Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
W co w tej chwili gracie? |
Wersja do druku |
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-09-2009, 17:06
|
|
|
Cytat: | może coś do Crysisa będzie podobne :) |
Znaczy będzie płynnie działało dopiero na komputerach, które do użytku domowego wejdą za 3 lata?
U mnie na tapecie Bioshock. Przyjemne, klimatyczne. Klimat zaszczucia mniejszy niż w System Shocku 2 (faktycznie, dużo rozwiązań wygląda na wręcz zerżnięte z tego klasyka), ale i tak jest nieźle.
Poza tym kupiłem preorder key Aiona i czekam na "open" betę (06-13 września). |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 02-09-2009, 18:50
|
|
|
Cytat: | Znaczy będzie płynnie działało dopiero na komputerach, które do użytku domowego wejdą za 3 lata? |
No nie wiem, u mnie Crysis chodzi ładnie i płynnie na full detalach. Jasne, zdarzają się obniżenia fps'ów ale bardzo rzadko, a to występuje w wielu grach. Po za tym najnowsze produkty mój piec dźwiga bez problemów. A, że to nie jest CryEngine to nie powinno być problemów z optymalizacją. Ale np. najnowsze zbliżające się MMO Aion: Tower of coś tam będzie na CryEngine, więc tutaj można się zastanawiać nad płynnością. O ile się nie mylę, Section 8 to wciąż Unreal3Engine.
Chodzi mi bardziej o rozgrywkę Single Player w Section 8. Również będziemy dysponować futurystycznym, potężnym pancerzem wspomaganym i rozbudowanym arsenałem, więc może system rozgrywki będzie podobny do Crysisa. Nie miał bym nic przeciwko, aczkolwiek S8 to będzie głównie tytuł MP, podobny do Fuel Wars. Taka taktyczna strzelanina, klasy, upgrady itp. No, ale poczekamy, zobaczymy :) |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-09-2009, 19:29
|
|
|
Crysis wyszło 2 lata temu i do dziś niektóre komputery ze średniej półki mają problem z jego płynnym działaniem...
A w Aionie ponoć silnik został na tyle podrasowany, że ponoć nie krztusi się przy większej ilości graczy. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
tilk
Dołączył: 24 Lip 2003 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 02-09-2009, 20:25
|
|
|
Keii napisał/a: | U mnie na tapecie Bioshock. Przyjemne, klimatyczne. Klimat zaszczucia mniejszy niż w System Shocku 2 (faktycznie, dużo rozwiązań wygląda na wręcz zerżnięte z tego klasyka), ale i tak jest nieźle. |
Prawda, udane to. Strasznie mi się setting podoba, takiej niekonwencjonalnej, niezwykłej scenerii dawno nie widziałem.
Swoją drogą, wciąż czekam na grę, która wzięłaby parę rozwiązań z pierwszego System Shocka. Chociażby bardzo strategiczny styl gry (wychylanie się zza ścian, kreatywne wykorzystanie min i granatów...) czy pewne "implanty" (Sensaround - "lusterko wsteczne"!). |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-09-2009, 02:20
|
|
|
Aktualnie na tapecie "open" beta Aiona - wrażenia opisałem w dość obszernej notce na blogu, a jeśli komuś nie chce się czytać, krótkie podsumowanie z końca tekstu:
Cytat: | Podsumowując, Aiona najkrócej można określić jako okraszone lataniem połączenie Lineage 2 (”dusza” gry), WoWa (”zachodnie” rozwiązania) i Guild Wars (ogólny szlif – bloom effect, ikonki skilli, częściowo interfejs). |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 08-09-2009, 10:10
|
|
|
Jak znajdę chwilę czasu, to pykam w Pariaha ;] |
_________________
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 08-09-2009, 16:09
|
|
|
Dissidia: Final Fantasy na PSP. Wcześniej pokatowałem trochę werjsę japońską na zlocie, teraz już oficjalna europejska i powiem tyle - spełniła absolutnie wszystkie moje oczekiwania, a niektóre znacznie przerosła. Jest naprawdę świetna, walki wyglądają bardzo widowiskowo i sprawiają dużo radochy, story mode jest długi, gra ma masę smaczków dla fanów FF (choćby słowne tutoriale, które są nam prezentowane w lekko fabularyzowanej formie w wykonaniu postaci z Finali, ze smaczkami w stylu Selphie cieszącej się, że kiedy dostała podwyżkę od Gardenu to się czuła jak by nabiła level w prawdziwym życiu xD) i jest DŁUGA. Na razie nabiłem 33 godziny i końca nie widać - story mode jest długi i ma bardzo wysoki replay value, przedmiotów i summonów jest multum, a mnogość elementów zadziwia - poczta wysyłana przez Moogle, setki przedmiotów, dziesiątki summonów, system bonusów na dany dzień, cały tryb "multi" który jest bardzo ciekawie rozwiązany w trybie offline... Ogólnie - cudeńko i świetna gra. Fabularnie może nie jakoś bardzo spójna, ale jak na tak porąbany w założeniach świat też całkiem nieźle (choć nie ukrywam, że podobnie jak w przypadku Advent Children najwięcej radości będą mieli ci, którzy na samo pojawienie się na ekranie Yuffie i wypowiedziane przez nią kilka słów reagują szerokim uśmiechem). Zachęca do poznania tych finali, których jeszcze nie znam. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 08-09-2009, 20:12
|
|
|
Ok, Section 8 okazało się badziewiem, tak jak się spodziewałem. Być może niektórzy znajdą w nim w miarę dobre MP, ale ja osobiście wysiadłem po 4 godzinach, w których dzielnie dawałem szansę tej grze. Gniotek w mojej ocenie, błe!
Teraz gram w DiRT 2, i na razie gra się przyjemnie, choć dopiero 2 godziny.
No właśnie, Keii. Ja mam zamiar właśnie ściągnąć open beta i mam pytanko, czy to jest płatne, czy po prostu standard: instalka, rejestracja, play? |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-09-2009, 20:58
|
|
|
Mitsurugi, beta jest otwarta tylko z nazwy - musisz kupić klucz z pre-orderu albo złożyć pre-order na samą grę, żeby mieć dostęp do niej + zajmowania nicków i head startu na serwerach. Klucz możesz nabyć na przykład tutaj. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 08-09-2009, 21:17
|
|
|
Ok, Keii, dzięki. A do kiedy trwa beta Aiona? |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-09-2009, 10:40
|
|
|
Do 13.09. I obawiam się, że obok znalezienia znajomego z Edycją Kolekcjonerską, gdzie będzie trial key, zapłacenie tych 10 zł to jedyny w najbliższym czasie sposób na testowanie Aiona... Mi tam wystarczyły 2 dni żeby przekonać się do gry, a dodatkowo dostałem możliwość head startu i jakieś dodatkowe itemy - jak na coś kupionego, by móc stwierdzić "grałem, nie podoba się" i ewentualnie nie być w tyle jeśli chodzi o nowinki, pre-order pack spisał się nadzwyczaj dobrze.
Edit: Będzie więcej kluczy. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 09-09-2009, 15:00
|
|
|
Vodh napisał/a: | Dissidia: Final Fantasy na PSP. |
A ta gra nie jest czasem zwykłą bijatyką? Coś w stylu Street Fighter? |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-09-2009, 15:03
|
|
|
Nie, jest dużo bardziej rozbudowana, a same walki zdecydowanie nie przypominają zwykłych bijatyk, bardziej to co oglądać można w Advent Children, okraszone dodatkowo statystykami i licznymi cyferkami pojawiającymi się na ekranie.
Najlepiej zobaczyć to w ruchu. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 11-09-2009, 11:16
|
|
|
Cytat: | A ta gra nie jest czasem zwykłą bijatyką? Coś w stylu Street Fighter?
|
Dokładnie tak jak mówi Keii. Owszem, rdzeń gry stanowią walki, ale po pierwsze wyglądają dość nietypowo jak na bijatyki, a po drugie rdzeń ten jest bardzo bogato obudowany. Postaci zdobywają poziomy, mają ekwipunek (zwiększający statystyki, których jest sporo, bądź mających własne unikalne właściwości, w efekcie dając całą masę sensownych kombinacji), gracz ustala z jakich umiejętności mogą korzystać oraz jakich summonów używają. Dodatkowo jest możliwość przełączenia się na tryb walki który grę znacznie upodabnia do walk znanych z Finali - choć jest to raczej rozwiązanie dla ludzi grających w Dissidię tylko dla fabuły i postaci, którym walka "w stylu bijatyki" kompletnie nie wychodzi. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 11-09-2009, 11:21
|
|
|
Zaraz pobawię się Scribblenauts. Zobaczymy, czy jest tak cudownie, jak się zapowiadało. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|