Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Seria Mass Effect |
Wersja do druku |
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 08-04-2011, 09:27
|
|
|
Sporo informacji o ME3 z Game Informera:
Cytat: | Got my new Game Informer, read the ME3 article. Game starts with Shepard on Earth, effectively on trial in regard to the events of Arrival, and in the middle of the trial, the Reapers invade. Prologue involves Shepard's escape to the Normandy, and off to start finding those allies, fighting Reaper troops (husks of all the different species) the whole way.
Confirmed squadmates: Liara, Ashley/Kaiden, Garrus (if he's alive) and... James Sanders... That must be the guy from the trailer, I don't remember. [Note: BioWare has confirmed that Sanders isn't the sniper dude from the trailer.]
Speaking of which, there's a screenshot of Ashley with her hair down, and she actually looks hot. Don't have a scanner, so wait till someone with one turns up.
Confirmed to appear, but not guaranteed as squaddies: Wrex, Mordin, Legion, and Anderson. Obviously, if they live.
The game will by default feature a "previously on Mass Effect" comic to make decisions with if starting from scratch.
The Illusive Man also plays a prominent role, and Cerberus is out to kill Shepard. Reason why is unknown at this point.
The RPG elements are being beefed up, not going back to ME1, but giving more freedom with the character skills. Skill trees will be larger, and powers will evolve several times instead of just once, offering even more freedom. Weapons are ME2 style, with a set list, but mods make a return, not in the ME1 style, but allowing you to swap out different parts such as barrels, scopes, and so on, which effect both the weapon's combat performance and its appearance.
All classes can wield all weapons unhindered now, but will have limited slots to carry them. Only the Soldier can carry all weapons at once. Probably means Adept, Engineer, and Sentinal will be limited to two, and Vanguard and Infiltrator will have three.
Also mentioned: The game will have numerous endings, some good, some bad, and who you have in your squad and which allies you recruit can have a drastic effect on which are available.
That's basically the gist of it, except for the sidebars filled with stuff everyone already knows.
Oh yeah, forgot to mention one thing: Confirmed NO MULTIPLAYER. They're talking about future games and/or spinoffs having it, but not this time.
There's also a picture of a Batariana husk and the above statement seems to imply that Kotaku was actually right about the shooter spin-off. |
|
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 20-04-2011, 18:53
|
|
|
Nowe informacje:
Cytat: | OSTRZEGAMY! Jeśli nie graliście w drugą część gry, możecie narazić się na spoilery!
Powód, przez który Cerberus chce zabić Sheparda zostanie ujawniony na początku gry. Najpewniej chodzi o to, że przymierze mogło położyć swoje ręce na techologii Cerberusa (czyli systemach Normandii oraz EDI).
Oddziały Cerberusa, które będą nas ścigać będą się składać z żołnierzy, mechów oraz bliżej niesprecyzowanych ninja.
Żniwiarze będą posiadać różne rozmiary. Od 500 metrów (najmniejsze) do dwóch kilometrów (największe).
Shepard zyska kilka nowych umiejętności, które zdynamizują nieco potyczki (na przykład turlanie).
Klasa inżyniera dostanie możliwość stawiania automatycznych wieżyczek.
W pełni modyfikowalne bronie, każdą będzie można ulepszyć na pięciu płaszczyznach.
Więcej rzeczy do zbierania.
Możliwe są walki w kosmosie, ale nie zostało to ostatecznie potwierdzone.
Bardziej rozległe scenerie. Zobaczymy przechadzających się ludzi, walki statków i większe detale budynków.
W przypadku przeciwników ponownie będziemy mogli na przykład odstrzelić mechom nogi, by je trochę spowolnić.
Bardziej dynamiczne walki. Prędkość potyczek ma zostać podniesiona o 5% w stosunku do dwójki.
Nie będziemy korzystać z żadnych pojazdów naziemnych do przemieszczania się. Poziomy zostały tak zaprojektowane, by eksplorować je wyłącznie pieszo. |
Źródło tłumaczenia.
"Walki szybsze o 5% niż w ME2" strasznie mnie rozbawiło. |
_________________ FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
GoNik
歌姫 of the universe
Dołączyła: 04 Sie 2005 Status: offline
Grupy: AntyWiP Fanklub Lacus Clyne Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 07-06-2011, 21:47
|
|
|
O MIP!
TAAAK! Grafika z Maleństwem na ścianę! I whoa, uczysz się Bioware - 'artbooki' w formacie instrukcji po kolekcjonerkach SC2 i Wiedźmina 2 nie przejdą, oj nie przejdą... |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 07-07-2011, 21:07
|
|
|
Sugestia na członka zespołu w ME3
http://i40.tinypic.com/257irnl.jpg |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
NiBl
Seeker of Truth
Dołączył: 23 Lut 2010 Skąd: Equestria Status: offline
|
Wysłany: 07-07-2011, 21:39
|
|
|
Podobną sytuację popełniła też w jednym ze swoich art-ów babka od mess perfect (z devianta) -> użyła też tej samej frazy. |
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 10-07-2011, 16:20
|
|
|
Nie wiem czy ktoś już dawał. Wygląda na to, że omnitool ma teraz w zestawie również ostrze. Ciekawe czy też hologragiczne, khem. |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 10-07-2011, 17:04
|
|
|
Ostrze jest i serio działa.
Pamiętaj, że omitools mają w sobie jakąś minifabryczkę nanomaszynową czy coś takiego.
Drona Tali w ME2 pojawiała się 'z nikąd' w końcu. |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Keii
Hasemo
Dołączył: 16 Kwi 2003 Skąd: Tokio Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
|
|
|
|
Tabris
Snowflake
Dołączył: 19 Lut 2011 Status: offline
|
Wysłany: 24-07-2011, 21:54
|
|
|
Ja osobiście zagłosowałem na panią nr 6. |
_________________
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 30-07-2011, 15:26
|
|
|
Ja głosowałam na 5. i szczerze jej kibicuje, bo wygląda imo najlepiej ze wszystkich oraz najbardziej pasuje do niej miano Pani Shepardowej ;] |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|