FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 69, 70, 71  Następny
  Piractwo
Wersja do druku
Waaagh! Płeć:Mężczyzna
Bo to zła kobieta była


Dołączył: 14 Sty 2009
Status: offline
PostWysłany: 14-03-2009, 22:11   

Shlizer napisał/a:
stworzenie dłuższej gry jest dla sprzedawcy gorsze?

Oczywiście - dłuższa gre robi się dłużej, a pieniędzy jest za to tyle samo :P. Ostatnio w modzie są gry na 10 godzin. Twórcy wychodzą chyba z założenia, że kto ma gre spiracić i tak ją spiraci, a ten kto by kupił i tak ją kupi, nieważne czy będzie długa, czy krótka.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 14-03-2009, 22:13   

Shlizer napisał/a:
że stworzenie gry to jest kilka miechów zabawy..

czytaj dobrze ja napisałem że to jest kilka miechów GRANIA
Shlizer napisał/a:
więc wiem, że napisanie gry to nie taka bajka jak to się wielu wydaje,

wiem próbowałem zrobić prosty RPG gdzie postacie tylko stają i naprawdę nagimnastykowałem się jak głupi

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
Zegarmistrz Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 31 Lip 2002
Skąd: sanok
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 14-03-2009, 22:23   

Waaagh! napisał/a:
Oczywiście - dłuższa gre robi się dłużej, a pieniędzy jest za to tyle samo :P. Ostatnio w modzie są gry na 10 godzin. Twórcy wychodzą chyba z założenia, że kto ma gre spiracić i tak ją spiraci, a ten kto by kupił i tak ją kupi, nieważne czy będzie długa, czy krótka.


Hmmm. Ostatnio słyszałem, jak wysokie szefostwo z polskich firm developerskich twierdziło, że około 2/3 graczy nie przechodzi więcej niż 1/3 kupionej gry... Kierując się tą filozofią wielu klientów różnicy nie zauważy...

Nawiasem mówiąc trudno powiedzieć, czy długość gry jest wadą, czy zaletą. Mi na PC brakuje trochę gier, przy których mógłbym się rozerwać. Tzn. zagrać 20 minut, zabić trochę obcych, poczynić postęp, zasejwować i wyjść z programu. Wiele gier, które doskonale wspominam i w które świetnie mi się grało: Prince of Persia, Blackthorne, Moonstone, Mortal Combat było wyliczonych na godzinę rozgrywki...

_________________
Czas Waśni darmowy system RPG dla fanów Fantasy. Prosta, rozbudowana mechanika, duży świat, walka społeczna.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odwiedź blog autora Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
 
Numer Gadu-Gadu
1271088
Waaagh! Płeć:Mężczyzna
Bo to zła kobieta była


Dołączył: 14 Sty 2009
Status: offline
PostWysłany: 14-03-2009, 22:35   

Shlizer napisał/a:
no i nie wygaduj bzdur, że stworzenie gry to jest kilka miechów zabawy..


W przypadku niektórych gier to jest jakiś miech zabawy. Weźmy za przykład Fife ;) EA mogłaby ją wydawać co miesiąc zmieniając tylko numerek, menu, pudełko - jak to robili w ostatnich latach ;) Do końca tego roku by spokojnie wydaliby Fife 2018.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Shlizer Płeć:Mężczyzna
prawie jak admin =p


Dołączył: 09 Mar 2009
Skąd: wziąć na piwo? =p
Status: offline
PostWysłany: 14-03-2009, 22:51   

Waaagh! napisał/a:
Oczywiście - dłuższa gre robi się dłużej, a pieniędzy jest za to tyle samo :P. Ostatnio w modzie są gry na 10 godzin.

Ano faktycznie.. xD
zapomniałem o sprawach finansowo-czasowych =D

MegamanNoTsukaima napisał/a:
czytaj dobrze ja napisałem że to jest kilka miechów GRANIA

Napisałeś "Dlaczego? Ponieważ nie kupimy kolejnego produktu, bo przechodzimy grę, a ta jest długa i ma wciągająca fabułę jak w/w FFX to dużo nie zarobi" z czego wywnioskowałem (może i niesłusznie), że dłuższa gra -> więcej grania -> klient nie kupi kolejnej gry producenta -> gry tworzy się w miesiąc, dwa..
sorry, jeśli moje rozumowanie było błędne.. =)

Waaagh! napisał/a:
W przypadku niektórych gier to jest jakiś miech zabawy. Weźmy za przykład Fife ;)

Ja tu pisałem o grach.. nie o dodatkach, nakładkach, czy niewielkich ulepszeniach silnika, tudzież wrzuceniu nowych statystyk.. =p
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora
 
Numer Gadu-Gadu
nie+mam+i+mieć+nie+będę
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 14-03-2009, 23:01   

Shlizer napisał/a:
klient nie kupi kolejnej gry producenta -> gry tworzy się w miesiąc, dwa..

a przepraszam nie dopisałem że chodziło o FFX- 2 który wyszedł po pół roku.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
Keii Płeć:Mężczyzna
Hasemo


Dołączył: 16 Kwi 2003
Skąd: Tokio
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 14-03-2009, 23:07   

Cytat:
a przepraszam nie dopisałem że chodziło o FFX- 2 który wyszedł po pół roku.

O, to ciekawe. Bo X wyszło w Japonii w 19.07.2001, a X-2 13.03.2003. Jeśli to jest pół roku, to chciałbym wiedzieć, jaką masz ocenę z matematyki.

_________________
FFXIV: Vern Dae - Durandal
PSO2: ハセモ - Ship 01
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź listę obejrzanych anime / przeczytanych mang
Bezimienny Płeć:Mężczyzna
Najmniejszy pomiot chaosu


Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Z otchłani wieków dawno zapomnianych.
Status: offline
PostWysłany: 15-03-2009, 00:24   

Waaagh! napisał/a:
Shlizer napisał/a:
stworzenie dłuższej gry jest dla sprzedawcy gorsze?

Oczywiście - dłuższa gre robi się dłużej, a pieniędzy jest za to tyle samo :P. Ostatnio w modzie są gry na 10 godzin. Twórcy wychodzą chyba z założenia, że kto ma gre spiracić i tak ją spiraci, a ten kto by kupił i tak ją kupi, nieważne czy będzie długa, czy krótka.
Nawet nie to - a właściwie wręcz odwrotnie. To kupujący wymuszają takie podejście, bo "przeciętny" gracz obecnie po iluś godzinach gry zaczyna się nudzić, a tytuły dające gameplay powyżej powiedzmy 40 godzin gry (kiedyś dość popularne) uważa za "zbyt trudne do skończenia".
A że dodatkowo skraca to czas przygotowania gry - tym lepiej.

_________________
We are rock stars in a freak show
loaded with steel.
We are riders, the fighters,
the renegades on wheels.

The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense.
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Waaagh! Płeć:Mężczyzna
Bo to zła kobieta była


Dołączył: 14 Sty 2009
Status: offline
PostWysłany: 15-03-2009, 18:13   

Bezimienny napisał/a:
Waaagh! napisał/a:
Shlizer napisał/a:
stworzenie dłuższej gry jest dla sprzedawcy gorsze?

Oczywiście - dłuższa gre robi się dłużej, a pieniędzy jest za to tyle samo :P. Ostatnio w modzie są gry na 10 godzin. Twórcy wychodzą chyba z założenia, że kto ma gre spiracić i tak ją spiraci, a ten kto by kupił i tak ją kupi, nieważne czy będzie długa, czy krótka.
Nawet nie to - a właściwie wręcz odwrotnie. To kupujący wymuszają takie podejście, bo "przeciętny" gracz obecnie po iluś godzinach gry zaczyna się nudzić, a tytuły dające gameplay powyżej powiedzmy 40 godzin gry (kiedyś dość popularne) uważa za "zbyt trudne do skończenia".
A że dodatkowo skraca to czas przygotowania gry - tym lepiej.


Cierpią więc przez to gracze jak ja, którzy każdą grę przechodzą od deski do deski. Właśnie skrócanie gier było jednym z powodów dla których przerzuciłem się na gry sieciowe, głownie mmorpgi. Dlatego daje się doić z kasy tylko Blizzardowi za opłate abonamentu do wow'a ;). Chociaż nie wszystkim mmo odpowiada i piracą te krótkie gierki na które szkoda im pieniędzy, bo za 100 zł dostaną maksymalnie 10 godzin rozrywki.
Do pogrania na pół godziny mam na szczęscie ps3 i Soul Calibur IV gdzie moge radośnie ponacinać się chociażby z npc'ami (gdy nie ma nikogo chętnego do gry pod ręką).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RepliForce Płeć:Mężczyzna
Vongola Boss


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Z Pustyni
Status: offline

Grupy:
Omertà
PostWysłany: 15-03-2009, 22:29   

No to jest główny powód dlaczego my, zawodowcy i pół zawodowcy nie gramy w gry które można przejść w tym samym tygodniu co ją kupiliśmy( Odradzam Kupować MMx8 dla graczy którzy zaczynają przygodę od nowych części. Gra jest strasznie krótka ). Osobiscie gram w podróbkę WoWa jest to oficjalna,darmowa gra MMO 4story.

_________________
"Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4841576
Shlizer Płeć:Mężczyzna
prawie jak admin =p


Dołączył: 09 Mar 2009
Skąd: wziąć na piwo? =p
Status: offline
PostWysłany: 15-03-2009, 22:58   

Grałem w COD4 i jego przejście zajęło mi 2 dni (choć nie powiem - intensywne 2 dni).. zawiedziony nie jestem..
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora
 
Numer Gadu-Gadu
nie+mam+i+mieć+nie+będę
de99ial Płeć:Mężczyzna
Big Bad Wolf


Dołączył: 01 Lip 2008
Skąd: Lublin
Status: offline

Grupy:
AntyWiP
PostWysłany: 16-03-2009, 10:02   

Bo nowe gry stawiają na krótką acz dynamiczną i owocującą w intensywne emocje rozgrywkę. Ma to swoje przełożenie - obecnie ludzie mają mniej czasu na granie (ja jak pogram 2h w tygodniu to jestem zadowolony), życie jest szybsze a pożądanie wrażeń wzrasta. Naturalny efekt.

Szkoda tylko, że producenci każą ufać sobie na słowo - nie ma dem. Kupuj mówię Ci zaje****a gra, dynamika! Kup[ujesz i często się człowiek rozczarowuje. To podchodzi pod naciąganie i wprowadzanie klienta w błąd.

Generalnie IMO wina leży po obu stronach barykady.

I jedna uwaga - mój braciak w UK Warhammera Online kupił za 10 funtów - u nas nadal jest za ok 100zł. Plus kupił naprawdę dużo gierek, niekoniecznie absolutnych nowości, ale dobre, grywalne tytuły i płacił po kilka do kilkunastu funtów za sztukę. W większości po przeliczeniu PLN cena wychodzi podobna, ale jego zarobki to inna bajeczka...

_________________
http://www.defectivebydesign.org/
Nienawidzę politycznej poprawności.
I feminizmu.
http://www.rebel.pl/x.php/193/Rebel-Times.html
http://de99ial.polter.pl/,blog.html?8301 - co myślę o DRMach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Shlizer Płeć:Mężczyzna
prawie jak admin =p


Dołączył: 09 Mar 2009
Skąd: wziąć na piwo? =p
Status: offline
PostWysłany: 16-03-2009, 10:40   

de99ial napisał/a:
I jedna uwaga - mój braciak w UK Warhammera Online kupił za 10 funtów - u nas nadal jest za ok 100zł. Plus kupił naprawdę dużo gierek, niekoniecznie absolutnych nowości, ale dobre, grywalne tytuły i płacił po kilka do kilkunastu funtów za sztukę. W większości po przeliczeniu PLN cena wychodzi podobna, ale jego zarobki to inna bajeczka...


O właśnie - niekoniecznie absolutnych nowości, ale dobre i grywalne. U nas też są tanie serie, czy reedycje z nieco starszymi grami, ale absolutnie grywalnymi. Rzadko kiedy ich cena przekracza 50zł, a najczęściej oscyluje w okolicach 20-30zł.. to chyba nie jest aż tak dużo?
Powrót do góry Zobacz profil autora
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Odwiedź galerię autora
 
Numer Gadu-Gadu
nie+mam+i+mieć+nie+będę
Waaagh! Płeć:Mężczyzna
Bo to zła kobieta była


Dołączył: 14 Sty 2009
Status: offline
PostWysłany: 16-03-2009, 14:32   

Shlizer napisał/a:
Grałem w COD4 i jego przejście zajęło mi 2 dni (choć nie powiem - intensywne 2 dni).. zawiedziony nie jestem..


Hmmm, ja to przeszedłem w jeden wieczór grając na najwyższym poziomie trudności. Gra jest bardziej prosta niż prosta, przejść ją można stylem Rambo lecąc na chama do przodu, a gdy trochę cię postrzelą to wystarczy pobiegać dookoła, a nasz hero zaraz się zregeneruje i będzie gotów do dalszych epickich czynów. Nie raz łapałem się za głowę patrząc na głupotę sztucznych przeciwników którzy wybiegali zza przeszkód w taki sposób jakby chcieli powiedzieć "hello, weź mnie zabij". Cod4 to konwersja z PS, więc prawdę powiedziawszy nie ma co się spodziewać, że będzie wymagała myślenia i umiejętności. Spowodowane jest to kontrolerem na PS, który nie jest taki uber pro do strzelania jak stara, dobra mycha. No dobra, ale co z tego ? Kupując grę za 160 zł (bo tyle kosztuje CoD4 po półtora roku od premiery) chciałbym otrzymać coś więcej. Oczywiście jest multiplayer, w którym można się bawić długie miesiące, ale nie wszystkich on musi interesować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dred Płeć:Mężczyzna
Policenaut


Dołączył: 07 Lis 2008
Status: offline
PostWysłany: 28-03-2009, 09:46   

http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/napisyorg-wroca-do-sieci,1281800
Łał. Nie spodziewałem się tego.

_________________
Znajdźcie sobie świry uczciwą pracę zamiast przebierać się w czyjeś stare łachy i powtarzać w kółko: "Patrzcie jestem głupim średniowiecznym bucem i mam make up i obcisłe rajtuzy"


Ostatnio zmieniony przez Dred dnia 28-03-2009, 11:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 42 z 71 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 69, 70, 71  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików
Możesz ściągać załączniki
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group