Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
StarCraft II |
Wersja do druku |
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 11-04-2009, 20:26
|
|
|
kic napisał/a: | P.S. Za niedługo Blizzard udostępni Battle Report #2. Walka toczyć się będzie na mapie Blistering Sands pomiędzy Terranem i Zergiem. Do gry przystąpią ci sami gracze co w BR#1, który można oglądnąć i pobrać stąd. |
Terran gra lekko lamersko, ale szczęśliwie. Coś jak ja. Szykuje się bardzo dobra gra tylko lekko nie podobają mi się designy niektórych terrańskich jednostek. Miotacz ognia na kółkach z daleka wygląda jak Trike z Dune 2.
Starcraft jest świetny bo: ma świetną kampanię, świetną mechanikę gry, balans+jest świetną grą w sieci, dzięki czemu ludzie grają w niego od 11 lat. Dwójka będzie świetna bo wprowadza innowacje zgodne z duchem gry jednocześnie nie zmieniając drastycznie tego co świadczyło o wielkości poprzedniczki. Do tego kampanie dla pojedynczego gracza będą jeszcze lepsze i bardziej rozbudowane, a i wszelkie usprawnienia trybu multi mogą wyjść tylko na dobre. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 12-04-2009, 17:38
|
|
|
Do zalet Starcrafta w mojej opinii należałoby jeszcze zaliczyć fakt, że był on pierwszą grą, w której doszło do całkowitego rozróżnienia stron konfliktu - a przynajmniej pierwszą szeroko znaną. Do tej pory zwykle mieliśmy bardzo zbliżone armie z jednostkami specjalnymi, tymczasem w SC nie było ani jednego powtarzającego się oddziału po żadnej ze stron. Zadbano również o fabularną unikalność (w tym nawet inny proces myślowy) dla poszczególnych stron. |
_________________
|
|
|
|
|
Shlizer
prawie jak admin =p
Dołączył: 09 Mar 2009 Skąd: wziąć na piwo? =p Status: offline
|
Wysłany: 12-04-2009, 23:19
|
|
|
Ponadto o ile się nie mylę SC był pierwszą grą, która.. była w kosmosie.. ale to tylko taka ciekawostka.. =p |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 12-04-2009, 23:25
|
|
|
Masz chyba na myśli to, że była pierwszym RTS-em Którego akcja działa się w kosmosie?
Dune 2 i Megalomania(choć nie wiem do końca, czy Megalomania to był RTS) to były gry których akcje też działy się w kosmosie. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-04-2009, 15:13
|
|
|
Drugi Battle Report. Zergowie kontra Terranie. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Shlizer
prawie jak admin =p
Dołączył: 09 Mar 2009 Skąd: wziąć na piwo? =p Status: offline
|
Wysłany: 17-04-2009, 20:09
|
|
|
Altruista napisał/a: | Masz chyba na myśli to, że była pierwszym RTS-em Którego akcja działa się w kosmosie? |
Nie.. gra która jako pierwsza znalazła się w kosmosie.. dosłownie.. =p
Dune 2 wiem w jakim jest uniwersum (swoją drogą gorąco polecam wszystkim książki z cyklu Diuna) i wiem też, że uznawana jest za pierwszego RTSa z krwi i kości.. ee.. z ekranu i klawiatury =p |
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 17-04-2009, 23:20
|
|
|
Keii napisał/a: | Drugi Battle Report. Zergowie kontra Terranie. |
Świetny. Podobnie jak pierwszy.
Dużo świetnych drobiazgów urozmaicających grę w multi: krzaki zasłaniające widoczność, skały, które można zniszczyć blokujące przejścia i możliwości rozbudowy, wieże zwiększające widoczność. Jednostki są zupełnie inne od tych, które pamiętam z pierwszych filmików. Niektóre designy dalej mi się nie podobają (szczególnie Terran).
Poza tym muszę się nauczyć tego co pokazali gracze na filmie - nie marnować jednostek. Mam złą tendencję do pozostawiania pojedynczych marines czy SCV odrywających mapę samym sobie albo rzucania ich na pewną śmierć zupełnie bez celu. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 18-04-2009, 09:08
|
|
|
Ano fajny jest ten Battle. Swoja drogą ten gość co grał Zergami, zrąbał trochę. Miał nawet przewagę na początku rozgrywki. Umiejętnie wykorzystywał te wybuchające żuczki. Parę razy udawało mu się nimi, cały oddział terran rozwalić. No, ale jego przeciwnik z upływem czasu dobił do jakiś latających Nighthawków i rozniósł nimi zergów.
Gra prezentuje się nieźle, już się nie mogę doczekać kiedy mi wpadnie w łapki. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 18-04-2009, 10:08
|
|
|
Chyba ten link nie pojawił się jeszcze w tym temacie, a może być dobrym punktem wyjścia do dyskusji. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 18-04-2009, 10:43
|
|
|
Altruista napisał/a: | Ano fajny jest ten Battle. Swoja drogą ten gość co grał Zergami, zrąbał trochę. Miał nawet przewagę na początku rozgrywki. Umiejętnie wykorzystywał te wybuchające żuczki. Parę razy udawało mu się nimi, cały oddział terran rozwalić. No, ale jego przeciwnik z upływem czasu dobił do jakiś latających Nighthawków i rozniósł nimi zergów.
Gra prezentuje się nieźle, już się nie mogę doczekać kiedy mi wpadnie w łapki. | Tak, nawet to komentowali jeszcze w trakcie gry - w środkowej części rozgrywki zadowolił się kontrolowaniem planszy, i przestał naciskać na bazę przeciwnika, co się na nim zemściło. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
kic
Nieporozumienie.
Dołączył: 13 Gru 2007 Skąd: Otchłań Nicości Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 26-04-2009, 11:13
|
|
|
Zainteresowanych grą Starcraft II zapraszam do obejrzenia Tech-Tree każdej z trzech ras:
Protoss
Terran
Zerg
Te drzewka rozwoju są jeszcze z wersji pre-alpha, więc co nieco jeszcze może się zmienić.
Z tego co wiem, to już obecne różnice tych drzewek z grą są następujące:
1. Protoss:
- Gatewy. Zmieniono ustawienie ikon jednostek na:
Pierwsza linia:
Zealot, Stalker, Nullfile
Druga linia:
Immortal, High Templar, Dark Templar[/b]
- Doszła nowa budowla Dark Pylon, która ma kilka zdolności:
a)Protoss Charge - zdolność o zasięgu obszarowym. Działa na Probe'y i pozwala im transportować o 1 minerał więcej niż zwykle. Jak do tej pory maksymalnie jednostki przenosiły 5 minerałów, a nie osiem, tak jak w SC 1. Niestety działa to tylko przez określony czas.
b) Null Shield - Pozwala pokryć każdą jednostkę kamuflażem, przez co jest niewidoczna dla wroga przez pewien, krótki czas.
c) Argus Link - Pozwala Pylonowi oddać swoją energię innej jednostce, która może tą energię przyjąć.
2. Terran:
- Zmieniono rozbudowę Command Center z Surveillance Station na Orbital Command i dodano jej nowe zdolności:
a) Calldown Mule - Wzywa droppoda, który zawiera jednostkę zwaną Mułem. Ta jednostka jest szybsza od SCV, zbiera więcej i szybciej minerały i może pobierać je również z tego złoża, które jest obecnie eksploatowane przez SCVa. Po za tym Muł naprawiać może budowle i jednostki mechaniczne. Niestety akumulatory Muła szybko się wyładowują i wyłączają go z gry.
b) Calldown Extra Supplies - Zsyła z przestrzeni kosmicznej dodatkowe zasoby na wybrany "Supply Depot", co zwiększa limit o 2 jednostki. Zdolność ta działa do końca gry.
c) Scanner Sweep - Pozwala odkryć na kilka chwil fragment mapy.
- Sensor Tower można rozbudować do Watch Tower, która po za możliwością detekcji posiada specjalny system ostrzegający przed atakiem wroga i zaznaczająca poruszające się oddziały przeciwnika ukrytych nawet za mgłą wojny.
3. Zerg:
- Link przedstawiający budynek Ultralisk Cavern. |
_________________ "Zaczynałem jako zwykły zegarmistrz, ale zawsze pragnąłem osiągnąć coś więcej." - Lin Thorvald
Melior Absque Chrisma
Pierwszy Epizod MACu |
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 26-04-2009, 12:08
|
|
|
Pisanie o jednostkach, budynkach i zdolnościach na tym etapie zaawansowania prac nad grą jest nieporozumieniem, bo jeszcze baaaardzo dużo się zmieni.
A Dark Pylonów nie będzie w Multi bo dawały zbyt dużą przewagę Protossom. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
kic
Nieporozumienie.
Dołączył: 13 Gru 2007 Skąd: Otchłań Nicości Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 26-04-2009, 12:53
|
|
|
Gra jest już prawie w becie i większość obecnych rozwiązań jest już prawie pewne. Zmiany mogą być głównie na poziomie balansu, statystyk jednostek ich zdolności oraz animacji.
Dark Pylon będzie w MP i jest jednym ze specjalnych dodatków, które Blizzard dał każdej z ras.
Protoss - Dark Pylon
Terran - Orbital Command
Zerg - Queen (i jej nowe zdolności) |
_________________ "Zaczynałem jako zwykły zegarmistrz, ale zawsze pragnąłem osiągnąć coś więcej." - Lin Thorvald
Melior Absque Chrisma
Pierwszy Epizod MACu |
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 19-06-2009, 14:18
|
|
|
Pojawił się trzeci battle report. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|