Heroes of Might & Magic V |
Wersja do druku |
Udai
[N]atural [B]orn [E]goist
Dołączył: 26 Mar 2006 Skąd: Częstochowa Status: offline
|
Wysłany: 13-06-2006, 21:10
|
|
|
GoNik mam pytanie: Jakie są oficialne wymagania V części Hereos ?? czy z grą nie ma żadnych problemów jezeli chodzi o jej optymilizacje (czy nie rwie) ??
Z góry dzięki za odpowiedz |
_________________ "It is a good viewpoint to see the world as a dream. When you have something like a nightmare, you will wake up and tell yourself that it was only a dream. It is said that the world we live in is not a bit different from this." |
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 13-06-2006, 22:51
|
|
|
Z wymaganiami nie jest źle, a w stosunku do bety czy nawet dema widać poważna poprawe. Dawniej na średnich detalach haczyło na moim kompie (Athlon 2,6 512 RAM), a teraz moge grac na najlepszych i chyba w rozdzielczosci 1280xileśtam. W każdym razie chodzi dużo lepiej niż poprzednie wersje, tylko czsem przy nagłym przeskoku na mapie haczy i zdarza sie doczytywać miasta.
Oficjalne minimalne wymagania (w nawiasie rekomendowane):
procesor 1,5 (2,5) GHz
512MB pamięci
Karta 64MB (128MB) zgodna z directX 9
Sama gra bardzo przyjemna. Muzyka i grafika świetne. Kampania przystani to max. jeden dzień gry i to bardziej taki tutorial, zeby sobie zobaczyc jak to sie je (dopiero ostatnia misja może sprawić rudności). Fajne misje zaczynają się dopiero przy kampanii inferno. Jestem na drugiej i mojego bohatera mówiącego głosem Lindy elfy zeszmaciły zupełnie. Gdyby nie Mistrzostwa to przebijałbym się jak najszybciej do kampanii Nekropolis, a tu od 9 do 16 praca, a od 15 do 23 mecze. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 22-07-2006, 01:50
|
|
|
Gra po zainstalowaniu i wejściu do menu głównego zaczęła mrygać, migać i wyświetlać jakieś pismo kosmitów. Po zainstalowaniu nowszego sterownika do grafiki zniknęło pismo kosmitów, ale mryga nadal. Co powinienem zrobić? |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Szarodziej
adept magii
Dołączył: 06 Lip 2006 Skąd: wieża z kości słoniowej Status: offline
|
Wysłany: 22-07-2006, 10:18
|
|
|
Nic. Do tych Herosów trzeba naprawdę mocnego kompa, na minimalnych wymaganiach zachodzi symdrom, który opisałeś. Zresztą na zalecanych nie jest lepiej. Wszystko dlatego, że gra jest wręcz przeładowana czadowymi efektami specjalnymi (wizytówka Nivala- od Etherlordów (poprzedniej produkcji) mój biedny blaszak dostał "rzeżączki") |
_________________ "Errare humanum est, in errore perservare stultum"
Yeah! Dorobiłem się Avka! |
|
|
|
|
Udai
[N]atural [B]orn [E]goist
Dołączył: 26 Mar 2006 Skąd: Częstochowa Status: offline
|
Wysłany: 22-07-2006, 10:46
|
|
|
Szarodziej napisał/a: | Nic. Do tych Herosów trzeba naprawdę mocnego kompa, na minimalnych wymaganiach zachodzi symdrom, który opisałeś. Zresztą na zalecanych nie jest lepiej. Wszystko dlatego, że gra jest wręcz przeładowana czadowymi efektami specjalnymi |
No co prawda to prawda panowie naprawdę przesadzili - chociaż chyba nie tyle przeładowali efektami co porostu niezoptymilizowano jej jak należy przynajmniej wg. mnie |
_________________ "It is a good viewpoint to see the world as a dream. When you have something like a nightmare, you will wake up and tell yourself that it was only a dream. It is said that the world we live in is not a bit different from this." |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 02-08-2006, 21:48
|
|
|
Znalazłem metodę - gram u krewnych, którzy mają nowszego kompa. Jestem na trzeciej misji kampanii Inferno, obecnie zastanawiam się co źle robię. Fabuła co najmniej równie ciekawa jak w Warcraft III na razie, od dawna nie grałem w coś, co by mnie zaciekawiło;>.
EDIT = z tego co wyczytałem na stronach to w świecie H5 istnieją jeszcze przynajmniej dwie rasy - orkowie i krasnale. Zapewne z nimi spotkamy się w dodatkach. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Nezumi
Wieczny i Nieskończony
Dołączył: 11 Lut 2006 Status: offline
|
Wysłany: 03-08-2006, 12:07
|
|
|
gra jest całkiem fajna. prawie tak dobra jak heroes3 (chociaż prawie robi wielką różnicę). tylko troche za bardzo wybajerzona i duże ma wymagania |
|
|
|
|
|
capo
mmm....pie.
Dołączył: 09 Sie 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2006, 18:30
|
|
|
Fakt, różnica między Heroes 3 i 5 jest duża. Szkoda że na niekorzyść tej nowszej. Nie oszukujmy się, szansa na stworzenie lepszej gry z serii hirołsów niż Heroes 3 jest minimalna. Dzisiaj wymaga się gier w pełnym trójwymiarze i to jest główny grzech 4 i 5 części (może o 4 lepiej nie wspominać, bo to już totalne nieporozumienie). Gdzie tu magia i baśniowy klimat? Przebajerowane bitwy w dodatku mało intuicyjne. Zabrali 3 zamki, a jednostek neutralnych jest tyle co kot napłakal. Mapy są ciasne i puste. Krótkie to to jest z tego co słyszałem. Wymagania sprzętowe sprawiły, że musiałem grać bez rotate'owania mapy (bo zaczynało się przycinać) na minimalnych detalach. Rzuciłem tylko ogólne spostrzeżenia, bo w sumie grałem w "piątkę" niewiele to nie ma co sie wymądrzać, ale i tak coś jest nie tak, bo jak w 3 sie zagrywałem latami od czasów demka z misją martwi i pogrzebani to w to cacko pograłem pare dni, przeczytałem poradnik z którego poznałem fabułę, ziewnąłem pare razy i dałem uninstall. Gra jest jednak dobra, tylko zalega w cieniu wielkiej poprzedniczki (nie liczmy czwórki).
PS: grafa i muza są świetne. Podobaly mi sie zamki 8D. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Zegis Black Priest
Szary Wędrowiec
Dołączył: 04 Lut 2003 Skąd: z swoich opowiadań... Status: offline
|
Wysłany: 02-09-2006, 21:18
|
|
|
Stwierdzam, iż nowe jednostki neutralne są jak dla mnie fikcja. A przynajmniej te "haven renegate"... dlaczego? Gdyż jako "neutralne" pojawiają się i w V -_-
Ponadto całość zalatuje mi trochę Klanami krasnoludów z Disciples.
Pozatym średnio podoba mi się myśl, by jednostką 7go poziomu był płonący smok, skoro z tego co widać po screenach wyłowionych chociażby na stronie homm krasnoludy są raczej pod śnieżne tereny... |
_________________ Wróciłem, nie cieszycie się? :]
"Do not fear in the face of your enemies, speak the truth always, even if it leads to your death, save helpless and do no wrong..." |
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 02-09-2006, 21:29
|
|
|
Może trzymają takowe smoki w swoich potężnych kuźniach żeby im chuchały na wykuwane topory xD albo zabierają je ze sobą zamiast termosów ;P |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Szarodziej
adept magii
Dołączył: 06 Lip 2006 Skąd: wieża z kości słoniowej Status: offline
|
Wysłany: 04-09-2006, 15:18
|
|
|
Cytat: | Ponadto całość zalatuje mi trochę Klanami krasnoludów z Disciples. |
Zgadzam się. Goście z Disciples ściągali z Heroesów, a teraz sytuacja się odwróciła. Porównajcie sobie np. Stolicę Elfów i zamek Sylvan. Przecież Kersyl (drzewo Sylwanów) to podróba głównego drzewa elfów w Powrocie Galleana. Po prostu popatrzcie na zamki w Disciples i w Heroes 5. Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać ^_-? |
_________________ "Errare humanum est, in errore perservare stultum"
Yeah! Dorobiłem się Avka! |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 04-09-2006, 15:24
|
|
|
Well, pożyczają sobie nie tylko z Disciples, ilość zapożyczeń z Warhammera Fantasy również jest bardzo duża (mroczne elfy i ludzcy rycerze w szczególności), a historia orków niepokojąco przypomina tę z Konfrotacji (inny bitewniak figurkowy). Z Warcrafta też coś chyba wzięli, tylko nie pamiętam co. Cóż, przynajmniej "inspirowali się" wieloma źródłami... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 04-09-2006, 15:33
|
|
|
Ja bym powiedział, że to Heroes od dawna ściąga z Disciples :-D 4 częsc była właściwie całkowicie ściągnieta z Disciples.
W sumie zaś Disciples 1 było jedną z pierwszych gier typu turowe ekonomiczno-wojenne fantasy, które zerwały z standardami ustawionymi przez Heroes II i III :-) |
_________________
|
|
|
|
|
|