Dragon Age: Origins i Dragon Age II |
Wersja do druku |
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Morg
Dołączył: 15 Wrz 2008 Skąd: SKW Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-12-2010, 15:24
|
|
|
Cóż, na minimalnych detalach pewnie pójdzie... hope so. |
_________________ Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa. |
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 17-12-2010, 16:27
|
|
|
Pójdzie na szczęście. A swoją drogą, poruszę temat Quanari. Możliwe, że mam niepełnie albo nieaktualne informacje, więc proszę mnie oświecić jakby co. W każdym razie, jak wszyscy wiemy w DA2 omawiana rasa ma posiadać rogi, a Sten u którego tych wyrostów na czole brak, ma być niby wyjątkiem. Problemem jest fakt, że w DA spotyka się całą masę Quanari i żaden z nich nie ma rogów. Cóż, ja myślałem że wyjątek to coś... nie wiem... wyjątkowego? |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 17-12-2010, 16:36
|
|
|
O, nie spodziewałem się tak małych wymagań. Co do systemu walki to co mi się podoba:
1. Dynamiczne wymachiwanie bronią, a nie cięcie z prędkością ciężarnego żółwia jak w jedynce. Lekkość i dynamika.
2. Finishe, więcej, bardziej krwawo
3. Lepsza animacja postaci, ruchu, walki, już nie przypominają w walce drewnianej kłody
4. Fajne ruchy maga podczas rzucania zaklęć. W jedynce wyglądało to zbyt statycznie i mało różnorodnie
Co mi się nie podobało:
Ten Hawk Rogue wymiatał i ruszał się jak w jakimś slasherze, ala DMC. Skacze, fruwa, salta fika. Klimat mi to psuje. To wygląda jak jakiś ninja ultimate demon warrior, lub walka rodem z anime :). Mam nadzieję, że woj w płycie z dwurakiem już będzie poruszał się normalnie. Bo jak zobaczę doskoki ala Jedi w zbroi płytowej to padnę. System walki póki co zbyt efektowny, za dużo jakiś akrobacji i nie rzeczywistych ataków. I ten deszcz strzał......co on, kołczanem w niebo wali?? To skill dobry do MMO, nie do RPG, który w jedynce wydawał się zmierzać w stronę mrocznego uniwersum, wzorowanego w miarę na średniowieczu.
Ech, action RPG czy Slasher-RPG? |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 17-12-2010, 17:22
|
|
|
Loko - AFAIK Sten nie jest jakimś wielkim wyjątkiem, a rogi u Qunarich się, well, zdarzają. Zapewne od nadmiaru testosteronu. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 27-12-2010, 15:16
|
|
|
O Qunarich. O rogach napisane jest, że Qunari rogaci, którzy zerwali z tradycjami swego ludu (jak właśnie najemnicy spotykani w Thedas), często je sobie usuwają.
Cytat: | Qunari don't have "family units". They don't marry or choose partners. Qunari do not even know to whom they are related. A Qunari's "family" are his or her coworkers.[6]
A qunari's personal name isn't what we think of as a name. It's more like a social security number. It's information that the Tamassrans use to keep track of breeding. It's not something they ever call one another. What a qunari thinks of as their name is their job title. The job titles are differentiated by rank and task.
[...]
Qunari do not have currency. "Merchants" in qunari cities have the job of making sure goods are distributed appropriately. Qunari don't buy and sell things amongst one another |
Ojeżu, dwumetrowi rogaci komuniści... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Mai_chan
Spirit of joy
Dołączyła: 18 Maj 2004 Skąd: Bóg jeden raczy wiedzieć... Status: offline
Grupy: Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 23-01-2011, 21:48
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=PMeiRXs6Gxo&feature=youtu.be
Coś we mnie właśnie umarło |
_________________ Na Wielką Encyklopedię Larousse’a w dwudziestu trzech tomach!!!
Jestem Zramolałą Biurokratką i dobrze mi z tym!
O męcę twórczej:
[23] <Mai_chan> Siedzenie poki co skończyło się na tym, że trzy razy napisałam "W ciemności" i skreśliłam i narysowałam kuleczkę XD
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 23-01-2011, 21:56
|
|
|
Leci do ulubionych. Ciągle patrzałem na krasnoluda. Zaczynam o siebie martwić. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 23-01-2011, 21:58
|
|
|
Lol... nie łapie tej fazy xD
Za to wczoraj wieczorem pewnie bym się i do nich przyłączyła xD |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 23-01-2011, 22:05
|
|
|
Technicznie mówiąc chodzi o uzbrojenie, a nie sam taniec.
Krasnolud przypomina zminiaturyzowanego króla Sparty z 300. Idę szukać epickich amv z tego filmu;). |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 31-01-2011, 10:08
|
|
|
Demo DA2 już jutro? |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 31-01-2011, 10:23
|
|
|
A ja mam pytanie, bo się z lekka ostatnio w newsach nie orientuje.
Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że w 2 będziemy kierować dzieckiem
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Morrigan zrodzonego z tego całego paktu.
Tymczasem czytam sobie w necie, że matką bohatera jest Leandra Hawke.
Czy to mi się coś z tym pokićkało z tym dzieckiem, czy faktycznie było takie info? |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 31-01-2011, 10:26
|
|
|
W tej chwili sobie nie przypominam - być może było coś takiego w okresie spekulacji przed ujawnieniem pierwszych oficjalnych informacji o fabule. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 31-01-2011, 12:32
|
|
|
Na pewno były takie spekulacje, ale umarły zaraz po pojawieniu się pierwszych zapowiedzi, gdzie wyraźnie zostało powiedziane, że bohater jest mieszkańcem Lothering, uciekającym przed plagą (czyli dwójka zaczyna się równolegle z początkiem kampanii jedynki). |
_________________
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
|