Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Ohayo, czyli witam! |
Wersja do druku |
Tren
Lorelei
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-03-2011, 19:19
|
|
|
Witajcie, obie na forum i życzę miłego postowania~! |
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
|
|
|
|
|
Castiela
graphic designer
|
Wysłany: 29-03-2011, 17:40
|
|
|
No więc tak, witam^^
Jestem szczęśliwą studentką Porównawczych Studiów Cywilizacji na UJ z językiem chińskim jako głównym i... I szukałam jakiś czas czynnego forum o mandze i anime i mam nadzieję, że to jest właśnie takie, bo naprawdę multum tego znalazłam, i w większości to posty ostatnie są z 2010 roku^^' Głównie siedziałam na tych angielskich, ale trochę w rodzimym języku też bym chciała podyskutować.
Jeśli chodzi o zainteresowania... od paru lat zajmuję się grafiką komputerową i ogólnie to pochłaniam wszystko co jest związane z Konfucjańskim Kręgiem Kulturowym. Kocham podróżowanie i koncertowanie, mam tego w dorobku już sporo, wiec jeśli ktoś chce ze mną na trasę, to zapraszam.
Strony gdzie można mnie znaleźć...
Może na razie podam tylko lasta: http://www.lastfm.pl/user/tajniaczka , a jak ktoś będzie chciał to jest jeszcze facebook i photoblog.
To by było na tyle na razie, ohayo :) |
|
|
Halibel
|
Wysłany: 01-04-2011, 20:51
|
|
|
Dobry wszystkim, potrzebuję się obrócić w jakimś kumaty gronie stąd moja obecność na forum. Jestem sobie zwykła 'housewife', w wolnych chwilach rysuje o oglądam jak to mama rzekła 'chińskie bajki'. To co narysuje chętnie wrzucę na forum bo potrzebuje rzetelnych opinii od ludzi znających się na rzeczy - chcę się szkolić w tej kwestii. Poza tym z góry sorry za moje błędy ortograficzne i ogólnie kulawy język ale od jakiegoś czasu nie mieszkam w Polsce i praktycznie nie mam kontaktu z pisanym polskim :) |
|
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok