FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
  Co was wkurza w graczach?
Wersja do druku
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 07-04-2009, 14:25   Co was wkurza w graczach?

Co was wkurza w graczach? Zwłaszcza w grach mnultiplayer?

Uczciwie mówiąc nie mam wielkiego doświadczenia w grach multi. Gram jedynie w browserowe tamagotchi. Jednak ostatnimi czasy zaczynają mnie irytować inni gracze. W szczególności zaś Polacy. Przychodzi takie i widzi mój nik "O! Polak! Witam rodaka! Zaprzyjaźnisz się ze mną? O jakie masz śliczne itemki! Podziel się, podziel! Nie podzielisz się? To żydem jesteś!" ewentualnie tylko irytujące powitania i hasełka "Polacy łączcie się", "teraz Polska". Jakbym koniecznie musiał chcieć się zaprzyjaźnić z każdym, kogo spotkam na zagranicznym serwerze.

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Keii Płeć:Mężczyzna
Hasemo


Dołączył: 16 Kwi 2003
Skąd: Tokio
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 07-04-2009, 14:31   

W grach MMO na pewno:
- ninjowanie, czyli łapanie przedmiotów jak popadnie, bez zwrócenia uwagi, czy ktoś inny z party przypadkiem nie potrzebuje itemu bardziej
- wychodzenie z party w połowie questa bez podawania powodu
- wypowiadanie się na tyle niestarannie, że ciężko jest ten bełkot zrozumieć
- gankowanie słabszych graczy z przeciwnej frakcji/ubijanie ichnich questowych npców, a potem czekanie aż się odrodzą i powtarzanie tego procesu