Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
StarCraft II |
Wersja do druku |
Crack
Dołączył: 13 Maj 2003 Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 07-03-2010, 15:04
|
|
|
Teeeż chcę... |
_________________ One to rule them all, One to find them,
One to bring them all and in peace bind them |
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
Wysłany: 07-03-2010, 21:03
|
|
|
Gra się bardzo fajnie, ale bywa ciężko bo dużo jest oszołomów wpadających do bazy po 5 minutach gry armią, którą nie ma jak skontrować. Trzeba się przygotować na trochę porażek i granie na maksymalnym stopniu koncentracji. Ja po 6-7 grach muszę robić przerwę, ale od dobrych 5 lat nie grałem w nic na poważnie, więc zakładam, że się odzwyczaiłem.
Sama gra to mistrzostwo. Dużo ulepszeń pierwszej części jeśli chodzi o mechanikę. Nowe jednostki i umiejętności nieźle się sprawdzają. Całość bardzo ładna graficznie, kolorowa, ale jednocześnie czytelna. Bardzo ważne jest rozpoznanie i kojarzenie jakie jednostki co kontrują, żeby móc się bronić przed tym co szykuje przeciwnik. Połowę gier przegrywam bo nie buduję czołgów (tylko od razu Starporty) i gość mnie rozwala zwykłymi marines zrzuconymi gdzieś "za kołnierz". Przekonałem się też na własnej skórze, że zarządzanie trzema bazami, budowanie kolejnych przy jednoczesnej walce na kilka frontów oraz dalszej ekspansji jest łatwe gdy robią to Koreańczycy na filmikach.
Jedyny minus: muszę grać na laptopie siostry, a wiadomo jak to jest jak trzeba korzystać z czyjejś uprzejmości żeby pograć... |
_________________ Evil Manga |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-03-2010, 13:29
|
|
|
Starcraft 2 bez open bety.
Nie powiem, żebym był strasznie zdziwiony. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Dembol
Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Kraków Status: offline
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-05-2010, 16:09
|
|
|
Parę osób zapewne dostało się już do bety, więc może wpisujcie się tu, żeby ewentualnie pograć kiedyś razem.
Keii.keiician
Noob ze mnie straszny, bo w strategie zawsze byłem kiepski, ale gra na razie sprawia mi frajdę, więc pewnie jeszcze trochę pogram, żeby reportować bugi. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 03-05-2010, 22:31
|
|
|
Dubel, ale za to z datą premiery - 27.07.2010 SC2 w sklepach.
Edit:
Czeski błąd ;) |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 11-05-2010, 21:17
|
|
|
Kurde, napisałem długi i ładny post po czym poszło okno przeglądarki. Zatem będzie krótko - 101 (dokładnie) gier 1v1 za mną, Starcraft 2 wymiata na całej linii, bije W3:TFT na głowę, bije oba DoWy razem wzięte na głowę, jest genialny! Jak ktoś gra w betę i ma ochotę zagrać to zapraszam, nick
Vodh.samedi |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 11-05-2010, 21:44
|
|
|
Vodh napisał/a: | bije oba DoWy razem wzięte |
No razem wzięte z pewnością, bo dwójka w tym przypadku to tylko kula u nogi dla jedynki. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 12-05-2010, 13:44
|
|
|
Slova - pod względem tego, jak gra sprawdza się jako esport pewnie masz rację, natomiast pod względem grywalności moim zdaniem dwójka przebija jedynkę z łatwością. Natomiast jeżeli chodzi o rywalizację właśnie na rynku potencjalnych esportów, to chyba porównywanie Starcrafta i DoWa mija się z celem - równie dobrze można porównywać CS 1.6 i ja wiem... Serious Sama? :P |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 12-05-2010, 13:49
|
|
|
Och nie nie nie... Ten cały automatyzm DoWII działa jedynie ujemnie na grywalność, np. nie da się ustawić jednostki tam, gdzie Ty chcesz, bo sama ucieknie za najbliższą osłonę. Im mniej automatyzmu, tym lepiej. I to dobrze, że SCII kultywuje tradycję dobrych RTSów, bo nawet C&C się zepsuło. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 12-05-2010, 14:15
|
|
|
Akurat w 90% sytuacji chowanie się jednostek za osłony było bardzo dobrym pomysłem i więcej pomagało niż przeszkadzało. Bez tego korzystanie z systemu osłon byłoby bolesne. Z innych plusów - rozgrywka bez budowania baz była przyjemnie świeża, na niższym poziomie umiejętności balans dawał radę, ogólnie była całkiem fajna gra. Jak DoW jedynka przyciągnął mnie na jakieś 20 godzin, tak przy dwójce siedziałem ponad 250.
Można poprosić kogoś z moderacji o wykrojenie tych paru postów o DoWie do http://forum.tanuki.pl/tematy23/1284.htm tego wątku? |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Norrc
Dołączył: 22 Kwi 2008 Skąd: 西 Status: offline
Grupy: Lisia Federacja Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 12-05-2010, 20:42
|
|
|
A mi sie SC2 NIE podoba. Silnik graficzny, jak na gre z 2010 roku, jest przestarzaly i nieciekawy. Rasy sa niezbalansowane (lol, zergz), a sama gra przypomina mapke zrobiona w WC3TFT.
Aby bylo jasne, gdyby to byla inna gra, byloby swietnie. Jednak "Starcraft" w tytule zobowiazuje. Spodziewalem sie czegos wiecej. WC3 nadal pozostaje najdoskonalszym dzieckiem blizzarda. |
_________________
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 12-05-2010, 21:47
|
|
|
Silnik graficzny jest efektywny i efektowny - gra wygląda ładniej od takiego Dawn of War 2 (tak, wiem że nadużywam tego przykładu, ale w inne nowsze strategie zwyczajnie nie grałem więc nie mam porównania) a działa znacznie płynniej. Jeżeli chodzi o balans, to podane przez blizzard statystyki wyciągnięte z gier graczy w platynie nie stwierdzają imbalansu większego niż 4%, wyniki showmatchy i turniejów również. Balans jest w porządku, więc bardzo jestem ciekaw źródła Twojej opinii.
Jedyne czego zergom brakuje to odrobina świeżości i zróżnicowania, a to przyznał już sam Blizzard i zapewnia, że na pewno dostaną zasłużoną porcję miłości - a przypominam, że to wciąż beta.
WC3 jest świetną grą, ale już widać, że SC2 go wciąga nosem ;P |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Dołączył: 15 Gru 2007 Skąd: Hajnówka Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 13-05-2010, 16:25
|
|
|
Vodh napisał/a: | gra wygląda ładniej od takiego Dawn of War 2 |
To raczej nie trudne, bo w DoW2 wszystko się świeci i sparkla. |
_________________ Mam przywilej [nie] być Człowiekiem
But nvidia cards don't melt, they just melt everything within 50 meters.
|
|
|
|
|
kic
Nieporozumienie.
Dołączył: 13 Gru 2007 Skąd: Otchłań Nicości Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 13-05-2010, 19:38
|
|
|
Styl graficzny StarCraft II jest po prostu Blizzardowski. Nie jest to Crysis swoich czasów, ale już widzę, że ta grafika przetrwa sporo. Do tego będą przecież jeszcze dwie kolejne części, w których zapewne dopracują silnik jeszcze bardziej.
Często nawiązuję się do grafiki. Ja chciałbym zwrócić uwagę na doskonały soundtrack dwójki. Po prostu czuć w nim profesjonalizm. Trzeba pochwalić Zamieć, za to że odważyli się stworzyć całkiem nowy styl do kultowych piosenek dla każdej z ras.
Nie zapominajmy też o Galaxy Edytor, który jest kolejnym potężnym atutem gry. Już widzę mnogość dodatkowych minigierek, z którego słynęła jedynka czy Warcraft 3.
Tutaj jednak z próbek:
http://www.youtube.com/watch?v=n3dNQbYWZ80&feature=player_embedded
Wybrałem akurat tą mapę, bo przy okazji można spojrzeć na szczegółowość grafiki.
Jest jednak jeden minus nowego StarCrafta. Niektóre jednostki są po prostu zbyt trudne do zauważenia. Często mam problem z lokalizacją duchów przeciwnika. Często nawet nie wiem o jego istnieniu aż do ostatniej chwili (czyt. puszczenia EMP). Jest to bardzo irytujące, w szczególności, że przejrzystość
ID:
kic.skvader
Zapraszam do rozgrywki co śmielszych. Nie martwić się. Przeciw słabszym po prostu wybiorę inną rasę.
PS. Dołączam się do prośby Vodha. |
_________________ "Zaczynałem jako zwykły zegarmistrz, ale zawsze pragnąłem osiągnąć coś więcej." - Lin Thorvald
Melior Absque Chrisma
Pierwszy Epizod MACu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|