Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Katastrofa w Smoleńsku, nie żyje prezydent |
Wersja do druku |
Velg
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
|
|
|
|
Yoshik
Sabishii
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:38
|
|
|
Teraz się zacznie. Dzieci bedą miały używane. Nie zależnie jaką był osobą ,szkoda. |
_________________ Szalony jestem bo więcej
we mnie bólu niż mogę znieść
Z wiatrem przemijają Marzenia /
Z wiatrem spada ostatni jesienny liść
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:42
|
|
|
Ja się obawiam, czy śmierć tylu ważnych osób na raz nie spowoduje tymczasowego paraliżu w państwie? Na polityce nie znam się ani trochę - czy może wypowiedzieć się ktoś bardziej kompetentny? |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Norrc
Grupy: Lisia Federacja Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:44
|
|
|
Velg napisał/a: | Dla wszystkich, którzy odpowiednie wiadomości przespali: prezydent Lech Kaczyński nie żyje. Tak jak i ileś innych osób. |
Fakt, "Ciekawostka przeróżna". Może jestem przewrażliwiony, jednak umieszczanie informacji takiej rangi i powagi, w tej formie i miejscu, wydaje mi się co najmniej prostackim nietaktem. |
|
|
Yoshik
Sabishii
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:44
|
|
|
Szczerze mówiąc też tak do końca nie jestem zorientowany ale chyba aż tak źle nie jest, co innego gdy by to leciał Premier. Tutaj "chyba" większość osób to postacie z partii PiS. Ale patrząc po liście to nie jestem pewien kto jakie stanowisko pełnił, więc tak do końca nie wiem. |
|
|
|
|
|
Slova
Panzer Panzer~
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 10-04-2010, 09:51
|
|
|
Prezydenturę przejmie Marszałek Sejmu, to pewne, problem jednak z tym, kto zastąpi inne ważne osobistości, (Prezes NBP, nawet nie mam głowy zapamiętać, ile było osób istotnych dla polskiej polityki i gospodarki) na pewno wpłynie to negatywnie na stosunki międzynarodowe, kontakty z innymi krajami, nacjonaliści z pewnością będą się pluć do Rosji. |