Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jaką mangę przeczytać? / Przeczytałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Typhus
|
Wysłany: 26-09-2009, 19:36
|
|
|
aaaa gubię się na tym forum strasznie obszerne aaaaa :)
Teraz do rzeczy jestem totalnie zielony w tematyce mangi i anime. Jakiś czas temu pokusiło mnie kupienie filmu Ninja Scroll i normalnie olśnienie. Aktualnie poszukuje jakiejś serii komiksów mangowych tak na początek żebym się przypadkiem nie zraził do ogółu kupując coś w ciemno.
(mam sporą kolekcję Batmanów, Thorgali i innych ale zero mang)
Proszę o zaproponowanie mi potencjalnych tytułów komiksów od jakich powinienem zacząć :)
PS (kupiłem już komiks Dragon Balla bo obejrzałem całą serie odcinkową)
PSS strasznie dużo hałasu jest o Naruto. |
Ostatnio zmieniony przez Typhus dnia 26-09-2009, 21:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 26-09-2009, 19:42
|
|
|
Zdecydowanie Full Metal Alchemist i Death Note, chyba najlepsze dla początkujących. A w tym miesiącu (chyba) ma się jeszcze ukazać pierwszy tom Bleacha. |
|
|
|
|
|
Typhus
|
Wysłany: 26-09-2009, 19:48
|
|
|
dzięki za naprowadzenie no to teraz wskakuje na alegro i szukam :) |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 26-09-2009, 20:18
|
|
|
Typhus napisał/a: | Torgali i innych ale zero mang) |
Ten komiks nazywa się Thorgal, a nie Torgal. Powinneś to wiedzieć skoro masz ich sporą kolekcje. |
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 26-09-2009, 20:24
|
|
|
Najlepiej będzie jeśli po prostu zacytuję Teukrosa. Wiem, jestem leniwy, ale lepszego przeglądu rynku nie dostaniesz.
Teukros napisał/a: |
Aż do nieba - bardzo dobra manga historyczna, i w moim przekonaniu najlepszy komiks Riyoko Ikedy.
Akira - dobry przykład na to, że tytuł stary nawet po latach można przeczytać z zainteresowaniem.
Hellsing - miałka fabuła (a pod koniec nudna po prostu), ale warto zobaczyć dla świetnej kreski.