|  Ogłoszenie  | 
 
	| 		 
			Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
		  | 
 
 
  
	|   Poszukiwany, poszukiwana... grafik komputerowy | 
 
	| Wersja do druku | 
 
	
		Korialstrasz   
		Mature red dragon
  
  
				Dołączył: 17 Lut 2008 Skąd: Łódź, Polska Status: offline 
					 | 
	
		
		
			 Wysłany: 25-07-2008, 20:33   Poszukiwany, poszukiwana... grafik komputerowy
						 | 
			    
  | 
		 
		
			
  | 
		 
		
			Najpierw dwa słowa wstępu:
 
Moim hobby (z którym wiążę przyszłość) jest robienie gier komputerowych. Interesują mnie wszystkie ekstremalne gatunki (roguelike, gry przez przeglądarkę, paragrafówki, Sudy, mudy, jRPGi starego typu, itp.) jak i klasyczne (RTS, TBS, TPP, cRPG, itp.)
 
Jestem programistą o ponad 4 letnim stażu, znam 6 języków programowania (C, C++, C#, PHP, Javascript, Actionscript 2.0) i 5 metajęzyków opisu danych (XML, HTML, XHTML, CSS, INI), znam zasady OOP (Object-Orientated Programing), programowania ekstremalnego.
 
Niestety, jestem bezsilny gdy przychodzi do tworzenia grafiki. W zespole przyjaciół, zainteresowanych tworzeniem gier znalazł się już concept artist i kompozytor, ale poszukuję kogoś, kto potrafiłby wykonać postać, statek kosmiczny, czy budynek w technice komputerowej (2D/3D)... no i miał trochę czasu wolnego. Tu właśnie zwracam się do wszystkich z was, którzy spełniają te warunki. Jeżeli obsługa programów graficznych jest ci nieobca i dysponujesz czasem wolnym, zapraszam do zespołu :-) Co w zamian? Możesz się skupić na wspaniałym zajęciu jakim jest tworzenie wirtualnych światów, jakie będą zaludniały wkrótce setki graczy! Zajmujemy się tym na zasadach hobbystycznych, więc nie ma problemu z wnoszeniem własnych pomysłów, czy propozycji odnośnie gier, które możemy tworzyć. Jeżeli miałeś, miałaś jakiś pomysł na grę komputerową, a jednocześnie potrafisz wykonać do niej grafikę, jest bardzo prawdopodobne, że w naszym zespole uda się to zrealizować :-)
 
Dwie sprawy wymagają jeszcze specjalnego zaznaczenia - nie jesteśmy w stanie wykonać nic o rozmiarach extra. To znaczy o Morrowindzie, Oblivionie, czy World of Warcraft można zapomnieć ;) Tym niemniej, jeżeli chodzi o grę zręcznościową, przygodową, logiczną - zapraszamy :-)
 
Drugą sprawą jest kwestia finansowa. Jesteśmy grupą nieformalną bez źródła finansowania, tym niemniej najbliższy projekt (o nim za chwilkę) planujemy wysłać do wydawcy w USA. Nie wiemy czy zostanie przyjęty, ale gdyby przeszedł przez odsiew byłby to konkretny zysk do podziały dla zespołu. Oczywiście nie oszukujmy się - nikt nam nie zapłaci milionów. Ale są (nawet w Polsce) firmy, które są w stanie się z tego utrzymać :-)
 
 
Wiem że w sieci jest wiele ogłoszeń tego typu, dlatego prezentuję krótkie portfolio, żeby było wiadomo że "to jest ktoś, kto zna się na tym co mówi":
 
 + Golden Dragon: biorę udział w projekcie jako główny programista, mmorpg przez przeglądarkę z ponad 2400 graczami na dzień 25 lipca 2008
 
 + Dragon screen server: wygaszacz ekranu ze smokiem latającym po pulpicie
 
 + Siege screen saver: wygaszacz ekranu pokazujący dużą bitwę między siłami zła i dobra
 
 + Pong: wprawka programistyczna. Pong z wieloma usprawnieniami, m.in. systemem bonusów lub dużą ilością "kulek" na planszy
 
 + Dragon Destiny: wygaszacz ekranu ze smokami w 3D. (Jeżeli masz jakiekolwiek problemy z odpaleniem ściągnij te dwa pliki: plik1, plik2)
 
 + 4 miejsce w kategorii uczniowskiej w konkursie na AI na potrzeby gier komputerowych organizowanym przez Politechnikę Gdańską
 
 + Wiele mniejszych projektów, które nie wypłynęły ostatecznie do sieci:
 
    - "Akaia - Great Hunt": gra paragrafowa/sud której ukończenie zostało odłożone na później
 
    - Prosty roguelike tekstowy: tzw. 48h game, czyli gra napisana w 48 godzin. Nie została wypuszczona w internet ze względu na odkrycie paru błędów, których poprawienie przekroczyłoby ten limit
 
    - "Myths and Legends": wygaszacz ekranu testujący zdolność engine'a do tworzenia dużej ilości prostej geometrii (w tym wypadku - trawy). Ze względu na fakt iż wiele osób zgłosiło mi problemy z programem, nie jest obecnie dostępny do ściągnięcia. Użyty engine uniemożliwia zrobienie screenshotu
 
    - Rachman: arcade'owy shooter 2D z widokiem z boku, anulowany podczas prac
 
    - PhoenixGGArchive: zestaw narzędzi do podstawowego klienta gadu-gadu. W sumie leży odłogiem od kilku lat, ale kiedyś się znów za niego wezmę (;D). W zestawie: narzędzia do archiwum gadu-gadu (konwerter, edytor, wyszukiwarka, narzędzie do przywracania skasowanych wiadomości), narzędzia do listy kontaktów (konwerter, edytor, batch-edytor - np. do zmian ustawień dźwiękowych dla konkretnych osób), narzędzie do odzyskiwania haseł, narzędzie do zmiany właściciela archiwum, narzędzia diagnostyczne (sprawdzające sumy kontrolne)
 
 
Co do rzeczonego najbliższego projektu:
 
W dniu 20 lipca 2008 nasza grupa weszła w porozumienie z zaprzyjaźnionym zespołem G'n'GC. Celem porozumienia jest stworzenie gry TBS (Turn-Based Strategy) w 3D w konwencji S-F. Na chwilę obecną, projekt jest kontynuacją gry Lost Dream opracowywanej przez nas w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Ukończona jest pełna mechanika, mamy też tech-demo 2D, szkice referencyjne i kilka modeli jednostek na potrzeby cut-scenek.
 
        | 
		 
		
			 _________________ Staring through eyes of hate we kill
 
Are we controlled or is it our own will..? | 
		 
		 
	 | 
 
	
				 				 	 | 
	
		
				 | 
 
  |  
	| 
		
	 | 
 
 
	Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
  | 
	Dodaj temat do Ulubionych
 
 
  | 
 
 
			
		 | 
 
 
 |  
  |