FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
  Poszukiwany, poszukiwana... grafik komputerowy
Wersja do druku
Korialstrasz Płeć:Mężczyzna
Mature red dragon


Dołączył: 17 Lut 2008
Skąd: Łódź, Polska
Status: offline
PostWysłany: 25-07-2008, 20:33   Poszukiwany, poszukiwana... grafik komputerowy

Najpierw dwa słowa wstępu:
Moim hobby (z którym wiążę przyszłość) jest robienie gier komputerowych. Interesują mnie wszystkie ekstremalne gatunki (roguelike, gry przez przeglądarkę, paragrafówki, Sudy, mudy, jRPGi starego typu, itp.) jak i klasyczne (RTS, TBS, TPP, cRPG, itp.)
Jestem programistą o ponad 4 letnim stażu, znam 6 języków programowania (C, C++, C#, PHP, Javascript, Actionscript 2.0) i 5 metajęzyków opisu danych (XML, HTML, XHTML, CSS, INI), znam zasady OOP (Object-Orientated Programing), programowania ekstremalnego.
Niestety, jestem bezsilny gdy przychodzi do tworzenia grafiki. W zespole przyjaciół, zainteresowanych tworzeniem gier znalazł się już concept artist i kompozytor, ale poszukuję kogoś, kto potrafiłby wykonać postać, statek kosmiczny, czy budynek w technice komputerowej (2D/3D)... no i miał trochę czasu wolnego. Tu właśnie zwracam się do wszystkich z was, którzy spełniają te warunki. Jeżeli obsługa programów graficznych jest ci nieobca i dysponujesz czasem wolnym, zapraszam do zespołu :-) Co w zamian? Możesz się skupić na wspaniałym zajęciu jakim jest tworzenie wirtualnych światów, jakie będą zaludniały wkrótce setki graczy! Zajmujemy się tym na zasadach hobbystycznych, więc nie ma problemu z wnoszeniem własnych pomysłów, czy propozycji odnośnie gier, które możemy tworzyć. Jeżeli miałeś, miałaś jakiś pomysł na grę komputerową, a jednocześnie potrafisz wykonać do niej grafikę, jest bardzo prawdopodobne, że w naszym zespole uda się to zrealizować :-)
Dwie sprawy wymagają jeszcze specjalnego zaznaczenia - nie jesteśmy w stanie wykonać nic o rozmiarach extra. To znaczy o Morrowindzie, Oblivionie, czy World of Warcraft można zapomnieć ;) Tym niemniej, jeżeli chodzi o grę zręcznościową, przygodową, logiczną - zapraszamy :-)
Drugą sprawą jest kwestia finansowa. Jesteśmy grupą nieformalną bez źródła finansowania, tym niemniej najbliższy projekt (o nim za chwilkę) planujemy wysłać do wydawcy w USA. Nie wiemy czy zostanie przyjęty, ale gdyby przeszedł przez odsiew byłby to konkretny zysk do podziały dla zespołu. Oczywiście nie oszukujmy się - nikt nam nie zapłaci milionów. Ale są (nawet w Polsce) firmy, które są w stanie się z tego utrzymać :-)

Wiem że w sieci jest wiele ogłoszeń tego typu, dlatego prezentuję krótkie portfolio, żeby było wiadomo że "to jest ktoś, kto zna się na tym co mówi":
+ Golden Dragon: biorę udział w projekcie jako główny programista, mmorpg przez przeglądarkę z ponad 2400 graczami na dzień 25 lipca 2008
+ Dragon screen server: wygaszacz ekranu ze smokiem latającym po pulpicie
+ Siege screen saver: wygaszacz ekranu pokazujący dużą bitwę między siłami zła i dobra
+ Pong: wprawka programistyczna. Pong z wieloma usprawnieniami, m.in. systemem bonusów lub dużą ilością "kulek" na planszy
+ Dragon Destiny: wygaszacz ekranu ze smokami w 3D. (Jeżeli masz jakiekolwiek problemy z odpaleniem ściągnij te dwa pliki: plik1, plik2)
+ 4 miejsce w kategorii uczniowskiej w konkursie na AI na potrzeby gier komputerowych organizowanym przez Politechnikę Gdańską
+ Wiele mniejszych projektów, które nie wypłynęły ostatecznie do sieci:
- "Akaia - Great Hunt": gra paragrafowa/sud której ukończenie zostało odłożone na później
- Prosty roguelike tekstowy: tzw. 48h game, czyli gra napisana w 48 godzin. Nie została wypuszczona w internet ze względu na odkrycie paru błędów, których poprawienie przekroczyłoby ten limit
- "Myths and Legends": wygaszacz ekranu testujący zdolność engine'a do tworzenia dużej ilości prostej geometrii (w tym wypadku - trawy). Ze względu na fakt iż wiele osób zgłosiło mi problemy z programem, nie jest obecnie dostępny do ściągnięcia. Użyty engine uniemożliwia zrobienie screenshotu
- Rachman: arcade'owy shooter 2D z widokiem z boku, anulowany podczas prac
- PhoenixGGArchive: zestaw narzędzi do podstawowego klienta gadu-gadu. W sumie leży odłogiem od kilku lat, ale kiedyś się znów za niego wezmę (;D). W zestawie: narzędzia do archiwum gadu-gadu (konwerter, edytor, wyszukiwarka, narzędzie do przywracania skasowanych wiadomości), narzędzia do listy kontaktów (konwerter, edytor, batch-edytor - np. do zmian ustawień dźwiękowych dla konkretnych osób), narzędzie do odzyskiwania haseł, narzędzie do zmiany właściciela archiwum, narzędzia diagnostyczne (sprawdzające sumy kontrolne)

Co do rzeczonego najbliższego projektu:
W dniu 20 lipca 2008 nasza grupa weszła w porozumienie z zaprzyjaźnionym zespołem G'n'GC. Celem porozumienia jest stworzenie gry TBS (Turn-Based Strategy) w 3D w konwencji S-F. Na chwilę obecną, projekt jest kontynuacją gry Lost Dream opracowywanej przez nas w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Ukończona jest pełna mechanika, mamy też tech-demo 2D, szkice referencyjne i kilka modeli jednostek na potrzeby cut-scenek.

_________________
Staring through eyes of hate we kill
Are we controlled or is it our own will..?
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group