne uzbrojenie kobiety - wałek.
Dalsze oftopowanie skończyć się może zaś wyciągnięciem jeszcze bardziej tradycyjnej moderatorskiej broni - Tasaczka :)
IKa |
|
|
|
|
|
Yakow
Devil Luck
|
Wysłany: 18-11-2008, 17:17
|
|
|
To może i ja coś naskrobię o sobie. Zawodowo w przyszłości coś związanego z IT będę robił, zaraz jak tylko skończę liceum dostane się na studia i je też skonczę, ale gadanie o tym to nuda, więc przejdę dalej ;>
Mniej zawodowo jestem przewodnikiem, zapalonym wędrowcem, który lubi różne długie walkabout - na przykład wędrówkę brzegiem morza z Gdynii do Gdańska o 2 w nocy nie uwzgledniając bazy wojskowej marynarki na planie czy mapie podrózy - wakacje to dla mnie praktycznie bite dwa miesiące spędzone w lesie z przerwami na jakieś konwenty.
Jestem też graczem i czasem mistrzem gry w przeróżnych systemach fabularnych od d20, przez Zew Cthulhu, Dzikie Pola, Neuroshimę, Monastyr, L5K, aż po Świat Mroku. Fanem gier planszowych. Organizatorem LARPów. Zapalonym czytelnikiem wszystkiego co ma sci-fi albo fantasy w nazwie gatunku. To chyba tyle.