Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Forgotten Realms - komentarze. |
Która postać powinna dostać pokojowego Nobla? |
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan). |
|
10% |
[ 4 ] |
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański). |
|
8% |
[ 3 ] |
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju. |
|
48% |
[ 18 ] |
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju. |
|
10% |
[ 4 ] |
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie. |
|
10% |
[ 4 ] |
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków. |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 37 |
Wszystkich Głosów: 37 |
|
|
|
Wersja do druku |
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 17:36
|
|
|
Ale Ioulaumowy czar przy Apocalipse from the sky to pikuś. ;) jest to dużo mniejsza masówka - a epicki jest także dlatego, że przedłuża życie.
W ogólności zaś - czary z dnd zazwyczaj mają dość małe pole działania.
Edit: oprócz tego - coś takiego jak czary 10 poziomu nie istnieje. Mówcie zwyczajniej - tzw. czary epickie ;) w każdym razie wolałbym każdą magię epicką wykluczyć z questa. Bo dłużej się pobawimy w teleporty ;) |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 17:45
|
|
|
Zawsze mogę walnąć Manifestację Chaosu, ale wole manipulować i tworzyć energię w własnym zakresie;). Niech Karel nie zapomni o Łupieżcach. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Sasayaki
Dżabbersmok
Dołączyła: 22 Maj 2009 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 17:59
|
|
|
Ech... chciałam sobie raz powalczyć i od razu mnie wyeliminowali... Mówi się trudno. |
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 18:10
|
|
|
Biorąc pod uwagę fakt, że bitwa ciągnąć się jeszcze będzie kilka - kilkanaście godzin, myślę, że masz spore szanse się obudzić przed końcem :P |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 19:15
|
|
|
Dorrovian - pochodzenie: Świat Arcanum
Jedna uwaga - Dorrovianowi bardzo daleko do paladyna. Bardzo bardzo. W zasadzie mamy tu półorka - wojownika (najlepszego w swoim świecie - dosłownie)/maga (mistrz magii czasu, doskonały mag białej i czarnej nekromancji).
A jego miecz, przekładając to na zasady DnD rzuca na przeciwnika równocześnie wszystkie Zadawanie x ran, Zabijanie Żyjących i Krzywdę przy ciosie ;-) Aha, i ma Wampiryczną Regenerację.
Zbroja wzmacnia jego wrodzona regenerację do poziomu przewyższającej trolle. Ogień, kwas, zimno i inne nie powstrzymują regeneracji. Aby go zabić, należałoby w praktyce najpierw go rozebrać...
Siła woli czyni go niewrażliwym na czary działające na umysł.
Tempus Fugit - ostateczne zaklęcie czasu. Spowalnia czas dla całego świata (o połowę), poza magiem i jego sojusznikami w najbliższym otoczeniu, dla których przyspiesza chwilowo upływ czasu (o połowę). Z racji, że jest to inny wymiar zaklęcie działa nieco słabiej i objęło promień jakiś 100 km.
Caladan - jako, że wchodzisz do gry osobiście... proponuję tylko zatrzymać się i rozejść w remisie.
Zaklęcie działa dość prosto - wykrywa obecność każdej istoty całkowicie spoza świata DnD. Innymi słowy, przybysze z Cambrii np. nie stanowią problemu, ale: MAC (wliczając w to postacie) i wszystkie siły Caladana są doskonale widoczne, niezależnie od tego, gdzie się kryją. Zaklęcie działa na sfery, podsfery i wszystko inne, jako że jest bezpośrednio sprzężone ze Splotem. |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 19:50
|
|
|
Nie ma nic przeciwko na remis, ale trochę stracisz. Idealnie na to sie przygotowałem. Nie ma to jak zwoje Netherilu, bo po co oczyszczałem Myth Drannor i wrzuciłem niewielki procent swoich sił. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 19:56
|
|
|
Przesadziłeś. Mocno, bardzo mocno przesadziłeś - mniejsza o to, że brat Filip TEŻ jest największym wojownikiem świata i o regenerację. Cóż, nigdzie tego wcześniej opisanego nie było.
Niemniej moc Twoich NPC (ta sfera czasu) i ot takie eliminowanie graczy w jednym poście... Heh, przypomina się dialog o Lewiatanie...
W takiej sytuacji MAC wycofać się NIE może - głównie, acz nie tylko, na skutek charakteru postaci (Velga destrukcja wojsk bardzo wkurzyła). Skoro używamy arcymocy do niszczenia armii, to chyba nawet wejdę osobiście... I też posprzątam ludzi w kilku zdaniach...
I tak - JESTEM wściekły. |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:05
|
|
|
Velg - proszę o konkretne uwagi, a zaraz poprawię.
W zasadzie nie do końca rozumiem sytuacji - mieliśmy nawalanie się między 3,5 tysiąca wojska MAC i mniej więcej 3 tysiącami moich oddziałów, przeskakujące w te i we wt, przez w sumie 4 posty.
Ostateczny efekt z mojego punktu widzenia wynosi zapewne mniej więcej tysiąc wojska MAC, które ostateczni wycofało się z pola, oraz jakiś tysiąc mojego, które z trudem stojąc na nogach, wspomagane magia oraz posiłkami idzie na Twoje posiłki, osłabione po drodze smoczym nalotem (jeśli to masz na myśli, to dla mnie smoczy nalot wcale nie oznacza eliminacji, najwyżej osłabienie sił - a i to bardziej z powodu paniki niż obrażeń, szukałem metody, która pozwoliłaby mi uzasadnić ich opóźnienie w dotarciu na pole po teleportacji Caladana).
Ale kogo wyeliminowałem w jednym poście (kojarzę tylko sprawę z Karelem, dość dawno, za którą przeprosiłem), bo tego nie rozumiem. |
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:23
|
|
|
1. Czary wpływające na całą armię - na bogów, to się pod względem efektowności niczym nie różni od 9poz. "Apokalipsy z nieba", którą mogliby rzucić moi magowie Kultu (artefakt na składzie obie strony sojuszu mają)... A po kilku minutach pozostawiłaby po jednostkach nieodpornych na ogień z obu armii tylko kupę prochu. Naprawdę wolałbym się powstrzymać od wyścigu obszarówek wspomagająco ofensywnych... :/ Możesz rozbić armię (i tak się nie utrzyma) - ale prosiłbym o powstrzymanie się od dużych dopalaczy.
2. Kwestia np. Karela i Sasy - na przyszłość prosiłbym o powstrzymanie się od eliminacji jakiegokolwiek gracza. Ja rozumiem, że taki np. Karel spala siły niż piec hutniczy węgiel, ale jak patrzę na questa... To jednak chyba jest przesadą, by kilka razy (liczę ten wykasowany) został pokonany praktycznie jednym skinieniem ręki. Karel też chce się pobawić ;P (sorry, jeśli źle zrozumiałem - ale zrozumiałem techniki użyte w bitwie jako wyrzucenie z bitwy)
Edit: proponuję więc na trzeźwo kompromis:
- gnomy otwierają portale, uciekamy.
- golemy... well, sztorm je może do morza strącić. ;) ochronią przed rzezią uciekające wojska... Po czym lewiatan je zniszczy przy portalu w porcie.
- rozbicie było związane z umiejętnościami D. - a nie jego magią. Wolę nie dopuszczać do magii masowej.
- Szass Tam... Well, jak tak, to: sam i osłabiony. Z Karelem mów :P |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Velg dnia 16-09-2009, 20:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:30
|
|
|
Daerian ma słuszność w sprawie krasnoludów. Teraz musi chyba uciekać z pola bitwy. Czym jest odwrócenie mocy. Jest to czar, albo skupisko energii, które zapamietuje wszystkie czary, które zostały rzucone w jakiejś rachubie czasu. Odwraca wszystie efekty, przy czym bierze odwrotność tych czarów. Po za tym zwiększa siłe sojuszników, dając czary wzmacniające, które rzucił wróg. Kto stworzył zwój. Zespół składa się Aristandol(Sarrukh, który stworzył zwoje Netherilu), Ioulum, Larloch, Telamont wraz synami , potężniejsi magowie Harlua, moja specjalna ekipa ........................ itd.
edit; działa na terenie wyspy, ale nie tak długo. Lepsze to niż dezaktywacja energii, lub manifestacja chaosu. |
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:35
|
|
|
Więc idziemy:
1) Rozumiem uwagę dotyczącą Karela, jednak właśnie problem tkwi w tym, że boję się go dopuścić do swoich jednostek - i staram trzymać jak najdalej od nich za pomocą trików i oszustwa. Zmienię sprawę na spotkanie z Endarionem. Tu uwaga - nie chciałem dopuścić do spotkania, bo nie widzę w chwili obecnej szans dla Endariona, a jest mi potrzebny. Dlatego proponuje na razie jakąś kopię.
2) Sasayaki nie została wyeliminowana, jedynie zraniona - spodziewałem się, że zawróci i stawi czoło Sigismundowi, a chciałem ją drastycznie odwlec od wycinania mi smoków.
3) Tempus Fugit ograniczę do obszaru zbliżonego do Zatrzymania Czasu. Dobra, czar jest na serio żywcem wzięty z Arcanum, podobnie postać ^^'
4) Szass Tam kojfnął nieodwracalnie, filakterium zostało zniszczone przez moc Pana Poranka :-) Jego wskrzeszenie teraz kwalifikowałoby się do boskiej interwencji. |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 16-09-2009, 20:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:42
|
|
|
Arcyważna rzecz dla dobra rozgrywki nie mogę za bardzo korzystac z portali masowo dla innych istot, któe nie sa zwiazane z moja organizacją. Czym jest tamto coś . moge rzecz, iz jest to Chaon. Energia chaosu z mojego świata. Bedzie miała swoje ograniczenia, ale trzeba brac pod uwage, że moje jednostki z mojej organizacji bede na jej terenie nieco mocniejsze. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:43
|
|
|
Post zmodyfikowany. Czekam na opinię.
PS: W związku z nim pozostaje problem zmiany również postów Karela i Caladana, ale najpierw ustalmy czy taka wersja pasuje. |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 16-09-2009, 20:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:44
|
|
|
Ok, to jest ok.
A teraz - straty...
Proponuję ze swej strony:
- flotę
- 2500 piechoty lekkiej i 1500 strzelców.
- połowę diabłów, ćwierć yugolothów.
- drakolicze (well, bierzemy truchła smoków w liczbie: kilkanaście, więc to nie ma znaczenia)
- 4 statki gnomie.
- 150 ludzi z zakonu.
- 25 magów, 1 arcymag. |
_________________
|
|
|
|
|
Karel
Latveria Ruler
Dołączył: 16 Kwi 2009 Skąd: Who cares? Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 16-09-2009, 20:47
|
|
|
To nie jest prawdziwy Szass. To iluzja made by Kic w celu wywołania konfuzyj ( czytaj reakcji: jak do diabła?!).
Endariona mogę trochę pobić ale obiecuję że zostawię jakąś furtkę na jego przeżycie.
Liczba golemów zostanie zmniejszona do kilkudziesięciu. To nie są oczywiście wszystkie golemy ale na przyszłość proszę się spodziewać kilku sztuk (czytaj dawkowanie ich). te tutaj użyte mają być do taktycznego odwrotu i albo wylecą w powietrze albo się utopią. |
_________________ "So come forth, Avenger. It is time to put our lingering dispute... to an end!"
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|