FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  Last Exile
Wersja do druku
ronin Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 17 Maj 2007
Status: offline
PostWysłany: 25-10-2007, 22:44   

Prawde powiedziawszy, nie mam osobiscie tej serii nic specjalnie do zarzucenia, na temat zakonczenia nie bede sie wypowiadal, poniewaz je sobie odpuscilem.
Co do kreski, to jestem laikiem w tych sprawach, dla mnie ma byc przyjemna dla oka, i ta bodajze byla. Ale moje osobiste odczucia sa bardzo podobne do tych, jak mam w przypadku projektu "Steamboy". Tez potezny budzet, i tez, pamietam w sumie tylko tytul.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lux_aeterna Płeć:Kobieta
cisza?


Dołączyła: 02 Sie 2007
Status: offline
PostWysłany: 27-10-2007, 14:07   

W mojej pamięci po Last Exile zostało z kolei cale mnóstwo rozpoczętych i zawieszonych, niedokonczonych wątków, co w efekcie dalo rezultat pewnej niedbałosci i poniekąd chaosu.
Zwracam szczególną uwagę na kreacje postaci i niestety pod tym względem LE mnie rozczarował - bohaterowie malo wyraziści, jakby niedokonczeni. Irytujące. Najwyraźniej mialam zbyt duze oczekiwania. Znów.

_________________
Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen.
L. Wittgenstein
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vardamerethiel Płeć:Kobieta
A może terere? :)


Dołączyła: 10 Gru 2005
Skąd: Bielsko-Biała
Status: offline
PostWysłany: 04-05-2008, 20:31   

Niedokończone wątki i niedomówienia mi akurat bardzo przypadły do gustu.
Realia świata jak dla mnie zawodowe, miejsca, scenerie, postacie, przede wszystkim jednak jestem oczarowana nastrojem tej serii, no i epizody jak walka Silvany z Urbanosem, albo Goliatem, odjazd.