Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Forgotten Realms - komentarze. |
Która postać powinna dostać pokojowego Nobla? |
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan). |
|
10% |
[ 4 ] |
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański). |
|
8% |
[ 3 ] |
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju. |
|
48% |
[ 18 ] |
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju. |
|
10% |
[ 4 ] |
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie. |
|
10% |
[ 4 ] |
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków. |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 37 |
Wszystkich Głosów: 37 |
|
|
|
Wersja do druku |
Serika
Dołączyła: 22 Sie 2002 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:01
|
|
|
Morg, Kic - bez takich przepychanek proszę. Akurat *tym razem* komentarz Ysena nie był zaczepny.
A co do porywania Bezimiennego - ja też bym to chciała zobaczyć :D Samobójcy... |
_________________
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:02
|
|
|
Cytat: | Jak najbardziej można dokonać porwania teleportacyjnego, jeśli przeciwnikowi nie powiedzie się Will Save. Klasa Prestiżowa Czerwonych Magów jest na tyle potężna i niezbalansowana, że Czerwony spec od teleportacji zrobiłby to bez trudu nawet z epikiem.
|
Dzięki to będzie dla nas przydatne info
Przebijanie się przez Spam ludzi którzy nie biorą udziału w kampanii jest dla nas irytujący. Dodatkowo taki spam może tą kampanię rozwalić. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:03
|
|
|
Cytat: | 1) Odległość 2000km
2) Namierzanie wzięte z kosmosu
3) Zdolności Moliny, czyli zdolność kamuflażu na najwyższym poziomie
4) Umiejętności kontrmagiczne Costlego. Jego po prostu nie da się go od tak złapać
5) Bez jakiegokolwiek wsparcia na miejscu. |
1) W wypadku użycia Gerater teleport (to jest 7 level magii, nie żadne epiki) odległość nie ma znaczenia.
2) Locate Obiect. 4 poziom czarów. http://www.d20srd.org/srd/spells/locateCreature.htm
3 i 4) Bosz. Dawałem kiedyś na tym forum builda Czerwonego Czarnoksiężnika, który pozwala na wymaksowanie go tak, żeby 40 lewelowi epicy bronili mieli 0,5% szansy na obronę przed jego czarami. Naprawdę, umiejętności antymagiczne są przereklamowane.
Kamuflaż nie chroni przed Locate Obiect.
5) Bez komentarza.
Cytat: | kic - ja znam - planar bindingi. :P Ponieważ jesteście de facto przybyszami w sensie dedekowym, owe czary (ew. epickie ich wersje) powinny działać bez względu na odległość. |
Nie. Ludzie, jeśli nie zachodzą jakieś, szczególne okoliczności zawsze są typem Humanoid. Na typ Humanoid nie działają zaklęcia wygnania, niezależnie na jakim planie się znajdują (a wg. kosmologii DeDeków natywny świat MAC i Faerun znajdowałyby się zapewne na płaszczyźnie materialnej). Dlatego nie da się ich bindować, nie działa na nich Banishing i inne.
Wiąże się to z kilkoma zaletami i wadami dla Humanoidów. Humanoida można zabić na każdym planie i na każdym wskrzesić. Przybysza można uśmiercić wszędzie (ale natychmiast odradza się osłabiony na swoim planie natywnym), jednak jeśli zostanie uśmiercony w domu ginie bezpowrotnie.
Niektóre klasy i klasy prestiżowe (np. Mnich na 20 poziomie, takie PRC z Księgi i Krwii polegające na przyszyciu sobie kawałka demona) zmieniają cię w typ Przybysza. Wówczas jesteś traktowany jako przybysz pochodzący z Planu Materialnego i możesz być wygnany z innych planów (ale nie z planu materialnego). |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Ostatnio zmieniony przez Zegarmistrz dnia 13-12-2009, 16:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kic
Nieporozumienie.
Dołączył: 13 Gru 2007 Skąd: Otchłań Nicości Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:08
|
|
|
Zegarmistrz. Zakrzywiam wizerunek towarzyszy broni w taki sposób, aby wyglądali dla niego jak wróg. Wtedy zarzynają się nawzajem. Skrót myślowy...
Ah i obie te wersje teleportacji działają "na dotyk", wiec i tak nie zadziałają na odległość.
No i jeszcze jedno. Działa odporność na zaklęcia. Więc Costly może mieć niewrażliwość, choć to tylko spekulacja.
Morg, przeczytaj sobie mądre dopowiedzenia Ysengrinn. To nie była już pierwsza tego typu.
Serika, my nawet nie chcemy porywać Bezimienneg, więc dla mnie to zaczepka ale ok już nie będę nic pisał na ten temat. |
_________________ "Zaczynałem jako zwykły zegarmistrz, ale zawsze pragnąłem osiągnąć coś więcej." - Lin Thorvald
Melior Absque Chrisma
Pierwszy Epizod MACu |
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:09
|
|
|
Kic napisał/a: | Ysengrinn, Alti Cię już delikatnie informował, a ja to łopatologicznie przekaże. Nie jesteś jednym z graczem, więc Twoje zdanie jest ... warte. Jak chcesz sobie flajmować to idź sobie gdzieś indziej. Żegnam.
|
Nie wiem z której strony ostatnia wypowiedź to flame, prawdę mówiąc nie wiem nawet gdzie tam wyrażam swoje zdanie - przypomniałem tylko o fakcie który może Wam poważnie nabruździć.
Tym bardziej zaś nie wiem gdzie miałoby być napisane, że w komentarzach do questa mogą się wypowiadać jedynie uczestnicy questa, a szczególnie, że ktokolwiek spoza moderacji, nawet założyciel questa, ma prawo wyprosić innych użytkowników. Jeżeli zatem się żegnasz pozostaje mi tylko życzyć przyjemnej podróży. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
Ostatnio zmieniony przez Ysengrinn dnia 13-12-2009, 16:22, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:09
|
|
|
Więc dodatkowo, jeśli normalne systemowe informacje Zega Wam nie pasują:
1) Odległość 2000km - dla mojej postaci nie stanowi specjalnego problemu przeniesienie zamku, z obsadą, między wymiarami. Tak, nie zostało to oprotestowane na początku questa. Porwać Molinę mogłaby sama, nie chciałem jednak aż tak przesadzać, więc dołożyłem mu wsparcie najpotężniejszych magów Faerunu. W tym Elmistera, który kiedyś zapieczętował bramę do piekieł. Sam.
2) Namierzanie wzięte z kosmosu - Rytuał wykrywający, związany z całym Splotem. Nadal działa, choć chyba o nim zapomnieliście. A jesteście spoza Faerunu.
3) Zdolności Moliny, czyli zdolność kamuflażu na najwyższym poziomie - Rytuał wykrywający, związany z całym Splotem. Nadal działa, choć chyba o nim zapomnieliście. A jesteście spoza Faerunu.
4) Umiejętności kontrmagiczne Costlego. W zasadzie dość już omówione pod względem systemowym, dochodzą też możliwości skorzystania z moich osobistych zaklęć. Costly nie mia czasu, by się bronić aktywnie.
5) Bez jakiegokolwiek wsparcia na miejscu. - W sumie też mógłbym napisać wzorem Zega "bez komentarza". Ale - skąd wiesz? Szpiegów, w tym magicznych, Ci u mnie dostatek. Pomoc mogłaby się też teleportować tam chwilkę przed porwaniem. Ale nie wiem co to ma do rzeczy.
Altruista napisał/a: | A wiesz też jaki ma rozmiar bielizny? |
Nie. Ale mam dokładną rozpiskę jego działań z każdego dnia, oraz wszystkich dostojników MAC od momentu stworzenia Rytuału, z dokładnością 5 minut. Szkoda, że to nie quest, w którym szantaż i szkalowanie by się przydało.
kic napisał/a: | Działa odporność na zaklęcia |
Przy CL jaki daje mój krąg musiałaby iść w setki. |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 13-12-2009, 16:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:12
|
|
|
kic napisał/a: | Ah i obie te wersje teleportacji działają "na dotyk", wiec i tak nie zadziałają na odległość. |
Metamagia. Zresztą, mógł użyć np. Greater Wish. To też nie jest zaklęcie epickie. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:34
|
|
|
Ysengrinn napisał/a: |
Nie wiem z której strony ostatnia wypowiedź to flame, prawdę mówiąc nie wiem nawet gdzie tam wyrażam swoje zdanie - przypomniałem tylko o fakcie który może Wam poważnie nabruździć. |
Ano bruździsz panie bruździsz. Ludzie powracający później od nas z roboty będą zmuszeni się przez twoje mało istotne komentarze przekopywać.
Skoro pałasz leniu taką energią do pisania postów to wejdź do Kampanii i zmierz się z nami. Pokaz co potrafisz tak będzie najlepiej.
Ysengrinn napisał/a: | Tym bardziej zaś nie wiem gdzie miałoby być napisane, że w komentarzach do questa mogą się wypowiadać jedynie uczestnicy questa, a szczególnie, że ktokolwiek spoza moderacji, nawet założyciel questa, ma prawo wyprosić innych użytkowników. Jeżeli zatem się żegnasz pozostaje mi tylko życzyć przyjemnej podróży. |
Masz racje, oczywiście nikt tego nie napisał. W Quescie Karela też nie było to napisane. Ja podobnie jak ty teraz u nas zacząłem się w nim popisywać swoimi mądrościami, za co potem słusznie zostałem przez Moshi_Moshi i moderacje skarcony.
Uważam po prostu, że komentarze do Questa powinny być tylko dla ludzi zainteresowanych samym Questem. Za dużo ludzi i tak już tutaj pisze. Czasem trzeba naprawdę dużo czasu poświecić by to wszystko przeczytać. Naprawdę prosiłbym osoby niezainteresowane wzięciem udziału w queście by się tutaj nie wypowowiadali. Prosiłbym też Macantów by więcej nie męczyli samych niezainteresowanych. |
Ostatnio zmieniony przez Zegarmistrz dnia 13-12-2009, 16:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:35
|
|
|
Przypomnijcie mi: jak Dead Magic Zone działa na Przybyszów i Martwiaki? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:38
|
|
|
kic napisał/a: | Zegarmistrz. Zakrzywiam wizerunek towarzyszy broni w taki sposób, aby wyglądali dla niego jak wróg. Wtedy zarzynają się nawzajem. Skrót myślowy... |
A prosze bardzo, ja bardzo chętnie powitam coś związanego z moją dziedziną. Tylko, że iluzja sama z siebie nie wypaczy sposobu myślenia - jeżeli normalnemu człowiekowi zmienisz klif w oazę, to ten będzie wobec tego nieufny. Tak samoż i tu - nikt nie uwierzy ci na słowo. Żeby iluzja była skuteczna, musi być wiarygodna - a żeby była wiarygodna, musisz użyć zaklinań. Bo inaczej to nie sposób wszcząć szybką rzeź - nikt nie uwierzy w to, że 90000 żołnierzy było ukrytymi wrogami. Chyba, że wrogów stworzysz im w pewnej odległości...
W każdym razie - obie możliwości dają ludziom z prawdziwym widzeniem (godny podkreślenia jest fakt, że Daerian takie przedmioty od początku questa buduje) zawiadomienia mnie - który mogę odpowiednimi środkami armię uspokoić i zniwelować cyrkowe sztuczki patriarchy.
Edit: A co do pora martwej magii - jak pole antymagii. Bezcielesni nieumarli znikają na czas obowiązywania pola (czyli de facto ich nie ma...), a cieleśni nieumarli, przybysze i żywiołaki są "unaffected unless summoned". A, i obowiązują ich normalne efekty pola antymagii. |
_________________
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:49
|
|
|
Altruista napisał/a: | Skoro pałasz leniu taką energią do pisania postów to wejdź do Kampanii i zmierz się z nami. Pokaz co potrafisz tak będzie najlepiej.
|
Pałam energią do pisania postów, niestety brakuje mi jej do zgłębiania kilkudziesięciu stron questa i przede wszystkim - zapewne porównywalnej ilości tekstu o Fearunie i Dedekach, których żywiołowo nie cierpię.
Może w jakimś innym quescie. Nie pogardziłbym questem w, powiedzmy, epoce napoleońskiej.
Altruista napisał/a: | Uważam po prostu, że komentarze do Questa powinny być tylko dla ludzi zainteresowanych samym Questem. Za dużo ludzi i tak już tutaj pisze. Czasem trzeba naprawdę dużo czasu poświecić by to wszystko przeczytać. Naprawdę prosiłbym osoby niezainteresowane wzięciem udziału w queście [...] |
Wszystko to kwestia podejścia. Do prośby mogę się zastosować, ale póki co były tylko próby narzucenia mi autorytetu, które mogę jedynie wyśmiać. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:51
|
|
|
Ysengrinn napisał/a: | Pałam energią do pisania postów, niestety brakuje mi jej do zgłębiania kilkudziesięciu stron questa i przede wszystkim - zapewne porównywalnej ilości tekstu o Fearunie i Dedekach, których żywiołowo nie cierpię. |
Podejrzewam, że Zegarmistrz by cię szybko wprowadził. No ale jak chcesz.
Ysengrinn napisał/a: | Wszystko to kwestia podejścia. Do prośby mogę się zastosować, |
Dziękuje. |
|
|
|
|
|
Serika
Dołączyła: 22 Sie 2002 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:53
|
|
|
W takim razie ja poproszę. Jeżeli uczestnikom questa to przeszkadza, proszę osoby niezaangażowane w niego bezpośrednio o niewypowiadanie się w komentarzach.
Następne posty po prostu polecą. |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 13-12-2009, 16:59
|
|
|
Altruista napisał/a: | Podejrzewam, że Zegarmistrz by cię szybko wprowadził. No ale jak chcesz. |
Niestety nie. Forgotten Realms nie jest moim ulubionym uniwersum. Co gorsza podręczniki zostawiłem u rodziców. Tak więc, nie za bardzo mam materiał. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 13-12-2009, 18:11
|
|
|
Zegarmistrz napisał/a: | Przypomnijcie mi: jak Dead Magic Zone działa na Przybyszów i Martwiaki? | Nie działa - tzn nie są w stanie używać zaklęć i zdolności nadnaturalnych, ale nic im się poza tym nie dzieje. Najprawdopodobniej demony w DMZ-cie powinny być odporne na przywołanie, ale to tylko zdrowy rozsądek w akcji, przepisy nic na ten temat nie mówią. Dodatkowo, ze zdolnościami nadnaturalnymi też bywa różnie - np takie beholdery tracą "oczka", ale lewitują dalej bez problemu.
A, jeśli były kontrolowane jakąś magią, to ta kontrola w obrębie DMZ-u działać nie będzie (choć wróci gdy ponownie znajdą się na zewnątrz - DMZ to nie dispel)
PS: porywania teleportacyjne, choć formalnie dają się przeprowadzać, proponowałbym ograniczać jednak do enpeców niższej rangi i mięsa armatniego - i to dlatego np., że will save wcale nie jest wymagany. Istnieją zaklęcia, które działają podobnie i nie dają możliwości obrony - ba, są takie, które mogą robić coś takiego z terenem). Z drugiej strony blokady i amulety antyteleportacyjne dla ważnych person z dostępem do skarbca i potężnych magów traktuję jako coś oczywistego (podobnie jak to, że lekko licząc połowa władców w Faerunie ma amulety antyCharmowe i wykrywające trucizny).
Ja bym głosował, by podobnych elementów w postach nie dawać bez wcześniejszego ustalania z drugą stroną. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|