Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Diablo III |
Wersja do druku |
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 20-10-2008, 11:23
|
|
|
Overture napisał/a: | Wyraźnie widać, że Diablo zmierza w stronę MMORPG... | Czy ja wiem. Większość azjatyckich MMO pozwala na dodawanie statów własnoręcznie. I jeżeli nie wiesz, że Warriorowi się przydaje tylko i wyłącznie siłą, magowi magia itd. to po kilku dniach/tygodniach grania kończysz z bezużyteczną postacią :( Prędzej zmierza w strone WoW-a, gdzie każda postać miała 2 przewodnie statystyki, których się opłacało szukać na przedmiotach. (Sta/Str dla warirora, Agi/Sta dla rogue). Reszta niby się przydawała, ale zawsze patrzyło się pod kątem 2 najważniejszych bo były najbardziej efektywne.
Trochę nie rozumiem posunięcia Blizzarda. Jay Wilson wspominał, że chcieli sprawić, żeby statystyki były bardziej przydatne (stąd dodatkowe cechy - cośtam dodaje % do criticali itp.), co miało zniwelować schemat: nic w energię, str/dex do ekwipunku (ew. max blok) i reszta w witalność. Co mi z tego, że staty dodają różne fajne bonusy jeżeli nie będę mógł sobie przyporządkować punktów tam gdzie chcę i jedynie w ograniczony sposób wpływać na nie przez przedmioty. IMO twórcy powinni sprawić, żeby gracz sam chciał pakować punkty w kilka cech, a nie w jedną. Zrobić to można albo przez wspomniane wcześniej bonusy albo poprzez sprawienie żeby punkty w danej cesze wzmacniały odrobinę niektóre umiejętności (np. siła woli przedłuża czas trwania okrzyków barbarzyńcy itp.).
Zawsze to trochę więcej urozmaicenia i byłaby szansa na więcej unikalnych i ciekawych buildów (a nie raptem kilka jak w WoWie, a i tak wszyscy grają 1-2, żeby być jak najbardziej efektywnym).
Z drugiej strony jeżeli popatrzeć na obecny system umiejętności, można dostrzec, że wiele z nich mocno wpływa na atrybuty postaci, a zwłaszcza na ich drugorzędne cechy. Chodzi mi tu np. o zwiększanie wpływu siły na zadawane obrażenia (barbarzyńca), siły woli na regeneracje many (czarodziej). Gdyby dodać do tego np. postać, która prawie wszystkie punkty pakuje w siłę mogłoby top popsuć zupełnie balans w grze (zwłaszcza przy pojedynkach). Umiejętności jest bardzo dużo, do tego dochodzą runy, którymi będzie można wzmacniać skille i dodawać im nowe cechy (np. splash damage), więc może jednak będzie to działało. Fajnie by było gdyby chociaż połowę punktów można było przydzielać wg własnego uznania.
Można też wspomnieć, że w pierwszym Diablo każda postać miała ograniczone statystyki zależnie od klasy (Warrior mógł np. tylko 30 czy 40 punktów wpakować w "magię", a wizard w siłę) co jest zbliżonym pomysłem i co wcale mnie nie powstrzymało przed zrobieniem wojownika, który umiał rzucać Apocalypse (miałem masę przedmiotów zwiększających "magię") pomiędzy wysokopoziomowymi fireballami. Był dość bezużyteczny na wyższych poziomach, ale mógł ;)
News na Valhalli pisał jakiś, nie przymierzając, debil. Nie wiem jak z faktu, że przedmioty nie będą miały wymagań co do punktów atrybutów można wywnioskować, że przedmioty będą dostępne tylko dla danej klasy. Developerzy od początku powtarzają, że poza pojedynczymi przedmiotami (jak w D2 expansion) nie będzie segregacji przedmiotów ze względu na klasy bop zdają sobie sprawę, ze Diablo jest grą opartą na przedmiotach i ograniczanie możliwości gracza zabiłoby tą grę. Nie mówiąc już o tym, że newsy powinny być pisane w miarę obiektywnie i oparte na faktach, a nie narzekaniu fanbojów na forach (Oh noes! No Necro!). |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 05-05-2009, 19:30
|
|
|
news spóźniony o 5 miesięcy :P |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 05-05-2009, 19:33
|
|
|
A nie przypadkiem o miesiąc i 4 dni? :P |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 05-05-2009, 19:35
|
|
|
Tak, oczywiście miałem na myśli tygodnie :P |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 22-08-2009, 09:40
|
|
|
Blizzard ujawnił czwartą klasę w Diablo III (i tylko tyle, nie powiedział nic więcej). Będzie to Monk.
Zasadniczo Monk może mieć trzy możliwości: a) Być mnichem tybetańskim b) być mnichem europejskim c) łączyć te dwie kategorie, co wydaje mi się najprawdopodobniejsze. Jak wiadomo mnisi azjatyccy uprawiają karate, więc dam sobie rękę uciąć, że Monk będzie specjalizował się w atakach bez broni (i być może będzie posiadał część zdolności podobnych do Zabójczyni z dwójki). Europejczycy natomiast to kapłani. Można spodziewać się więc, że Monk będzie miał jakieś ataki typu Holy niszczące tylko nieumarłych. Trzy, że w DIII nie ma jeszcze postaci healera - buffera, więc jako trzecią zdolność w drzewku Monk dostanie zapewne paladyńskie aury.
Aktualizacja:
Powyższy news był za CD Action. Wasz Zegarmistrz dotarł do materiałów, do ktorych CD Action nie dotarł. Do Gameplayu mnicha!
http://www.youtube.com/watch?v=Zuh9VPv7pcA
Jak widzimy na filmie pan jest magiem - karateką (dragonblooded?). Nawala przeciwników gradem ciosów, odbija w ich stronę pociski, skacze, kopie i ogólnie wymiata. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 22-08-2009, 10:11
|
|
|
Filmik z Monkiem w wyższej rozdziałce
12 minut gameplayu z D3.
Co do pozostałych informacji - D3 prawdopodobnie będzie miało premierę w 2011, bo za rok Blizz chce na Blizzconie dopiero pokazać piątą klasę (coś w stylu amazonki). |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 22-08-2009, 19:56
|
|
|
Bieda i przemoc ten mnich i ogólnie akcja. Sztampowe, srednia grafika, ani przez moment mnie nie poruszyło. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 24-08-2009, 10:40
|
|
|
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/monk.xml
Ja natomiast widzę już, jaką klasą będę grał w D3... jeśli grac będę. No, może też trochę Wizardem.
Btw. Zeg - tez miałem skojarzenia z Exalted... szczególnie ten Inpenetrable Defense. |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-08-2009, 10:43
|
|
|
Daerian napisał/a: | Ja natomiast widzę już, jaką klasą będę grał w D3... jeśli grac będę. |
Prawda? Zasadniczo nie lubie Monków ani innego typu karateków w grach, ale choroba... Gra tą postacią wygląda na niezwykle dynamiczną i widowiskową, bardzo różniącą się od wcześniejszego modelu gry w Diablo. Prawdopodobnie Monk będzie więc pierwszym bohaterem, którym przejdę D3. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Kouta90
Dołączył: 26 Sie 2009 Status: offline
|
Wysłany: 30-08-2009, 08:17
|
|
|
Tak trochę pod Mu podchodzi grafiką. Nawet fajnie wygląda, aż tak 3dowosko nie wygląda ale i tak przy moim sprzęcie i tak sobie nie pogram pewnie także zostaje przy powiedzeniu "Diablo 2 The Best". Pozdrawiam |
_________________ MY ANIME LIST |
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 31-08-2009, 08:35
|
|
|
A co sądzicie o świecie w Diablo III? Caldeum przykładowo jest ciekawie opisane. |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 02-12-2010, 12:54
|
|
|
Świat po którym biegają indianie-paladyni z definicji jest ciekawy;p. W zasadzie mam zastrzeżenia tylko do jednego - barbarzyńcy, sądząc po 5. akcie, są bodaj najbardziej zaawansowanym technologicznie narodem Sanktuarium (te ich mechaniczne wrota...).
EDIT = dla porządku:
Ostatnią klasą okazał się być (Ł)owca Demonów, preferujący broń zasięgową kuzyn Asasynki z D2 (i wiedźmina Geralta). Wreszcie coś w moim guście, buhaha! |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 01-08-2011, 08:52
|
|
|
Blizzard ogłosił, że w Diablo III pojawi się dom aukcyjny, gdzie będzie można wymieniać przedmioty za kasę. Szczegóły systemu i moje zdanie na temat tego, czy to faktycznie koniec świata znaleźć możecie [bezczelna reklama]tu[/bezczelna reklama]. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 01-08-2011, 12:58
|
|
|
Przeczytałem listę "genialnych" zmian które zostały ogłoszone... I nawet nie wiem od czego zacząć, bo macki mi opadły.
Nawet abstrahując od płacenia za NIE granie w grę - bo tym właśnie jest ten nieszczęsny AH - które od biedy można olać, ciężko mi nie odnieść wrażenia, że Blizzard systematycznie wycina z gry wszystkie elementy, które czyniły ją fajną, bo nie potrafi ich zbalansować. |
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|