StarCraft II |
Wersja do druku |
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 19-06-2009, 19:41
|
|
|
Ten co grał Zergami strasznie blado wypadł, na tle tego gracza od Protasów. W ogóle, od początku mu nie szło. Nawet nie nie umiem powiedzieć w co on tam inwestował. A te osłonki co blokują teren są fajnie, można nimi niezłe namieszać. O i jeszcze podobała mi się ta plansza, na której toczyła się ta rozgrywka. Szczególnie te planety na niej, ciekawie były ukazane. |
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 19-06-2009, 21:09
|
|
|
Świetny mecz. Gracze do maksimum wykorzystują specjalne zdolności jednostek co z jednej strony mi się podoba, a z drugiej nie bo ja zawsze polegałem na prymitywnej i brutalnej sile ognia. Nie mam pamięci do klawiszy odpowiadających za używanie zdolności. Banelingi są świetne. Podobnie Infestor. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
R2D2
Dołączył: 07 Maj 2009 Status: offline
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:11
|
|
|
Ja tam się zastanawiam czy Blizzard dobrze zrobił angażując w powstawanie gry jakiś pro z korei. Mam nadzieję że będzie trzeba znać wszystkich skrótów klawiszowych żeby grac na jako-takim poziomie.
Osobiście nie podoba mi sie też design gry. |
_________________ Knights Who Say Ni!
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:19
|
|
|
Pro mogą być zatrudnieni do pomocy w zbalansowaniu gry, więc to chyba dobrze. Jedną z przyczyn sukcesu Blizzarda jest zasada "easy to play, hard to master", którą można określić ich produkcje, więc raczej bym się nie przejmował :) |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 20-06-2009, 22:18
|
|
|
Po trzecim seansie z najnowszym BR dochodzę do wniosku, ze Zergowy gracz spieprzył nie rozwijając jednostek wyższego rzędu. Chyba, że celem było pokazanie specjalnych umiejętności Infestora itp. Ja bym szedł w Hydraliski, a typ praktycznie tylko Zerglingi budował. Do tego nowy, lepszy Nydus i wjazd w plecy.
Do tego irytujące jest to ciągłe atakowanie drobnymi grupkami jednostek. Czy oni naprawdę nie mogą poczekać, aż im się więcej jednostek zbuduje? Zafascynowany tą taktyką kilka razy zostałem nieźle skarcony w jedynce.
R2D2 napisał/a: | Mam nadzieję że będzie trzeba znać wszystkich skrótów klawiszowych żeby grac na jako-takim poziomie. | Nie trzeba, ale wypadałoby już przy jedynce. Ruch myszka do ikonek i znalezienie odpowiedniej to kilka setnych sekundy. Przy użyciu specjalnej zdolności musisz jeszcze wrócić kursorem i wycelować w przeciwnika, który cały czas strzela, porusza się i w ciągu tych kilku setnych (lub kilku sekund jak zacznie zwiewać) może zabić jednostkę której zdolność próbowałeś właśnie wykorzystać. |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 18-08-2009, 06:26
|
|
|
W sumie bez LANu nie będzie tych wszystkich spektakularnych turniejów na takim poziomie, jak przedstawiała to koreańska telewizja, ale takze i europejskie imprezy e-gamingowe. Nie ma co się łudzić - turnieje LAN w grze bez LAN będą ciężkie do zorganizowania. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 18-08-2009, 08:00
|
|
|
Może po prostu w wersji gry wykorzystywanej na tych wielkich turniejach będzie jakiś LAN?
Kto wie, marketingowcy Blizza nie są głupi i nie przepuszczą takiej szansy na rozpropagowanie Sc 2 moim zdaniem. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 24-08-2009, 15:12
|
|
|
Ukazały się może gdzieś nowe raporty bitewne? |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-08-2009, 15:29
|
|
|
Nie, najnowszy jest trzeci. Polecam na przyszłość sprawdzać u źródła ;) |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 19-10-2009, 21:51
|
|
|
Kurcze, kto gra Terranami ten wygrywa. |
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 19-10-2009, 22:51
|
|
|
Wygrywa ten kto umie grać. Protoss powinien się rozwijać w innym kierunku. Colossus jest dobry głównie przeciw lekko opancerzonej piechocie i Zergom niższego rzędu, a David Kim w ogóle nie miał Marines. Poza tym za wcześnie poddał mecz. Widziałem ostatnio rozgrywkę z jedynki gdzie gość wybronił się z większych tarapatów. David ma świetne mikro i świetnie wykorzystuje wzniesienia i inne bajery. Podoba mi się, że ulepszono atomówki.
http://us.blizzard.com/blizzcon/video/archive.xml?rhtml=y - tutaj można obejrzeć 2 mecze 2vs2 z tegorocznego Blizzconu gdzie Colossus jest świetnie wykorzystywany.
http://www.youtube.com/watch?v=VC0OHDAly7w - jeszcze jeden mecz z Blizzconu. 1vs1 Raczej mało ciekawy, ale w oczekiwaniu na kolejne newsy można obejrzeć. |
_________________ Evil Manga
Ostatnio zmieniony przez Dembol dnia 19-10-2009, 23:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 19-10-2009, 23:06
|
|
|
Dembol napisał/a: | Wygrywa ten kto umie grać |
Pewnie, że tak, tylko w tych raportach bitewnych zauważyłem, że kto grał Terranami to wygrywał. A ten Dawid, był za szybki dla swojego przeciwnika. Gość za nim nie mógł nadążyć |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
|