Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Dragon Age: Origins i Dragon Age II |
Wersja do druku |
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 22-02-2011, 18:53
|
|
|
Demo DA2 do ściągnięcia - TUTAJ.
2GB, jeśli serwer nie zdechnie (co się BioWare ZDARZA) to ciągnie relatywnie szybko.
Od kilku dni też krąży wredny news - jeśli demo dobije do miliona ściągnięć, dodadzą we właściwej grze dwa bonusowe przedmioty tu opis. Poza tym standardowo po skończeniu dema otrzymujemy przedmiot w grze. |
_________________
|
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 22-02-2011, 18:56
|
|
|
Nienawidzęwas. Czemu akurat jak mam laptopa w naprawie?! ._. |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa. |
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 22-02-2011, 19:05
|
|
|
Podsiadaj Serikę, kiedy nie ma jej w domu? :D
Dla małego uściślenia - do miliona userów liczy się ilość kont, z których się zalogowano, nie samych ściągnięć. |
_________________
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 23-02-2011, 03:24
|
|
|
Doublepost ftw.
Demo krótkie i problematyczne. Najczęstsze problemy:
- Nie lubi się z dx11, więc należy ustawić obsługę dx9 i grę w oknie, inaczej czeka nas kiepski framerate i wykrzaczenie się gry w losowym momencie (najczęściej przy alt+tab).
- Wypluwa info o braku pliku dll z directX - zrobić update dx ręcznie, powinno przejść.
- Oraz absosmerfnie dziwny bug, czyli error o zajętej stacji A:/ w czasie logowania do konta Bioware o.0
Fabularnie - nieźle. Koncept opowiadania historii od końca i w losowej kolejności od początku mi się podobał. Teraz widzę, jak przejście między wersjami Varrica a rzeczywistą będą wyglądały w praniu i jestem kontent.
Gameplay - SZYBKO. Wszystko dzieje się SZYBKO. Do tego stopnia, że rogala na dual wieldzie nie ogarniam, bo prędkość, z jaką zasuwa po ekranie, mnie przerasta i przestaję wiedzieć, co się dzieje dokoła. Za to magowie dostali bonus do szpanu i w zwarciu nie próbują z laski maga strzelać, a zdzielić nią przeciwnika przez łeb. I nie machają łapami jak paralitycy. Dla odmiany czary rzuca się szybkim ruchem, porównywalnie do wiedźmińskich znaków.
Graficznie - meh. Mogli wybrać jakąś bardziej popisową lokację, tudzież tę początkową odpicować trochę bardziej, bo krajobraz księżycowy jako demo... No. Modele postaci dają radę, kobiety w końcu mają cycka na właściwej wysokości, nie w okolicy pasa, jak to było w jedynce (zwłaszcza po założeniu na panienkę zbroi), design ciuchów też jest niezły. W końcu. Za to dla odmiany domyślny Hawke mi nie pasuje do głosu - zarówno męska, jak i żeńska wersja. I fem!Hawke nazywa się Marian.... GAAAH, prettypls, zmieńcie to w retailu >.>
Interfejs posysa równo, jak mam fantasy, to chcę mieć zawijasy, ramki i mniej kątów prostych, o. Przedstawienie portretów postaci jest wyjątkowo paskudne, avatarki z jakimiś paskami z boku, wtf? A miałam do któregoś punktu w czasie nadzieję, że to tylko tymczasowa prowizorka... Tak czy inaczej - przyzwyczaję się. Poza tym, że wygląda paskudnie, jest całkiem sensownie rozplanowany i łatwy do ogarnięcia, ale designerskiego faila nie wybaczę. |
_________________
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 23-02-2011, 14:05
|
|
|
Demo denerwuje mnie częstymi loadingami (loading...), (loading...), czego nie rozumiem. Poza tym już 3 raz wywala mnie do windowsa po tym jak klikam Start Game w panelu edytora postaci. Za drugim razem wchodzi, ale i tak mnie to wkurza. Sprzęt w końcu mam bardzo mocny, a sterowniki do grafiki ATI właśnie uaktualniłem. Denerwujące to....
EDIT: Dobra, już mam- wystarczyło wyłączyć V-Sync i włączyć Direct11 i wszystko płynnie działa.
Po za tym reszta mi się podoba, tylko ta lokacja za pusta i mało rozbudowana. No i wreszcie z czystym sumieniem pogram magiem, który teraz robi kozacki rozpiernicz.
A gdzie są finishery? Przechodzę demo po raz 3-ci i ani razu nie weszła mi żadna animacja efektywnie kończąca życie moba. Mam nadzieję, że nie będą one tylko w formie cut-scenek jak w przypadku początkowego Ogra, bo uwielbiam takie finishe. Może w demo zostały wyłączone... |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:00
|
|
|
Właściwie mogłabym się podpisać pod postem Gonika... No ale, żeby nie było, dodajmy kilka uwag.
Huh, to niesamowite, ale pod koniec demka zdążyłam się już nawet przyzwyczaić do interfejsu X__x Z jednej strony faktycznie, strasznie surowy i nieklimatyczny, z drugiej - nie dominuje przestrzeni. Tylko te portreciki mogliby poprawić...
Isabela musi pozbyć się tego kolczyka. Poważnie, złote kulki w brodzie NIE SĄ cool i trendi. Miejmy nadzieję, że moderzy szybką się tym zajmą.
System walki w jednym zdaniu: dwa razy mniej realizmu, dwa razy więcej epickości. Jest super :D |
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:19
|
|
|
Interfejs- jak dla mnie z jednej strony fajny, bo przejrzysty i funkcjonalny, bardzo czytelny. Utrzymanie całości w surowym designu, zabarwionego czernią i czerwienią podkreślają mroczniejszy (mam nadzieję) charakter DA II. Z drugiej strony nie wygodnie używa mi się menu z prawej strony ekranu, klikanie na portret danej postaci czasem skutkuje, czasem nie. Portrety są rzeczywiście słabe, ale nigdy na nie nie zwracam uwagi.
Za to poprawili drzewka rozwoju. Są jaśniejsze, łatwiejsze do ogarnięcia i wyeliminowano dużo zbędnych skilli. Jednakże Mag ma teraz znacznie mniej zaklęć (tak mi się wydaje). Dużo z zakupionych skilli to po prostu ulepszenie poprzedniego. Zobaczymy jak się to w full zaprezentuje, ale zawsze wolałem większą liczbę zaklęć.
Podobają mi się dialogi, systemowi z Mass Effecta zawsze mówię TAK.
Co mi się nie podobało, tak szybko. To, że mojego maga wbili w drugiej części dema w jakieś szaty brzydkie. Liczyłem, że w DA II szaty magów będą stylizowane na połączenie fatałaszków i kawałków zbroi, tak jak te pierwsze, gdy zaczynamy demo. No ale cóż :D. No i to, że wrogowie rozpadają się od uderzeń mieczy na kawałki, jakby ich granat trafiał :D.
I szkoda, że zablokowali edytowanie wyglądu postaci :(. Domyślny Hawk mi się nie podoba, a tak kilka godzin spędzał bym przy demie bawiąc się edytorem. Buuu...
No i ekwipunek bym obczaił, a tak to też kijowo trochę :). |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 23-02-2011, 20:25
|
|
|
Mitsurugi napisał/a: | Utrzymanie całości w surowym designu, zabarwionego czernią i czerwienią podkreślają mroczniejszy (mam nadzieję) charakter DA II. |
Właśnie menu jest ok - trochę za ciemne jak na mój gust, ale w granicach normy. To do interfejsu na poziomie przygody mam problem. Nie przystaje do niczego, ni to hi-tech, ni to nowy Windows...
Mitsurugi napisał/a: | Liczyłem, że w DA II szaty magów będą stylizowane na połączenie fatałaszków i kawałków zbroi, tak jak te pierwsze, gdy zaczynamy demo. |
Popieram :D
W jedynce do tej pory nie pojawiły się naprawdę ładne kiece, poza jedną, w którą programowo ubieram Wynne, toteż moja magiczka biega w mocno zmodyfikowanej lekkiej zbroi, bo w niej przynajmniej WYGLĄDA.
Co do edytora i ekwipunku - umieją robić smaka? :D |
_________________
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 23-02-2011, 21:08
|
|
|
Cytat: | Co do edytora i ekwipunku - umieją robić smaka? :D |
Hehe. no umieją, bo już mnie ręce świerzbią do mojego preordera kolekcjonerskiego. Pierwsze 3 godziny gry jak zwykle to będzie edytor :D.
I zgadzam się- w jedynce DA szaty magów były okropne. Osobiście biegałem w tym, kiedy grałem moim złym magiem: http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=423 i w tym kiedy grałem moją ulubioną klasą Arcane Warriora: http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=1066
Poza tym reszta szat mi się nie podobała, a te z filmików DAII i początkowego etapu dema to co, co bym chciał widzieć na moim magu. Wygląd bohatera ma dla mnie duże znaczenie, wiec poważnie się zastanawiam czy grać magiem, bo w tych szatach to mi tak średnio się widzi. Szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę dynamikę walki jaką prezentuje mag i jego wymiatanie mieczo-włócznio-kosturem w walce bezpośredniej= szaty wyglądają śmiesznie. Ale te z połączeniem kawałków zbroi, takie "składaki"- zarąbiście! |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-02-2011, 11:06
|
|
|
Właśnie przeszedłem demo DA2 i cóż mogę powiedzieć... Szału zdecydowanie nie ma, chociaż walka przez swoją dynamikę podoba mi się zdecydowanie bardziej niż w pierwszej części.
FPSy zachowują się za to strasznie dziwnie i odnoszę wrażenie, że po zmianie ustawień raz są zapisywane, a raz nie. Na razie pomogło wyłączenie vsyncu, ale mam nadzieję, że obecny w pełnej wersji Dx10 pozwoli na kompromis między znośną grafiką (bo w porównaniu do dzisiejszych produkcji ciężko powiedzieć o niej "dobra") a płynnością. Ogólnie biorąc pod uwagę wygląd, wydaje mi się, że DA2 przydałaby się przede wszystkim jakaś sensowna optymalizacja.
Kupić pewnie kupię, chociażby dla samych fragmentów "legendarnych", gdzie faktycznie czuć moc postaci.
Edit:
Porównanie jakości grafiki na różnych ustawieniach. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Crofesima
Captain Narcolepsy
Dołączyła: 25 Maj 2003 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 24-02-2011, 15:15
|
|
|
Fajna smoczyca! Ta cała Isabela czyjakjejtam też ciekawa.
Chyba trza będzie kiedyś jedynkę przejść. |
_________________ There is sorrow enough in the natural way
From men and women to fill our day;
And when we are certain of sorrow in store,
Why do we always arrange for more?
Brothers and sisters, I bid you beware
Of giving your heart to a dog to tear. |
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 01-03-2011, 20:59
|
|
|
Dla informacji - jeśli ktoś zamówił preorder, powinien dostać maila z prośbą o zapłatę. Gra wychodzi za tydzień.
(KWA, a ja jedynki drugi raz do końca nie przeszłam.... spręż, spręż...) |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 02-03-2011, 12:13
|
|
|
No to po kolei.
Demo działało płynnusio i żadnych narowów nie robiło.
Nowe drzewka postaci oraz karty pokazujące co z czego wynika są bardzo na plus.
Sam interfejs na głównym ekranie dobry pod tym względem, że mało miejsca zajmuje, ale te ikonki z prawej strony to jakoś tak dziwnie.
Szybkość i dynamika w walce jest GUT.
Rozmowy przez Mass Effectowe kółko i główny bohater który mówi? PLUS
Grafika? Meh, sam nie wiem. Pewnie się przyzwyczaję ale mnie nie zachwyca. Za bardzo kreskówkowa/stylizowana czy jakaś taka.
Propos stylizacji. Nowa Flemmeth jak się ją do poprzedniej porówna... Buehehehehhee
Natomiast zdecydowanie na minus jest to, że zjechali poziom trudności.
Jest wyraźnie prościej niż w jedynce. I co to za pomysł aby nudzić nas falami mięsa armatniego? Chyba poziom normal zignoruję zupełnie bo jest taki jak easy w jedynce.
Strasznie mi takie rozwiązanie konsolą jedzie.
No i DLACZEGO tylko ludzie? Gdzie się podziały moje ulubione róznorodne początki zależne od rasy, pochodzenia itd? Buuuuuuu!
Podsumowując. Jest trochę spraw fajnych ale też sporo dla mnie negatywnych.
Podczas gdy Dragon Age mi się podoba, to jednak dwójka... nie jest to zachwyt ale coś do czego trzeba się przyzwyczaić.
Pewnie kupię, ale na pewno nie zaraz po wyjściu. Bo to co w demo widziałem tych 130 czy ile tam warte nie jest. |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Crack
Dołączył: 13 Maj 2003 Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 02-03-2011, 14:45
|
|
|
GoNik napisał/a: | (KWA, a ja jedynki drugi raz do końca nie przeszłam.... spręż, spręż...) |
Spokojnie, masz czas, chyba że nie chcesz czekać na pierwszego patcha :) |
_________________ One to rule them all, One to find them,
One to bring them all and in peace bind them |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|