Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Icewind Dale II: Build |
Wersja do druku |
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 05-09-2008, 16:18
|
|
|
Pytanie - czy ktoś wie, jak przejść przez upadły las? ^^'
Mam misję do spełnienia - muszę odnaleść skradziony pewnemu umarlakowi złoty róg. który podobno znajduje się w tym lesie... I w którym kierunku mam iść, by się do niego dostać (licząc od samego wejścia, gdzie spotykam ducha myśliwego)? ^^'''' |
|
|
|
|
|
Amnezjusz
Pan Patafian
Dołączył: 04 Lis 2007 Skąd: Leszno/polter Status: offline
|
Wysłany: 05-09-2008, 16:29
|
|
|
Bez solucji to najlepiej polegać na wiedzy o pustkowiach (jeśli masz dostatecznie dużo rang) która powinna cię poprowadzić w odpowiednim kierunku, prosto z jednej lokacji do następnej.
A z solucją -> http://www.enklawamagii.pl/id2/solucja/upadlylas :) |
_________________ Moim zdaniem... cement jest o wiele... bardziej interesujący... niż to się ludziom wydaje. - RJ Patafian. |
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 06-09-2008, 16:55
|
|
|
Dzięki :) Właśnie przeszedłem Upadły Las, była rozmowa z Isairem i Madae (przez chwilę myślałem, że koniec gry już blisko...) i walka ze stadem drzewców...
A teraz Mroźne Bagna. I pajączki... Dużo pajączków... >.>
[dodano: 17.09.2008 godzina 20:00]
No, już jestem w Klasztorze Czarnego Kruka. I Osiem komnat. Przeszedłem już wszystkie, z wyjątkiem Komnaty Ognia oczywiście... ^^; |
|
|
|
|
|
Sarqah
Gość
|
Wysłany: 19-10-2008, 18:41
|
|
|
Witam!
Jestem w klasztorze czarnego kruka. A raczej w jego podziemiach. Moja drużyna liczy standardowe 6 postaci:
Krasnoluda kapłana - wołam go Czołg, z wiadomych powodów...
człowiek wojownik - z wielkim mieczem - zadaje 12-22 obrazenia przy krytyku 18-20...
czarownik i czarodziej - obydwaj, poza czarami dysponują atutami do łucznictwa i zręcznością 18...
tropiciel - kusznik, co by wykorzystać każdą dobrą broń dystansową...
no i rzecz jasna łotrzyk niziołek - dwa krótkie miecze, ale głównie otwiera drzwi i skrzynki.
Osobiście, preferuje dość trudną, acz efektywną taktykę. Nie chodzi tu o walkę, bo o tym już było dużo...
Moje postacie są na 8-mym poziomie. Wszystkie. Doświadczenia mam już na 12, ale zatrzymałem się i nie rozdaje dalej poziomów. Dlaczego? Już wyjaśniam...
Jeśli czasami zdarzy wam się przeczytać podpowiedź wyświetlaną podczas ładowania obszaru, wiecie pewnie, że za zabijanie potworów o dużo niższym poziomie niż nasz daje nam bardzo mało doświadczenia. I rzecz jasna, w drugą stronę... Takim sposobem zdobywam duży poziom i dużą satysfakcję ;)
Ostatnim razem walcząc z bliźniakami miałem 16 poziom... I się nie udało.
W tym wypadku opłaca się nawet levelowanie odpoczywając w niebezpiecznych miejscach.
Jednak, nie jest to prosta taktyka i wymaga sporo doświadczenia... A przyznam, że żadna moja postać nigdy nie zginęła ;)
Pozdrawiam serdecznie!
Sarqah. |
|
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 01-02-2009, 14:42
|
|
|
Po instalacji na laptopku (z 2GHz procesorem i 2GB RAM powinno się lepiej grać, jak na PC z 800MHz prockiem i 250MB RAM :) ) utworzyłem następującą drużynę:
1. Xena - złota krasnoludzica barbarzyńca (chaotyczna zła)
2. Zelgadis - drow mnich Starego Zakonu (praworządny neutralny)
3. Encephalophagus - półork paladyn Mistry. Imię można przetłumaczyć jako "mózgojad", "mózgożerca" czy jakoś tak... ^^'
4. Eavealth - człowiek druid (neutralny zły) - tak jak mi zasugerował pewien test...
5. Amelia - księżycowa elfka kapłanka Selune (neutralny dobry)
6. Ecusceleou - półelfka bard.
ciekawe, co z tego wyjdzie ^^' |
|
|
|
|
|
gość
Gość
|
Wysłany: 24-07-2009, 11:04
|
|
|
Caladan
Na 1 poziomie nie ma sensu brać zbroi maga i tarczy, ponieważ ich premia do KP jest za zbroję (tego samego rodzaju), więc wystarczy wziąć tylko tarczę (+7 do KP), warto wziąć na 3 poziomie duchowy pancerz- daje premię +5 do KP, ale liczy się jako premia ochronna a nie za zbroję jak z pozostałych tego typu buffów. Dzięki tym 2 zaklęciom można podnieść czarującemu klasę pancerza o 12, a to chyba sporo :).
Na 2 poziomie naprawdę warto wziąć rozmycie- 20%, że każdy atak na czarującego chybi. Niezła tez jest ochrona przed pociskami 10/+5 ochrona przed pociskami i trwa bardzo długo.
Na 3 poziomie prócz kuli ognia i błyskawicy są ciekawe czary mające nieograniczony rozrost obrażeń wraz z poziomem- eksplodująca czaszka (na 30 poziomie 30k6 od siecznych), płonące strzały (na 28-30 poziomie 7 strzał, każda 4k6 od ognia, czyli w sumie 28k6, ale premie i opieranie się obrażeniom liczą się oddzielnie dla każdej strzały), meteory Melfa (1 meteor na poziom, rzucone zadają 1k4 od obuchowych, +3 od ognia i jeszcze +3 od ognia jesli sie nie uda rzut obronny). Godne uwagi jest też wampiryczne dotknięcie- 10k6 bez rzutu obronnego i zabrane punkty życia przyznaje Tobie.
Na 4 poziomie są 2 tarcze, czerwona i niebieska (na 2 poziomie jest jeszcze śmierci), wszystkie się ze sobą kumulują i zadają obrażenia każdemu nacierającemu na czarującego w zwarciu. Gdy ktoś trafi, zadają 30 + 1k8 od ognia + 20% bonus od ducha płomieni, 30 + 1k8 od zimna + 20% bonus od tarczy szronu, 5 + 1k4 od magii; to wszystko bez rzutu obronnego! Na dodatek tarcze oddają przeciwnikowi, gdy ten trafi np. lustrzane odbicie.
Na 5 poziomie ogień słońca i animacja martwego są obowiązkowe.
Na 7 poziomie palec smierci, miecz Mordenkeina (+4 atak z daleka, nie w zwarciu, i ogromna premia do ataku, obrażenia 4k8 od siecznych + modyfikator siły)
Na 8 poziomie plugawy uwiąd to podstawa.
Na 9 poziomie krzyk Banshee, deszcz meteorytów.
Może skorzystasz. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
he
Gość
|
Wysłany: 27-03-2010, 15:57
|
|
|
bronie co mają np 2k4 to im wiecej tym lepsza bron czy słabsza bron ? |
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 27-03-2010, 16:07
|
|
|
he napisał/a: | bronie co mają np 2k4 to im wiecej tym lepsza bron czy słabsza bron |
Tego typu zapis zadawanych obrażeń pochodzi z "papierowego" systemu Dungeons & Dragons, na którego mechanice oparta jest ta gra i oznacza on, że obrażenia wynoszą tyle ile wynik dwóch rzutów kostkami czterobocznymi.
A konkretniej - broń zadaje od dwóch do ośmiu punktów obrażeń. |
|
|
|
|
|
moshi_moshi
Szara Emonencja
Dołączyła: 19 Lis 2006 Skąd: Dąbrowa Górnicza Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne WOM
|
Wysłany: 27-03-2010, 18:49
|
|
|
Bardzo proszę użytkownika he o stosowanie poprawnej polszczyzny. Używanie kropek, przecinków czy zaczynanie zdania od wielkiej litery nie boli. Każdy następny post utrzymany w tym stylu, poleci! |
_________________
|
|
|
|
|
gosc
Gość
|
Wysłany: 30-03-2010, 12:17
|
|
|
Mam takie oto pytani, otóż będąc na końcu drugiego rozdziału, na drugim poziomie lodowego pałacu, mój czarownik jest na 12 poziomie, posiada bazową charyzmę równą szczerze mówiąc nie wiem ile (i nie moge chwilowo sprawdzic), ale zakładam cały sprzęt stworzony z wilka śnieżnego i nie wszystkie przedmioty dodaja mi +1 charyzmy. Czy wie ktoś dlaczego? Czy można miec na sobie tylko jeden przedmiot dodajay taką samą premię? (charyzma nie chce przeskoczyc poziomu 23)
z góry dziękuje za odpowiedz:) |
|
|
|
|
|
gosc
Gość
|
Wysłany: 30-03-2010, 12:48
|
|
|
Juz sprawdzilem:) mam 11 poziom i bazową charyzmę 22, zakładam 4 przedmioty z kompletu ze śnieżnego wilka i mam tylko 23 charyzmy, czy wie ktoś dlaczego? |
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 30-03-2010, 13:07
|
|
|
To proste. W systemie DnD 3.0 premie do większości współczynników, w tym do cech, nie sumują się. Liczy się jedynie najwyższy z bonusów do danego współczynnika jaki dają przedmioty. Możesz nałożyć ile tylko chcesz przedmiotów z tego kompletu, a i tak bonus do charyzmy będzie wynosił tylko +1. |
|
|
|
|
|
Sm00k -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 30-03-2010, 13:47
|
|
|
Ograniczeni nie dotyczy więc tylko klasy pancerza? Bo przysiągłbym iż w papierowym D&D chociażby bonusy do rzutów na obronę już się dodają. |
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 30-03-2010, 15:37
|
|
|
Sm00k napisał/a: | Ograniczeni nie dotyczy więc tylko klasy pancerza? Bo przysiągłbym iż w papierowym D&D chociażby bonusy do rzutów na obronę już się dodają. |
Nie tylko.
A jeśli chodzi o DnD, to jeszcze zależy od źródła owej premii - np. (w przypadku pancerza) premia z naturalnego pancerza i premia z odbicia się kumulują, a dwie premie z naturalnego pancerza nie. A dodge bonus kumuluje się z innym dodge bonusem. Zresztą, tu masz dokładny opis tego, co się z czym kumuluje. |
_________________
|
|
|
|
|
Cromell
sekai no ichiban spammer
Dołączył: 13 Mar 2010 Skąd: Wołomin Status: offline
|
Wysłany: 30-03-2010, 15:54
|
|
|
Narobiliście mi panowie smaka na ponowne przejście Icewinda 2 :) Już się instaluje! |
_________________ Si Deus pro nobis, quis contra nos?
http://l-factor-reborn.forumotion.net/ - Let's get it rollin'! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|