Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Forgotten Realms - komentarze. |
Która postać powinna dostać pokojowego Nobla? |
Altruista - za głoszenie ideałów zjednoczonego świata i rozwiązanie problemów dla pokoju (np. sprawa Mishtan). |
|
10% |
[ 4 ] |
Caladan - za wkład w rozwój technologii, handlu, nauk ekonomicznych oraz dialogu między nacjami (tzw. sojusz caladański). |
|
8% |
[ 3 ] |
Costly - jest czarny i jest rzecznikiem pokoju. |
|
48% |
[ 18 ] |
Daerian - za gloszenie ideałów zjednoczonego Faerunu i pracę nad zapewnieniem pokoju. |
|
10% |
[ 4 ] |
Velg - za pracę nad pokojowym zjednoczeniem Faerunu (sprawa Nimbralu) i zakończenie udziału Bractwa w wojnie. |
|
10% |
[ 4 ] |
Lazarus - za pracę na rzecz wolnej Halruy i godności Halruańczyków. |
|
10% |
[ 4 ] |
|
Głosowań: 37 |
Wszystkich Głosów: 37 |
|
|
|
Wersja do druku |
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:01
|
|
|
Caladan napisał/a: | Ylian dotarł tam pierwszy, bo jest ministrem wojny i głownodowodzącym. Szef od spraw wewnętrzny za pomoca crystal Orb zdobył poparcie wojska. |
Jakbyś nie zauważył: Ylian i ten drugi facet, którego wymieniłeś byli moimi pierwszymi martwiakami. Wskrzesiłem ich po tym, jak zabił ich Loko. Nie mogli więc ruszyć tyłka gdziekolwiek bez mojego pozwolenia.
Spójrz prawdzie w oczy: to co zrobiłeś nie miało najmniejszego sensu... |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:08
|
|
|
Caladan napisał/a: | Szef od spraw wewnętrzny za pomoca crystal Orb zdobył poparcie wojska. | Popraw mnie, jeśli się mylę, ale czy to był ten sam szef spraw wewnętrznych, który został wcześniej zamieszany w zamach na króla i uciekł do Shadovaru? Bo jeśli tak, to do listy jego przestępstw została dopisana kradzież Orba, a on sam został zamknięty. Orb jest może i symbolem władzy, ale władzy królewskiej - nie oznacza on automatycznego posłuszeństwa. Zresztą, Zeg w momencie ogłoszenia swojego przesłania dla narodu (a więc przed twoją akcją) miał już kontrolę nie tylko nad stolicą, ale nad krajem - bez kontroli nad armią nie przetrwałby na szczycie władzy nawet 5 minut.
PS: a nie, widzę że był to jeden z tych co uciec nie zdążyli.
Caladan napisał/a: | Bezimienny one są z Mechanusa, czyli one też dbaja o równowagę wszystkich światów DND. |
Że zacytuję ciebie samego:
Cytat: | Mediatorzy są zdolni do zainicjowania dowolnego zjawiska służącego utrzymaniu równowagi w Mechanusie. | W Mechanusie. Mediatorzy nie mają żadnych mocy których efekty rozpościerałyby się poza Mechanus, same również swej siedziby nie opuszczają. Ich jedyną funkcją jest dbanie o utrzymanie równowagi i stabilności planu na którym przebywają.
I nadal nie odpowiedziałeś w sprawie Taraska
PS: Użycie przez Velga Nieuchronnych chyba jest pewnym nadużyciem - z tego co pamiętam w FR podlegają oni Mystrze. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Ostatnio zmieniony przez Bezimienny dnia 28-10-2009, 00:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:10
|
|
|
Zeg jak dobrze pamietam nikt nie wskrzeszał NPC postaci w Queście. Oni przestali żyć. Może to sprowokować hurtowe wskrzeszanie i duży bałagan.
Bezimienny- On nie wykradł Crystal Orb. Są takie dwa artefakty. Zostały stworzone. Nie jest zamieszany w zabójstwo. Kapłani Mystry mają jedynie do tego dostęp. Ten gostek nie ma związku z pomrokami.
Wybacz mi, ale kraj jest ten ogromny. Liczy sporo luda. Zeg zastrasza lud i grozi im. Myślisz,że ludność cieszyłaby się z powodu Tyranii.
Mediatorzy należą do Mechaniusa, ale zauwazyli, że przyszli przybysze i mówią różne rzeczy. Jestem ich człowiekiem na zewnątrz. Są moimi pracodawcami. Sama moja nazwa mówi sojuszu "Równowaga". |
Ostatnio zmieniony przez Caladan dnia 28-10-2009, 00:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:16
|
|
|
Przeczytaj te kawałki. Specjalnie dla ciebie wytłuszczyłem najważniejsze fragmenty.
Loko napisał/a: | Y...Ylian... - powiedział ledwo słyszalnym głosem - Ylian...pomocy
W tym momencie mężczyzna zorientował się kogo widzi przed sobą. Ze strachem spojrzał na palec, który bezmyślnie rzucił na łóżko, paznokcie były strasznie poobgryzane. Znał tylko jedną osobę mającą ten denerwujący zwyczaj, Harathorna Agrytha. Spanikowany, jednym litościwym ruchem zakończył bezsensowne zmagania swojego przyjaciela. Odwrócił się do środka komnaty, szukając winnego tego okrutnego czynu.
- Hej - Ylian usłyszał za sobą melodyjny szept.
Nagle poczuł silne uderzenie w głowę, zanim zemdlał pod wpływem ciosu młotem, zdążył zobaczyć niesamowicie wysoką, czarnowłosą postać. To mężczyzna czy kobieta? To była ostatnia myśl która przeszła przez jego umysł.
Kilka dni później z rzeki wyłowiono ciało ministra wojennego, Yliana Cazardiona. Było okaleczone prawie tak samo jak ciało Harathorna Agrytha, znalezione kilka dni wcześniej. Nie było żadnych podejrzeń co do tego, kim jest zabójca. |
Zegarmistrz napisał/a: | Nekromanta nie miał problemów z dotarciem do kostnicy, w której złożono zwłoki Ylian Cazardion i Harathorna Agrytha. Przyjrzał się im: były okrutnie okaleczone. Cóż, nie było to coś, co powinno mu przeszkadzać. Wzniósł ręce ku górze:
- Create Greater Undead! - krzyknął słowa zaklęcia.
- Kto był z wami powiedział do swoich dwóch, nowych podkomendnych.
- Doskonale. Teraz idźcie i zabijcie każdego z nich. Zwłoki przynieście mi.
Powoli, bo powoli Halruańska opozycja topniała. Wraz z każdym zabitym rosła natomiast armia ożywieńców Grawewishpera. Przywódcami byli Elderzy i potężni magowie... Tak więc stworzone z nich potwory były niezwykle groźnym przeciwnikiem. Po kilku tygodniach niedobitki oddały się same w jego ręce, lub zginęły.
Wszyscy mieszkańcy Halruy akceptowali władzę Lazarusa. Pozostali padli ofiarą krwawego terroru lub zostali uwięzieni. |
|
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:28
|
|
|
Król Harluii przyjął władzę nad wojskiem i agenturą. Sam widzisz zaastraszałeś ich, więc jaki mieli wybór. |
_________________ It gets so lonely being evil
What I'd do to see a smile
Even for a little while
And no one loves you when you're evil
I'm lying through my teeth!
Your tears are all the company I need |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:35
|
|
|
Cytat: |
Mediatorzy należą do Mechaniusa, ale zauwazyli, że przyszli przybysze i mówią różne rzeczy. Jestem ich człowiekiem na zewnątrz. Są moimi pracodawcami. Sama moja nazwa mówi sojuszu "Równowaga". |
Ups, a zgodnie z tym co twierdziłeś pochodzisz z zupełnie innych okolic (ba, innego Multiświata, choć jak ustaliliśmy, to nie istnieje, więc z jakiegoś bardzo oddalonego kompleksu wymiarów...). Innymi słowy, zgodnie z twoim poprzednim wprowadzeniem - jesteś w tych okolicach pierwszy raz. jako taka osoba - nie masz prawa mieć tu "starych znajomych". Innymi słowy, na pewno nie masz znajomości w Mechanicusie, ani tym bardziej Cię nie zatrudniają... chyba, że załatwisz to na bieżąco. Będzie ciężko, skoro masz ich właśnie na karku. |
_________________
|
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:35
|
|
|
Pałac z Crinthimi, królem i takimi tam spaliłby legion, który nowego króla miałby za nic...
Sądzę też, że posiłki miast kupieckich (od Daeriana) też to uczyniłyby (nieprawdaż, Daer?).
W ogolnosci zaś - te dwie formacje nie pozwolilyby na żaden przewrot. |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:35
|
|
|
Cytat: | Król Harluii przyjął władzę nad wojskiem i agenturą. Sam widzisz zaastraszałeś ich, więc jaki mieli wybór. |
Jaki król Halrui? On też został zamordowany. Też przez Loko z tego co pamiętam. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:37
|
|
|
Raczej, w końcu popieram Alusair, a ona zaakceptowała sytuację ;p
Edit: Tak, ładny oddział ;-) |
_________________
Ostatnio zmieniony przez Daerian dnia 28-10-2009, 00:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:38
|
|
|
Ale ja mówiłem o Halrua - tam, AFAIR tez coś wysłałeś ;)
Edit: Tak więc najlepszym możliwym efektem (biorąc pod uwagę fakt, że sam "Honor" ma więcej ludzi niż połowa stolicy) jest to, że Zeg Ci czmychnie (teleportować się musiałeś PRZED pałac) i uderzy na armie w pałacu, niszcząc ja kompletnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 28-10-2009, 00:54
|
|
|
Caladan napisał/a: | Wybacz mi, ale kraj jest ten ogromny. Liczy sporo luda. Zeg zastrasza lud i grozi im. Myślisz,że ludność cieszyłaby się z powodu Tyranii. | Owszem, nie byli - dlatego wybuchł bunt. Który Zeg stłumił. Nie ma już żywych, zorganizowanych buntowników na terenie Halruii - a już na pewno nie w armii. A gość który przybywa do oddziałów wojskowych (już po przeprowadzonych w nich czystkach) i chce pomocy powołując się jedynie na posiadanego Crystal Orba, osiągnie jedynie to, że zostanie wsadzony do ciemnicy a Orb mu odebrany.
Pomijam już taki drobny detal, że osoba która to podobno zrobiła, została zabita już wcześniej - więc nie bardzo mogła gdzieś się z czymś udać.
Twój post o tyle nie ma sensu, że wynikało z niego jasno, że Zeg, który kontrolował kraj, był słabszy od buntowników, już po tym, jak większość buntowników zmiażdżył. Powstaje pytanie - jakim cudem w ogóle udało mu się rządzić przez dłużej niż 5 minut?
Caladan napisał/a: | Mediatorzy należą do Mechaniusa, ale zauwazyli, że przyszli przybysze i mówią różne rzeczy. Jestem ich człowiekiem na zewnątrz. Są moimi pracodawcami. Sama moja nazwa mówi sojuszu "Równowaga". | Ile razy mam powtarzać? Celem Mediatorów nie jest utrzymanie równowagi na świecie, a równowagi i porządku na Mechanusie. Wyłącznie. Zostali stworzeni do tego (i tylko tego) celu. Nie bawią się w politykę, nie mają przyjaciół, nie mają opinii - wykonują wyłącznie swoje obowiązki. A świat zewnętrzny może nawet szlag trafić - tak długo, jak długo nie wpłynie to bezpośrednio na mechanus, ich to nie obchodzi. Tak, to jest własnie Praworządny Neutralny w akcji.
Cytat: | Mediators, also called Mechanus mediators, are the balancing forces of the plane of Mechanus. They ensure that all things on the plane - light and darkness, good and evil, liquid and solid, life and death - maintain perfect balance and harmony, and they possess godlike powers to alter reality at will in order to do so. They can create, destroy, transform, or do anything as long as it relates to maintaining balance on Mechanus | Podkreślenia moje - równowagą na świecie zajmują się inne siły. Mediatorzy zajmują się jedynie Mechanusem. Są to tacy jakby... moderatorzy forum. Moderatora nie obchodzi, co ludzie piszą na innych forach, tak długo jak długo na jego własnym zachowują się zgodnie z zasadami.
PS: Caladan, ciągle nie odniosłeś się do kwestii taraska (tak, będę to powtarzał w każdym komentarzu aż uzyskam sensowną odpowiedź). |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Dołączył: 25 Lis 2008 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 28-10-2009, 02:32
|
|
|
Nie ma to jak wrócić o 2:00 do domu i zobaczyć 3 strony komentarzy do przeczytania + mniej więcej połowa tego w samym queście. Ilość flejmów przekłada się w sposób proporcjonalny na aktywność...
Proszę tego nie odebrać jako lekceważenia, ale zwyczajnie nie mam siły nad tym siedzieć, jeżeli było tam coś skierowanego bezpośrednio do mojej postaci, to proszę się jakoś przypomnieć (na szczęście wygląda na to, że wszyscy trzymają się z dala od ziem na których działam ja ;p). |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
Velg
Dołączył: 05 Paź 2008 Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-10-2009, 08:01
|
|
|
Cost - przede wszystkim JAKIEKOLWIEK plany wycofania Kościoła to bzdury krańcowe :P |
_________________
|
|
|
|
|
Caladan
Chaos is Behind you
Dołączył: 04 Lut 2007 Skąd: Gdynia Smocza Góra Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma Omertà Syndykat WOM
|
Wysłany: 28-10-2009, 09:40
|
|
|
Daerian- Moja osoba wędrowała po wielu światach i ich spotkała dawno temu. W Planie materialnym nigdy mnie nie było. W wiekszości światów DND też . Asgorath był jednym z znajomych, czyli musiałem nawiedzić okolicę. W waszym Multiświecie jako ja jestem od około 80 tysięcy lat. Tam gdzie pochodze jest dosyć blisko do waszego domku.
Druga sprawa mediatorzy nas zatrudnili. Jak jakaś firma szuka pracownika nie musi być z tego samego kontynentu, planety, galaktyki. Czy aluzja jest zrozumiała.
Bezimienny czy argument bycia przedstawiciela w szerzeniu równowagi w innych światach dociera.
Zeg-
Mój post: 2 dni temu o 23:44, czyli 26.10.09
..............Po uniewinieniu dołączyli do swoich braci. Wybrano nowego króla i rozpoczęła się wojna domowa. ................
Jest na samym końcu. Król był, czyli mógł po zauważeniu, że coś nie tak zareagować. Tak tez napisał wcześniej w tamtym poście. Reakcja na zdarzenia były. Żadne gdybania nie są żadnym wytłumaczeniem czy ktos zjawił się, czy nie. Ministrowie są ludżmi Króla i on ponosi całą odpowiedzialność za królestwo.
Czy Zeg jesteś czarodziejem,czy czarnoksiężnikiem, bo rzucasz czary jak ta druga postać, a w karcie postaci masz czarodziej. Jak dobrze się orientuje obie klasy maja inny system czarowania. Bez poziomu czarnoksięznika nie masz możliwości korzystania z metamagii. Wybacz, ale twoje czary nie maja sensu. Zachowujesz się jak conajmniej 40 poziomowiec, mimo że jesteś 20 poziomowym magiem w opisie. twoi towarzysze też są zwykłymi magami. W jaki sposób skontaktowałeś się z mieszkańcami innych miast Harluii.
Tarraś nie ma odporności na strach. Sam może przerazić kogoś. Z tego co czytałem jestem jedyna osoba, która tak go potraktowała i pokonała w uczciwym pojedynku. Prawie zniszczyła. Strach, wściekłość i niepewność sa normalne. Inna sprawa dotyk przystopował jego energię w ciele. To na tyle
Tarrasque
Size/Type: Colossal Magical Beast
Hit Dice: 48d10+594 (858 hp)
Initiative: +7
Speed: 20 ft. (4 squares)
Armor Class: 35 (-8 size, +3 Dex, +30 natural), touch 5, flat-footed 32
Base Attack/Grapple: +48/+81
Attack: Bite +57 melee (4d8+17/18-20/×3)
Full Attack: Bite +57 melee (4d8+17/18-20/×3) and 2 horns +52 melee (1d10+8) and 2 claws +52 melee (1d12+8) and tail slap +52 melee (3d8+8)
Space/Reach: 30 ft./20 ft.
Special Attacks: Augmented critical, frightful presence, improved grab, rush, swallow whole Special Qualities: Carapace, damage reduction 15/epic, immunity to fire, poison, disease, energy drain, and ability damage, regeneration 40, scent, spell resistance 32 Saves: Fort +38, Ref +29, Will +20
Abilities: Str 45, Dex 16, Con 35, Int 3, Wis 14, Cha 14
Skills: Listen +17, Search +9, Spot +17, Survival +14 (+16 following tracks)
Feats: Alertness, Awesome Blow, Blind-Fight, Cleave, Combat Reflexes, Dodge, Great Cleave, Improved Bull Rush, Improved Initiative, Iron Will, Power Attack, Toughness (6) Environment: Any
Organization: Solitary
Challenge Rating: 20
Treasure: None
Alignment: Always neutral
Advancement: 49+ HD (Colossal)
Level Adjustment: —
The tarrasque is 70 feet long and 50 feet tall, and it weighs about 130 tons.
The tarrasque cannot speak.
Combat
The tarrasque attacks with its claws, teeth, horns, and tail.
The tarrasque’s natural weapons are treated as epic weapons for the purpose of overcoming damage reduction.
Augmented Critical (Ex)
The tarrasque’s bite threatens a critical hit on a natural attack roll of 18-20, dealing triple damage on a successful critical hit.
Frightful Presence (Su)
The tarrasque can inspire terror by charging or attacking. Affected creatures must succeed on a DC 36 Will save or become shaken, remaining in that condition as long as they remain with 60 feet of the tarrasque. The save DC is Charisma-based.
Improved Grab (Ex)
To use this ability, the tarrasque must hit a Huge or smaller opponent with its bite attack. It can then attempt to start a grapple as a free action without provoking an attack of opportunity. If it wins the grapple check, it establishes a hold and can try to swallow the foe the following round.
Rush (Ex)
Once per minute, the normally slow-moving tarrasque can move at a speed of 150 feet.
Swallow Whole (Ex)
The tarrasque can try to swallow a grabbed opponent of Huge or smaller size by making a successful grapple check. Once inside, the opponent takes 2d8+8 points of crushing damage plus 2d8+6 points of acid damage per round from the tarrasque’s digestive juices. A swallowed creature can cut its way out by dealing 50 points of damage to the tarrasque’s digestive tract (AC 25). Once the creature exits, muscular action closes the hole; another swallowed opponent must cut its own way out. The tarrasque’s gullet can hold 2 Huge, 8 Large, 32 Medium, 128 Small, or 512 Tiny or smaller creatures.
Carapace (Ex)
The tarrasque’s armorlike carapace is exceptionally tough and highly reflective, deflecting all rays, lines, cones, and even magic missile spells. There is a 30% chance of reflecting any such effect back at the caster; otherwise, it is merely negated. Check for reflection before rolling to overcome the creature’s spell resistance.
Regeneration (Ex)
No form of attack deals lethal damage to the tarrasque. The tarrasque regenerates even if it fails a saving throw against a disintegrate spell or a death effect. If the tarrasque fails its save against a spell or effect that would kill it instantly (such as those mentioned above), the spell or effect instead deals nonlethal damage equal to the creature’s full normal hit points +10 (or 868 hp). The tarrasque is immune to effects that produce incurable or bleeding wounds, such as mummy rot, a sword with the wounding special ability, or a clay golem’s cursed wound ability.
The tarrasque can be slain only by raising its nonlethal damage total to its full normal hit points +10 (or 868 hit points) and using a wish or miracle spell to keep it dead.
If the tarrasque loses a limb or body part, the lost portion regrows in 1d6 minutes (the detached piece dies and decays normally). The creature can reattach the severed member instantly by holding it to the stump.
Skills
The tarrasque has a +8 racial bonus on Listen and Spot checks.
P.S Dajcie jednej osobie zestaw pytań, bo ciężko się na nie odpowiada |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|