Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
vries
Dołączył: 13 Cze 2007 Skąd: Gliwice Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2009, 09:51
|
|
|
12 kingdoms - chyba nikt się nie zawiódł na tym tytule.
Escaflowne - jedyna dobrze zrobiona mieszanka fantasy + mechy. |
|
|
|
|
|
Iren
Dołączyła: 23 Cze 2009 Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2009, 12:53
|
|
|
Cytat: | Iren napisz co ma być podobnego do higurashi bo tak na pierwsze przebłyski przychodzi mi tylko do głowy film efekt motyla a nie o takie skojarzenia chodzi. Jeżeli tylko o podzielenie opowieści na rozdziały a sam tytuł oparty na supernatural i grupce ludzi walczących z nimi to jeszcze ghost hunt i 12 kingdoms jest dla ciebie, względnie gurren lagann. Ale nic o masakrach i bestialstwie oraz super uzdolnionych dzieciach-wojownikach nie przychodzi mi do głowy. |
chodzi mi o cos bardziej drastycznegoXDXD i skłaniajacego do myslenia:) |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 10-08-2009, 15:13
|
|
|
Iren zobacz Jin Roh, albo Sky Crawlers. |
|
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 10-08-2009, 15:28
|
|
|
Albo Elfen Lied. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Iren
Dołączyła: 23 Cze 2009 Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2009, 17:24
|
|
|
elfen lied widziałamXD ale Jin Roh i Sky Crawlers. nie wiec dziekiXDXD |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 10-08-2009, 17:59
|
|
|
Skłaniające do myślenia i drastyczne. Może o tym jak szaleniec wysyła dzieci w sensie dużo ich nałapał) na wojnę z rebeliantami bo ma ochotę opanować planetę i być wszechpotężnym władcą? A tym czasem dzieci się mordują tłuka po gębach jak to w wojsku i dostają drastyczne kary za niesubordynację np zesłanie na pustynię bez wody. Jezeli opis pasuje tytuł brzmi: Now and Then, Here and There. Polecam przyjrzeć się uważniej postaci młodego murzynka :].
Armitage III serial plus film dual matrix tez jest dosyć brutalny i skłania do myślenia. Ale przede wszystkim jest ciekawy fabularnie.
Blue Gender Wojna ludzi i tworów nieprzyjaznych które totalnie zdominowały naszą planetę, jak komuś czegoś nie urwą w odcinku to jest to wyjątkowy taki.
GANTZ kupa niepotrzebnej i bezmyślnej przemocy dokonywanej przez kserokopie ludzi którzy nagle zmarli.
Gunslinger Girl jak wyprać mozgi dzieci by zrobić z nich broń.
Neon Genesis Evangelion trudna do przełknięcia pastylka gainaxa o naturze człowieka.
A z komedii Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ale to jest większy masochizm oglądać niż ten oglądany.
Sasayaki: potwory i duch w naszym świecie - zdecydowanie ghost hunt,
wampiry - można się pokusić o moon phase. Ale jeżeli chcesz czegoś w świecie czarów i runów to raczej ci nie pomogę bo jedyne co mi przychodzi do głowy to Mahou Shoujo Tai Arusu które może być zbyt dziecinne ale i tak jest świetne. Może jeszcze Maze by podpasował . Poza tym 12 kingdoms rzeczywiście fajna prawie tolkienowska opowieść szkoda że tylko pierwszy tom zekranizowali. |
|
|
|
|
|
Harpagan
Dołączył: 10 Sie 2009 Status: offline
|
Wysłany: 10-08-2009, 22:58
|
|
|
Iren obejrzyj sobie Umineko no Naku Koro ni :) jest trochę słabsze od Higurashi, ale jakoś ujdzie. Jest to nowe anime dopiero w produkcji, ale jest już 6 odcinków. Zobacz może Cię zaciekawi. |
|
|
|
|
|
Veritas
Panties, Panties, Panties
Dołączył: 11 Lip 2007 Skąd: England, Preston Status: offline
|
Wysłany: 11-08-2009, 17:42
|
|
|
Hmm, zastanawiam się czy znalazłaby się poczciwa duszyczka która poleciłaby mi serie podobne do.. powiedzmy GTO? : ) pod względem chociażby kreski i komizmu.
Ewentualnie, w moich poszukiwaniach mogło by się znaleźć również coś zbliżonego do Ourana, Lovely Complex i innych komedii romantycznych - tych pozytywnie pokręconych, niczym Toradora! : ) aczkolwiek nie musi się to dziać w szkole/liceum ; )
Z góry dziękuję, i życzę Wszystkim udanego wieczora,
Pozdrawiam
Veritas. |
_________________ "Please don't worry, Mister, I only came here to obliterate you- not rob you." |
|
|
|
|
Iren
Dołączyła: 23 Cze 2009 Status: offline
|
Wysłany: 11-08-2009, 18:58
|
|
|
Jesli chodzi o komedie romantyczne to polecam
Skip Beat- opowiada o dziewczynie ktora chce sie zemscic na chłopaku wstepujac w kariere
showbiznesu:) Niezły humor naprawde i kreska tez ładna:)
Itazura no kiss- nie widziałam całego ale ogolnie chodzi o to ze dziewczyna zakochała sie w chłopaku i wyznaje mu miłosc a on ja odzuca.....tez fajna komediaXDXD
ale moim zdaniem nie zastapi skip Beat:)XD |
|
|
|
|
|
Veritas
Panties, Panties, Panties
Dołączył: 11 Lip 2007 Skąd: England, Preston Status: offline
|
Wysłany: 11-08-2009, 19:11
|
|
|
Itazura no kiss - widziałem : ) aczkolwiek nie przypadło mi do gustu..
Odnośnie Skip Beat; w przyszłości na pewno sprawdzę, dzięki.
by the way Iren, skoro szukasz czegoś w stylu Higurashi co skłoni Cię do refleksji (jak wnioskuje lubisz mieszanie przemocy*) to może weź się za Ganz'a? |
_________________ "Please don't worry, Mister, I only came here to obliterate you- not rob you."
Ostatnio zmieniony przez Veritas dnia 11-08-2009, 21:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tonislaw
Dołączył: 06 Cze 2006 Status: offline
|
Wysłany: 12-08-2009, 16:58
|
|
|
Witam, szukam czegoś w stylu Darker than Black, Code Geass, ciekawa fabuła, zdolności nadprzyrodzone choć niekoniecznie, fajne postacie. Ogladalem:
- NGE
- slayers, soul hunter, dragon ball i reszte co leciala na rtl 7 ;]
- GitS 1 i 2
- Vampie D, mononoke, grave of the fireflies, spirited away, akira,
- Wolf`s rain
- Trigun
- Cowboy Bebop
- Berserk
- Kino`s journey
- Tenchi muyo in love wszystkie
- 100 stories
- Last Exile
- Witch Hunter Robin
- Noir
- Ninja scroll
- Basilisk
- Hellsing
- Death Note
- Darker than Black
- Code Geass
- Baccano
- Monster
Mogą byc również filmy pełnometrażowe. Zabieram się za Seirei no Moribito, ale szukam czegoś jeszcze. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Altruista -Usunięty-
Gość
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 12-08-2009, 19:05
|
|
|
Iren proszę edytuj się to jest w "regulaminie" forum. Poza tym to nie gg :] Forum jak i całe tanuki jest częścią oficjalnego czasopisma internetowego. Poza tym moderacja często miewa zły humor przez forumowską "młodzież" , mnie się za kropek brak też oberwało. Lepiej im nie dokładać zmartwień , wtedy chętniej pomagają (bo mają na to czas).
A tobie Tonislaw polecam Gurren lagann i black lagoon (2 serie). Dwa kompletnie inne tytuły ale w obydwu znajdziesz ciekawą fabułę, nieschematyczne postaci i całkiem przyzwoitą stronę techniczną. Poza tym to dwa zdecydowanie udane tytuły z tej "wyższej półki" jakościowej. Ilość fanów powinna mówić sama za siebie.
O zedytowałem sobie :P
Tonislaw zapomniałem dopisać soul etera. Tam masz strasznie zabawnego Grimm reapera i całą jego akademie. A psychodeliczny księżyc i słoneczko powinny cie trochę rozweselić. |
|
|
|
|
|
Donovan
Dołączył: 31 Mar 2009 Status: offline
|
Wysłany: 14-08-2009, 00:33
|
|
|
Czy jak zobaczę całe Fullmetal Alchemist Brotherhood to jest jakiś sens oglądać wcześniejszą wersję? Czy jest tam coś inaczej zrobione niż w tej wersji? |
|
|
|
|
|
Iren
Dołączyła: 23 Cze 2009 Status: offline
|
Wysłany: 14-08-2009, 09:33
|
|
|
Cytat: | Czy jak zobaczę całe Fullmetal Alchemist Brotherhood to jest jakiś sens oglądać wcześniejszą wersję? Czy jest tam coś inaczej zrobione niż w tej wersji? |
No pewnie ze jest! Fullmetal Alchemist jest lepszy od Brotherhood. Sa scenki i to sporo które nie zostały pokazane w FMAB tak wiec radze abys ogladnał Fullmetal Brotherhood.:) |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|