FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny
  Gry w uniwersum Warhammer 40 000
Wersja do druku
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 17-06-2008, 20:48   

Wiem stąd, że przeszedłem kampanię DC.

No dobra, ale balans musi być potrzebny. Około 30% graczy kupi te grę tylko ze względu na multi (tak jak ja SS).

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 17-06-2008, 21:16   

Cytat:
Wiem stąd, że przeszedłem kampanię DC.


Czyli w ogóle nie wiesz, bo dyskusja jest o SS nie DC. W efekcie nie wiesz, czy Dark Eldarzy są zbalansowani na Single (jeśli miałoby

Slova napisał/a:
No dobra, ale balans musi być potrzebny. Około 30% graczy kupi te grę tylko ze względu na multi (tak jak ja SS).


Tak, ale wtedy komputer nie wjedzie im 20 bikami dark eldarów.

Slova: nastał najwyższy czas, żeby podjąć męską decyzję i zdecydować się o czym właściwie mówisz. O Dark Crusade (jako jedyny w temacie) czy o Soulstorm (w który jak mówisz nie grałeś). O Multi (znowu jako jedyny) czy o Single (jak cała reszta) i zacząć stosować argumenty dotyczące przedmiotu dyskusji.

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 17-06-2008, 21:38   

Zegarmistrz napisał/a:
Soulstorm (w który jak mówisz nie grałeś).

Grałem w multiplayer.

Mogę mówić o każdej rzeczy, którą wymieniłeś. I będe pewny swoich słów.
Tylko, że ja i wy reprezentujemy zupełnie inne frontu. Ja kupuje jedną grę na rok/więcej czasu, za główny cel stawiając sobię rozgrywkę multipleyer. Dowiaduje się jak najwięcej o grze, poszerzam horyzonty, gram coraz lepiej, gra nie ma przede mną tajemnic, mogę swobodnie o niej dyskutować.
Jak wnioskuje z waszych wypowiedzi, nie gracie przez internet w DoWa. Nic nie szkodzi, bo dla was liczy się frajda i klimat kampanii. Przejdziecie grę kilka razy (nie wierze, by SoulSTorma dało się przejśc więcej, niż około ten jeden raz na każdąnację) i odstawiacie, zabierając się za inną.
Tak wiec możemy sobie mówić, ale i tak nawzajem się nie przekonamy. Osobiscie każdy gracz w DoWa, jakiego do tej pory spotkałem na pierwszy cel krytyki brał balans, dopiero później klimat i frajdę na multi, a na końcu kampanię, więc zacząłem dyskusję od balansu w multi.

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Bezimienny Płeć:Mężczyzna
Najmniejszy pomiot chaosu


Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych.
Status: offline
PostWysłany: 17-06-2008, 22:54   

Jak już wcześniej wspomniałem, Soul storm jest niegrywalny, ale nie z powodu ilości ras (DC mając 2 mniej był o wiele, wiele bardziej grywalny), tylko z powodu tego, że Ironlore dało ciała w praktycznie każdym aspekcie tej gry (miało się wrażenie, że zrobili ją na odwal się). Balans oczywiście też ucierpiał, ale nie jest to przyczyna ale raczej jeden z objawów problemów trapiących tą grę. Ilość ras nie ma tu nic do rzeczy. Jak by nie dodali żadnej nowej, moja opinia by się specjalnie nie zmieniła.

_________________
We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.

The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 18-06-2008, 07:40   

A ja jeszcze raz powtórze, że dobre zrobienie OD NOWA 7 RAS (mechanika została zmieniona, chaos eldar ork i sm sa podobne do tych z dc, ale za to nekron ma o wiele ciężej a tau to pomyłka) by dostosować je do tych nowych 2 (sob, które się nie udały i DE, który miał być skillową nacją dla zaprawionych wyjadaczy a jest samograjką na poziomie newbie). Co za dużo, to niezdrowo. Iron Lore nie jest temu winne, że upadło. Ono miało zając się grafiką i dalszym patchowaniem gry oraz naprawieniem problemu z kolidującymi się nawzajem portami. Nad całością i tak przyświecał relic, który jest, jak to napisali w CDAction "firmą dbającą o graczy".
Z tym, że owa firma przyprawiła graczy w DoWa o syndrom nadmiernego krytykowania swojej ulubionej gry. Każdy, ktoś chodź troche pograł lubie grę, ale potrafi wyrażać się o niej głównie w negatywnym świetle, dumnie wspominając czasy starożytnej podstawki i epickiego Winter Assault, mląc przekleństwo w ustach przy przytaczaniu jakiś mankamentów z Dark Crusade.
Na dow roxie jest takie hasło na shoutboxie:
-wyszedł już patch?
-tak
-o, to super, kupie w końcu shitstorma
-ale ja o CoHu mówię. (Company of Heros jakby ktos nie wiedział)

Bezimienny napisał/a:
Balans oczywiście też ucierpiał, ale nie jest to przyczyna ale raczej jeden z objawów problemów trapiących tą grę

Jest zarówno przyczyną tych problemów jak i objawem uniemożliwiającym normalną rozgrywkęna turniejach, ale także 4fun. balans padł przez ilośc ras, przez balans zawaliła się rozgrywka multi.
A jak ktoś gra w singla, to niech sobie spojrzy na siostry bitwy. Nrzydkie jak noc listopadowa.

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SS-Kr
Gość
PostWysłany: 30-06-2008, 21:27   

Mogliby zrobić nowy dodatek w którym daliby Tyranidów i Adeptus Mechanicus.
Powrót do góry
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 30-06-2008, 21:48   

Nie no, kolejny...

RELIC JUŻ DAWNO WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W KWESTII TYRANIDÓW:
Aktualny silnik graficzny DoWa nie jest w stanie pociągnąć Tyrków takich, jakich chcieli by ich widzieć autorzy. Koniec, kropka. Mam nadzieję, że w DoWII też ich nie będzie.

Co do Adeptus mechanicus, to nie wiem, jakby to miało wyglądać. Może mi wyjaśnisz? Może chciałbyś zobaczyć machiny oblężnicze zajmujące pół mapy 1v1? Albo rush tytanami?

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Keii Płeć:Mężczyzna
Hasemo


Dołączył: 16 Kwi 2003
Skąd: Tokio
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 12-07-2008, 10:37   

Trailer DoW II z E3. Właściwie pokazuje tylko, że będzie trzecia rasa - Eldarowie.

_________________
FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 12-07-2008, 12:26   

No, to już wygląda interesująco. Widać, że zmieni się styl rozrywki, nie tylko oprawa graficzna. Mam nadzieję, że zbliżą to trochę do RPG:>.

Slova napisał/a:
Jakoś RA2 było świetne pod względem fabularnym i grało się naprawde przyjemnie, mając do dyspozycji jedynie 2 strony konfliktu. Przynajmniej dla mnie.


Space Marines to nieugięci fanatycy, orkowie krwiożercze osiłki. Naprawdę muszę tłumaczyć o co mi chodzi, czy też mogę założyć iż rozmówca domyśli się, że nie o dwie strony konfliktu?

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Assarin Płeć:Mężczyzna
Art is dead


Dołączył: 03 Lip 2008
Status: offline
PostWysłany: 12-07-2008, 15:11   

Zacząłem grać w to jakieś 3 dni temu. Z wielkim trudem przeszedłem misję w której na moście musiałem zmierzyć się z tym słoniopodobnym czołgiem i nawet nie wyobrażam sobie, ile będę musiał się męczyć z obecną misją. Ogółem gra bardzo fajna, ale za dużo elementów moim zdaniem skopiowanych z Warcrafta III. Chociaż w sumie obie gry robiono na tym samym silniku.

_________________
Nie twórz dzieł sztuki lecz kuj miecze śmierci, w nich artyzm prawdziwy.
Budując, buduj na skale - nie piasku; i nie na dziś czy jutro - buduj na wieczność.
Bądź jak poryw nowego wiatru - niszczący i twórczy zarazem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Slova Płeć:Mężczyzna
Panzer Panzer~


Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Hajnówka
Status: offline

Grupy:
Samotnia złośliwych Trolli
PostWysłany: 12-07-2008, 22:03   

Assarin napisał/a:
Chociaż w sumie obie gry robiono na tym samym silniku.

Słucham O_o' blizzard użyczył silnika graficznego dla THQ?

Squigotha trzeba bić sposobem: kupujesz serwoczaszki i go unieruchamiasz. To tra może kilka sekund, ale pomaga.

Co do trailera i trzeciej rasy: skoro tak, to obecność chaosu to pewniak na 90%.


Ysengrinn napisał/a:
Mam nadzieję, że zbliżą to trochę do RPG:>.

Nie nie nie nie... itemy, ok. Wzrost HP dzieki zdobywaniu expa - nie.

_________________
Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.

Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Assarin Płeć:Mężczyzna
Art is dead


Dołączył: 03 Lip 2008
Status: offline
PostWysłany: 12-07-2008, 22:08   

No wiesz, Wysłanniku, może nie koniecznie na tym samym silniku, ale porównaj tylko interfejs tych dwóch gier. Nigdy nie widziałem takiego podobieństwa na różnych silnikach. Różnica: zamiast złota z kopalni i jedzenia z farm mamy punkty rekwizycji z punktów strategicznych i limit jednostek. Poza tym, wszystko jest identyczne. Nawet sposób budowy fabuły. W Warcrafcie ludzie na początku walczyli z orkami, a potem trafili przypadkiem na Plagę Nieumarłych i Płonący Legion. A w WH to chyba sam wiesz jak jest.
Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta (albo na odwrót, nie pamiętam co powstało najpierw, chyba W3) ale jako że toczy się w prawie (prawie, bo orkowie i tak są hrhr) całkowicie innym świecie nie przeszkadza mi to.

_________________
Nie twórz dzieł sztuki lecz kuj miecze śmierci, w nich artyzm prawdziwy.
Budując, buduj na skale - nie piasku; i nie na dziś czy jutro - buduj na wieczność.
Bądź jak poryw nowego wiatru - niszczący i twórczy zarazem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 12-07-2008, 23:47   

Cytat:
Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta


Nie. DoW jest trochę nietypowym RTS-em. Jest podobny do wszystkich RTS-ów, tak samo jak Warcraft, ale w ramach gatunku różnią się bardzo zdecydowanie. Wydają się podobne chyba tylko z powodu krępych sylwetek postaci.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 13-07-2008, 00:46   

Ysengrinn napisał/a:
Nie. DoW jest trochę nietypowym RTS-em. Jest podobny do wszystkich RTS-ów, tak samo jak Warcraft, ale w ramach gatunku różnią się bardzo zdecydowanie. Wydają się podobne chyba tylko z powodu krępych sylwetek postaci.


Oraz bardzo podobnie rozplanowanego, Blizzardowego interface. Jednak Armies of Exigo ściągają naprawdę dużo więcej (nawet Overlordy są).

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Mortimern Płeć:Mężczyzna
widzisz emo to zabij


Dołączył: 23 Cze 2008
Status: offline
PostWysłany: 13-07-2008, 01:27   

Assarin napisał/a:
No wiesz, Wysłanniku, może nie koniecznie na tym samym silniku, ale porównaj tylko interfejs tych dwóch gier. Nigdy nie widziałem takiego podobieństwa na różnych silnikach. Różnica: zamiast złota z kopalni i jedzenia z farm mamy punkty rekwizycji z punktów strategicznych i limit jednostek. Poza tym, wszystko jest identyczne. Nawet sposób budowy fabuły. W Warcrafcie ludzie na początku walczyli z orkami, a potem trafili przypadkiem na Plagę Nieumarłych i Płonący Legion. A w WH to chyba sam wiesz jak jest.
Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta (albo na odwrót, nie pamiętam co powstało najpierw, chyba W3) ale jako że toczy się w prawie (prawie, bo orkowie i tak są hrhr) całkowicie innym świecie nie przeszkadza mi to.


Pamietaj ze ta gra to sciaga figórkówki która tworzono w czasach kiedy bil G myślał o DOSie .
A co do WC III

to kiedyś w jakiejś recenzji ktos napisał że tak wlasnie powienien wygladac w komputerowym ujeciu Warhhammer Fantasy Battle.

Jesli chodzi o sam silnik graficzny to jest inny c a dokładnie pochodzi z poprzednich gier nie THQ tylko RELIC a mianowicie Homeworldów a dokładnie to ulepszony engine Homeworlda II. A co do zasobów to z jednej strony DOW to miał byc RTS wiec zasoby musiały być a zwłaszcza zeby był dobry multi. A z drugiej miał oddawac realaia Świata W 40 K wiec musieli jakos to pogodzić. Co do energi to jurz przewijała sie jako zasó w innych RTS tak samo jak Rekwizycja czyli Punkty prestiżu.

Slova napisał/a:
Nie no, kolejny...

RELIC JUŻ DAWNO WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W KWESTII TYRANIDÓW:
Aktualny silnik graficzny DoWa nie jest w stanie pociągnąć Tyrków takich, jakich chcieli by ich widzieć autorzy. Koniec, kropka. Mam nadzieję, że w DoWII też ich nie będzie.

Co do Adeptus mechanicus, to nie wiem, jakby to miało wyglądać. Może mi wyjaśnisz? Może chciałbyś zobaczyć machiny oblężnicze zajmujące pół mapy 1v1? Albo rush tytanami?

A łyzka na to niemozliwe na sieci sa conajmniej trzy działajace mody tyranidów łacznie z teksturami budynków wiec aktualny silnik może i pociagnac tyranidów. Swoja droga scena modowa jest bardzo rozwinieta w tym tytule , Narazie najlepsze to "Inqisition Demonhunt" Video w którym najbardzij jednak spodobał mi sie oprawa muzyczna która poprostu zmiata z fotela

"Oraz Light Of Warp"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group