Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Forgotten Realms - komentarze. |
Która postać powinna dostać pokojowego Nobla? |
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan). |
|
10% |
[ 4 ] |
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański). |
|
8% |
[ 3 ] |
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju. |
|
48% |
[ 18 ] |
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju. |
|
10% |
[ 4 ] |
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie. |
|
10% |
[ 4 ] |
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków. |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 37 |
Wszystkich Głosów: 37 |
|
|
|
Wersja do druku |
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 09-10-2009, 09:56
|
|
|
Luz, sprawa już wyjaśniona :) |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-10-2009, 10:30
|
|
|
Cytat: | Na czym polega sojusz wojskowy. Na ochronie wspólnych interesów obu grup. |
Wypowiem się jako wchodzący do gry przywódca Halruy.
Zaproponowane przez ciebie warunki są znacznie kożystniejsze dla twojego stronnictwa, niż Halruy. Dodatkowo wchodzące w jego skład siły (np. Shade) należą do stronnictw, z którymi Halrua raczej nie weszłaby w długoterminowy traktat. Halruanie nie tolerują nieodpowiedzialnego użycia magii (jakim jest w ich mniemaniu latająca, netherilska twierdza wypełniona nieumarłymi z planu cienia), są też raczej izolacjonistami. W prawdzie kieruje nimi raczej interes, niż ideologia, ale ten nie jest na tyle duży, by kontynuować taki traktat.
Po drugie: Halrua posiadająca populację w 2/3 złożoną z adeptów wtajemniczeń jest państwem zdecydowanie potężnym, samowystarczalnym i zdolnym samodzielnie strzec spójności swych granic oraz dobrobytu swych obywateli.
Po trzecie dalszy sojusz z istotą zdolną dla zabawy niszczyć miasta i wykorzystującą w tak podstępny sposób czary uważamy za niezgodny z długotrwałą tradycją Halruy, jej wkładem w kształtowanie kultury Faerunu i szkodliwy dla jej wizerunku na arenie międzynarodowej. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 09-10-2009, 10:38
|
|
|
O, w razie czego, w poprzednim poście opisalem posiłki dla Ciebie.
Jest to 300 naszych gwardzistów pod dowództwem Kitkary i 5000 dysydentow mulhorandzkp-untherskich, którzy woleli wcielenie do „ochotniczego" Legionu od banicji. Są do Twej całkowitej i wylacznej dyspozycji - oczywiście, o ile posiłki przyjmiesz. |
_________________
|
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Dołączył: 25 Lis 2008 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 09-10-2009, 11:02
|
|
|
A ja w tym miejscu muszę przypomnieć, iż mowa o korpusie ochotniczym, Bractwo formalnie nie sprawuje nad nim dowodzenia i nie poczuwa się do odpowiedzialności za jego działania. |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-10-2009, 11:09
|
|
|
Dobra, trochę wyjaśnień.
Permanencja (czar) powoduje, że czar działa do momentu rozproszenia, nie w nieskończoność.
Nie pamiętam dokładnie, jak działa magia kręgów. Z tego, co pamiętam daje dodatkowe okienka na metamagię. Dzięki temu można używać w zasadzie dowolnych kombinacji, pod warunkiem, że ma się odpowiednio liczny i potężny krąg. Ja mam.
Podniesienie (metamagia) pozwala użyć czaru jako zaklęcie jako czar z wyższego poziomu. Podnosi to jego ST.
Bliźniaczy Czar (metamagia) podnosi poziom czaru (z tego, co pamiętam) o 4 komórki. Sprawia to, że zaklęcie zostaje dwukrotnie rzucone na cel. W wypadku większości zaklęć, które rzuca mój krąg wymusza to przerzucanie testów obrony na zasadzie Save or Die.
Łańcuchowy Czar (metamagia) zmienia czar (nawet działający tylko na jedną osobą) w łańcuch, podobny jak Łańcuch Błyskawic. Podnosi jednak koszt zaklęcia o 4 komórki.
Te atuty nie są przegięte, chyba, że używa się magii kręgu. Ja używam.
Reperkusja (czar) pozwala wyznaczyć jakiś czar i warunki jego uwolnienia. W chwili, gdy dochodzi do warunków, czar się uwalnia. W obecnej postaci ma za zadanie przywalić w tego, kto będzie zdejmował zaklęcie.
Owszem, większość z tego, o czym pisze to munchkinizm i powergamming, by nie powiedzieć: optymalizowanie postaci. Ale jesteśmy w Halrui! To najbardziej magiczne królestwo tego świata! Mogę więc mieć bandę potężnych magów! Zresztą, Thay może ich mieć potężniejszych!
Wszystkie użyte moce pochodzą z oficjalnych podręczników Wizards of the Coasts. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 09-10-2009, 11:28
|
|
|
Ok, prosiłbym tylko bez dziesiecioosonowych armii - niezależnie od mechaniki, wpływ ich na bitwy był już tu omawiany. Oraz informuje, że pakerność jest także cechą magów z Nimbralu, Samarachu i Podziemnego Imaskaru.
I mam nadzieję, że twierdzenia, że 2/3 Halruy to adepci, nie traktujesz dosłownie. :p |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-10-2009, 11:46
|
|
|
Velg napisał/a: |
I mam nadzieję, że twierdzenia, że 2/3 Halruy to adepci, nie traktujesz dosłownie. :p |
Prawdopodobnie tacy z nich adepci, że znają 3 czary 0-poziomowe na krzyż.
Velg napisał/a: | Ok, prosiłbym tylko bez dziesiecioosonowych armii - niezależnie od mechaniki, wpływ ich na bitwy był już tu omawiany. |
Ok. Greater Wish też obiecuję nie używać... Podobnie, jak nie użyję Teleportation Without Error, Ice Age, Apocalypse from the Sky i tym podobnych.
Jak widzicie w portretach: moja banda składa się z luźnego sojuszu karierowiczów, fanatyków, popaprańców, nacjonalistów i populistów, którzy dorwali się do władzy korzystając z niezadowolenia społecznego. Ot, taka zbieranina, jak za PiSu. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 09-10-2009, 16:34
|
|
|
Hejka Zeg miło cię widzieć. Co ja moge powiedziec WOW zrobiliście mnie w konia. Dla większego realizmu wrzucam tego posta.
Łupieżców od dłuższego czasu chciałem się pozbyć. Obecnie one są 4 ugrupowaniem i interesy są zbieżne z innymi graczami. Nikt ich nie lubi.
Smoki Chromatyczne są złe, więc uczciwość z ich strony bardzo ciężko. Jednorazowy skarb jest pikusiem. Lepsze są długofalowe zyski.
Harluaa -czar dominacja na króla dla własnych korzyści- jest zła. Zwłaszcza jak ktoś patrzy z boku. Zebrałem Harluańczyków około 40 tys, oraz ród Kirksonów, którzy wszyscy mieli zdolności magiczne na dosyć przyzwoitym poziomie, oraz byli zwolennikami nowego porządku. Będzie to 7% procent osób, które coś potrafią czarować.
Drowy zawsze miały swoje własne interesy i dziwił mnie fakt, że są z toba jeszcze. Babki nie lubią jak faceci u nich za bardzo rządzą i nie dbają o dom. Z drowami nie mam kontaktów politycznych. Są powiedzmy sojusznikami łupieżców. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 09-10-2009, 17:09
|
|
|
Troszkę nie wspomniałem w poście, ale Zalathorn to oczywiście król Halruy. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 09-10-2009, 17:22
|
|
|
Poprawne imie jest Zalathorm. Strasznie się to myli. |
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 09-10-2009, 17:32
|
|
|
Dom Baenre jest zależny od Domu Shae'verth i rządzi dzięki jego dobrej woli - wydarzenia te opisane są w Queście Paladyńskim, gdzie doszło do wielkiej walki domów. W wyniku której Baenre zostali prawie zlikwidowani.
Dom Shae'verth nie nie znajduje się w Podmroku, jego przedstawiciele uciekliby portalami, zamykając je za sobą.
Nie widzę problemów, ale przerób post, aby dostosować go do tych faktów.
Armię drowów pozbawioną obecnie przynależności zachowuję.
PS: Bregani są opłacani przeze mnie o wiele lepiej, niż mogą im zaoferować pozostałe domu, oraz są bardzo zainteresowani w powierzchni - więc nawet jeśli udają przed resztą drowów, nadal współpracują ze mną. |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 09-10-2009, 17:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 09-10-2009, 17:39
|
|
|
Cytat: | Poprawne imie jest Zalathorm. Strasznie się to myli. |
W takim razie wybaczcie, jednak sens posta jest ten sam. Poza tym fakt, myli się jak cholera. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-10-2009, 18:02
|
|
|
Cytat: | Nie trzeba było czekać długo na ataki magiczne Harluaańczyków Starego Porządku, który dosięgały latającej twierdzy Shade, ale po udoskonaleniach Bractwa nic za bardzo nie robiły. |
Co to było i dlaczego nic o tym nie wiem? |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 09-10-2009, 18:27
|
|
|
Costly napisał/a: | Odnośnie postaci wypisanych w dziale Portrety przez Zegarmistrza - czy WSZYSTKIE te postacie są awatarami gracza...? |
Nie, tylko Lazarus. Reszta to NPC robiące za mój krąg.
Zaklęcie Natłuszczenia Posadzki sprawia, że dowolna powierzchnia pokrywa się tłuszczem i traci przyczepność. Nie można po niej chodzić, chyba, że z dużą ostrożnością. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Dołączył: 25 Lis 2008 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 09-10-2009, 18:33
|
|
|
Usunąłem już ten komentarz, gdyż postacie zostały przeniesione do działu dla NPC. |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|