Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Jakie anime obejrzeć? / Widziałem (...), co polecicie? |
Wersja do druku |
Naikari
Dołączyła: 08 Cze 2009 Status: offline
|
Wysłany: 23-05-2010, 14:54
|
|
|
Cześć.
Oglądałam Saiunkoku monogatari(pierwszą i drugą część), a teraz oglądam Hakuouki.
Oba anime bardzo mi się podobają, jednak nie znam innych tego typu. Stąd moja prośba do Was, czy moglibyście mi polecić jakieś anime podobne do tych dwóch, wyżej wymienionych? |
|
|
|
|
|
Issina
Dante.. I'll miss you
Dołączyła: 29 Paź 2008 Skąd: Łódź Status: offline
|
Wysłany: 24-05-2010, 06:28
|
|
|
Naikari, Fushigi Yuugi, Neo Angelique Abyss, Pretear, Hanasakeru Seishounen, Angelique, Kin`iro no Chord, Haruka Naru Toki no Naka de. |
_________________
|
|
|
|
|
aditu
Gość
|
Wysłany: 24-05-2010, 17:09
|
|
|
To ja również mam pytanie. Poszukuje spokojnego anime, bardziej w wersji obyczajowej / dramat + jakaś tam w miarę sesnowna historyjka miłosna może być. Z anime przygode swoją miałam dawno temu, za czasów Polonii 1, potem w gimnazjum parę odcinków się zobaczyło, no i na starość w trakcie sesji tak mnie ostatnio jakoś wzięło, że połowę kultowego Candy Candy obejrzałam. No i właśnie - mimo, że ma to chyba z 30 lat, mimo, że jakość nie ta, to jednak kreska śliczna i fabuła na prawdę chwytająca za serduszko. Żadnych magical girls, sf, fantasy, ot, historia zwykłej dziewczyny. A wczoraj właśnie zupełnie przypadkowo trafiłam na Pretear i jako, że tylko 13 odcinków, to sobie całe obejrzałam i też niczego sobie. Ok, tu już skrzyżowanie sailor moon z kopciuszkiem, jak wiele osób zauważyło, ale przez to, ze krótkie, to jakoś nie zdążyło mnie znudzić. I właśnie szukałabym jakiegoś takiego anime z ładną kreską, bardziej dramat, okres nie ważny, ale mniej magical girls niż więcej, jak shojo to bardziej ambitniejsze. Wiem, jestem mało precyzyjna, ale takie np. Ouran High School Host Club po 1/3 pierwszego odcinka wyłączyłam, więc to już za dziecinne. Byłabym wdzięczna : ) |
|
|
|
|
|
Saga
Półdiablę
Dołączyła: 01 Lut 2007 Skąd: Poznań, zasadniczo Status: offline
|
Wysłany: 24-05-2010, 17:18
|
|
|
Może Victorian Romance Emma? Jest to co prawda romans, ale z tych ambitniejszych, sensowni bohaterowie i żadnych magical girls na horyzoncie. |
_________________ Ci, którzy śnią za dnia widzą wiele rzeczy niedostępnych tym, co śnią nocą. |
|
|
|
|
Kiichigo
Dołączyła: 10 Kwi 2010 Status: offline
|
Wysłany: 24-05-2010, 17:39
|
|
|
Aditu, jeśli może się przewijać w tle wątek wampiry, to Vampire Knight. Anime dramatyczne, ale dla niektórych aż za bardzo. Teraz Ty musisz ocenić, czy poziom dramatyzmu nie jest zbyt duży ;) . |
|
|
|
|
|
aditu
Gość
|
Wysłany: 24-05-2010, 18:03
|
|
|
Ok, dziękuję, popatrzyłam na razie na recenzje obu (i dosłownie bardziej popatrzyłam niż je przeczytałam :))) kreska z Vampire to coś o co by chodziło, w Victory Romance Emma mi nie podchodzi, ale też przetestuje jeden odcinek. Byłoby super, jakbyście podali parę tytułów, łatwiej by mi było "trafić" w to, czego szukam, bo przy takiej masie, jaka jest obecnie, samej dość trudno. Na Pretear trafiłam w taki głupi sposób, że ktoś pod 1 odcinkiem Sailor Moon (który wrzuciłam z czystego sentymentu) o tym napisał i jakoś tak niesamowicie siadło. Ale np. właśnie oglądam 1 epizod ponoć klasycznego 'Air' i też coś niet. Pozostaje mi metoda prób i błędów : ) |
|
|
|
|
|
Grisznak -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 24-05-2010, 18:15
|
|
|
aditu napisał/a: | To ja również mam pytanie. Poszukuje spokojnego anime, bardziej w wersji obyczajowej / dramat + jakaś tam w miarę sesnowna historyjka miłosna może być. Z anime przygode swoją miałam dawno temu, za czasów Polonii 1, potem w gimnazjum parę odcinków się zobaczyło, no i na starość w trakcie sesji tak mnie ostatnio jakoś wzięło, że połowę kultowego Candy Candy obejrzałam. No i właśnie - mimo, że ma to chyba z 30 lat, mimo, że jakość nie ta, to jednak kreska śliczna i fabuła na prawdę chwytająca za serduszko. Żadnych magical girls, sf, fantasy, ot, historia zwykłej dziewczyny. A wczoraj właśnie zupełnie przypadkowo trafiłam na Pretear i jako, że tylko 13 odcinków, to sobie całe obejrzałam i też niczego sobie. Ok, tu już skrzyżowanie sailor moon z kopciuszkiem, jak wiele osób zauważyło, ale przez to, ze krótkie, to jakoś nie zdążyło mnie znudzić. I właśnie szukałabym jakiegoś takiego anime z ładną kreską, bardziej dramat, okres nie ważny, ale mniej magical girls niż więcej, jak shojo to bardziej ambitniejsze. Wiem, jestem mało precyzyjna, ale takie np. Ouran High School Host Club po 1/3 pierwszego odcinka wyłączyłam, więc to już za dziecinne. Byłabym wdzięczna : ) |
Mahou no stage fancy lala powinno pasować idealnie. |
|
|
|
|
|
SparX
Dołączył: 12 Lut 2010 Skąd: wawa Status: offline
|
Wysłany: 25-05-2010, 19:57
|
|
|
widzialem nge,el, ef-tale of memories (melodies jakos tak nie za bardzo mi lezy), hellsing, ttgl, spirited away, black lagoon, fma, darker than black, bleach(fillery olewam), naruto, pare ecchi (nie pamietam tytułów, srednio mi lezy czyste ecchi), suzumiya, claymore, chobits, code geass+r2
pogrubione to moje ulubione, jednak najbardziej szukalbym czegos ala elfen lied lub ttgl. ewentualnie czegos nowego, kumpel mnie namowil na bleacha i nie zaluje bo glowny watek jest super ale reszta -.- dajcie spokoj.
pisalem juz tu kiedys posta jednak tytuly podane przez uprzejmego usera nie za bardzo mi podpadly/nie moglem znalezc dobrego sourca. |
|
|
|
|
|
ZUBEK
Niestety, to ja ...
Dołączył: 31 Sie 2009 Status: offline
|
Wysłany: 25-05-2010, 20:01
|
|
|
Siemka. Ja szukam czegoś z wciągającą, dobrą fabułą. Coś takiego, że po tych 1-2 odcinkach nie będę mógł pójść nawet do łazienki, żeby zobaczyć co będzie dalej. A, i żeby koniec był zakończeniem, a nie czymś w stylu "Reszty dowiecie się w drugim sezonie, który może wyjdzie a może nie". Chciałbym żeby to było coś pełnego, czyli żeby miało dość dużo z każdego gatunku i nie miało ogólnie niczego za dużo ani za mało. Żeby każdy wątek był odpowiednio rozwinięty i zakończony.
Jeśli w ciągu następnych 60 lat takie anime wyjdzie piszcie. |
_________________ Lubię dobre Anime |
|
|
|
|
SparX
Dołączył: 12 Lut 2010 Skąd: wawa Status: offline
|
Wysłany: 25-05-2010, 20:45
|
|
|
tengen toppa gurren lagann, troche milosci ale glownie mecha (w wyjatkowym wydaniu) caly czas akcja, specifyczny tytul, elfen lied- milosc, krew, horror, tragedia cos pieknego jednym slowem. Neon genesis evangelion - jedyny w swoim rodzaju, mecha jednak glownym watkiem sa bohaterowie i ich psychika, milosc, schizofrenia, zaburzenia osobowosci, osobowosc schizofreniczna,
z czegos bardziej ambitnego to code geass (2 serie - zakonczone), lub death note. zalezy co lubisz bo w podpisie wymieniles wszystko praktycznie.
Ja bym polecal ttgl i el bo to moje ulubione po nich cg i dn, nge jest ciezkie ale warto je obejrzec, hellsing jest krotki ale jesli chcesz BARDZO nietypowe anime to polecam suzuymie haruhi tylko ogarnij w necie kolejnosc odcinkow bo to nie leci 1,2,3 tylko zupelnie inaczej ;) |
|
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 25-05-2010, 22:16
|
|
|
ZUBEK, wszystkie gonza. Wiesz jak wyglądała fabularna strona last exile. Większość shounenowych gonzo ma właśnie tak zagmatwana fabułe i takie odrobinę rozmyte zakończenie. Z tych moim zdaniem najlepszych gonzów zawsze polecam Vandreda i solty rei. Taki świeżych tytułów Kemono no Souja Erin. Czyli krwawa opowieść o małej a potem dużej dziewczynce, ze smokami i gryfami w tle. No ale jak lista w budowie to pewnie tylko uzupełnisz te pozycje :]
SparX, eureka 7 przecież, vandread-ya do elfen lied to nie wiem, nigdzie chyba tyle keczupu niema kurau phantom memory i higurashi . |
_________________ kokodin pisze się zawsze z małej litery
Jeżeli mówił bym normalnie , nie było by sensu ze mną rozmawiać.
Miłośnik wszystkiego co czarne, zielone, żółte lub okrągłe.
Jeżeli to czytasz to się nudzisz.
|
|
|
|
|
IKa
Dołączyła: 02 Sty 2004 Status: offline
Grupy: WIP
|
Wysłany: 25-05-2010, 22:42
|
|
|
Powiem to raz i nie będę więcej powtarzać: tytuły piszemy wielką literą (SparX, kokodin i reszta...). Proszę uprzejmie się do tej zasady dostosować - wasze posty są niechlujne i nieczytelne, zwłaszcza kiedy jednym ciągiem wymieniacie kilka anime.
I tak, to także jest zasada języka języka polskiego, do której się należy stosować - tak jak rozpoczynanie zdań wielką literą i stosowanie zasad interpunkcji.
IKa - Zua Biurokratka |
|
|
|
|
|
ZUBEK
Niestety, to ja ...
Dołączył: 31 Sie 2009 Status: offline
|
Wysłany: 26-05-2010, 07:16
|
|
|
A więc tak:
TTGR - Widziałem i jest jednym z moich ulubionych.
EL - Widziałem, dobrze rozwinięta fabuła, ale mogliby też trochę rozwinąć jakieś wątki poboczne.
NGE - Oglądałem, dawien dawno temu. Ostatnie odcinki trochę mnie zbiły z tropu, ale ciekawe było.
CG - Perełka. Zakończenie wprost doskonałe.
Hellsing - Lubie. Ma ten swój klimacik fajny.
Vandread - Widziałem, fajne, ale jakoś się nie wyróżnia.
Te widziałem.
A co do reszty to:
Haruhi Suzumiyi - Może obejrzę, rzeczywiście wydaje się nietypowe.
Eureka 7 - Jakoś to do mnie nie przemawia, ale widziałem tylko parę odcinków, więc może zmienie zdanie.
Death Note - Zacząłem kiedyś oglądać i właśnie myślałem czy by nie dokończyć.
Solty Rei - To akurat bardzo mi się podoba, i z chęcią obejrzę.
Kemono no Souja Erin - To jakoś wydaje się być ciekawe, ale zostawię je sobie na później.
Resztę Gonza z chęcią przeglądnę. Wielkie dzięki za tak dużą liczę tytułów. |
_________________ Lubię dobre Anime |
|
|
|
|
kokodin
evilest fangirl inside
Dołączył: 25 Paź 2007 Skąd: Nałeczów Status: offline
Grupy: Samotnia złośliwych Trolli
|
Wysłany: 27-05-2010, 01:14
|
|
|
Za Erin to ty się bierz bez gadania. Wedle forum Anime-Reactor najlepszy tytuł ubiegłego roku w kategoriach Best Character Development, Best Adventure / Fantasy Anime, Best Drama Anime, Best Female Character. A na spółę z Kara no Kyoukai , Bakemonogatari i Eve no Jikan podzieliło się prawie wszystkimi. Ja się z nimi zgadzam, chociaż nie widziałem wszystkich tytułów ubiegłego roku :] |
|
|
|
|
|
Placek
Dołączył: 27 Maj 2010 Status: offline
|
Wysłany: 27-05-2010, 18:52
|
|
|
Witam,
Swoją przygodę z anime zacząłem niedawno. Póki co obejrzałem:
- Azumanga Daioh
- Ichigo Mashimaro (właśnie kończe)
- K-ON!
- Lucky Star
- Melancholia Haruhi Suzumiyi
- Nyan Koi!
- Omamori Himari
- Seria Slayers
Zastanawiam się za co by się teraz zabrać hmm... Może jakieś propozycje? (Najlepiej w podobnych klimatach.) |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|