W co w tej chwili gracie? |
Wersja do druku |
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 20-02-2008, 15:26
|
|
|
Wróciłem, po chyba roku, do Dragon Quest V, żeby wreszcie (być może) skończyć tą grę i, jeśli da radę, spróbować zrozumieć w jakimś tam stopniu fenomen popularności tego tytułu.
Piękną rzeczą jest tu emulator z możliwością svae state, bo niestety, w grze jest mało save pointów. |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 20-02-2008, 20:02
|
|
|
Mai napisał/a: | To w sumie przerażające, żeby się tak przywiązywać do fikcyjnej kupki pikseli... |
Mnie już bardziej przeraża robienie postaci/drużyny z tabelką, które uskuteczniają niektórzy. Ale widać tak lubią. Poza tym - jak już kilkakrotnie mówiłem mam zwyczaj przywiązywać się nawet do zwykłych sołdatów w Red Alercie. Tough that. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 20-02-2008, 22:04
|
|
|
To mi przypomina StarCrafta, w którym przy jednostkach wymieniana była liczba killing blowów, jakie zadała ^^ Też lubiłem te co lepsze zwierzaki ^^
O RPGach i jRPGach w ogóle nie wspominając, moje drużyny z Finali rzadko są uformowane ze względu na użyteczność bojo... ^^v |
_________________ ...
|
|
|
|
|
BOReK
Dołączył: 15 Lip 2005 Status: offline
|
Wysłany: 20-02-2008, 22:18
|
|
|
Vodh napisał/a: | Też lubiłem te co lepsze zwierzaki ^^ |
Ale to coś innego, bo jednak te jednostki miały (chyba) większe doświadczenie i lepiej biły. A tu chodzi o takie "szkoda, że facet ginie". Dlatego przestałem w to grać - nie lubię poświęcać jednostek ><. |
_________________ You ask me if I've known love and what it's like to sing songs in the rain
Well, I've seen love come and I've seen it shot down, I've seen it die in vain
|
|
|
|
|
Korialstrasz
Mature red dragon
Dołączył: 17 Lut 2008 Skąd: Łódź, Polska Status: offline
|
Wysłany: 21-02-2008, 13:55
|
|
|
A pudło - w Starcraftcie liczba zabitych przez jednostkę nijak nie wpływała na jej efektywność. Wiem, bo zrobiłem kiedyś mapkę na której moje SiegeTanki wybijały tabuny wrogów i doszedłem do górnej granicy licznika - 255. Okazało się, że więcej po prostu nie zliczy - panowie z Blizzarda przewidzieli tylko 1 bajt na jednostkę ;D |
_________________ Staring through eyes of hate we kill
Are we controlled or is it our own will..? |
|
|
|
|
Vlyyk
Farseer
Dołączył: 04 Gru 2007 Skąd: Imaginationland Status: offline
|
Wysłany: 21-02-2008, 14:05
|
|
|
To i tak jeszcze nic tu są pixele przynajmniej, a w moim ulubiony championship managerze nawet tego nie ma:) ot nazwisko i imie + zestaw cech zawodnika, a ile razy miałem 60 osobowy zespół(dla niezorientowanych w piłce nożnej norma to ok 25-29) bo nie mogłem kogoś sprzedać bo np miałem go już 12 lat w grze. Raz się tak do jednego teamu przywiązałem że od startowego 2003 roku skończyłem na 2088:P ach te managery piłkarskie... |
_________________ there is no such thing as innocence only degrees of guilt |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 21-02-2008, 22:40
|
|
|
Jeśli chodzi o jrpg, to zazwyczaj mam w drużynie postać, której nie lubię, bo nie chcę rozbijać pairingów...
A w Baldurach Edwinem zainteresowałem się w pierwszej części (i bardzo się męczyłem potem z reputacją...) z powodu jego charakteru - ten zarozumiały mag bardzo mnie bawił... a innych, w sumie wygodniejszych w dobrej drużynie zupełnie nie trawiłem. |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 21-02-2008, 23:25
|
|
|
Daerian napisał/a: | A w Baldurach Edwinem zainteresowałem się w pierwszej części (i bardzo się męczyłem potem z reputacją...) z powodu jego charakteru - ten zarozumiały mag bardzo mnie bawił... a innych, w sumie wygodniejszych w dobrej drużynie zupełnie nie trawiłem. |
Możesz mieć dowolną. On nie opuszcza drużyny. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
radgers
Merill J. Fernando
Dołączył: 08 Sie 2007 Skąd: Leszno/Sfery Status: offline
|
Wysłany: 21-02-2008, 23:37
|
|
|
Cytat: | Możesz mieć dowolną. On nie opuszcza drużyny. |
W BG I tak. Ale w Cieniach Amnu już tak łatwo nie było niestety. Chociaż tylko raz zdarzyło mi się żeby Edwin zwiał po zdobyciu 18 punktu reputacji. Na szczęście od czego ma się save'y ;) |
_________________ Duk said (czy coś takiego) - spróbuj i Ty xD |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 22-02-2008, 00:53
|
|
|
Cytat: | W BG I tak. Ale w Cieniach Amnu już tak łatwo nie było niestety. Chociaż tylko raz zdarzyło mi się żeby Edwin zwiał po zdobyciu 18 punktu reputacji. Na szczęście od czego ma się save'y ;) |
Mi się w BG II nigdy nie udało zdobyć aż tyle reputacji. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 22-02-2008, 05:15
|
|
|
A ja po pewnej przerwie wróciłem do Warcraft 3. Na zmianę z Counter Strike i WoWem to właściwie wszystko, w co gram od jakichś... 5 lat? Na nowe RPGi, RTSy czy FPSy mam za słabego kompa, a od starszych rzeczy i tak wolę Warcrafta ^^v (jeszcze zapomniałem o krótkich przerwach na Final Fantasy i Diablo 2) (Post z gatunku: kiedy on śpi?) |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Ari
Livin' la Vida Loca
Dołączył: 26 Kwi 2007 Status: offline
|
Wysłany: 22-02-2008, 10:00
|
|
|
Professor Layton and the Curious Village :D
Laytono-mania opanowała już Japonię i Amerykę, teraz jej echa sięgają do nas. Rewelacyjna przygodówko-łamigłówka na DSa. Świetny design, i uzalezniający gameplay.
oto strona gry http://professorlaytonds.com/
w takie cos gra świat! a u nas to co najwyżej ktoś ekstra klasyki odpali, albo ciągle jedną strategie pomęczy, eh przepaść, przepaść |
_________________ http://peacegrenade.wordpress.com/ |
|
|
|
|
tilk
Dołączył: 24 Lip 2003 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 22-02-2008, 22:58
|
|
|
Startopia. Staroć, ale fajny staroć. Zabawa polega na zagospodarowaniu stacji kosmicznej zapewniającej wszelkie potrzeby przylatującym ufokom. Ogólnie zabawa jak w Theme Parku czy innym Theme Hospital, ale w kosmosie :D Gra jest całkiem dowciapna - poczynając od opisów gości (hobby: porywanie prymitywnych istot humanoidalnych, droczenie się z wojskiem?), przez sarkastyczne komentarze AI nadzorującej poczynania gracza, na rozsianych odwołaniach do literatury i filmów kończąc. |
|
|
|
|
|
Amnezjusz
Pan Patafian
Dołączył: 04 Lis 2007 Skąd: Leszno/polter Status: offline
|
Wysłany: 22-02-2008, 23:19
|
|
|
Powrót do przeszłości. W Waterdeep dochodzi do niewyjaśnionych zjawisk. Lordowie miasta zaniepokojeni wydarzeniami wysyłają grupkę śmiałków, którzy mają zbadać sprawę oraz odnaleźć starożytny artefakt, który pomoże im w walce ze złem... O jaką grę chodzi? Oczywiście o Eye of Beholder, część pierwszą. Klasyka, pradziadek gier cRpg dziejących się w Faerunie. EoB do skomplikowanych (pod względem fabuły czy mechaniki) nie należy, jednakże wielkość korytarzy i lokacji mnie dobija - już na drugim poziomie kanałów czuję się zagubiony w tym wielkim labiryncie :P Co nie zmienia faktu, że gra się bardzo fajnie :) |
_________________ Moim zdaniem... cement jest o wiele... bardziej interesujący... niż to się ludziom wydaje. - RJ Patafian. |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 23-02-2008, 12:35
|
|
|
Pradziadkiem był Pool of Radiance, nie Eye of Beholder. Kurcze, grałem w to. Najpierw dużo się o tym tytule naczytałem w Gamblerze i Secret Service, a potem w to grałem. Szczerze mówiąc wolałem Dungeon Mastera i Crystal Dragona. Mimo to gry były super...
Kurcze, jak ja tęsknie za tymi starymi, dobrymi Dungeon Crawlami. Takimi, w które można był grać godzinę i przejść kawał lochu... |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
|