Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Dragon Age: Origins i Dragon Age II |
Wersja do druku |
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 02-07-2010, 16:03
|
|
|
Wygląda przede wszystkim jakby była starsza o dekadę. Poza tym, to straszne, fryzury w Orlais są tak samo straszne jak w Fereldenie. Cholerna moda, ktoś komuś wciśnie, że jakieś brzydactwo jest hitem sezonu i mogiła... |
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 02-07-2010, 17:19
|
|
|
Mai_chan napisał/a: | Wygląda przede wszystkim jakby była starsza o dekadę. |
Pewnie liczne przygody nadszarpnęły jej urodę. No ale fajnie, że będzie coś nowego. Co prawda wielkim fanem tej pani nigdy nie byłem, ale z miło chęcią pomogę jej świat uratować(albo to co tam będzie chciała). |
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 02-07-2010, 17:51
|
|
|
Alt, ale to jest przecież event SPRZED fabuły Dragon Age'a właściwego. Sorry, to nie jest normalne, żeby w głównej fabule wyglądała młodziej niż kilka lat wcześniej... |
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-07-2010, 17:58
|
|
|
Modderzy naprawią :P |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 02-07-2010, 18:04
|
|
|
Mai_chan napisał/a: | lt, ale to jest przecież event SPRZED fabuły Dragon Age'a właściwego. |
Tak masz racje. Nawet przecież Marjolaine jest pokazana w trailerze. Cóż złapałem piłkę i wpadłem z nią do własnej bramki.
Cytat: | Sorry, to nie jest normalne, żeby w głównej fabule wyglądała młodziej niż kilka lat wcześniej...
|
Pewnie chłopy są autorami tego dość dziwnego błędu. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 10-07-2010, 19:33
|
|
|
Fakty o DA2 z nowego Game Informera:
Cytat: | - Can import data from the original game
- Flemeth will appear
- Causing issues with party members won’t always be a bad thing:
“They won’t necessarily leave. They may still join you, but they’re going to try to show you up, and that may influence battle in a different way.”
- Mass Effect 2 conversation wheel, now a symbol is shown to show what sort of reply it is (ex: aggressive or sarcastic)
- Manner in which the story unfolds will be different than previous BioWare titles:
“Dragon Age II has a framed narrative structure, which means that the exploits of Hawke occured in the past, but are being retold in the present.” “Narrators with unique insights into the events in question tell the tale of his past adventures.”
- Events from the original at the start may be shown, but from a different perspective:
“Dragon Age II begins as the events of Origins are still taking place, so you may see some familiar events from a different angle.”
- Will see the consequences of our actions sooner instead of a little text at the end of the game
- PC version’s combat system the same for the most part:
“The PC version implements the same strategic approach afforded by a mouse-and-keyboard control scheme. Rather than try to mimic the PC experience on consoles, Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360.”
Another quote:
“You may be controlling a different character in Dragon Age II, but the choices your Grey Warden made in Origins are still imported from your save and reflected in the world.”
About the conversation system:
“Dragon Age II uses a conversation system similar to Mass Effect’s, where players select paraphrased versions of the dialogue from a wheel. An icon in the middle of the wheel even illustrates the line’s basic intent (like aggressive or sarcastic), so you can focus more on the interaction rather than reading and analyzing your dialogue choices.”
Game Informer speaking about the game, having played the Xbox 360 version:
“[Game Informer] can confirm that it is faster, more responsive, and more fluid than before. As soon as you press a button, something happens. As a warrior, Hawke threw down special strikes and used a new dash move to slash through darkspawn with ease. It isn’t on the Dynasty Warriors side of the spectrum, but with obvious improvements to the targeting system and animations, playing Dragon Age II with a controller finally feels natural.” |
Cytat: | Five Facts About Hawke In Dragon Age 2
1. Hawke will be a voiced character.
Unlike Dragon Age: Origins, the player's character in Dragon Age II will be fully voiced. This opens the door for a more cinematic approach to dialogue and creates an identity for the character outside of the text you see on-screen. It also eliminates those awkward scenarios where you feel like your character should be reacting, but instead just stares blankly without so much as a grunt.
2. Hawke is human.
Yes, that means that you won't be able to select Hawke's race. However, just because that one aspect of Hawke's backstory is set doesn't mean BioWare is eliminating character creation. You can still choose your class and customize your appearance. When we visited BioWare's studio, we only saw (and heard) the male Hawke in action, but the team promises that players can select either gender for the character.
3. Hawke didn't just survive the blight...he escaped it.
As the Grey Warden from Dragon Age: Origins was fighting darkspawn, Hawke was living in Lothering. Fans will remember that the small village was raided and destroyed (an event that occurred off-screen in Origins), and Hawke was one of the survivors. However, rather than stay and fight the darkspawn menace, Hawke flees Ferelden and heads north.
4. Hawke is the Champion of Kirkwall.
Kirkwall is a major population center in the Free Marches, a collection of city-states north of Ferelden. This means that at least some of the action in Dragon Age II will be set in Kirkwall itself, though Hawke will also spend time in other areas of the Free Marches. What exactly Hawke does to earn the honorary title of Champion, however, is up to you.
5. Hawke drives the story.
Dragon Age II is not about killing an ancient evil or about quelling another blight; Hawke is the driving force behind the narrative. Over the course of the game's 10-year timeline, players' actions and choices will determine Hawke's history, relationships, and regrets...all in service to answering the larger question: Who is the Champion of Kirkwall? |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 10-07-2010, 20:02
|
|
|
Generalnie nie wydaje się tak strasznie, ale...
Cytat: | “Dragon Age II uses a conversation system similar to Mass Effect’s, where players select paraphrased versions of the dialogue from a wheel. An icon in the middle of the wheel even illustrates the line’s basic intent (like aggressive or sarcastic), so you can focus more on the interaction rather than reading and analyzing your dialogue choices.” |
Oddajciemimojeopcjedialogowebuuu... ._. |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa. |
|
|
|
|
Serika
Dołączyła: 22 Sie 2002 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 10-07-2010, 20:29
|
|
|
Yaaaay, Flemeth!!! Przynajmniej jedno z tej listy mi się podoba :D
(mówiąca postać też, ale bu, co oni zrobią z dialogami... :/) |
_________________
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 10-07-2010, 22:55
|
|
|
Ludzie ssą, dajcie mi elfa? |
_________________
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 10-07-2010, 23:36
|
|
|
Morg napisał/a: | Oddajciemimojeopcjedialogowebuuu... ._. |
Przecież w tym względzie się nic nie zmieni - po prostu opcje będą oznaczone, żeby nie trzeba się było przypadkiem zastanawiać, czy dana odpowiedź to sarkazm, czy groźba.
A przynajmniej ja tak to rozumiem. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-08-2010, 12:52
|
|
|
Po Pieśni Leliany, która była genialną retrospekcją pogłębiającą charakter postaci, dostaliśmy kolejne bardzo dobre DLC - tym razem krasnoludy ZNOWU majstrowały coś przy golemach i ZNOWU potężnie pieprzło. Dzielny Szary Strażnik pojawia się w Orzammarze samotnie (Co jest ładnie wytłumaczone fabularnie - misja wymaga dyskrecji, a szlajająca się po okolicy drużyna awanturników zdecydowanie dyskretna nie jest. O Strażnikach z kolei wszyscy wiedzą, że są cokolwiek trzepnięci i jeśli chcą pójść w pojedynkę na Głębokie Ścieżki, to czemu nie, droga wolna...) i wraz z dzielnym krasnoludem oraz jego bronto (jeżu, mam własnego BRONTO *_______*) wpełza w korytarze. Do kompletu dostajemy jeszcze całkiem interesująco podpakowanego Runicznego Golema i kolejnego krasnoluda.
W odróżnieniu od poprzednich, to DLC jest faktycznie wymagające. Na poziomie trudnym miałam w kilku miejscach dłuższe przestoje - boss level-golemy potrafią dać się we znaki, nawet jeśli moja magiczka biega w epickim secie z moda. W dodatku dziady występowały grupowo, w skrajnym przypadku 4 sztuki czerwone i dwie żółte - to był ten moment, kiedy już straciłam cierpliwość do trwającej naście minut potyczki i przestawiłam poziom trudności na łatwy, a mimo tego zlikwidowanie drani zajęło mi ładnych parę minut.
Za to walka z ostatnim bossem była jak na razie najbardziej epicką walką w grze. Zajęła mi dwa podejścia i spokojnie ponad godzinę zasuwania na pauzie. Naprawdę nie rozumiem, dlaczego siali taki defetyzm przy pojawieniu się Arcydemona, skoro w porzuconych thaigach siedzą obrzydlistwa, które by pana usiekły nie kiwając palcem :D Poważnie, zorganizowaliby lepiej zbroją wyprawę wgłąb Orzammaru i wybili tam wszystko, co się tylko napatoczy, bo kiedy to im WYLEZIE na powierzchnię... Kolejny dowód na to, że krasnoludy ssą i to ssą mocno.
A otoczenie zmieniające kolorki z okazji na zbyt duże stężenie lyrium w powietrzu było fazowe.
Z innej beczki - zaczęłam grę Couslandówną, w celu zgarnięcia do party i zbałamucenia biednego Rolanda Gilmora. Już panią lubię :D
screen1 || screen2 || screen3
W pewnym sensie ta gra jest niesamowita, skończyłam ją błyskawicznie i od pół roku po trochu pogrywam, a nadal mi się nie znudziła. W dodatku jeszcze tyle fanowskich kampanii do odegrania... |
_________________
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 17-08-2010, 16:32
|
|
|
Epicki cinematic trailer DA2, plus data premiery - marzec 2011. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 18-08-2010, 18:13
|
|
|
Dzisiejsza specjalność - wilkołaki smażone w oleju. Podziękowania do Yuba za przepis - wreszcie przekonałem się do Plamy Oleju:P.
Wreszcie udało mi się pokonać smoczycę i jej zuy samczy harem (było ciężko - w końcówce na nogach stała tylko babcia Wynne i biła wroga po ryu Kamiennymi Pięściami), skończyłem więc questa z wcale-nie-Graalem i udałem się do Lasu Brecilian. Elfy Dalijskie są dziwne - nie dość, że podróżują jak cyganie, w dziwacznych statkowozach, to najwyraźniej wożą ze sobą (bo przecież nie znajdują!) wielgachne posągi bóstw. I tak kohają swoje białe jelenie, że rzeźbią im poroże w fantazyjne wzorki.
Notabene robię tyle okrążeń po Ferelden, iż mam wrażenie, że spokojnie zdążyłbym pięć razy odwiedzić zagranicznych Szarych Strażników i ściągnąć posiłki. Ale co tam. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|