Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Gry w uniwersum Warhammer 40 000 |
Wersja do druku |
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 30-01-2006, 20:36
|
|
|
Cytat: | Nie byłoby to aż tak straszne, gdyby nie fakt, że to jest przecież gra dla dzieci! |
Poza tym zdaniem to się zgadzam z całym niemalże tekstem;P. Jakoś nie widzę dziecka, które by w to chciało grać. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Redvampire -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 30-01-2006, 23:34
|
|
|
Ysengrinn napisał/a: | Heh, twórcy naprawdę nie umieją liczyć. Imperium liczy milion planet. Broni go zaś 2,5 miliona space marines i 22 miliardy gwardii. Czyli na planetę przypada 22 000 gwardzistów i 2,5 marinesa-_-. |
W brew pozorom wiele tych planet to małe kolonie słabo zasiedlone. a chodzi o gwardi w służbie czynej bo kazda wysoce zaludniona planeta ma soje pospolite ruszenie wielu obywateli imperium słuzyło w gwardi bo imperium wynagradza swoich weteranów. I maja dużo rezerwistów :P a marines to stricte siły szybkiego reagowania. Ale ich liczba w brew pozorom ostanio systematycznie rosnie. mimo strat w walce
"To, co jest złe nie musi być jedynie przejawem niewiedzy. Kto wie komu służą twórcy WARHAMMERA 40 000."
Zuoooo :P |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 31-01-2006, 00:49
|
|
|
Służą MI:P.
Cytat: | a chodzi o gwardi w służbie czynej bo kazda wysoce zaludniona planeta ma soje pospolite ruszenie |
Gwardii w służbie czynnej powiadasz. Ale mówimy o universum, w którym nonstop trwa wojna-__-. Gdy akurat jest pokój to wojsk się nie powinno rozpuszczać, a wysyłać na inny odcinek frontu. Co do liczby zakonów - no fakt, jeszcze jakiś czas temu miało ich być tylko milion. Ale tak czy siak to każdy zakon ma jakieś 1000 marinesów, co jest chore. Jakby każdy miał 2,5 miliona to rozumiem;P. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Redvampire -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 31-01-2006, 02:48
|
|
|
Narazie zakonów jest 32 plus grey knightci. Ale ty nie zapominaj że jeste tez około miliona Sisters of the battle a demonhunterzy i inkwizycja ma własne armie około 4 miliardów ich gwardii . Sa jescze najemnicy. |
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 31-01-2006, 09:45
|
|
|
Redvampire napisał/a: | a marines to stricte siły szybkiego reagowania. Ale ich liczba w brew pozorom ostanio systematycznie rosnie. mimo strat w walce. |
No właśnie, ciekawe jakim cudem? Z "biologii" marines (dość obrzydliwie opisany temat, swoją drogą), wynika, że ilość użytecznych bioimplantów może rosnąć (bardzo powoli) właściwie tylko w czasach pokoju (a tych od baaaardzo dawna w Imperium nie było) |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 31-01-2006, 11:48
|
|
|
Są jeszcze odziały Planetary Defence, zakony Space Marines służący Ordo Xenos i Ordo Hereticus (wg. Inkwizytora, który podawał, że każdy wydział inkwizycji ma własny Zakon), oddziały na usługach Adeptus Arbitres oraz Wojska Świątynne, Wojska Świątynne Kultów Śmierci, Wojska Świątynne Kultu Maszyny i Legiony Tytanów.
Wojny toczą się cały czas, ale mam wrażenie, że nie są to wojny totalne, a lokalne, obejmujące pojedyncze planety i lokacje. Starcia lokalne, boje kolonialne itd. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Redvampire -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 31-01-2006, 14:12
|
|
|
Znaczy w ujeciu naszej ziemi to sa wojny totalne ale w ujeciu uniwersum 40K to mają intensywnosc Iraku , Badź troche gorzej wietnamu. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 31-01-2006, 14:34
|
|
|
Moim zdaniem z punktu widzenia Imperium to raczej kolonialne interwencje Imperium Brytyjskiego w XIX wieku - jadą gdzieś daleko, gdzie jacyś dzikusi, sataniści, robale lub konkurencja napadła jakichś biednych osadników i robią porządek... A zakony zapewne trzymają miejsca o strategicznym znaczeniu dla galaktyki. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 01-02-2006, 20:22
|
|
|
Cytat: | Narazie zakonów jest 32 plus grey knightci.
|
Zeg, jak to się ma do tego co mówiłeś, że zakonów jest 1000? |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-02-2006, 12:13
|
|
|
Ysengrinn napisał/a: | Zeg, jak to się ma do tego co mówiłeś, że zakonów jest 1000?
|
Nie wiem... Red ma podręczniki, Red jest bardziej wiarygodnym źródłem...
Ja swoją wiedzę opierałem o Nową Gildię, której jednak historia świata jest - w tego typu szczegółach, opisie powstawanie Space Marines etc. niezgodna z tym, co mówi Red i pisze na stronie Game Workshop. Wygląda na to, że albo coś zmieniali, albo opierają się na materiałach z której ze wcześniejszych edycji.
Nie mniej jednak Nowa Gildia jest ciekawa i można na niej znaleźć interesujące rzeczy. Na przykład taki News:
Cytat: | THQ i Relic Entertainment zapowiedziały drugi dodatek do ich nagrodzonej w kategorii najlepszej gry real-time Warhammer 40.000:Dawn of War. Dodatek bedzie zawierał nowe materiały dla trybu single, nowe możliwości gry w trybie multiplayer oraz oraz dwie nowe rasy wyposażone we własne wynalazki technologiczne. W grze będzie więc już 7 dostępnychdla graczy ras.
Ron Moravek, general manager z Relic Entertainment wspomina w wywiadzie, że dodatek ten w glownej mierze wpsierać się będzie na informacjach zwrotnych uzyskanych od samych graczy. Bazując na ich doświadczeniu zarówno w grze single jak i multiplayer producenci dopasują oba tryby do wymagań i oczekiwań graczy. |
|
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Redvampire -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 02-02-2006, 16:59
|
|
|
Zegarmistrz napisał/a: | Ysengrinn napisał/a: | Zeg, jak to się ma do tego co mówiłeś, że zakonów jest 1000?
|
Nie wiem... Red ma podręczniki, Red jest bardziej wiarygodnym źródłem...
| Narazie opisanych jkest około trzydziestuparu zakonów . Ale gracze tworza swoje własne czesto i powstaja nowe. Na mocy jakiegos dekretu imerialnego. Ja akurat mówie na podstawie tego co pisze w paru codexach i na stronie GW i w opowiadanich na black libary ( podstrona GW) |
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
|
|
|
|
Redvampire -Usunięty-
Gość
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 06-02-2006, 14:37
|
|
|
Dowciap
Orkowie okopują pozycję na polu bitwy, gdy ze strony przeciwnika dobiega okrzyk:
-Jeden Space Marine jest wart dziesięciu orków !!
Naturalnie, nie mogę pozwolić, by ich reputacja ucierpiała, więc Boss posyła 10u "chłopaków", którzy z okrzykiem "Edziemyyyy !!" ruszają na wroga.
Po kilku minutach orkowie słyszą głos oznajmiający:
-Jeden Space Marine jest wart pięćdziesięciu orków !!
Na to Boss posyła 50u "chłopaków" do ataku.
Po dziesięciu minutach słychać kolejny okrzyk:
-Jeden Space Marine jest wart stu orków !!
I setka orków szarżuje na wroga na rozkaz Bossa. Pietnaście minut później wraca jeden z nich i oznajmia:
-Szefie, marynarzyki oszukują. Ich tam jest dwóch.
Dowciap
A wiecie czemu świat Wh40 jest taki mroczny?
-Bo im sie wszystkie żarówki popaliły Jest bardzo fajnie
A wiecie czyja to sprawka?
-Inkwizycji.
Dowciap
Jakie pożywienie zostalo ostatnio zakazane przez Inkwizycję?
-Pop-Khorne.
PS. Jeśli to Slaanesh jest bogiem sexualnych przyjemności, to dlaczego Tzeench ma Tysiąc Synów?
PS2:http://www.tsoalr.com |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 19-02-2006, 22:10
|
|
|
Tak sobie wykombinowałem - specjalne, elitarne oddziały Imperialnej Gwardii z planety Polonus IV:
a) Mohair Berets - wdowy po zabitych w boju żołnierzach Imperatora, poddane potężnej indoktrynacji i gotowe rzucać się na wroga bez broni i rozrywać go gołymi rękoma;
b) Self Defence Cosinieurs - formacja nieregularnej, ochotniczej piechoty, uzbrojona w mordercze Power Scythe; ich specjalną zdolnością jest blokowanie drogi pojazdom nieprzyjaciela i unieruchomianie ich;
c) Chimera Warmonger - transporter opancerzony z zamontowanym megafonem, nadającym nonstop audycje ze stacji radiowej Radio Imperator; na każdej planecie, którą odbiją z rąk Chaosu, gwardziści z Polonus IV stawiają potężny nadajnik, obejmujący zasięgiem cały system słoneczny; jego głos podnosi na duchu wszystkie serca oddane Imperium i doprowadza do obłędu heretyków, niejednokrotnie zakłócając im jednocześnie łączność;
Polonus Plumber - mityczna istota, która po raz pierwszy zasiała strach, gdy Imperator stworzył swe Imperium; od tamtego czasu nie ma człowieka poza Polonus IV, który nie drżałby na samą myśl o nadejściu tej samoistnej katastrofy; nawet oddziały zmutowane bądź odmienione przez Cztery Potęgi nie wyzbyły się tego lęku, gdyż na jego widok drżą nawet Książęta Chaosu... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|