Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Exalted PBIRC |
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:10
|
|
|
Zeg, ja bym się bardzo chętnie zapisał, ale w chwili obecnej cierpię na problem "sesja" (niestety inna niż ta, jaka planujesz), a przyszłym tygodniu prawie wcale nie będę się pojawiał na forum. Dlatego chciałbym wiedzieć, co dokładnie Ty sądzisz o takiej sytuacji. Potem oczywiście będę miał raczej dużo wolnego czasu.
Gdybyś się zgodził, postać opisze wstępnie dziś wieczorem. |
_________________
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:12
|
|
|
Skoro 3, to wezmę:
Acquaintance - 2
Savant - 3
Connections. - 2 |
|
|
|
|
|
Ysengrinn
Alan Tudyk Droid
Dołączył: 11 Maj 2003 Skąd: дикая охота Status: offline
Grupy: AntyWiP Tajna Loża Knujów WOM
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:33
|
|
|
Cytat: | Background:
Contacts - 2
Backing - 2
Allies - 3
Cechy:
1) Fizyczne
- Siła - 5
- Dexterity - 2
- Stamina - 4
2) Społeczne
- Charyzma - 1
- Manipulation - 1
- Appearance - 5
3) Mentalne
- Perception - 1
- Intelligence - 5
- Wits - 3 |
Chyba tak powinno być dobrze... |
_________________ I can survive in the vacuum of Space
Ostatnio zmieniony przez Ysengrinn dnia 02-06-2009, 14:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:35
|
|
|
Cytat: | Gdybyś się zgodził, postać opisze wstępnie dziś wieczorem. |
Ok, w takim razie wezmę jeszcze ciebie i czekamy na decyzję Mai. Najwyżej będziemy grać na 6 osób, zamiast 5.
Narazie dołączył jeszcze Vodh. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 02-06-2009, 14:56
|
|
|
To wieczorem się zgłoszę, a tymczasem na wszelki wypadek poczytam trochę o tworzeniu postaci :D |
_________________
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 03-06-2009, 20:29
|
|
|
b) Cnoty (Virtues) i Motywacja.
1) Niech każdy sobie wymyśli motywacje. Jedno zdanie opisujące cel jego postaci.
2) Macie 5 punktów, które macie przeznaczyć na Cnoty. Cnoty możecie podnieść do maks 4 punktów. Dwie najwyższe cnoty decydują później o liczbie Siły Woli (ważna rzecz). Punkty Cnoty można też dodać do Statystyk, gdy wykonuje się jakąś akcję związaną z tą cnotą.
Do wyboru macie:
- Compasion: czyli was kompas moralny, współczucie, empatia wobec innych osób.
- Conviction: czyli siła charakteru postaci. To, jak łatwo postać opiera się pokusom, ale też naleganiom czy błaganiom innych.
- Temperance: określa samokontrolę, zdolność powstrzymywania własnych instynktów i impulsów.
- Valor: określa odwagę oraz chęć do podejmowania ryzyka. Chroni przed skutkami zwykłego i nadprzyrodzonego strachu.
ERRATA: Automatycznie wasze postacie mają po jednej kropce w każdej cnocie |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:34
|
|
|
Ok. Teraz wybierzcie sobie po 10 Charmów. Charmy to są wasze supermoce (potem będzie można ich zdobyć więcej). Działają jak drzewko rozwoju postaci w Diablo i większości współczesnych RPG.
Minimum 5 charmów musi pochodzić z tych 10 umiejętności, które wybieraliście na samym początku.
Solarzy charmy znajdą pod linkiem:
http://wiki.white-wolf.com/exalted/index.php?title=List_of_Solar_Charms
Sidereale (Grisznaki):
Wybierają sobie 12 charmów
http://wiki.white-wolf.com/exalted/index.php?title=List_of_Sidereal_Charms
Jeśli ktoś wziął Terrestial Circle Sorcerry lub Shadowland Circle Necromancy może wybrać sobie czary. Czary wybiera się zamiast Charmów. Każda postać |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:35
|
|
|
Ok, oto co mi się udało wysmażyć samodzielnie:
Imię: Vrath
Motywacja postaci: Vrath żyje, aby walczyć, rosnąć w siłę i pokonywać najsilniejszych przeciwników, jakich znajdzie.
Atrybuty:
1) Fizyczne
- Siła 5
- Dexterity 3
- Stamina 3
3) Mentalne
- Perception 3
- Intelligence 2
- Wits 4
2) Społeczne
- Charyzma 2
- Manipulation 2
- Appearance 3
Cnoty:
Valor 4
Conviction 3
Compasion 1
Temperance 1
Backgrounds: wpadły mi w oko Fate(tudzież Destiny), jakiś artefakt (najchętniej miecz, choć jakiś amulet/talizman też mógłby być), ale poza tym nie wiem, tu zdecydowanie przyda mi się jakaś rada/pomoc i oczywiście trzeba przedyskutować :) |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 04-06-2009, 23:18
|
|
|
Cnoty:
Valor 3
Conviction 3
Compasion 1
Temperance 2
Charms:
Conclusive Wisdom
Supernal Awareness
Wise Choice
End Debate
Trouble-Reduction Strategy
Avoiding the Truth Technique
Lover's Oath
Meditation on War
Defense of Shining Joy
Easily Accepted Proposition Stance
Shun the Smiling Lady
Ordained Bridle of Mercury
Motywacja: Nieść światu pokój i sprawiedliwość za wszelką cenę, zaś tych, którzy stoją na drodze urzeczywistnieniu tej idei – karać bez litości. |
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 04-06-2009, 23:51
|
|
|
Vodh napisał/a: | Motywacja postaci: Vrath żyje, aby walczyć, rosnąć w siłę i pokonywać najsilniejszych przeciwników, jakich znajdzie. |
Z taką motywacją nie pozwolę ci grać. Wymyśl coś konstruktywnego, jakiś cel życiowy, typu "chce zburzyć Szkarłatne Cesarstwo, chce pokonać wrogów mojego plemienia, chce, zostać wielkim zdobywcom etc.".
Dwa, niestety musisz przerobić postać.
1) Sądząc z motywacji jesteś zapewne Lunarnym Wojownikiem czyli Full Moon Caste. Dostajesz dodatkową kropkę do cech: Strenght, Dexterity i Stamina.
2) Wybierz jakąś inną cechę. Dodaj do niej jedną kropkę.
3) Wybierz cechy normalnie.
4) Zdolności. Na starcie dostajesz 1 zdolność: Surviwal. Oprócz tego wybierasz jeszcze jedną. Rozdzielasz 25 punktów między pozostałe. Surviwal i ta druga muszą dostać minimum 1 punkt.
5) Twoje Charmy rządzą się innymi prawami. Podzielone są na grupy nazywane Knak's. Przykładowo: Zmiennokształtność, Zwiększone Obrażenia, Terytorium. Masz dokonać 8 wyborów, wybierając Knaks i Charms. Musisz wybrać przynajmniej jeden Knaks i 4 Charmy.
Wygląda na to, że Wikipedia podaje to jakoś dziwnie. Zgłoś się do mnie na GTalk, albo napisz jakie mniej - więcej byś chciał moce mieć. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 05-06-2009, 01:51
|
|
|
Koncepcja postaci: Gniewny, lojalny wobec przyjaciół, mściwy wojownik nie znający strachu, popadający często w niepotrzebną brawurę.
Motywacja: Pragnie odnaleźć, wywalczyć i obronić miejsce, które mógłby nazwać swoim rajem.
Atrybuty:
1) Fizyczne
- Siła 5
- Dexterity 5
- Stamina 5 (bonus points)
2) Mentalne
- Perception 3
- Intelligence 2
- Wits 4
3) Społeczne (tu poszedł dodatkowy punkt od Luny ;) )
- Charyzma 3
- Manipulation 1
- Appearance 4
Zdolności - wyszedłem z założenia, że do Survivala i tej jednej wybranej (w moim przypadku Martial Arts) mogę dać max 4, do reszty 3. Jeżeli mogę dawać więcej, to chętnie pozmieniam.
Zdolności wybrane(?):
Survival: 3
Martial arts: 4 (specjalizacja: walka naturalnymi pazurami)
Zdolności pozostałe:
Melee: 3
Athletics: 3
Dodge: 3
Integrity: 2
Resistance: 3
Awareness: 3
Medicine: 1
Socialize: 1
Knacks:
Deadly Beastman Transformation
Perfected Hybrid Interaction
Quicksilver Second Face
Lightning Change Style
Towering Beast Form
Mountainous Spirit Expression
Wasp Sting Blur
Twin-Fang Technique
Z wymagań charmów wynikałoby, że mam wybrać/kupić Excellency, więc mój wybór pada na Dexterity (do Wasp Sting Blur potrzebne)
Virtues:
Valor 5
Conviction 3
Compasion 1
Temperance 1
Virtue Flaw: Focus of Battle.
Backgrounds:
Mentor ***
Resources *
Allies albo Backing *** (do przedyskutowania)
Bonus points:
7 pójdzie na zwiększenie Essence do 3
4 na Staminę na 5,
3 żeby podnieść Valor do 5
1 na specjalizację do Martial Arts (walka naturalnymi pazurami)
Essence: 3
Willpower: 8
Personal Essence: 17
Peripheral Essence: 39
Health levels: 7
No, to by było na tyle jeżeli chodzi o papierkologię, prawdopodobnie coś zrobiłem niepotrzebnie bo lunarzy mają inaczej, ale przynajmniej wykrystalizowała mi się całkiem ładna wizja postaci. |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 05-06-2009, 10:51
|
|
|
Vodh napisał/a: | Knacks:
Deadly Beastman Transformation
Perfected Hybrid Interaction
Quicksilver Second Face
Lightning Change Style
Towering Beast Form
Mountainous Spirit Expression
Wasp Sting Blur
Twin-Fang Technique
Z wymagań charmów wynikałoby, że mam wybrać/kupić Excellency, więc mój wybór pada na Dexterity (do Wasp Sting Blur potrzebne)
Virtues:
Valor 5
Conviction 3
Compasion 1
Temperance 1
Virtue Flaw: Focus of Battle.
Backgrounds:
Mentor ***
Resources *
Allies albo Backing *** (do przedyskutowania) |
Jak mówię, żeby zaczekać z wyborem cech do mojego pojawienia się, to zwykle mam coś na rzeczy.
1) Bacgronuds.
Wysoce rekomendowałbym wzięcie przynajmniej jednej kropki w Heart's Blood. Cecha ta reprezentuje serca zwierzaków (później też i innych, fajnych rzeczy), które Lunar upolował w Świętych Łowach i zjadł na surowo (potem są Charmy, które pozwalają np. zjadać wrogów, demony etc. albo zastąpić zjadanie innymi czynnościami, np. sekszeniem się z nimi).
Każde zjedzone serduszko = nowa forma w którą można się zmienić.
Background daje:
1 kropka - 3 formy
2 kropki - 10 form
3 kropki - 20 form
4 kropki - 40 form
5 kropek - dużo form
2) Charmy:
Żeby wziąć Wasp Sting Blur musisz wziąć przynajmniej First Dexterity Exelency. Używając tego charmu otrzymujesz 1 dodatkową kostkę do rzutu na Dexterity za każdy 1 punkt esencji poświęcony na test (musisz wziąć minimum jedną kostkę)
Perfected Hybrid Interaction i Deadly Beastman Transformation:
1) Jako Zabojczy Zwierzołak otrzymujesz jedną kropkę do Siły, Zręczności i Staminy.
2) Wybierasz mutacje za Essence + 4 punkty.
3) Perfekcyjna Hybryda pozwala ci zmieniać miejscami Punkty Mutacji, wymieniając stare zniekształcenia na nowe.
4) Oczywiście mutacje masz tylko w Formie Bojowej.
Lista Pozytywnych Mutacji:
1 punkt:
Claw / Fangs
Enhanced sense
Fur / Feathers / Leaves / Scales (1 stopień pancerza na ciele)
Large: dodatkowy poziom zdrowia
Small: jesteś mniejszy, ale słabszy
Tail + 2 kostki do Atletics podczas zachowywania równowagi
Skin / Chair Color: wyglądasz jak postać z anime
Hoves: kopyta do kopania
Serpentine Tongue: wykrywacz ciepła, pozwalający ignorować niewidoczność wrogów
Third Eye: +1 do Awareness
Wolf's Pace: +2 do Movement podczas walki
2 punkty:
Kameleon
Frog Tongue: pozwala ci przyciągnąć do siebie obiekt o twojej wadze
Gills: możesz oddychać pod wodą
Prehensile Tail: trzecia kończyna
Talon / Tusk / Horns: silna naturalna broń
Toxin: jad
Chakra Eye: trzecie oko, po wykonaniu testu Perception + Awareness pozwala widzieć duchy.
Gazelle's Pace: bohater podróżuje z prędkością konnego
Great Hooves: kopyta, tylko silniejsze
Scorpion Tail: naturalna broń ogoniasta. Truciznę trzeba sobie kupić osobno.
Thick Skin: 2 stopniowa, naturalna zbroja
4 punkty:
Armored hide: 4 stopniowa, naturalna zbroja
Glider: kiepskie skrzydła (możesz szybować 3xStamina jardów na turę)
Quills: służące do strzelania kolce. +1L Damage, Accurancy +1, Rate 3, Range: 15 yardów. Dostajesz też dodatkową kość do testów Parry i każdy, kto próbuje cię schwytać lub objąć dostaje 3L obrażeń.
Tentacle: 1k5 macek służących do mackowania.
Wall Walking: masz dobre łapki do wspinania się po murach.
Acid Pustules: twoje ciało pokrywa kwas, każdy, kto cię dotknie otrzymuje 1 L obrażeń.
Cheetah's Pace: możesz biec z szybkością 4 x większą, niż normalny ruch
Lidless Demon Eye: lepsze Oko Czakry. Nie musisz rzucać.
Serpentine Hair: masz węże zamiast włosów. Mogą atakować wszystko w promieniu 3m. Trutkę musisz kupić osobno.
6 punktów:
Hive: rośnie w tobie masa robali. Możesz używać ich jako broni, szpiegów lub koleżków.
Multiple Limbs / Heads: za każdy wybór dostajesz dodatkową rączkę, nóżkę lub główkę. Polecam brać rączki.
Wings: Latasz z prędkością 2x większą od twojej prędkości biegu
Serpent's Body: +4 Dex do ruchu +4 do Testów Schwytania, -4 do wszystkich innych
Terryfing Mane: masz macki zamiast włosów. Służą do mackowania w zasięgu 10 metrów. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 05-06-2009, 13:32
|
|
|
Ok, w takim razie te charmy:
Towering Beast Form
Mountainous Spirit Expression
Wasp Sting Blur
Twin-Fang Technique
zamieniłbym na:
First Strength Excellency
Claws of the Silver Moon
Impressions of Strength
First Stamina Excellency
Backgrounds:
Mentor ***
Resources *
Heart's blood ***
Mutacje "wyjściowe" (bo rozumiem, że później dzięki Perfect Hybrid Interaction będę mógł dokonać zmian w razie potrzeby)
Fangs
Gazelle's Pace
Armored hide |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 05-06-2009, 13:41
|
|
|
Vodh napisał/a: |
Mutacje "wyjściowe" (bo rozumiem, że później dzięki Perfect Hybrid Interaction będę mógł dokonać zmian w razie potrzeby)
Fangs
Gazelle's Pace
Armored hide |
Tak. Te mutacje masz w momencie, w którym zmieniasz się w formę bojową. W chwili, gdy używasz Hybrydy możesz zamienić wydane punkty mutacji na jakieś inne (i np. zmienić się w postać latającą albo pływającą). Jeśli w przyszłości weźmiesz Terryfing Beastman Alteration liczba punktów na mutacje ci się zwiększy... Natomiast jeśli zainwestujesz w Usprawnienie Destrukcyjnego Ogra podwoi ci się premia do cech fizycznych.
Nawiasem mówiąc w tej chwili rozumiem, dlaczego mogłeś wybrać tak mało Charmów. W zasadzie w tym momencie morznaby przestać dawać ci EXP. I tak masz najbardziej uniwersalną postać w drużynie. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
Zegarmistrz
Dołączył: 31 Lip 2002 Skąd: sanok Status: offline
Grupy: AntyWiP
|
Wysłany: 05-06-2009, 20:02
|
|
|
Ok. Skoro macie już cnoty to musicie sobie wybrać i wady.
Musicie wybrać po jednej wadzie dla każdej Cnoty, którą macie powyżej 3. Każda postać musi mieć przynajmniej jedną wadę.
Za każdym razem, gdy któraś z postaci spotka się z sytuacją dotyczącą Wady testuje się Cnotę. Za każdy sukces w teście otrzymuje 1 Limit Point. Gdy nazbiera ich 10 dochodzi do tzw. Limit Break: Exalted się wścieka się i coś rozwala.
Compassion:
- Compassionate Martydom: czyli niezwykła chęć niesienia pomocy
- Heart of Tears: straszliwa chęć emocenia się nad losem świata.
- Red Rage of Compassion: wielka chęć przywalenia komuś, kto czyni zło.
Conviction:
- Deliberate Cruelty: postać stosuje terror i okrucieństwo (wobec siebie i otoczenia) byle tylko osiągnąć cel.
- Heart of Flint: postać przestaje odczuwać emocje i traci częściwo zdolności społeczne.
Temperance:
- Ascetic Drive: postać ma wszystkiego dość i idzie szukać wyciszenia w medytacji.
- Contempt of Virtuous: postać traci cierpliwość i się wścieka.
- Overindulgence: samokontrola postaci pryska i oddaje się wszelkim możliwym ekscesom z użyciem wódki, bitej śmietany, kobiet, mężczyzn, owieczek i kostiumu pastereczki.
Valor:
- Berserk Anger: chyba nie muszę tłumaczyć.
- Foolhardy Concept: postać przestaje odczuwać strach i robi coś głupiego. |
_________________ Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|