Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Sasayaki
Dżabbersmok
Dołączyła: 22 Maj 2009 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma WOM
|
Wysłany: 23-08-2009, 12:01
|
|
|
Loko, spróbuj może:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Utawarerumono choć może to nie do końca śmierć...
|
_________________ Gdy w czarsmutśleniu cichym stał,
Płomiennooki Dżabbersmok
Zagrzmudnił pośród srożnych skał,
Sapgulcząc poprzez mrok!
|
|
|
|
|
fm
Okularnik
Dołączył: 12 Mar 2007 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 23-08-2009, 12:57
|
|
|
Asthariel napisał/a: | Szukam kryminału, czegoś w stylu Agaty Christie, gdzie główną rolę gra intryga. Ew. coś podobnego, ze sporą ilością zwrotów akcji, i polem do popisu dla własnych teorii. |
Polecam Ayatsuri Sakon i ew. (bo w dużo bardziej młodzieżowym wydaniu) Detective Conan.
Loko napisał/a: | Chciałbym obejrzeć anime, w którym ginie któryś z głównych bohaterów |
Masz tu 10 tytułów i nie grzesz więcej takim spoilerowaniem sobie fabuły:
- Spoiler: pokaż / ukryj
- Basilisk, Ga-rei zero, Fate/stay night, Trigun, 'Iriya no Sora, UFO no Natsu', Macross Plus, Gankutsuou, Rurouni Kenshin: Seisouhen, Terra e..., Lady Oscar
|
_________________ Kryska: Weaponized diplomacy was successful!
|
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 23-08-2009, 17:02
|
|
|
Ajjj. Wybaczcie moją bezmyślność, naprawdę nie pomyślałem =='. Dzięki za wymienione tytuły. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Dołączył: 25 Lis 2008 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 26-08-2009, 00:51
|
|
|
Dostałem ostatnio "zlecenie" odnalezienia konkretnego anime dla znajomego. A że leniwy jestem, a tytuł do znalezienia wcale nie taki łatwy, to i zamierzam bezczelnie wysłużyć się innymi i nie mniej bezczelnie zgarnąć potem wszystkie laury - z góry dziękuje za współpracę.
Owym tytułem ma być romans, lub coś romans zawierającego, gdzie znajdująca się na centralnym planie para składa się z dwóch osób ewidentnie do siebie podobnych. Nieważne, czy to będzie para fajtłap czy tsundere etc, byle żeby na pierwszy rzut oka już było widać, że bohaterowie są do siebie podobni charakterami jak dwie krople wody. Do głowy mi nic takiego nie przychodzi, na głębsze poszukiwania zdobyć się nie mogę, tak więc rady zasięgam. |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
fm
Okularnik
Dołączył: 12 Mar 2007 Status: offline
Grupy: Alijenoty
|
Wysłany: 26-08-2009, 01:04
|
|
|
Może Lovely Complex (podobne kompleksy, upodobania, zachowania i poczucie humoru) albo Futari Ecchi (para kompletnych niedorajd)? |
_________________ Kryska: Weaponized diplomacy was successful!
|
|
|
|
|
Costly
Maleficus Maximus
Dołączył: 25 Lis 2008 Status: offline
Grupy: Melior Absque Chrisma
|
Wysłany: 26-08-2009, 01:10
|
|
|
Danke. Przydałoby się jeszcze kilka propozycji, jeżeli komuś coś przychodzi do głowy, to niech wali śmiało. |
_________________ All in the golden afternoon
Full leisurely we glide... |
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 26-08-2009, 07:36
|
|
|
Kare kano o ile mnie pamięć nie myli ma dwa charakterki idealne powierzchownie a w środku dwa intryganty. Więc pasują do siebie i w szkole jako para idealna i po niej jako związek dwojga normalnych ludzi. Szkoda że skopali zakończenie. |
|
|
|
|
|
Don Pedro
Gość
|
Wysłany: 26-08-2009, 19:20
|
|
|
Poszukuje jakiegoś dobrego anime. Na wzór spróbuję wymienić co oglądałem i co mi przypadło do gustu a co nie.
+
1. Seria animowanego Batmana, leciała jeszcze kiedyś na polsacie.. Z tego co pamiętam bardzo przypadła mi do gustu. Dobra animacja i ciekawa fabuła.
2. ''Ergo Proxy'', doceniam za fabułe, animacje i muzyke.
3. ''Serial Experiments Lain'', po prostu wciągło mnie, już po 3 odcinku wiedziałem że musze obejrzeć do końca.
4. ''Haibane Renmei'' bardzo dobrze mi się oglądało, cała seria mi poprostu weszła.
5. ''Texhnolyze'' miałem wrażenie że scenariusz wprowadza troszke chaosu, ale cała seria bardzo mi się podobała..
6.''Cowboy Bebop'' podobał mi się graficznie i nawet fabularnie, a najlepszy efekt tworzy jazz wmieszany w tło tego space anime..
-
Wymienie tylko kilka produkcji które mi się nie podobały..
1. ''Black Lagune'' czy jakoś tak.. Animacja dosyć dobra, ale za dużo przesadnej akcji i nonsensu w tym wszystkim było.
2. ''Mouryou no Hako'' obejrzałem to ze względu na dobrą ocene na tym portalu..
Jednak nie zachwyciło mnie to wcale, największe ale miałem do animacji, kreska dla mnię była zbyt prosta, a to wszystko zbyt sztucznie się tam poruszało. Fabuła mnie jakoś nie zaciekawiła a podstawowe odczucie które szło w parze z kolejnym odcinkiem to ''żenada''.
3. Każde wesołe, romantyczne, kolorowe z dziećmi i wielkimi oczkami również nie przypadną mi do gustu.. |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 26-08-2009, 19:58
|
|
|
Dla lain i haibane dorzućmy trzeciego bliźniaka Neia_7 (Neia under seven) Podobny klimat jak haibane ale dużo bardziej bez sensu i kreska tego samego autora.
Tak nawiasem w lain najciekawsze są zwłaszcza 3 ostatnie minuty każdego docinka tuż przed "to be continued" :p. Dla internetowych wpadek ludzkich można jeszcze uwięzić kilku w świecie gry rpg w seriach .hack. Dwie pierwsze serie tv są nawet interesujące (sign i legend of the twilight). Najśmieszniejsze są dwie analogiczne wersie questu ze zwierzakiem. Na poziomie podobnym do ergo trudno coś polecić. Ja też kiedyś po pierwszym usłyszeniu opka zapadłem na dziwna chorobę "muszę to mieć". Wydaje mi się że postapokaliptycznych przygodówek jest sporo ale żadna nie porusza tak głęboko natury człowieka. Tak nie do końca z czystym sumieniem polecę darker than black i noein oraz blue gender. Jak by to zmiksować może wyszłoby jakieś proxy ale nie ergo :].
Ze starszych wydaje mi się że armitage III wraz z filmem dual matrix powinny też przypaść do gustu. Ewentualnie polimatrix + dual matrix w postaci dwóch kinówek.
A jeżeli lubisz zupełnie odstająca od obrazu muzykę to samurai champloo jest dla ciebie. Tym razem nie jazz w kosmosie ale hiphop w wersji feudalnej.
A jak nie podobał się black lagoon to idźmy dalej i polećmy gurren lagann. czyli jedno z tych lepszych dziwadeł ostatnich lat. Pamiętaj "having lots of faces doesn't make you great" :P |
Ostatnio zmieniony przez kokodin dnia 26-08-2009, 20:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Loko
Aspect of Insanity
Dołączył: 28 Gru 2008 Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 26-08-2009, 19:59
|
|
|
Gość napisał/a: | 3. ''Serial Experiments Lain'', po prostu wciągło mnie, już po 3 odcinku wiedziałem że musze obejrzeć do końca.
4. ''Haibane Renmei'' bardzo dobrze mi się oglądało, cała seria mi poprostu weszła.
5. ''Texhnolyze'' miałem wrażenie że scenariusz wprowadza troszke chaosu, ale cała seria bardzo mi się podobała.. |
Podobne do tych tytułów jest Paranoia Agent. |
_________________ That is all in your head.
I am and I are all we. |
|
|
|
|
Kaioken
Dołączył: 03 Sty 2009 Status: offline
|
Wysłany: 26-08-2009, 21:47
|
|
|
Prosiłbym o propozycje Anime podobne do Zero no Tsukaima, Hatsukoi Limited, Tona-gura!, Toradora!, Ichigo 100%, Special A, Asu no Yoichi!, Nagasarete Airantou, School Rumble, Love Hina, Ouran High School Host Club, Minami-ke, Seto no Hanayome, Nogizaka Haruka no Himitsu, Hayate no Gotoku!, Princess Princess, Skip Beat!. Dużo tych tytułów i dlatego mam nadzieje, że jakiś, który nie oglądałem mi umknął, a wiecie o jego istnieniu ;] Proszę o w miarę normalne Anime, nie zaszkodzi jak w Asu no Yoichi! samuraj, albo w Zero no Tsukaima magia bez spełniania większej roli.
Z góry Arigato. |
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:14
|
|
|
A ja ma do was taką oto prośbę. Proszę o polecenie słodkiego, kawaii anime. Może być haremik, magical, komedyjka i ecchi (najlepsze byłoby śmieszne, kawaii ecchi). A także inne. Warunki: KA-WA-II to raz, dwa ma być lekkie, choć może być wzruszające, trzy- radosne i w miarę dobre. Mile widziane tytuły nie zrecenzowane na Tanuki lub serie jeszcze nie opublikowane. Od razu mówię, nie polecać z recenzji ocenianych 8-10 bo tam już nie mam czego szukać :)
Liczę na waszą pomoc :)
PS. Proszę nie sugerować się ocenami na portalach, tylko waszymi gustami i smakami, czyli jeśli wam się to podobało to polecać! Jak będzie złe, to po prostu nie oglądnę :) |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
JJ
po prostu bisz
Dołączył: 27 Sie 2008 Skąd: Zewsząd Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:22
|
|
|
K-ON?
W tym sezonie chyba Kanamemo jest najbardziej moe i kawaii. I loli. Ale widziałem tylko pierwszy odcinek, więc trudno powiedzieć. |
_________________
|
|
|
|
|
Don Pedro
Gość
|
Wysłany: 27-08-2009, 00:14
|
|
|
Neia_7 tak, chciałem już kiedyś to zobaczyć ale nie mogłem nigdzie znaleść.
darker than black już widziałem, tylko że średnio mi się podobało więc nie wspominałem..
''Samurai champloo'', też dosyć mi się podobał a zwłaszcza muzyka robiona do seri przez Nujables'a, dawała wyjątkowy klimat.. Chociarz nie mam ochoty ostatnio na komedniowe serie.
Sprawdzę hack., noein, blue gender, i gurren lagann |
|
|
|
|
|
Lelouch
Black Knight
Dołączył: 27 Sie 2009 Skąd: Area 11 Status: offline
Grupy: AntyWiP Lisia Federacja
|
Wysłany: 27-08-2009, 00:59
|
|
|
A ja miał bym dość nietypową prośbę. Chciałbym obejrzeć bardzo popularne anime. Tylko nie takie które leciały w polskich programach telewizyjnych (a głównie w RTLu czy Polsacie jak Bragon Ball). Gatunek w zasadzie nie gra roli, ale wolał bym, żeby było to dobrze oceniane anime.
Oglądałem już Code Geass, Darker than Black, Spice and Wolf, Death Note, Bleach, Shaman King, Mushishi
Z góry dzięki za pomoc. |
_________________ Well then, Lelouch vi Britannia orders you to answer then.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|