Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Seria Kingdom Hearts |
Wersja do druku |
Teukros
Dołączył: 09 Cze 2006 Status: offline
|
Wysłany: 24-12-2009, 01:43
|
|
|
RepliForce, wyzwiska w dyskusji na forum nie będą tolerowane. Post został usunięty, otrzymałeś też ostrzeżenie. Mam nadzieję, że takie zachowanie się nie powtórzy. |
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 24-12-2009, 01:56
|
|
|
Człowieku, popatrz dobrze, a nie mi temperaturę podnosisz i Warny dodajesz. Czepiasz się mnie, a sam lepszy nie jesteś.
Ataki są ustawione w sposób nawet troszkę nie podobny do tego z KH 1 i 2. Sam zobacz że na jednym screenie jest trzy razy magia, a na drugim dwa razy atak i magia. System nazywa się Deck Command. Deck znaczy Talia Kart Command nie muszę tłumaczyć. Więc jak widać nie czytałeś wszystkich wywiadów z Tetsuyą Nomurą. Moja teza jest taka, że działa to podobnie jak karty z CoM, czyli każda komenda to jedno, albo kilka użyć zaklęcia bądź ataku w czasie walki... |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-12-2009, 02:03
|
|
|
RepliForce napisał/a: | Człowieku, popatrz dobrze, a nie mi temperaturę podnosisz i Warny dodajesz. Czepiasz się mnie, a sam lepszy nie jesteś. |
Nie zauważyłem, żeby Teukros stosował jakieś wycieczki osobiste, kiedy kończą mu się argumenty.
Co do pozostałej części - ale powiedz mi, o co Ci chodzi, bo nie rozumiem co chcesz mi wytknąć?
Owszem, ma się swój zestaw umiejętności jak powiedzmy w CoM albo Rockmanie, ale moim zdaniem nie ma tu (chyba?) najważniejszego i najgorszego (imo) elementu tamtego systemu, czyli losowości. Po prostu wybierasz pełny zestaw i o ile przedmioty pewnie będą jednokrotnego użytku, to stawiam, że magią będzie można używać do woli. Ale to przetestuję sam, chcę mieć niespodziankę jakąś kiedy gra już się ukaże. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Teukros
Dołączył: 09 Cze 2006 Status: offline
|
Wysłany: 24-12-2009, 02:08
|
|
|
Uprzejmie przypominam, że zgodnie z regulaminem Forum, wszelkie uwagi dotyczące działalności moderacji zgłasza się bezpośrednio administracji. Jednocześnie bardzo proszę o dokładne zapoznanie się tak z regulaminem Forum, jak i serwisu. |
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 24-12-2009, 02:10
|
|
|
Nie, Magia pewnie będzie miała Limit Many, a na dodatek w kolejce do użytku będzie tylko raz.
Dobra w skrócie
Jeśli pamiętasz Karty, to z pewnością pamiętasz, że przewijałeś je L-R. Chodzi mi, że tu będzie identycznie. Raz użyta umiejętność będzie jak Karta, raz użyta odpada do przetasowania. Rozumiesz teraz? |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-12-2009, 02:13
|
|
|
Tyle wywiadów czytałeś ponoć...
Wikipedia o Birth By Sleep napisał/a: | The game does not utilize a Magic Points (MP) system for spell or magic casting, unlike in previous games in the series. Instead it uses a new system known as "Focus" which is displayed in a gauge on the interface, it involves targeting spells using what is known as the "Shoot Lock Mode". It also involves the characters casting spells in a first person mode, where each character is able to cast their own unique magic attacks. |
I nie, nie pamiętam żadnego L/R, bo w CoM grałem 5 lat temu.
Swoją drogą, mógłbyś poprawić literówkę w nazwie tematu, bo to aż przykre trochę... |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 24-12-2009, 02:33
|
|
|
Keii napisał/a: | I nie, nie pamiętam żadnego L/R, bo w CoM grałem 5 lat temu. |
Próbując mnie rozdrażnić, tylko sam z siebie robisz niedoinformowaną osobę. Każdy wie, że w GameBoy Advence są przyciski L i R, którymi przełączało się karty!!! Przepraszam bardzo, ale zapomnieć takiej rzecz, która jednak nie była szczegółem, bo nawet w Rockmanie, o którym wspomniałeś, używało się L i R. Coś tu nie gra Keii, sam mówisz o grach wykorzystujących podobny system, a następnie mówisz, że nie wiesz czym się przełączało karty...
Tak czy inaczej, w wywiadzie z Tetsuya nie było wspomniane o Focusie, ani reszcie tych rzeczy. Ja wiem SzC z WTTD tłumaczy najważniejsze rzeczy o KH, i dziękuje mu za to. Tak czy siak, może mówimy o tym samym systemie, ale na pewno w niczym on nie przypomina tego z kh, ale my po prostu inaczej go opisujemy |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 24-12-2009, 10:54
|
|
|
Tak się składa, że GBA miałem i owszem, dobrze pamiętam, że tam takie przyciski były. Ale wybacz - CoM nie był tak dobrą grą, żebym zapamiętał wszystkie szczegóły jej dotyczące. Ba, uważam go za najnudniejszą część serii i bardzo szybko przestałem w niego grać, więc nie oczekuj ode mnie pamiętania takich nieznaczących szczegółów - od tego tego czasu grałem w wiele dużo lepszych gier. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 25-12-2009, 16:03
|
|
|
No, podobno jak się raz zagra w takie uniwersumy jak FF, Breath of Fire, czy Chrono Trigger to nawet ze względu na sentyment wyda się na nią krocie. (Dobrym przykładem jest mój ostatni zakup Breath of Fire : Dragon Quarter)
Dla mnie takim uniwersumem jest też Kingdom Hearts, które ma klimat, jakiego nie ma żadna inna seria więc byłem gotów przejść nudne CoM, żeby choćby zobaczyć jak się walczy Riku w R/R. No ale masz prawo nie lubić tejże gry, bo przecież mam bardziej wyrafinowany gust niż zwykły śmiertelnik |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Dred
Policenaut
Dołączył: 07 Lis 2008 Status: offline
|
Wysłany: 25-12-2009, 17:28
|
|
|
O zgrozo... -_-
Jeszcze wrócę do meritum wypowiedzi, jednakże
Cytat: | A wiesz, że emulatory są nielegalne? |
Emulatory NIE są nielegalne. Bez obrazów gier i biosu (które to z kolei są illegal), aplikacja jest bezużyteczna. Swoją drogą, postęp przy płynnemu korzystaniu z emu PSP jest powooooolny.
Cytat: | FF, Breath of Fire, czy Chrono Trigger to nawet ze względu na sentyment wyda się na nią krocie. |
Zasmucę Cię, jednakże mimo iż grałem za czasów podstawówki w BoFa, FFy, itd, zdecydowałem się kupować oryginalne cartridge na Super NESa.
Cytat: | Próbując mnie rozdrażnić, tylko sam z siebie robisz niedoinformowaną osobę |
Nikt tu nikogo nie rozdrażnia, mój drogi.
Cytat: | Każdy wie, że w GameBoy Advence są przyciski L i R, którymi przełączało się karty!!! Przepraszam bardzo, ale zapomnieć takiej rzecz, która jednak nie była szczegółem, bo nawet w Rockmanie, o którym wspomniałeś, używało się L i R. Coś tu nie gra Keii, sam mówisz o grach wykorzystujących podobny system, a następnie mówisz, że nie wiesz czym się przełączało karty... |
Ja pierwszy raz przelazłem Chrono Triggera chyba w czwartej klasie podstawówki, a jakiś czas temu przypominając sobie grę, zdałem sobie sprawę, ile ja rzeczy z tego zapomniałem.
I CoM ma nudną, schematyczną rozgrywkę i fabułę.
Proszę, Repli, skończ waść, wstydu oszczędź... |
_________________ Znajdźcie sobie świry uczciwą pracę zamiast przebierać się w czyjeś stare łachy i powtarzać w kółko: "Patrzcie jestem głupim średniowiecznym bucem i mam make up i obcisłe rajtuzy" |
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 25-12-2009, 20:46
|
|
|
Keii napisał/a: | Ale wybacz - CoM nie był tak dobrą grą, żebym zapamiętał wszystkie szczegóły jej dotyczące. |
Dla mnie była strasznie monotonna. Prawie wszystkie lokacje wyglądały tak samo i system walki w oparciu na karty był dosć dziwny i czasami niezrozumiały.
RepliForce napisał/a: | No, podobno jak się raz zagra w takie uniwersumy jak FF, Breath of Fire, czy Chrono Trigger to nawet ze względu na sentyment wyda się na nią krocie. |
Dość ciekawa hipoteza, choć nie wiem czy młodsi gracze tak ochoczo by się zabrali choćby do Chrono Triggera
Cytat: | Proszę, Repli, skończ waść, wstydu oszczędź... |
Zdajesz sobie sprawę, że właśnie się zwróciłeś z prośbą do Pułkownika Repliego by cię wykończył? |
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 25-12-2009, 21:34
|
|
|
Altruista napisał/a: | Dość ciekawa hipoteza, choć nie wiem czy młodsi gracze tak ochoczo by się zabrali choćby do Chrono Triggera |
To masz żywy przykład. Kiedy dorosły kolega wgrał mi Sensa na kompa, dobrałem się do Chrono Triggera, i ten tytuł mimo, że strasznie monotonny, i z czasem trochę nudny: zapamiętam na zawsze, chociażby ze względu na fabułę
Altruista napisał/a: | Zdajesz sobie sprawę, że właśnie się zwróciłeś z prośbą do Pułkownika Repliego by cię wykończył?
|
Ja jestem niżej rangą niż Karel, więc nie mogę być pułkownikiem :P |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Dred
Policenaut
Dołączył: 07 Lis 2008 Status: offline
|
Wysłany: 26-12-2009, 11:29
|
|
|
Cytat: | Zdajesz sobie sprawę, że właśnie się zwróciłeś z prośbą do Pułkownika Repliego by cię wykończył? |
Hihi, a niech robi co mu się podoba. ^_________^ Moc chrupania bije na głowę wszelkich półkowników, czy tam niższych rangą. :D:D:D
Kiedy fanboy zobaczy taki błąd, to go krew zalewa...
S-N-E-S-a!!!!!!!!!!
Jak mógł Ci dorosły kolega wgrać, cytuję, Sensa, skoro jest to szare pudło pełne elektroniki, wyposażone w guziki power, reset i eject i dziurkę, wewnątrz której jest slot na carty?
Cytat: | że strasznie monotonny |
Monotonny... Czy dla Ciebie niemal dwadzieścia różnych zakończeń jest monotonne? Nie dość tego, taki CT bije fabularnie na głowę takiego FFX, który to jest tak wielce uwielbiany przez graczy (przynajmniej przez czasopisma branżowe).
Cytat: | i z czasem trochę nudny, zapamiętam na zawsze, chociażby ze względu na fabułę |
To wytłumacz mi, co dla Ciebie było tam nudne i monotonne, jeśli nie jest to fabuła. :/
Jednakże nie zmienia to faktu, iż Altruista ma rację, bo dla większości młodych graczy bardziej liczy się grafika, niźli dobra fabuła i klimat. Za przykład podam takie coś: zaprosiłem "na chatę" znajomego. Grałem w jakiegoś tam sneśnego jRPGa. Pierwsze pytanie jakie zadał: "robili tą grafę w paincie?". Niestety, ale zawsze tak będzie, iż młodzi najpierw spojrzą przez pryzmat grafy, nawet jeśli redaktorzy CDA będą po miliony razy gadać, że ważniejszy jest gameplay. |
_________________ Znajdźcie sobie świry uczciwą pracę zamiast przebierać się w czyjeś stare łachy i powtarzać w kółko: "Patrzcie jestem głupim średniowiecznym bucem i mam make up i obcisłe rajtuzy" |
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 26-12-2009, 23:40
|
|
|
Dred napisał/a: | To wytłumacz mi, co dla Ciebie było tam nudne i monotonne, jeśli nie jest to fabuła. :/ |
Nudna i monotonne były Walki, Dred, zaś cała reszta była ciekawa, inna nisz wszystkie utwory Tetsuyi.
Właśnie tak a'propos twórcy KH:
Nie zauważyliście, że jak on zrobi to albo coś fajnego, albo całkowitą kichę,
a jak wyjdzie któreś z Serii "Tales of ...(cośtam)" to musi być ciekawe i fajne
Oczywiście nie dyskryminuje tu fanów takich części FF jak części
<niższych nie oceniam, bo to wogóle były innowacyjne pomysły>
5, 7 (Chmurek \(^o^)/ ), 8 i X <część pierwsza. Druga taka trochę naciągana>, ale uważam, że często z niedopracowanego pomysłu robi się wielkie halo. Zobaczymy, czy jednym z tych lepszych będzie FF XIII
Dred napisał/a: | Jednakże nie zmienia to faktu, iż Altruista ma rację, bo dla większości młodych graczy bardziej liczy się grafika, niźli dobra fabuła i klimat |
O mnie mówisz? Bo jak tak to się mylisz.
Właśnie ten kolega który nagrał mi Emu(inaczej tego nazwać nie mogę) Snes, nauczył mnie patrzeć bardziej na fabułę niż na grafikę.
Prościej, jakbym wolał grafikę, bardziej niż fabułę, to bym nawet nie tknął The legend of Zelda(pozycja obowiązkowa), chrono Triggera (P.Obowiązkowa), Tales of Phantasie(wszystkie Tales of... Obowiązkowe) czy chociaż by Megamana na GBA (może mniej, ale ze względu na klasykę obowiązkowa) |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
Dred
Policenaut
Dołączył: 07 Lis 2008 Status: offline
|
Wysłany: 27-12-2009, 11:55
|
|
|
Cytat: | Nudna i monotonne były Walki, Dred, |
To w prawie każdym RPGu walki są monotonne. Najbardziej, jak jakiegoś bossa nie możesz pokonać i chcesz się podekspić.
Cytat: | O mnie mówisz? Bo jak tak to się mylisz.
Właśnie ten kolega który nagrał mi Emu(inaczej tego nazwać nie mogę) Snes, nauczył mnie patrzeć bardziej na fabułę niż na grafikę. |
Nie zmienia to faktu, że jesteś przypadkiem "jednym na milion".
Cytat: | The legend of Zelda |
Wiesz, większość Zeld ma banalną fabułę (pokonać Ganondorfa, tudzież innego Wielkiego Zuego, uratować Zeldę, uratować Hyrule, itp), jednakże kocham je za gameplay (łamigłówki logiczne w dungeonach. itp). Są pewne odstępstwa od reguły, bo na przykład obydwie części na N64 i Wind Waker (chciałoby się mieć Twilight Princess...), fabularnie miażdżą.
Cytat: | Tales of Phantasie |
Kocham a zarazem nienawidzę tej gry. Bo graficznie nie miała sobie równych od momentu wydania na wiadomym systemie. "Storyline" początkowo wydaje się maksymalnie kalką paru innych gier, aczkolwiek z czasem nieprawdopodobnie się rozwija.
A dlaczego nienawidzę? 48MBit = ok 6 MByte = ok. 4 EPROMy = godzina albo i więcej lutowania. -_-
Megaman na GBA klasyką... Megaman na NESa to dopiero klasyka!
Cytat: | Nie zauważyliście, że jak on zrobi to albo coś fajnego, albo całkowitą kichę,
a jak wyjdzie któreś z Serii "Tales of ...(cośtam)" to musi być ciekawe i fajne
Oczywiście nie dyskryminuje tu fanów takich części FF jak części
<niższych nie oceniam, bo to wogóle były innowacyjne pomysły>
5, 7 (Chmurek \(^o^)/ ), 8 i X <część pierwsza. Druga taka trochę naciągana>, ale uważam, że często z niedopracowanego pomysłu robi się wielkie halo. Zobaczymy, czy jednym z tych lepszych będzie FF XIII |
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i powiedz, czy cokolwiek rozumiesz... Bo, kurka blaszka, skumać tego nie mogę.
===================
Swoją drogą, jeżeli chcesz poznać prawdziwą klasykę, MUSISZ sięgnąć po takie tytuły - FFIV i FFVI(KEFKA!!!:D), Seiken Densetsu 2 (Secret of Mana) i 3, trylogia Enix (Soul Blazer, Illusion of Time, Terranigma[genialne]), BoFy (choć radzę sięgnąć po ponownie przetłumaczoną wersję jedynki na GBA, bo w wersji oryginalnej kolega Ted Woosley wybitnie się nie popisał), Star Ocean (najbardziej zaawansowana graficznie gra na Super Famicoma - specjalny chipset do rekompresji grafiki - nwet dzisiaj robi wrażenie) i Dragon Quest V. A jak już będziesz miał to za sobą, możesz sięgnąć po inne ciekawe pozycje, np Rudra no Hihou, Live A Live, Phantasy Star(to na SMD, ale na prawdę świetne), Bahamut Lagoon. jesli nie zrazi Cię ośmiobitowa grafa, warto zajrzeć na bibliotekę gier NESowych - Just Breed, Maoryou Senki Madara. Jeśli spodobał Ci się Chrono Trigger, warto zapoznać się z sequelem - visual novel Radical Dreamers. |
_________________ Znajdźcie sobie świry uczciwą pracę zamiast przebierać się w czyjeś stare łachy i powtarzać w kółko: "Patrzcie jestem głupim średniowiecznym bucem i mam make up i obcisłe rajtuzy" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|