Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Sekty... wakacyjny sezon ogórkowy |
Wersja do druku |
BOReK
|
Wysłany: 28-06-2006, 20:00
|
|
|
IT. napisał/a: | Em... Chyba siła bezwładnosci... Albo siła grawitacji... co ma do tego siła tarcia? |
Wiem, co mówię, jestem fizyk (początkujący, ale jednak ^^).
So, where were we?
Zegarmistrz napisał/a: |
Nie wiem, jak was, ale mnie na religii uczyli np. tego, że każdy sam musi odnaleźć Boga. To nic nienormalnego, że ludzie tak go znajdują. |
I tu jest jeden problem z sektami - jeżeli ktoś wstępuje do takowej, to czy faktycznie Boga znajduje sam? Ja bym powiedział, że prawdę objawia mu guru czy ktos tego typu, a to już nie bardzo jest samodzielne myślenie. Nie mówiąc już o tym, że za myślenie można mieć kłopoty... |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
IT.
Ukochana żona orka
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 28-06-2006, 20:12
|
|
|
Pytanie do forumowiczów:
Czy wedłog was człowiek może osiągną prawdziwe, wewnętrzne zespolenie z Bogiem? Zespolenie tak potężne ze słowa owego człowieka moga by uznane za słowa samego Boga?
Jesli ktoś odpowie "tak" mamy potencjalnego sekciaża. A jako że durnota tego stwierdzenia aż bije to w czym problem? Sekciazy na forum brak. Co najwyżej sektotwórcy typu Elta... ;p! |
_________________ Nidere Ide Ime roechul
Et sore il Im sour
Kael Kaad Ardo Sono
Te Im ilne ke aono
Jestem Wodą, płynącą Wodą
Przynoszę Życie, służę Śmierci wiernie.
Odrobinę władcza. To bardzo dobre słowo. |
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 28-06-2006, 20:46
|
|
|
Cytat: | Czy wedłog was człowiek może osiągną prawdziwe, wewnętrzne zespolenie z Bogiem? Zespolenie tak potężne ze słowa owego człowieka moga by uznane za słowa samego Boga?