Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Dni niewinności |
Wersja do druku |
Asayama
Św. Mikołaj
Dołączył: 21 Maj 2008 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 14-06-2008, 21:53
|
|
|
OK, ale mam sugestie:
Grisznak napisał/a: | Kujon- Ami (Sailor Moon), Narusegawa (Love Hina) |
Można tu dodać jeszcze Chiyo Mihama (Azumanga Daioh)
Grisznak napisał/a: | Otaku - Murata (Koharu Biyori), Makoto (Genshiken) |
Tutaj jeszcze mozna dodać Konata Izumi (Lucky Star)
Grisznak napisał/a: | Piękność - Tomoki (Ouran High School Host Club) |
Tutaj jeszcze Mikuru Asahina z The Menlacholy of Haruhi Suzumiya
A przy Ayumu Kasuga AKA Osaka z Azumanga Daioh jest już kłopot, bo nie wiem czy dać ją do Urocza czy do Ofiara... Chyba bardziej do Ofiara... |
|
|
|
|
|
Gamer2002
Bezdennie Głupi
Dołączył: 05 Maj 2008 Status: offline
|
Wysłany: 29-06-2008, 20:28
|
|
|
Ot zajrzałem na ten temat i mam uwagę co do karty a mianowicie do rozdawanie procentów na osobowość i zainteresowania. Czy to naprawdę jest konieczne? Dla mnie rozbijanie charakteru, osobowości, zainteresowań oraz gustów kulinarnych na statystyki i procenty jest objawem schorzenia mechanicznego który jest typowym urazem po systemem DnD-podobnych. Nie prościej po prostu dać:
Charakter (opisz):
Zainteresowania (wymień i podaj w jakim stopniu):
Gracze potrafiący odgrywać postacie nie są idiotami i wiedzą co, po co i w jakich ilościach brać i umieszczać w karcie. Gracze, którzy tego nie potrafią, nie pomogą żadne procenty, gwiazdki czy punkty których albo nie będą przestrzegać. Albo nawet się w nich pogubią (czy jak wezmę sobie 50% hetero i 50% homo, to czy nie będzie to tak samo jakbym miał 100% bi?). |
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 17-07-2008, 10:32
|
|
|
Dobrze, po wszystkich uwagach postanowiłem ograniczyć kartę postaci do niezbędnego minimum. Na chwilę obecną wygląda ona tak:
Imię i nazwisko:
Rodzina:
Sekret:
Tajemnica:
Umiejętności Specjalne:
-
-
Punkty motywacji:
Wygląd:
Hobby:
Cel:
Jak widzicie, wyleciały wszystkie tabelki punktowo-procentowe (to jednak nie są KC). Informacja o rodzinie nie oznacza konieczności pisania drzewa genealogicznego - rodzeństwo, rodzice, status społeczny - to wszystko.
Z danych liczbowych zostały mi punkty motywacji, które osobiście uważam za dobre rozwiązanie (gracze lubą być nagradzani punktami, a że nie ma tu punktów doświadczenia, można ich nagradzać przynajmniej tym). |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|