Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
Szkola, cel istnienia i program szkolny |
Wersja do druku |
vries
|
Wysłany: 16-09-2011, 10:20
|
|
|
Cytat: | chciałam zrobić licencję z ichnim dofinansowaniem. jak masz zapewnioną pracę po zdobyciu danego zawodu to teoretycznie PUP ci pomaga. jest jeden problem - jestem studentką, więc nie mogę korzystać z ich pomocy. super, nie? |
Nie rozumiem twoich pretensji. Te kursy maja wyciągać z bezrobocia poprzez danie takiej osobie jakichś kwalifikacji. Adresowane są do tych, których nie stać na inną formę kształcenia. Skoro stać ciebie (lub twoją rodzinę) na studia i to studia powinny dać ci odpowiednie kwalifikacje. Studia wymagają jednak zawsze pewnego zaangażowania. O czym mówię? Kluby studenckie o różnych tematykach, udział w konferencjach, staże itp. Są kierunki, gdzie nie jest to aż tak potrzebne, ale są i takie, gdzie jest to niemal wymagane. Ja osobiście tego do końca nie dostrzegłem. Moje pięcioletnie studia magisterskie okazały się mniejszą lub większa stratą czasu (aczkolwiek i tam podjąłem się wykonania pewnej pracy za darmo dla jednego z doktorów i później dostałem ofertę od niego na inny projekt już odpłatnie, a teraz kolejny... Będzie to wszystko ładnie wyglądać w CV mimo śmieciowych umów i marnych pieniędzy). Na drugim kierunku nie uzyskałem za to odpowiednich kwalifikacji do uzyskania pracy i muszę się dokształcać we własnym zakresie (w wypadku Informatyki jest to raczej norma). Czyli raz jeszcze: zaangażowanie.
Dodatkowo studia pozwalają na obniżenie kosztów pracy dla pracodawcy, więc teoretycznie można łatwiej pracę dostać. Teoretycznie...
Luik napisał/a: | Fart, że znalazł tą ofertę i że przyjęli w formie taniej siły roboczej akurat jego. |
Faktycznie fart. Jak patrzę na tego typu oferty, to zawsze jest klauzula: złączyć portfolio. Zaczynam wierzyć, że bliskość Warszawy może zdziałać cuda. |
|
|
|
|
|
nat_mich
jeż
|
Wysłany: 16-09-2011, 10:50
|
|
|