Pełny zbiór houserule na sesje |
Wersja do druku |
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 07-07-2011, 21:31
|
|
|
Jestem za wprowadzeniem w wersji z 3 xp za 1 bonus point. (a teraz kto policzy za mnie kartę Tren, Seriki i Sehtala... ręka go góry TT). Treningowe Charmy - trzeba albo respektować training time (ręka w górę kto chce) albo po prostu chyba olać...
Lista rzeczy do zrobienia dla mie:
- dokończyć Aqumarine Bullets of Friendship
- dokończyć ocenę fanowskich SMA
- napisać charmy Overdrive Sidereali
Czy ktoś ma jeszcze jakieś inne propozycje? |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 07-07-2011, 22:04
|
|
|
Błeee... mrowią mi się cyferki przed oczami.
Poczekam po prostu aż zostanie definitywnie ustalone jacy egzalci co za ile mogą.
Raczej nie mam wyczucia poszczególnych egzaltów na tyle aby się udzielać w sugestiach co ile kosztować powinno. |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 08-07-2011, 22:34
|
|
|
Okej, więc jeśli to akceptujemy:
1 BP = 3 XPs podczas chargen.
U Ysena stratuje się z (18+10)x3=28x3=84 XPs w czasie Chargen.
Każdy punkt z Wad oznacza 3 XPs.
Potem dochodzi też 150/200/250 expa dodatkowego.
Since Abilities and Attributes increases get less and less relevant and less and less effective as you advance, while Charms become more and more powerful, and that regular Traits start even less important than Charms, we are going to switch to flat costs. This will have the side benefit of avoiding a bit of metagaming making characters too similar because some things are way to expensive to increase post chargen.
Nowe koszty expowe rozwijania charakterystyk (niezależnie od poziomu na jaki podwyższamy):
(unfavored/favored)
* Attribute : 8/6 XPs
* Ability : 4/3 XPs
* Specialty : 2/1 XPs (1)
* Taumaturgy 3 XPs for level, 1 XP for Ritual
* Native-level Magics : 10/8 XPs (includes Charms, knacks and spells)
* Alchemical Charms: 2 XPs (przy character generation)/4 XPs Charm, 4 XPs Dedicated Slot, 6 XPs Non-Dedicated slot
* Unfavorable magic : 9 XPs (includes heretical Charms, Infernal spells, Protocols)
* Superior Magics : 12/10 XPs (includes mortals learning TMA and TCS, or Db learning CMAs)
* Essence : Rating × 8 XPs
* Virtue : 2 XPs
* Willpower: 3 XPs
* Backgrounds up to 3 dots : 3 XPs
* 4th and 5th dots of background : 4 XPs (Chargen), 3 XPs (In game time)
* Astrological Colledges - 3/2 XPs for 1 dot
* Combo : sum of minimums (u nas darmowe)
* Stuff not on this list already : normally it's the old XP cost.
(1) specialties in favored Abilities cost 1 XP apiece, not 2 Xps for 2 (just applying the formula wouldn't make purchasing 1 specialty at a time possible) |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 08-07-2011, 23:32
|
|
|
Flat XPs cost wprowadzony oficjalnie.
Pierwszy post upodatowany tak, aby zawierał wszystkie zmiany houserules do tej pory. |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 14-03-2012, 21:05
|
|
|
Stało się.
Errata 2.5 wyszła jakby ktoś jeszcze nie zauważył. |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 16-03-2012, 08:25
|
|
|
Spore zmiany w Houserules - poleciała ładna ilość zasad zmienionych przez Erratę, nad kilkoma zmianami się zastanawiam. Zaznaczyłem nowe rzeczy na czerwono, proszę wszystkich o zapoznanie się - porozmawiamy o tym wieczorem. |
_________________
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 17-03-2012, 06:56
|
|
|
Kilka dodatkowych zmian dla Sidereali i Social Charmy w walce. |
_________________
|
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 23-03-2012, 17:30
|
|
|
Mam pytanie odnośnie Lunarnego charma.
Wound-Mastering Body Evolution
Najnowsza formuła w erracie 2.5
Nie wyjaśnia ono jednego. Co to jest "source of damage"?
Czy po oberwaniu daiklavą będzie dawać soak na wszystkie daiklavy?
Daiklavy tego typu?
Tylko daiklavy z nalepką Hello Kitty bo ta od której oberwał taką miała?
Bronie zadające lethal jeśli oberwał lethalem? |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
Bezimienny
Najmniejszy pomiot chaosu
Dołączył: 05 Sty 2005 Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych. Status: offline
|
Wysłany: 25-03-2012, 21:46
|
|
|
w tym przypadku z tego co pamiętam chodzi o tą konkretną broń. Dostałeś z daiklavy, to dostajesz soaka na ataki z tej samej daiklavy. Inne działają normalnie. |
_________________ We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.
The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense. |
|
|
|
|
Sehtal
Dołączył: 03 Gru 2010 Skąd: Stąd Status: offline
|
Wysłany: 26-03-2012, 20:08
|
|
|
Sprawa rozwiązana. Wygrzebane z bagiennych odmętów manuali i z Daerem wyjaśnione. |
_________________ There is no such thing as an 'inhuman act', for there is no act so vile that one cannot find a human willing, or even eager, to commit it. |
|
|
|
|
|