Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Exalted PBIRC - karty postaci |
Wersja do druku |
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 07-06-2009, 23:37 Exalted PBIRC - karty postaci
|
|
|
Karta postaci, w zasadzie skończona:
Cytat: | Loretta II Quaresima / Łuczniczka
Solar Exalted
Night Caste (Nierozpoznawalność za 10 motów)
Królowa potajemnie chroniąca swoje królestwo jako Magical Girl. Ma sailorkową zbroję i nie jest z tego powodu zadowolona.
CECHY:
Perception 4
Intelligence 4
Wits 3
Stregth 3
Dexterity 4
Stamina 2
Charisma 2
Manipulation 2
Appearance 3
Willpower 6
Health 7
Essence 2+1
- personal: 15 (3*3+6)
- peripheral: 36 (7*3+6+9)
VIRTUES:
Compassion 2
Conviction 3 (Heart of Flint)
Temperance 2
Valor 2
Intimacies: (3)
- królestwo
- małżonek
- ???
SKILLS:
Athletics 3
Awareness 1
Dodge 2
Larceny 1
Stealth 2
* Archery 3
* Melee 2
* Bureaucracy 2
* Resistance 3
* Investigation 2
Integrity 1
Presence 1
War 1
Martial Arts 1
Lore 1
Socialize 2
BACKGROUNDS
Familiar 1+2 (inteligentny ptasznik)
Influence 3+1 (znaczny wpływ na królestwo, ale nie tak wielki, jak król)
Resources 3 (może wyjąć jedynie ograniczoną ilość zasobów ze skarbca bez wzbudzania podejżeń)
CHARMS:
Graceful Crane Stance 3m
Monkey Leap Technique 3m (rest of scene, jump as movement, double length jumps)
Essence Arrow Attack 1m/attack
Phantom Arrow Technique
Summoning the Loyal Bow
First Melee Excellency 1m/die (step 1/2)
One Weapon, Two blows 1m
Call the Blade 1m
Dipping Swallow Defense
Whirlwind Armor-Donning Prana 1m
Hauberk-Lightening Gesture
Ekwipunek:
Łukomiecz:
(miecz/łuk)
Speed Acc Dmg Def Rate Minimums Cost Tags
4 +1 +3L +0 3 Str •• •• –
Speed Acc Dmg Rate Range Max Str Cost* Tags
6 +1 - 3 200 •••• ••/– 2, B
Strzały:
Broadhead Str +2L
Fowling Str +2B
Frog Crotch Str +4L, obrona zbroi x2
Target Str +0L, obrona zbroi x1/2
Reinforced Buff Jacket
Soak Mobility Fatigue Cost
+5L/8B -2 2 ••
Pot Helm
Opis postaci:
Motywacja:
Zapewniać dobrobyt i bezpieczeństwo mieszkańcom królestwa. Każdym dostępnym sposobem.
Wygląd:
Wciąż młoda dama o złocistych włosach, delikatnej urodzie i łagodnym obliczu, które to oblicze staje się dużo bardziej surowe kiedy ma na sobie zbroję.
W sytuacjach formalnych nosi odpowiednie dla swojego statusu szaty.
Gdy dba o interesy królestwa w sposób nieoficjalny, nosi ozdobny, acz kiepsko chroniący pancerz, składający się z opancerzonych butów na wysokich obcasach, skórzanych pończoch, płytowej spódniczki, napierśnika z ogromną kokardą i skrzydlatego hełmu z kocimi uszami. Pancerz szczelnie okrywa peleryną z kapturem, żeby, nie dajcie bogowie, ktoś jej w tym nie zobaczył.
Charakter:
W królestwie znana jest jako cicha i dobrotliwa podpora swojego męża, mimo słabego zdrowia wiernie towarzysząca mu przy wykonywaniu obowiązków i zawsze gotowa wysłuchać problemów swoich poddanych... Pod dobrotliwą maską kryje się jednak ostry jak brzytwa umysł, wyłapujący, analizujący i zapamiętujący strzępki informacji o stanie królestwa i potencjalnych ogniskach problemów.
Tam, gdzie to możliwe, naprowadza męża ku działaniom zmierzającym do rozwiązania problemu. A słabe zdrowie jest jedynie wymówką, by wymknąć się na dłużej do swoich komnat, a stamtąd, w postaci Magicznej Wojowniczki, na ulice stolicy, by samodzielnie załatwić te sprawy, których tak łatwo się nie rozwiąże w sposób oficjalny.
Kiedy zajmuje się sprawami państwa "bezpośrednio", jest chłodna i surowa, oraz oszczędna w słowach, proeferuje załatwianie spraw po cichu i dyskretnie. |
|
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 24-06-2009, 18:53
|
|
|
Ok, wreszcie zebrana w jednym miejscu i podliczona jeszcze raz karta postaci:
- Spoiler: pokaż / ukryj
-
Imię: Vrath
Koncepcja postaci: Gniewny, lojalny wobec przyjaciół, mściwy wojownik nie znający strachu, popadający często w niepotrzebną brawurę.
Motywacja: Pragnie odnaleźć, wywalczyć i obronić miejsce, które mógłby nazwać swoim rajem.
Ekwipunek, wygląd:
Czarne, samurajskie kimono, Katana i Wakizashi (czerwono-czarne). Długie, ciemnobrązowe włosy, kilkudniowy zarost. Zielonopiwne oczy, krzaczaste brwi. Potężnie zbudowany, o dość nieprzyjaznym spojrzeniu. Łagodzi to nieco jego sympatyczny uśmiech oraz fakt, że gości na jego twarzy całkiem często.
Atrybuty (w nawiasie podane w formie bojowej):
1) Fizyczne
- Siła 5 (6)
- Dexterity 5 (6)
- Stamina 5 (6)
2) Mentalne
- Perception 3
- Intelligence 2
- Wits 4
3) Społeczne
- Charyzma 3
- Manipulation 1
- Appearance 4
Zdolności wybrane:
Survival: 3
Martial arts: 5
Zdolności pozostałe:
Melee: 3
Athletics: 3
Dodge: 3
Integrity: 2
Resistance: 3
Awareness: 3
Medicine: 1
Socialize: 1
Knacks and Charms:
Deadly Beastman Transformation
Perfected Hybrid Interaction
Quicksilver Second Face
Lightning Change Style
First Strength Excellency
Claws of the Silver Moon
Impressions of Strength
First Stamina Excellency
Virtues:
Valor ****
Conviction ***
Compasion *
Temperance *
Virtue Flaw: The Curse of the raging Bull: Bohater staje się walczącym zwierzęciem i nic go nie obchodzi.
Backgrounds:
Mentor ***
Resources *
Heart's blood ***
Cechy pozostałe:
Essence: 3
Willpower: 7
Personal Essence: 17
Peripheral Essence: 42
Health levels: 7
Niewykorzystany exp: 4 |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 30-06-2009, 21:26
|
|
|
Wydawanie Expa:
Tabelka Solarów:
Atrybut: bieżąca wartość x 4
Kastowa lub ulubiona zdolność (czyli Jeden Z Dziesięciu): (bieżąca wartość x2) -1
Inna zdolność: bieżąca wartość x 2
Esencja (ta służąca za podstawę obliczeń): bieżąca wartość x 8
Charm do zdolność Jeden Z Dziesięciu: 8
Inny Charm: 10
Czar (Daerian): 8p
Czar (Reszta): 10p
Will Power: bieżąca wartość x 2
Cnota: bieżąca wartość x 3
Skill w którym macie 0 kropek: 3
Backgroundy: 3 za kropkę
Tabelka Lunarów:
Ulubiony lub Kastowy Atrybut: bieżąca wartość x 3
Inny Atrybut: bieżąca wartość x 4
Kastowa lub ulubiona zdolność (czyli Jeden Z Dziesięciu): (bieżąca wartośćx2) -1
Inna zdolność: bieżąca wartość x 2
Esencja (ta służąca za podstawę obliczeń): bieżąca wartość x 9
Charm do ulubionych / kastowych Atrybutów: 10
Inny Charm: 12
Knak: 11
Czar (Reszta): 12p
Will Power: bieżąca wartość x 2
Cnota: bieżąca wartość x 3
Skill w którym macie 0 kropek: 3 |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 28-09-2009, 23:00
|
|
|
Bójcie się moi mili, ponieważ nadchodzę i wyszła mi postać, jaką jeszcze nie grałam. Imię w drodze, sugestie mile widziane.
Mai-Exalted.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 78 raz(y) 2,03 MB |
|
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 02-10-2009, 16:42
|
|
|
Zaktualizowana lista charmów i umiejętności (reszta cech zostaje po staremu):
Cytat: | SKILLS:
Athletics 3
Awareness 2
Dodge 4
Larceny 2
Stealth 3
* Archery 4
* Melee 2
* Bureaucracy 3
* Resistance 3
* Investigation 2
Integrity 1
Presence 1
War 1
Martial Arts 1
Lore 1
Socialize 2
CHARMS:
ATHLETICS
Graceful Crane Stance 3m
Monkey Leap Technique 3m (rest of scene, jump as movement, double length jumps)
ARCHERY
Essence Arrow Attack 2m +3dmg
Fiery Arrow
Dazzling Flare
Righteous Judgement +1m +4d dmg
Phantom Arrow Technique 1m/atak (nie liczy się jako aktywacja charmu)
Summoning the Loyal Bow 1m
DODGE
Shadow Over Water 1m
Seven Shadow Evasion 3m (Perfect Defense)
MELEE
First Melee Excellency 1m/die (step 1/2)
One Weapon, Two blows 1m (+1 rate i accuracy)
Call the Blade 1m
Dipping Swallow Defense 2m (ignore Parry penalties)
RESISTANCE
Whirlwind Armor-Donning Prana 1m
Hauberk-Lightening Gesture 1m |
|
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 03-10-2009, 18:50
|
|
|
Karta króla
Cytat: | Ferdynand de Quaresima
Mortal
CECHY:
Charisma 4
Manipulation 1
Appearance 4
Perception 1
Intelligence 3
Wits 2
Stregth 2
Dexterity 2
Stamina 2
Willpower 6
Health 7
Essence 1
VIRTUES:
Compassion 3
Conviction 2
Temperance 3
Valor 1
Intimacies: (4)
- królestwo
- żona
- ???
- ???
SKILLS:
Bureaucracy 4
Integrity 1
Presence 3
War 2
Lore 1
Socialize 4
Performance 1
Linguistics 2
Ride 1
Melee 1
BACKGROUNDS
Influence 5
Resources 5 |
|
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts. |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 21-02-2010, 17:40
|
|
|
Co to jest, każdy widzi. Przeniosłem z nieodpowiedniego tematu ;p
Juteo_Velg.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 62 raz(y) 1,66 MB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 01-03-2010, 18:37
|
|
|
Irbis-chan. Ja też nie wiem jak działa ta kamizelka.
Płomyk-chan. Nienawidzę robić mhocznych postaci w tej skali, zawsze gówno widać.
Poniżej kompilacja wszystkich poprzednich awatarków.
Vrath.png
|
|
Plik ściągnięto 983 raz(y) 13,51 KB |
Mnemon-chan.png
|
|
Plik ściągnięto 983 raz(y) 13,37 KB |
Loretta.png
|
|
Plik ściągnięto 985 raz(y) 13,3 KB |
Johann von Schwarzenberg.png
|
|
Plik ściągnięto 983 raz(y) 12,75 KB |
Excel-chan.png
|
|
Plik ściągnięto 983 raz(y) 11,59 KB |
Daerus.png
|
|
Plik ściągnięto 983 raz(y) 13,68 KB |
|
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 02-03-2010, 21:00
|
|
|
/me looka do swojej karty.
Ponieważ widzę, że mam kilka mocy typu noś ze sobą, w kieszeni, uznaję, że zazwyczaj noszę na sobie:
1. Methodology of Secrets (rzucane, kiedy wchodzę w sen; właściwie nie ma wpływu na moty, bo w śnie się regenerują) - specjalizacje w:
a) Martial Arts - fighting unarmed.
b) Socialize - lying.
c) Bureaucracy - bending rules.
2. Of Secrets Yet Untold (rzucone daaaaaaaawno) - 2 spirity czekające na spłacenie długu; przy czym, nie mi decydować, kiedy i jak to zrobią; |
_________________
|
|
|
|
|
Tren
Lorelei
Dołączyła: 08 Lis 2009 Skąd: wiesz? Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:45
|
|
|
Wielkie dzięki dla Velga, który w trakcie tworzenia statystyk postaci był maltretowany pytaniami o mechanikę i bez którego cała koncepcja mogłaby nie zostać tak ładnie złożona do kupy, jak została.
I przepraszam, że rozpisane w ten sposób, ale pdf mnie nie kocha (jeszcze bardziej niż Word).
Cytat: | Imię: Serena Cathak, gdy podróżuje incognito przedstawia się jako Serena Kwarc
Concept: Queen, Occult fanatic, artifact collector
Atributes:
Strenght: 3
Dexterity: 4
Stamina: 3
Charisma: 1
Manipulation: 3
Appearance: 3
Perception: 2
Intelligence: 3
Wits: 4
Abilities:
Linguistic: 3
Lore: 3
[*]Occult: 5
Stealth: 2
Thrown: 0
[*]Awareness: 3
Craft: 2
Integrity: 3
[*]Resistance: 2
War: 2
[*]Athletics: 4
[*]Dodge: 5
[*]Melee: 5
[*]Presence: 5
[*]Socialize: 2
Bureaucracy: 3
Investigation: 2
Larceny: 2
Martial Arts: 2
Sail: 0
Archery: 2
Medicine: 4
Performance: 1
Ride: 1
Survive: 1
Essence: 5
Personal: 14
Peripheral: 37
Willpower: 6
Virtues:
Compassion: 1
Conviction: 3
Temperance: 3
Valor: 3
Virtue flaw: Conviction
Intimacies: królestwo, Ireneusz, Estera, Gwiazdka (ona nadaje na tych samych falach co ja!), Revan (-sensei), Johann (mówi z sensem)
Negative Intimacies: snakes, Symphony
Motivation
Drogi pamiętniczku,
Ci zapchleni krewni twierdzą, że moja pasja okultystyczna jest bezużyteczna! Mylą się! Kiedyś uda mi się opanować okultyzm! Zostanę najsławniejszą jego badaczką! A poza tym zdobędę wszystkie artefakty jakie istnieją. Oczywiście nie od razu, na ich zebranie potrzeba czasu... ale im szybciej je przejmę tym lepiej.
Backgrounds:
Breeding: 3
Resources: w cholerę, jestem królową!
Retainers: cała moja świta.
Artifacts: 3
Artifacts: 3
Reputation: 3 - królowa, doh.
Charms:
Wind-Carried Word Technique
Elemental Empowerment Meditation
Elemental Bolt Attack
Glorious Birthright Font
First Athletics Excellency
Effortlessly Rising Flame
Falling Star Maneuver
First Dodge Excellency
Threshold Warding Stance
First Melee Excellency
Dragon Graced Weapon: Fire and Water
Blinding Spark Distraction
Ghost-Fire Blade
Refining Inner Blade
First Presence Excellency
First Socialize Excellenct
First Awareness Excellency
All-Encompassing Earth Sense
Second Occult Excellency
Terrestrial Circle Sorcery
Fivefold Resonance Sense
Seeing the Maker's Hand
Elemental Internalization Technique
Infection Banishing Prana
Second Resistance Excellency
3 Ox Body Technique
Spells:
Flight of Separation
Demon of first circle + Banishment
Demon of second circle + Banishment
Emerald + Sapphire Countermagic
Disguise of the New Face
Shadows of Ancient Past
Travel Without Distance
Cloud Trapeze
Magma Kraken
Possesion: Jedzenie, ubrania, waluta, kilka notesów i przybory do pisania
Artifacts:
Lepsze Reaper Daiklave (attuned 5) + Jewel of the Flying Heart
Armour of Immaculate Dragons (attuned 7) + heartstone 2
Everyman Armour (6) (noszone na spotkania polityczne, gdzie nie wpuściliby jej w pełnej zbroi)
Land Ship
God-Kicking Boot
Golden Flame
Ultimate Document
Elemental Lens
Wound Mending Needles
Heartstone - Key of Mastery (do Flight of Separation)
Matesorcerous Phylactery
Merits:
Ambidexterous
Driving Passion
Flaws:
Phobia - Snakes
Diminished Sense - Taste
Sadism
Sterile
Description:
Age, actual: 25
Age, apparent: about 20
Height: 172 cm
Weight: 76 kg
Gender: female
Eyes: bordowe
Hair: blond
Homeland: Królestwo Harmonii
Skin: zwykła, z resztkami powoli znikającej opalenizny
Języki: Riverspeak, Low Realm, Sky Tongue, Old Realm.
History:
Do napisania od nowa.
Exp spenditure:
Liczony od wznowienia.
Total:63
Bilans: -13
- Spoiler: pokaż / ukryj
-
Presence 5 (6 exp)
Occult 5 (9 exp)
Bureaucracy 3 (12 exp)
Elemental Empowerment Meditation (8 exp)
Glorious Birthright Font (8 exp)
Seeing the Maker's Hand (8 exp)
Elemental Internalization Technique (8 exp)
|
|
_________________ "People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
Ostatnio zmieniony przez Tren dnia 13-04-2012, 22:03, w całości zmieniany 31 razy |
|
|
|
|
Xeniph
Buruma
Dołączył: 23 Sty 2003 Status: offline
Grupy: AntyWiP WIP
|
Wysłany: 26-06-2010, 20:44
|
|
|
Cytat: | Rufus Wspaniały
Solar Exalted
Zenith Caste
Anima Power: za 10 motes dodaje Essence do Lethal/Bashing Soak i obrażeń przeciwko Creatures of Darkness
Buntownik i wolny duch z wielkim robotem i skłonnością do dramatyzmu.
XP: 0/102
CECHY:
Strength 3
Dexterity 4
Stamina 4
Charisma 5
Manipulation 1
Appearance 3
Perception 2
Intelligence 2
Wits 3
Willpower 7
Health 16
-0 2
-1 6
-2 6
-4 1
inc 1
Essence 3
- personal: 16
- peripheral: 38
LIMIT 0
Join Battle 3 (Wits+Awareness)
Dodge DV 6 ([Dex+Dodge+Ess]/2)
Parry DV 5 ([Dex+MA]/2)
Soak 4B/2L
Join Debate 3
Dodge MDV 6 ([Will+Integrity+Ess]/2)
Parry MDV 5(6) ([Cha+Performance]/2)
VIRTUES:
Compassion 2
Conviction 2
Temperance 1
Valor 5 (1BP, Foolhardy Contempt)
Intimacies: (2)
Idea Wolności
Niechęć do Władzy
SKILLS:
Integrity 3
Performance 4 (Dramatyczne Przemowy +3)
Presence 3
Resistance 3
Survival 3 (Na Północy +1)
*Athletics 3
*Dodge 4
*Melee
*War
*Martial Arts 5 (7xp)
Lore 1
Ride
Awareness
Larceny
Stealth
Archery
Bureaucracy
Investigation
Socialize
Thrown
Craft
Medicine
Occult
Linguistics
Sail
BACKGROUNDS
Followers 2 (20 byłych niewolników, 2BP)
Artifact 5 (Royal Warstrider, 4BP)
Artifact 4 (Flight System, 2BP)
Artifact 1 (Small Essence Cannon, 1BP)
Artifact 3 (Ghost Cestus, od MG)
Resources 2 (od MG)
Warstrider AI Ally 5 (Perky, 15xp)
Cult 1 (od MG)
Royal Warstrider
Soak 24
Hardness 12
Strength 16
Mobility -2 (Dodge DV 4, w locie 8)
Fatique 2
Attune 25
Lot 120mph (5m/h)
Name Speed Acc Dmg Rate Range Koszt Def
Essence Cannon (Small) 4 +1 15B 1 75 4m - Halves target soak
Khatar x2 5 +0 20L(+4L) 3 - - +3
Uber Khatar 5 +3 28L(+12L) 4 - - +4 Attune 12 tags M
CHARMS:
Righteous Lion Defense
Integrity Protecting Prana (5m 1wp, Shaping PD)
Respect Commanding Attitude (5m)
Heart Compelling Method (6m)
First Presence Excellency (1m/kostka)
Hypnotic Tongue Technique (10m 1wp)
[MoEP:Abyssals]Face the Light (5m 1wp)
Durability of Oak Meditation (3m, +8 hardness przeciw atakowi)
Ox-Body Technique x4
Body-Mending Meditation (10m)
Hardship-Surviving Mendicant Spirit (10m, ignoruje kary do Survivalu)
Increasing Strength Exercise (3m/+1str, na jedną scenę)
Shadow Over Water (3m)
Seven Shadow Evasion [Valor flaw] (3m, Perfect Dodge)
Leaping Dodge Method (3m)
Fists of Iron Technique (3m, +1 Accuracy, +1 Defense, +1 Rate unarmed Martial Arts attacks, and adds the Piercing tag to her natural punch and kick weapons)
Dragon Coil Technique (3m, dodaje Essence/2 do sukcesów w clinch, Essence do obrażeń)
Sledgehammer Fist Punch (3m, 2x base damaage, 2x raw przeciw przedmiotom)
Fist of the Daystar Form (4m, +Ess do obrażeń, za 1m podwaja dodatkowe sukcesy)
Solar Counterattack (3m)
Immortal Blade-Deflecting Palm (4m, Perfect Parry)
Irrepressible Bravery Tactic
Opis postaci:
Motywacja:
Rozpierniczyć System Deshański, obalić Realm, wklepać Rabszoldze, Płonącemu Pióru i Złotej Zadumie.
Wygląd:
Wysoki, postawny mężczyzna o niebieskich oczach i zmierzwionej blond czuprynie. Lata ciężkiej pracy obdarzyły go ziemistą cerą i mięśniami niczym supły. Choć nie ma więcej niż 25 lat, życie w niewoli znacznie go postarzyło.
Charakter:
Hałaśliwy i buńczuczny, a przy tym chorobliwie pewny siebie. Rufus po raz pierwszy zakosztował wolności i nie zamierza jej nikomu oddawać. Samemu doświadczywszy rządowej opresji, jest niechętny jakiejkolwiek władzy - w szczególności takiej, która dyktuje swoim poddanym jak mają żyć.
Historia:
Urodzony i wychowany jako niewolnik na jednym z Deshańskich latyfundiów, Rufus zawsze czuł się stłamszony panującym ustrojem. W odróżnieniu od większości swoich towarzyszy niedoli, beznadziejność perspektyw nie wywoływała w nim uczucia apatii, a uczucie buntu.
Kiedy inni słuchali powtarzanych półszeptem opowieści o niewolnikach ginących przy próbie rebelii, on słuchał o tych niewielu, którym udało się uciec... Aż w końcu miał dość słuchania i zaczął działać. Mimo, że wiedział o wiążącym się z tym ryzyku, wieczorami w dormitorium Rufus z pasją nawoływał do buntu. Kilku nawet go posłuchało.
I tak pewnego dnia garstka niewolników obezwładniła pilnujących ją strażników i wyrwała się na wolność. Uzbrojony jedynie w motykę, Rufus poprowadził swoich towarzyszy w kierunku dającym szanse na przetrwanie - na północ.
***
Po wspólnym zwycięstwie nad Vodakiem, Rufus osiadł czasowo w Gethamane razem z resztą drużyny. Mimo jednogłośnego zostania uznanym za jednego z bohaterów miasta, wraz z władzą, sławą i zaszczytami z tego płynącymi, w oczach mieszkańców miasta nie stał się jednoznacznie białą postacią. Jego bezpośrednia postawa i hulaszczany tryb życia zyskały mu popularność wśród młodszych mieszkańców Gethamane, mających dość krępujących reguł społecznych i czujących potrzebę buntu. Oczywiście, ta sama postawa i aktywne zachęcanie młodzieży do naśladowania jej nie zaskarbiły mu przychylności bardziej konserwatywnych mieszkańców miasta. I choć niewielu ma odwagę powiedzieć to głośno, jest oskarżany o psucie młodzieży i powodowanie upadku obyczajów.
W tym czasie spontanicznie powstał też pewien dość szczególny odłam Kultu Bohaterów. Rufus nie prowadzi aktywnej rekrutacji wyznawców, nie protestuje też przeciw swojej nowej religii. Nie stawia swoim wyznawcom żadnych wymagań poza prezentowaniem odwagi cywilnej, za to zachęca ich do indywidualizmu, samoekspresji oraz odrzucania hipokryzji i stosowanych w Gethamane norm społecznych, nakazujących rozdział między życiem prywatnym a publicznym. Zadecydował, że obrzędy jego religii mają mieć postać głośnych festynów na placach miasta z tańcami, śpiewem i biesiadą, w których on sam uczestniczy jago gospodarz-prowadzący. Biorąc pod uwagę rosnącą popularność tego kultu i ostre scysje powodowane przez wcielanie nauk Rufusa w życie, rewolucja kulturalna w Gethamane wydaje się nieunikniona.
Równie wielkie, jeśli nie większe kontrowersje wywołała jego prowadzona wraz z Sigurdem krucjata przeciwko wpływom Gildii w Gethamane. Ich regularne najazdy na handlarzy niewolników spowodowało całkowite wycofanie się Gildii z Gethamane i zerwanie handlu z miastem. To z kolei budzi pewne obawy ekonomiczne wśród zwyczajnych mieszkańców Gethamane i gorącą nienawiść do Rufusa u tych bardziej wpływowych.
Kiedy nie zajmuje się przewracaniem porządku Gethamane do góry nogami, Rufus odbywa długie, czasem wielodniowe wyprawy z Perky poza granice miasta. Rufus lubi poznawać nowe rzeczy i zwiedził już większość terenów rozciągających się wokół Gethamane, docierając nawet do Whitewall i dalej na południe. W okolicach często mozna usłyszeć historie o ludziach ocalonych przed bandytami czy lawiną przez tajemniczego bohatera w czerwono-złotym kolosie.
Wyprawy te mają cele nie tylko turystyczno-heroiczne. Rufus prowadzi też rekonesans mający na celu ustalenie wpływów, struktury i zasięgu zarówno Gildii jak i Deshanu na terenach Północy. Rufus marzy o kampanii przeciwko Deshan i rozmyśla nad najlepszą metodą podbicia tych ziem. |
Cytat: | Perky
Perception 3
Intelligence 4
Wits 3
Charisma 2
Manipulation 1
Appearance 3
Essence 3
Essence Pool 30
VIRTUES:
Compassion 2
Conviction 1
Temperance 3
Valor 3
CHARMS:
Measure the Wind
Essence Bite (3m, dodaje sukcesy Valor+Ess do ataków wręcz do końca sceny)
Tracking (5m, rzut na Perception+Compassion przeciw Esencji celu pozwala go wyśledzić)
Camouflage (10m, Wits+Temperance)
Uncanny Prowess (2m, dodaje Valor to rzutu na Dex)
Spirit Cutting (1m, pozwala zaatakować istotę niematerialną) |
|
_________________ You don't have to thank me. Though, you do have to get me donuts.
Ostatnio zmieniony przez Xeniph dnia 03-12-2010, 20:46, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 26-06-2010, 20:46
|
|
|
Wrzucam kartę (do sesji Daera). |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa. |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 26-06-2010, 21:20
|
|
|
Do sesji Daeriana - karta mojego (byłego) icewalkera.
Sigurd Saitō.zip
|
Pobierz Plik ściągnięto 60 raz(y) 1,13 MB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 27-06-2010, 19:21
|
|
|
Dobra, żeby do końca było wiadomo, z kim macie do czynienia - mały summarize wyglądu ;P
Sigurd od razu przykuwa uwagę większości mieszkańców Kreacji. Nic dziwnego - góruje nad nimi swym prawie dwumetrowym wzrostem, a jego niebywale atletyczna budowa budzi wręcz podziw. Młodzieniec odziany jest w futra północnych zwierząt, ręczna robota członków plemion kroczących wśród lodów. Na to narzuca zazwyczaj dość dobrej jakości, błękitny płaszcz. Obrazu dopełniają bujne ogniste włosy, które opadają mu na plecy, oraz szmaragdowe oczy. Od razu widać też, że Sigurd jest wojownikiem - o czym świadczy długa na sześć stóp daiklava-flamberg z orichalcum, której rękojeść wystaje zza jego pleców. |
_________________
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 04-07-2010, 10:46
|
|
|
W sumie tego nie zalinkowałem - Mnemon-chan by Moshi. Niestety interpretację Moshi trochę schrzaniła interpretacja skanera, przez co kolory są trochę za bardzo. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|