FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  Pełny zbiór houserule na sesje
Wersja do druku
Sehtal Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Stąd
Status: offline
PostWysłany: 24-04-2011, 19:03   

Koszty miałem właśnie Alchemów wpisać ale zauważyłem, że już są :P
Jedyne co można do tego dorzucić to, że submoduły kosztują różnie, ale maksymalnie 6xp.

A co do podnoszenia limitów xp to trzeba się chyba przyjrzeć ostrożnie.
Jako tworzący Alchema na pewno szczęśliwy nie jestem, że wszytkim boost jest proponowany a Celestialom nie (ale to moje prywatne zdanie).
Dochodzą przecież jeszcze koszty ukryte, akcyza, itd.
DBkom boost by się chyba przydał ale Solaroidzi 175 > Celestiale 200

Chyba by warto aby Ysen się zastanowił i Definitywnie Ogłosił Jak Jest.
Bo zacznie się robić kocioł gdzie każdemu się zdaje, że limit jest inny.

_________________
There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it.
Przejdź na dół Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 24-04-2011, 19:34   

Jak na razie nie widzę żadnego przekonującego argumentu za boostami, więc nie przewiduję zmian puli startowej dopóki go nie zobaczę.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-04-2011, 23:23   

Bezimienny napisał/a:
Charmy - 6xp, sloty dedykowane - 4, ogólne - 6, upgrade 2 xp. MA charms - 11, protokoły man-machine - 12, god-machine - 14


charmy 4
sloty dedykowane 4
sloty ogólne 6
upgrade 2
ma 8
protokoły man-machine 8
protokoły god-maschine 10

Myślę, że będzie w porządku, ale proszę o opinie.

PS: to chyba oznacza, że Albercik, Harleyowiec Sidereal, Sheng i Serena nagle mają sporo wolnego expa...

Limit stary, okej.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Tren Płeć:Kobieta
Lorelei


Dołączyła: 08 Lis 2009
Skąd: wiesz?
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-04-2011, 23:31   

Daerian napisał/a:
PS: to chyba oznacza, że Albercik, Harleyowiec Sidereal, Sheng i Serena nagle mają sporo wolnego expa...


W sensie, że dostajemy zwrotnego expa za już wykupione charmy?

/me woli się upewnić czy się nie przesłyszała.

_________________
"People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Morg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Wrz 2008
Skąd: SKW
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-04-2011, 23:33   

Shengowi zwolnił się 1 (słownie: jeden) punkt expa, ten za kupno Avoidance Kata. Reszta to było kupowanie CMA i zaklęć, które i tak kosztowały mnie po 8 exp za charm. :P

Zastanowiłbym się czy charmy MA dla Alchemicali nie powinny kosztować 9 exp za 1, skoro bazowo kosztowały więcej, niż charm + dedykowany slot. Zostawiłbym też koszty SMA jak są - są dość powerne, więc płacenie za nie 10/12 to aż taki duży problem nie jest, ewentualnie obniżyłbym do 9/11 (zuy skrót...)

_________________
Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa.


Ostatnio zmieniony przez Morg dnia 24-04-2011, 23:34, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
8137449
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-04-2011, 23:34   

Ja tak uważam, chyba że ktoś to lub całą zniżkę oprotestuje ;) Ale bez tego sobie tego houserule nie wyobrażam :D

Okej, bardzo proszę, SMA 9/11 ;)
MA Alchemicali kosztują 11 expa, to taniej niż slot niededykowany + charm... zostawiłbym 8, ale może być też 9.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Tren Płeć:Kobieta
Lorelei


Dołączyła: 08 Lis 2009
Skąd: wiesz?
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 24-04-2011, 23:42   

Mnie się zwolniły całe dwa punkty expa, bo wszystko wydawałam na podnoszenie abilities i esencji, więc kupiłam tylko jeden charm (którego zapomniałam na dodatek wpisać w kartę [facepalm]; jutro go dopiszę).

_________________
"People ask me for advice all the time, and they ask me to help out. I'm always considerate of others, and I can read situations. Wait, aren't I too perfect?! Aren't I an awesome chick!?"
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź blog autora Odwiedź galerię autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-04-2011, 13:37   

Ostatnia rzecz - proponuję też obniżyć do standardowego, a nie podwojonego koszty nauki charmów innych splatów - przykłady to eclipsoidzi, charmy solarów do nauki charmów infernali i abyssali, charmy abyssali do nauki charmów solarnych i nauka charmów Raksh przez Lunarów.
Te charmy i tak są trudniejsze w zastosowaniu niż charmy danego splatu, mają dodatek motów w koszcie użycia, a nie sądzę aby ktokolwiek chciał powergamingować w ten sposób, większość z chcąca tego używać miałaby to z powodu cool mocy/koncepcji postaci (np. Gwiazdka powinna naprawdę wkrótce wykupić kilka solarnych mirrorów jak dla mnie...).
W sumie naddatek w wysokości 2 motów też bym usunął ;)

Chcę też zauważyć, że wraz ze zmianą kosztów charmów koszty Sorcery też idą w dół. Inaczej już w ogóle nikt by Sorcery nie używał poza NPCami...
W sumie koszt Sorcery/Necromancy chętnie bym obniżył do 6 Favored i 8 Unfavored, 7 dla Infernali, co może by zachęciło do ich używania (bo w tej chwili się zwyczajnie nie opłaca).

Proszę o opinie.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Morg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Wrz 2008
Skąd: SKW
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-04-2011, 14:11   

Za wszystkim prócz usunięcia naddatku dwóch motów, przy czym przy Sorcery i Nekromancji bym się zastanowił... bo jeśli obniżamy koszty sorcery, to czemu nie również (Terrestrial i Celestial) MA dla Sidereali, Knacków dla Lunarów, etc. etc.

_________________
Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
8137449
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-04-2011, 14:50   

Jeśli mówisz o 8/10 dla Celestiali
1) Bo normalnie kosztują tyle co charmy.

Jeśli mówisz o 6/8, to ponieważ:
1) Sorcery/Necromancy są między splatowe, więc wszyscy korzystają.
2) Na chwilę obecną nie mogą się równać użytecznością z charmami.
3) Knacki kosztują tyle co charmy, użyteczność lepsza. MA charmy kosztują tyle co charmy.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 26-04-2011, 22:53   

Podsumujmy zmiany expowe:

1) Koszty charmów Celestiali i DBeków są jak solarne, podobnie koszty zaklęć (8/10)
2) Koszta charmów innych splatów (kupowanych dzięki Eclipse anime lub specjalnym charmom) wynoszą 10 dla jednego wybranego splatu, 16 dla pozostałych.
3) SMA kosztują 9 i 11 expa Sidereali. Solarzy i Abyssale jak zawsze płacą 8 i 10.
4) Koszty Alchemicali:
charmy 4
sloty dedykowane 4
sloty ogólne 6
upgrade 2
ma 9
protokoły man-machine 8
protokoły god-maschine 10


Proszę o zatwierdzenie.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Daerian Płeć:Mężczyzna
Wędrowiec Astralny


Dołączył: 25 Lut 2004
Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa)
Status: offline

Grupy:
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 03-05-2011, 22:12   

Zmiany w Craft:
a) Wszystkie bazowe Crafty (Fire, Water, Air, Earth i Wood) są od tej pory jedną zdolnością.
b) Crafty specjalne, jak Magitech wymagają wykupienia w nich specjalności do ich używania.

Czekam na dyskusję/pytania.

_________________
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
3291361
Sehtal Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Stąd
Status: offline
PostWysłany: 04-05-2011, 08:36   

A jak tłumaczysz gospodynię domową która tym swoim gotowaniem powinna mieć craft:water na 1? (była dyskusja o tym)
Według nowej zasady oznacza to, że jest też jubilerką, kowalem itd.
Tak czepiam się ale ciekaw jestem odpowiedzi.

_________________
There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ysengrinn Płeć:Mężczyzna
Alan Tudyk Droid


Dołączył: 11 Maj 2003
Skąd: дикая охота
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Tajna Loża Knujów
WOM
PostWysłany: 04-05-2011, 10:00   

Craft 1 znaczy, że potrafi smacznie gotować, szyć, tkać, robić świąteczne ozdóbki i kompozycje kwiatowe, wypalać dzbanki, a także naprawiać podniszczoną chałupę. Powiedziałbym, że skille niezbędne każdej dobrej gospodyni.

_________________
I can survive in the vacuum of Space
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź galerię autora
Morg Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 15 Wrz 2008
Skąd: SKW
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
Fanklub Lacus Clyne
Tajna Loża Knujów
PostWysłany: 04-05-2011, 10:59   

Sehtal napisał/a:
A jak tłumaczysz gospodynię domową która tym swoim gotowaniem powinna mieć craft:water na 1? (była dyskusja o tym)
Według nowej zasady oznacza to, że jest też jubilerką, kowalem itd.

Ktoś to chyba tam gdzieś pisał, ale biorąc pod uwagę, że według obecnych zasad ogólnych Exalted, Obama (Performance) byłby jednocześnie genialnym piosenkarzem, Hawking (Lore) wielkim historykiem, a Struś Pędziwiatr (Athletics) co najmniej niezłym (bo ma mało Strength zapewne) zapaśnikiem, to nie jest to wielki problem.

_________________
Świadka w sądzie należy znienacka pałą przez łeb zdzielić, od czego ów zdziwiony wielce, a i do zeznań skłonniejszy bywa.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
8137449
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group