Tanuki Anime - layout |
Wersja do druku |
darkrael
Tańczący z przecinkami
|
Wysłany: 31-05-2005, 09:37
|
|
|
Przyznaje ze to jest mdle, sam chetnie bym to zmienil, niestety jestem pseudo grafikiem i naprawde rzadko wychodzi mi cos z czego bylbym do konca zadowolony. Azunime poprawiam od kilku miesiecy pod wzgledem wygladu, juz trzeci nowy projekt polecial do kosza, bo zaden nie byl lepszy niz obecny. Do tego dochodzi jeszcze fakt, ze jestem drobnym daltonista, (czesto nie potrafie odroznic jasnozoltego i jasnozielonego, dlatego robie zwykle w niebieskim :-)). Sprobuje z tym brazem, zobaczymy.
Sprobowalem: http://mip.and.pl/test5.jpg |
|
|
|
|
|
wa-totem
┐( ̄ー ̄)┌
Grupy: Fanklub Lacus Clyne WIP
|
Wysłany: 31-05-2005, 11:20
|
|
|
tanuk zmirrorowany i odrazu lepiej, ale dotychczasowa kolorystyka napisów jednak lepsza...
Eltanin napisał/a: | (btw. czy ty się jakoś skracasz? Wa ? Tot?) | cały mój nick zaczął się od skromnej literki T... konkretniej, od pseudoglifu =t= Dopiero potem zostałem totemem, a wreszcie w.a. totemem ==; |
_________________ 笑い男: 歌、酒、女の子 DRM: terror talibów kapitalizmu
|
|
|
|
|
IKa
Grupy: WIP
|
Wysłany: 31-05-2005, 11:25
|
|
|
w tą strone lepiej... a kolorystyka wygląda teraz jakoś... ostro? zielone chyba lepsze .. ^^' |
|
|
|
|
|
Serika
Grupy: Tajna Loża Knujów WIP
|
Wysłany: 31-05-2005, 12:36
|
|
|
Odwrócony Puchatek lepszy! I zielone też lepsze. Ale może bardziej zdecydowane zielone? Bo zgadzam się, że strona wygląda trochę blado... (DarkRael, jak już będziesz miał dosyć naszych uwag, to krzycz :D). |
|
|
darkrael
Tańczący z przecinkami
|
Wysłany: 01-06-2005, 12:28
|
|
|
Jeszcze wiecej zielonej zieleni. Moze i rzeczywscie lepiej to wyglada http://mip.and.pl/test6.jpg
Rogow nie zmienialem, bo za duzo roboty to tylko test. BTW Tilk, Raul mieliscie racje, gecko jest rzeczywiscie rozwijany, teraz jestem juz pewien, ze szybko zlikwiduja te bledy. |
|
|
|
|
|
Bianca -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 01-06-2005, 12:35
|
|
|