Slayers Diablo |
Wersja do druku |
Boski Miszcz
Dołączył: 21 Lut 2003 Skąd: Tam, gdzie Mazoku mówi dobranoc Status: offline
|
Wysłany: 18-08-2003, 19:51
|
|
|
No to tak: ile to będzie zajmować i ile kosztować? |
_________________ Ku chwale LON!
A la la la la LON, a la la la la LON LON li LON LON LON LOL, oo! |
|
|
|
|
Ryuzoku
Dołączył: 22 Cze 2003 Status: offline
|
Wysłany: 18-08-2003, 20:52
|
|
|
O a ja mam jeszcze taki pomysł że może w niektórych kluczowych momentach gry dać Muzykę ze Slayers takie np...The Worior itp. <bez słów sam dźwięk jak na gre przystało>... |
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 18-08-2003, 20:55
|
|
|
-->Boski: prawdopodobnie jakieś 10-20 MB, i będzie do ściągnięcia za darmo. |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
MrBat
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
|
Wysłany: 19-08-2003, 07:01
|
|
|
a ja mam takie pytanie - tego moda bedzie można uzywac na otwartym bnecie (bo domyślam się że na zamknietym nie będzie można ^^) ? |
|
|
|
|
|
Ryuzoku
Dołączył: 22 Cze 2003 Status: offline
|
Wysłany: 19-08-2003, 08:28
|
|
|
No normalnie piekny pomysł idziesz walczyć z takim necromantą i ku zdziwieniu wszystkich rzucasz Dragu Sllave albo zmieniasz sie w Smoka...
Ciekawe co by taki zrobił?! |
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 19-08-2003, 09:56
|
|
|
Z tego co mi wiadomo, w mody można grać po sieci. To jest chyba tak, że wszyscy gracze grają w tą wersję gry, która jest zainstalowana u osoby, która grę stworzyła, więc na zdziwienie innych raczej nie liczcie. |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Ryuzoku
Dołączył: 22 Cze 2003 Status: offline
|
Wysłany: 19-08-2003, 10:12
|
|
|
A i tak jak znajomemu coś takiego bym pokazał to by pewnie sie zdziwił i to bardzo jakby moja postać zmieniła sie nagle w Złotego Smoka...
A po sieci to i tak w to pewie z kilkoma osobami raczej pogram i zobacze czy będzie to wyglądało tak jak nasza gra w zwykłe Diablo?!
<mianowicie typowy defmech w którym nie da sie zrobić ani jednej misji>... |
|
|
|
|
|
Dawar -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 19-08-2003, 15:28
|
|
|
hhhhhmmmmm... coś mi sie zdaje że na otwartym tez nie bedzie się dało... bo kieydś grałam w modzie gdzie po krwawych wrzosowiskach kulał się Diablo wraz z braciszkami i reszta plugastwa typu Duriel czy Izual... i na otwartym BN to nie szło... ale pożyjemy zobaczymy -_-' |
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
|
|
|
|
Ryuzoku
Dołączył: 22 Cze 2003 Status: offline
|
Wysłany: 23-08-2003, 16:03
|
|
|
Xeniph -no nie myliłeś sie jak na razie <potem napewno będzie lepiej jak wszystkie postaci takie będą> to wygląda DZIWNIE...
Ale zawsze lepsze to niż nic a ja i tak bym tego lepiej nie zrobił... |
|
|
|
|
|
Gola_s
Dołączył: 13 Lut 2003 Skąd: Earth > Urzędów Status: offline
|
Wysłany: 04-09-2003, 14:22
|
|
|
Ja tam ściągne z neta jak tylko będzię!!!
Byle był... |
_________________ milosc... tak a zalamanie jescze gorsze... juz 2 razy w ciagu roku... ale sie nie poddam i dalej przez zycie bede parl do przodu...
Zapraszam na: www.fantasy-center.prv.pl |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 13-09-2003, 22:51
|
|
|
A oto i kolejna porcja soczystych informacji:
Znane już są wszystkie zaklęcia jakimi będzie posługiwać się czarodziejka, a są to:
Szamanizm Ognia i Ziemi:
Flare Arrow
Dill Brand
Vu Vraimer
Fire Ball
Mega Brand
Mega Vu Vraimer
Burst Flare
Vu Raivar
Blast Bomb
Szamanizm Wiatru, Wody i Duszy:
Freeze Arrow
Demona Crystal
Van Reil
Elmekia Lance
Elmekia Flame
Windy Shield
Wind Brid
Gu Ru Douga
Dark Mist
Czarna Magia:
Necro Vuud
Faeris Breed
Ragna Drive
Dark rituals (zdolność bierna)
Gaav Flare
Dynast Brass
Gaia Graze
Dragon Slave
Ragna Blade |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Dąbi
Dołączył: 29 Lip 2002 Skąd: Lublin Status: offline
|
Wysłany: 14-09-2003, 08:39 Brak mi jednego czaru...
|
|
|
Całkiem fajnie ale mam jedno zastrzeżenie ... w czarach szamanizmu duszy nie ma tego który jest kwintesencją tej dziedziny magii i najpoteżniejszego zarazem ( a i o ile wiem to jednego z ulubionych czarów w najrózniejszych ankietach ) a mianowicie Ra Tilt. Moim zdaniem nie umieszczenie go tam byloby błedem. Juz lepiej chyba zrezygnowac z jakiegoś innego |
_________________ Ludzie i narody będą działać racjonalnie, kiedy wyczerpią wszystkie inne możliwości. ^^ |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 14-09-2003, 10:36
|
|
|
Nic się nie bój, Ra Tilt będzie... tyle że w umiejętnościach Chimery ;)
Jak pamiętamy, to właśnie Zel, a nie Lina używał Ra Tilta, a poza tym, czarodziejka nie może sama mieć wszystkiego - coś trzeba zostawić i innym postaciom ;) |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Dąbi
Dołączył: 29 Lip 2002 Skąd: Lublin Status: offline
|
Wysłany: 14-09-2003, 11:05
|
|
|
A jak tak to będzie to bardzo prawidłowo. Nie widzac tego w magii szamanizmu po prostu się troszkę zmartwilem i stad ta reakcja.
Jakoś nigdy nie lubiłem tej gry ale jak ten projekt się zakończy to nie ma żadnej możliwosci będę grał ^^ Powodzenia...
A co do tej chimerki to chyba będzie to taki mag wojownik. Zdolnosci walki , magia oraz przydały by się parę jakis zdolnosci specjalnych ( jesli to jest tak robione na podstawie Zela hmm... przyspieszenie , jakaś kamienna skóra itp. |
_________________ Ludzie i narody będą działać racjonalnie, kiedy wyczerpią wszystkie inne możliwości. ^^ |
|
|
|
|
|