Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Gry w uniwersum Warhammer 40 000 |
Wersja do druku |
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 17-06-2008, 19:48
|
|
|
Wiem stąd, że przeszedłem kampanię DC.
No dobra, ale balans musi być potrzebny. Około 30% graczy kupi te grę tylko ze względu na multi (tak jak ja SS). |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-06-2008, 20:16
|
|
|
Cytat: | Wiem stąd, że przeszedłem kampanię DC. |
Czyli w ogóle nie wiesz, bo dyskusja jest o SS nie DC. W efekcie nie wiesz, czy Dark Eldarzy są zbalansowani na Single (jeśli miałoby
Slova napisał/a: | No dobra, ale balans musi być potrzebny. Około 30% graczy kupi te grę tylko ze względu na multi (tak jak ja SS). |
Tak, ale wtedy komputer nie wjedzie im 20 bikami dark eldarów.
Slova: nastał najwyższy czas, żeby podjąć męską decyzję i zdecydować się o czym właściwie mówisz. O Dark Crusade (jako jedyny w temacie) czy o Soulstorm (w który jak mówisz nie grałeś). O Multi (znowu jako jedyny) czy o Single (jak cała reszta) i zacząć stosować argumenty dotyczące przedmiotu dyskusji. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 17-06-2008, 20:38
|
|
|
Zegarmistrz napisał/a: | Soulstorm (w który jak mówisz nie grałeś). |
Grałem w multiplayer.
Mogę mówić o każdej rzeczy, którą wymieniłeś. I będe pewny swoich słów.
Tylko, że ja i wy reprezentujemy zupełnie inne frontu. Ja kupuje jedną grę na rok/więcej czasu, za główny cel stawiając sobię rozgrywkę multipleyer. Dowiaduje się jak najwięcej o grze, poszerzam horyzonty, gram coraz lepiej, gra nie ma przede mną tajemnic, mogę swobodnie o niej dyskutować.
Jak wnioskuje z waszych wypowiedzi, nie gracie przez internet w DoWa. Nic nie szkodzi, bo dla was liczy się frajda i klimat kampanii. Przejdziecie grę kilka razy (nie wierze, by SoulSTorma dało się przejśc więcej, niż około ten jeden raz na każdąnację) i odstawiacie, zabierając się za inną.
Tak wiec możemy sobie mówić, ale i tak nawzajem się nie przekonamy. Osobiscie każdy gracz w DoWa, jakiego do tej pory spotkałem na pierwszy cel krytyki brał balans, dopiero później klimat i frajdę na multi, a na końcu kampanię, więc zacząłem dyskusję od balansu w multi. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 17-06-2008, 21:54
|
|
|
Jak już wcześniej wspomniałem, Soul storm jest niegrywalny, ale nie z powodu ilości ras (DC mając 2 mniej był o wiele, wiele bardziej grywalny), tylko z powodu tego, że Ironlore dało ciała w praktycznie każdym aspekcie tej gry (miało się wrażenie, że zrobili ją na odwal się). Balans oczywiście też ucierpiał, ale nie jest to przyczyna ale raczej jeden z objawów problemów trapiących tą grę. Ilość ras nie ma tu nic do rzeczy. Jak by nie dodali żadnej nowej, moja opinia by się specjalnie nie zmieniła. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 18-06-2008, 06:40
|
|
|
A ja jeszcze raz powtórze, że dobre zrobienie OD NOWA 7 RAS (mechanika została zmieniona, chaos eldar ork i sm sa podobne do tych z dc, ale za to nekron ma o wiele ciężej a tau to pomyłka) by dostosować je do tych nowych 2 (sob, które się nie udały i DE, który miał być skillową nacją dla zaprawionych wyjadaczy a jest samograjką na poziomie newbie). Co za dużo, to niezdrowo. Iron Lore nie jest temu winne, że upadło. Ono miało zając się grafiką i dalszym patchowaniem gry oraz naprawieniem problemu z kolidującymi się nawzajem portami. Nad całością i tak przyświecał relic, który jest, jak to napisali w CDAction "firmą dbającą o graczy".
Z tym, że owa firma przyprawiła graczy w DoWa o syndrom nadmiernego krytykowania swojej ulubionej gry. Każdy, ktoś chodź troche pograł lubie grę, ale potrafi wyrażać się o niej głównie w negatywnym świetle, dumnie wspominając czasy starożytnej podstawki i epickiego Winter Assault, mląc przekleństwo w ustach przy przytaczaniu jakiś mankamentów z Dark Crusade.
Na dow roxie jest takie hasło na shoutboxie:
-wyszedł już patch?
-tak
-o, to super, kupie w końcu shitstorma
-ale ja o CoHu mówię. (Company of Heros jakby ktos nie wiedział)
Bezimienny napisał/a: | Balans oczywiście też ucierpiał, ale nie jest to przyczyna ale raczej jeden z objawów problemów trapiących tą grę |
Jest zarówno przyczyną tych problemów jak i objawem uniemożliwiającym normalną rozgrywkęna turniejach, ale także 4fun. balans padł przez ilośc ras, przez balans zawaliła się rozgrywka multi.
A jak ktoś gra w singla, to niech sobie spojrzy na siostry bitwy. Nrzydkie jak noc listopadowa. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
SS-Kr
Gość
|
Wysłany: 30-06-2008, 20:27
|
|
|
Mogliby zrobić nowy dodatek w którym daliby Tyranidów i Adeptus Mechanicus. |
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 30-06-2008, 20:48
|
|
|
Nie no, kolejny...
RELIC JUŻ DAWNO WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W KWESTII TYRANIDÓW:
Aktualny silnik graficzny DoWa nie jest w stanie pociągnąć Tyrków takich, jakich chcieli by ich widzieć autorzy. Koniec, kropka. Mam nadzieję, że w DoWII też ich nie będzie.
Co do Adeptus mechanicus, to nie wiem, jakby to miało wyglądać. Może mi wyjaśnisz? Może chciałbyś zobaczyć machiny oblężnicze zajmujące pół mapy 1v1? Albo rush tytanami? |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 12-07-2008, 09:37
|
|
|
Trailer DoW II z E3. Właściwie pokazuje tylko, że będzie trzecia rasa - Eldarowie. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 12-07-2008, 11:26
|
|
|
No, to już wygląda interesująco. Widać, że zmieni się styl rozrywki, nie tylko oprawa graficzna. Mam nadzieję, że zbliżą to trochę do RPG:>.
Slova napisał/a: | Jakoś RA2 było świetne pod względem fabularnym i grało się naprawde przyjemnie, mając do dyspozycji jedynie 2 strony konfliktu. Przynajmniej dla mnie. |
Space Marines to nieugięci fanatycy, orkowie krwiożercze osiłki. Naprawdę muszę tłumaczyć o co mi chodzi, czy też mogę założyć iż rozmówca domyśli się, że nie o dwie strony konfliktu? |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Assarin
Art is dead
Dołączył: 03 Lip 2008 Status: offline
|
Wysłany: 12-07-2008, 14:11
|
|
|
Zacząłem grać w to jakieś 3 dni temu. Z wielkim trudem przeszedłem misję w której na moście musiałem zmierzyć się z tym słoniopodobnym czołgiem i nawet nie wyobrażam sobie, ile będę musiał się męczyć z obecną misją. Ogółem gra bardzo fajna, ale za dużo elementów moim zdaniem skopiowanych z Warcrafta III. Chociaż w sumie obie gry robiono na tym samym silniku. |
_________________ Nie twórz dzieł sztuki lecz kuj miecze śmierci, w nich artyzm prawdziwy.
Budując, buduj na skale - nie piasku; i nie na dziś czy jutro - buduj na wieczność.
Bądź jak poryw nowego wiatru - niszczący i twórczy zarazem. |
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 12-07-2008, 21:03
|
|
|
Assarin napisał/a: | Chociaż w sumie obie gry robiono na tym samym silniku. |
Słucham O_o' blizzard użyczył silnika graficznego dla THQ?
Squigotha trzeba bić sposobem: kupujesz serwoczaszki i go unieruchamiasz. To tra może kilka sekund, ale pomaga.
Co do trailera i trzeciej rasy: skoro tak, to obecność chaosu to pewniak na 90%.
Ysengrinn napisał/a: | Mam nadzieję, że zbliżą to trochę do RPG:>. |
Nie nie nie nie... itemy, ok. Wzrost HP dzieki zdobywaniu expa - nie. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Assarin
Art is dead
Dołączył: 03 Lip 2008 Status: offline
|
Wysłany: 12-07-2008, 21:08
|
|
|
No wiesz, Wysłanniku, może nie koniecznie na tym samym silniku, ale porównaj tylko interfejs tych dwóch gier. Nigdy nie widziałem takiego podobieństwa na różnych silnikach. Różnica: zamiast złota z kopalni i jedzenia z farm mamy punkty rekwizycji z punktów strategicznych i limit jednostek. Poza tym, wszystko jest identyczne. Nawet sposób budowy fabuły. W Warcrafcie ludzie na początku walczyli z orkami, a potem trafili przypadkiem na Plagę Nieumarłych i Płonący Legion. A w WH to chyba sam wiesz jak jest.
Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta (albo na odwrót, nie pamiętam co powstało najpierw, chyba W3) ale jako że toczy się w prawie (prawie, bo orkowie i tak są hrhr) całkowicie innym świecie nie przeszkadza mi to. |
_________________ Nie twórz dzieł sztuki lecz kuj miecze śmierci, w nich artyzm prawdziwy.
Budując, buduj na skale - nie piasku; i nie na dziś czy jutro - buduj na wieczność.
Bądź jak poryw nowego wiatru - niszczący i twórczy zarazem. |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 12-07-2008, 22:47
|
|
|
Cytat: | Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta |
Nie. DoW jest trochę nietypowym RTS-em. Jest podobny do wszystkich RTS-ów, tak samo jak Warcraft, ale w ramach gatunku różnią się bardzo zdecydowanie. Wydają się podobne chyba tylko z powodu krępych sylwetek postaci. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 12-07-2008, 23:46
|
|
|
Ysengrinn napisał/a: | Nie. DoW jest trochę nietypowym RTS-em. Jest podobny do wszystkich RTS-ów, tak samo jak Warcraft, ale w ramach gatunku różnią się bardzo zdecydowanie. Wydają się podobne chyba tylko z powodu krępych sylwetek postaci. |
Oraz bardzo podobnie rozplanowanego, Blizzardowego interface. Jednak Armies of Exigo ściągają naprawdę dużo więcej (nawet Overlordy są). |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Mortimern
widzisz emo to zabij
Dołączył: 23 Cze 2008 Status: offline
|
Wysłany: 13-07-2008, 00:27
|
|
|
Assarin napisał/a: | No wiesz, Wysłanniku, może nie koniecznie na tym samym silniku, ale porównaj tylko interfejs tych dwóch gier. Nigdy nie widziałem takiego podobieństwa na różnych silnikach. Różnica: zamiast złota z kopalni i jedzenia z farm mamy punkty rekwizycji z punktów strategicznych i limit jednostek. Poza tym, wszystko jest identyczne. Nawet sposób budowy fabuły. W Warcrafcie ludzie na początku walczyli z orkami, a potem trafili przypadkiem na Plagę Nieumarłych i Płonący Legion. A w WH to chyba sam wiesz jak jest.
Moim zdaniem WH40k:DoW (o kurde, ale skrót) jest typowym klonem Warcrafta (albo na odwrót, nie pamiętam co powstało najpierw, chyba W3) ale jako że toczy się w prawie (prawie, bo orkowie i tak są hrhr) całkowicie innym świecie nie przeszkadza mi to. |
Pamietaj ze ta gra to sciaga figórkówki która tworzono w czasach kiedy bil G myślał o DOSie .
A co do WC III
to kiedyś w jakiejś recenzji ktos napisał że tak wlasnie powienien wygladac w komputerowym ujeciu Warhhammer Fantasy Battle.
Jesli chodzi o sam silnik graficzny to jest inny c a dokładnie pochodzi z poprzednich gier nie THQ tylko RELIC a mianowicie Homeworldów a dokładnie to ulepszony engine Homeworlda II. A co do zasobów to z jednej strony DOW to miał byc RTS wiec zasoby musiały być a zwłaszcza zeby był dobry multi. A z drugiej miał oddawac realaia Świata W 40 K wiec musieli jakos to pogodzić. Co do energi to jurz przewijała sie jako zasó w innych RTS tak samo jak Rekwizycja czyli Punkty prestiżu.
Slova napisał/a: | Nie no, kolejny...
RELIC JUŻ DAWNO WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W KWESTII TYRANIDÓW:
Aktualny silnik graficzny DoWa nie jest w stanie pociągnąć Tyrków takich, jakich chcieli by ich widzieć autorzy. Koniec, kropka. Mam nadzieję, że w DoWII też ich nie będzie.
Co do Adeptus mechanicus, to nie wiem, jakby to miało wyglądać. Może mi wyjaśnisz? Może chciałbyś zobaczyć machiny oblężnicze zajmujące pół mapy 1v1? Albo rush tytanami? |
A łyzka na to niemozliwe na sieci sa conajmniej trzy działajace mody tyranidów łacznie z teksturami budynków wiec aktualny silnik może i pociagnac tyranidów. Swoja droga scena modowa jest bardzo rozwinieta w tym tytule , Narazie najlepsze to "Inqisition Demonhunt" Video w którym najbardzij jednak spodobał mi sie oprawa muzyczna która poprostu zmiata z fotela
"Oraz Light Of Warp" |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|