FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  Galeria AvatarówGaleria Avatarów  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.

Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 50, 51, 52  Następny
  Szkola, cel istnienia i program szkolny
Wersja do druku
vries Płeć:Mężczyzna


Dołączył: 13 Cze 2007
Skąd: Gliwice
Status: offline
PostWysłany: 16-09-2011, 11:20   

Cytat:
chciałam zrobić licencję z ichnim dofinansowaniem. jak masz zapewnioną pracę po zdobyciu danego zawodu to teoretycznie PUP ci pomaga. jest jeden problem - jestem studentką, więc nie mogę korzystać z ich pomocy. super, nie?

Nie rozumiem twoich pretensji. Te kursy maja wyciągać z bezrobocia poprzez danie takiej osobie jakichś kwalifikacji. Adresowane są do tych, których nie stać na inną formę kształcenia. Skoro stać ciebie (lub twoją rodzinę) na studia i to studia powinny dać ci odpowiednie kwalifikacje. Studia wymagają jednak zawsze pewnego zaangażowania. O czym mówię? Kluby studenckie o różnych tematykach, udział w konferencjach, staże itp. Są kierunki, gdzie nie jest to aż tak potrzebne, ale są i takie, gdzie jest to niemal wymagane. Ja osobiście tego do końca nie dostrzegłem. Moje pięcioletnie studia magisterskie okazały się mniejszą lub większa stratą czasu (aczkolwiek i tam podjąłem się wykonania pewnej pracy za darmo dla jednego z doktorów i później dostałem ofertę od niego na inny projekt już odpłatnie, a teraz kolejny... Będzie to wszystko ładnie wyglądać w CV mimo śmieciowych umów i marnych pieniędzy). Na drugim kierunku nie uzyskałem za to odpowiednich kwalifikacji do uzyskania pracy i muszę się dokształcać we własnym zakresie (w wypadku Informatyki jest to raczej norma). Czyli raz jeszcze: zaangażowanie.
Dodatkowo studia pozwalają na obniżenie kosztów pracy dla pracodawcy, więc teoretycznie można łatwiej pracę dostać. Teoretycznie...

Luik napisał/a: