Ogłoszenie |
Forum archiwalne, nie można zakładać nowych kont.
|
W co w tej chwili gracie? |
Wersja do druku |
Sm00k -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 28-05-2010, 12:04
|
|
|
Disgaea, czyli grindfest na zmianę z Monster Hunterem (United i Tri. Też grindfest, ale inaczej). I dylemat - nowe Armored Core Portable czy Final Fantasy 9 kupić na psn na wakacyjny wyjazd do Hiszpanii == |
|
|
|
|
|
Daerian
Wędrowiec Astralny
Dołączył: 25 Lut 2004 Skąd: Przestrzeń Astralna (Warszawa) Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 28-05-2010, 19:05
|
|
|
Disgaea 2, czyli grindfest^2 na przemian z Soul Calibur 3 (a że odblokowuję akurat rożne bajery, to grindfest znowu)...
Ogólnie, dwójeczka ma lepsza grafikę i system, ale jednak bohaterowie byli zabawniejsi w jedynce... szkoda. Czekam na Etnę!
W przerwach zaś kontynuowanie przygody z Type-Moon. |
_________________
|
|
|
|
|
Vodh
Mistrz Sztuk Tajemnych.
Dołączył: 27 Sie 2006 Skąd: Edinburgh. Status: offline
Grupy: Alijenoty Fanklub Lacus Clyne
|
Wysłany: 28-05-2010, 20:47
|
|
|
Disgaea 2, czyli grindfest^2 WoW, czyli grindfest^10 i Final Fantasy IX, czyli grin... a nie, tu chyba po prostu jRPG ze względnie ciekawą fabułą :D
(Sm00k, jeżeli grałeś na PSP w 7 i 8 to wiesz, że finale wypadają na małym ekranie świetnie, jeżeli jeszcze nie, to polecam sprawdzić, IX wygląda bardzo ładnie i chodzi doskonale płynnie :3 natomiast serii Armored Core w ogóle nie znam więc trudno mi coś powiedzieć ;) |
_________________ ...
|
|
|
|
|
Karel
Latveria Ruler
Dołączył: 16 Kwi 2009 Skąd: Who cares? Status: offline
Grupy: Syndykat WOM
|
Wysłany: 28-05-2010, 21:26
|
|
|
Ja bym postawił na Finala dziewiątego. Raz że dłuższe, dwa ciekawsze fabularnie i trzy po VII i VIII miło zobaczyć bohatera który nie zachowuje się jak emo(nie żebym miał coś do pogodowych panów z tych części....ale ile można?). |
_________________ "So come forth, Avenger. It is time to put our lingering dispute... to an end!"
|
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 29-05-2010, 17:01
|
|
|
Zdaje się, że w Baldur's Gate II paladyn jest dużo silniejszy od czarownika. Grając paladynką bezproblemowo przeszedłem przez Irenicusa (końcówka misji w przytułku), grając czarownikiem nijak nie mogę... Nawet jeśli przeżyję walkę z Irenicusem, to jeszcze potem atakuje mnie Yoshimo z kumplami, dobijając i tak już konającą drużynę (ze mną włącznie). Mikstur leczenia brak. |
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 29-05-2010, 17:30
|
|
|
korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość, ale niestety, system gry jest przewidziany dla "normalnego" gracza, który woli jakiegoś wojownika, czy coś. Mnie też to denerwuje, bo nawet w mmo <Cabala w to nie wliczam, bo tak w brew pozorom, mimo, że mag ma najmniej współczynnika Defence, to jak walnie tak pożądanie, to nie ma co zbierać>
A palladyn to wdzięczna klasa moim zdaniem. Dzięki niej przeszedłem pierwszą część NeverWinter Night. |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 29-05-2010, 17:31
|
|
|
W dalszym ciągu gram w Gothic 2 Noc Kruka, czyli grin... Ekhem. No dobra, zakończyłem główne zadanie w Górniczej dolinie i przeszedłem już do trzeciego rozdziału, gdzie czekała mnie niemiła niespodzianka. Pamiętacie jakimi leszczami byli Poszukiwacze w podstawce? No właśnie, w dodatku wzmocniono ich z nawiązką i nie jestem w stanie ich zatłuc pomimo że radzę sobie już z Cieniostworami i pojedynczymi Orkami-wojownikami. Aktualnie widząc Poszukiwacza rzucam zaklęcie unieruchamiające i zwiewam ile sił w nogach. Z dobrych wiadomości - odblokował mi się dialog z Laresem, dzięki czemu odebrałem mu kawałek ornamentu i obecnie jestem na dobrej drodze by przenieść się na drugą stronę wyspy i rozegrać wątek główny dodatku. Jedynym kłopotem była obecność przy jednym z obelisków czterech poszukiwaczy, ale otrzymałem wsparcie Cavalorna, który sam sobie poradził z przeciwnikami.
Odkryłem także parę nowych bugów, np. mając np 29 punktów many podwyższyłem ją sobie o 5 punktów za cenę 5 punktów umiejętności, a nie 9 jak wynikałoby z systemu rozwoju - widocznie autorzy przeoczyli ten element. Poza tym wygląda na to że Laresowi często blokują się opcje dialogowe przez co nie mogłem go zabrać na wyprawę do kamiennego obelisku. |
|
|
|
|
|
RepliForce
Vongola Boss
Dołączył: 30 Sty 2009 Skąd: Z Pustyni Status: offline
Grupy: Omertà
|
Wysłany: 29-05-2010, 17:35
|
|
|
CainSerafin, Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek. |
_________________ "Bo to właśnie niebo pozwala fruwać chmurom po swoim bezkresie"
|
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:02
|
|
|
RepliForce napisał/a: | korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość |
Niestety, walcząc z Irenisucem nie zawsze (właściwie nigdy) udaje się uciec na bezpieczną odległość, a o rzucaniu co mocniejszych czarów ofensywnych nie ma co marzyć (większość drużyny rzuca się na Irenicusa, a ten nie pozostaje dłużny... rzucając fireballami bym ich tylko pozabijał). Dodam jeszcze, że nie mogę jednocześnie nosić zbroi (nawet skórzanej) i rzucać czarów...
[edit: 29.05.2010 godzina 19:15]
Właśnie udało mi się przejść Irenicusa. Wystarczyło zapłacić strażnikowi, zamiast go zabijać :) . I przeszedłem przez portal od razu do Podmroku, bez przechodzenia miasta ryboludzi. |
Ostatnio zmieniony przez korsarz dnia 29-05-2010, 18:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
CainSerafin -Usunięty-
Gość
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:13
|
|
|
Cytat: | Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek. |
Repli, dawno temu przeszedłem podstawkę zarówno magiem i łowcą, a kampanię dodatku strażnikiem miejskim i gdyby nie problemy z "popsuciem" się zapisów to przeszedłbym nim także główny wątek. I wiem że gra magiem w Nocy kruka jest kłopotliwa ponieważ tworzenie run wymaga dużej ilości punktów umiejętności i cały czas ma się za mało many, ale dobrze że go zoptymalizowano. W podstawce mag dosłownie wymiatał i pozostałe klasy postaci mogły mu co najwyżej buty czyścić.
Ok, znalazłem kolejnego, ale poważnego buga. Po rzuceniu na Poszukiwacza bryły lodu i zabiciu go znalazłem przy jego ciele 7 run z czarami, w tym z zaklęciami szóstego poziomu... |
|
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Dołączył: 10 Kwi 2008 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:29
|
|
|
korsarz napisał/a: | RepliForce napisał/a: | korsarz, magiem teoretycznie gra się na odległość |
Niestety, walcząc z Irenisucem nie zawsze (właściwie nigdy) udaje się uciec na bezpieczną odległość, a o rzucaniu co mocniejszych czarów ofensywnych nie ma co marzyć (większość drużyny rzuca się na Irenicusa, a ten nie pozostaje dłużny... rzucając fireballami bym ich tylko pozabijał). Dodam jeszcze, że nie mogę jednocześnie nosić zbroi (nawet skórzanej) i rzucać czarów...
|
Dlatego koniecznie trzeba mieć czary nie-ofensywne, bo przydają się znacznie bardziej niż te wszystkie fireballe i błyskawice. Wyłom - zdejmuje czary ochronne z przeciwnika. Obniżenie odporności - zmniejsza odporność na magię przeciwnika. Władujesz w smoka 4-5 razy i spokojnie można go utłuc np. Palcem Śmierci. Większe Osłabienie - zmniejsza rzuty obronne grupy wrogów. Zamęt - wrogowie stoją w miejscu, albo atakują się nawzajem. Groza - wpadają w panikę. Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność, Lustrzane odbicia - żeby czarownik nie padł po 5 sekundach. Przemiana tensera - jak chcesz powymiatać parę minut w walce wręcz. |
|
|
|
|
|
Mitsurugi
Wieczny Marzyciel
Dołączył: 22 Sty 2009 Skąd: Wrocław Status: offline
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:30
|
|
|
Cytat: | Nie straszę cię, ale jeśli nie zostałeś magiem, to bez kodów daleko nie zajedziesz. Łowcą smoków było ciężko przejść kogokolwiek. |
Absolutne brednie. Noc kruka zaimplikowała większy poziom trudności, ale mechanika zwalczania potworów (timing, uniki, sekwencje ataków) pozostawił bez zmian. Wymogiem dobrego grania w Nocy Kruka jest robienie wszelkich questów, zabijaniem czego się da, korzystaniem z przedmiotów, nauka alchemii, i wykorzystywanie bonusów za różne rzeczy (np. większa HP za zjedzenie iluś tam jabłek, nie pamiętam). Po za tym, Noc Kruka mimo zwiększenia wymogów na poszczególne skille, wcale nie zmniejsza exp'a. Ja moim Łowcą Smoków z maksymalnie podpakowanym Szponem Beliara zdołałem osiągnąć taki sam poziom nukowania mobów, jak w podstawce. Z tym, że jaszczuroczłeki zamiast na dwa hity, szły na 3 (zostawał drobniutki paseczek). Ale jak "wejdzie" bonus z Szponu to na dwa leciały. Grałem dłuuugo w Gothic II i Łowca pozostaje moją ulubioną klasą.
Po za tym ważne jest inwestowanie w dwuręczną broń, kupowanie książek i olanie walki dystansowej. Jak grasz w Noc Kruka wojem- wszystko w miecze. Jak pod koniec gry coś zostanie to inwestuj. Po za tym się nie opłaca. No i naturalnie nauczenie się walki z poszczególnymi rodzajami mobów. Jak się opanuje mechanikę walki w Gothic 2 to można melee rozjeżdżać nawet oddziały elit solo, wszyscy na jednego.
Dobra, ale żeby nie off-top. Red Dead Redemtion wciąż. Gra jest znakomita, naprawdę super. Lepsza od tych wszystkich GTA, których nigdy nie mogłem polubić. Klimat, walka, zadania. Great. Szkoda tylko, że John Marston to taki człowiek z zasadami, bo wolałbym mieć swobodę zrobienia z niego bezdusznego mordercy, ale i tak jest bardzo wyraźną i dobrze zaprojektowaną postacią. Tylko ten system honoru jest o kij rozbić.
Armored Core: For Answer znowu. Uwielbiam mechy. A ta gra jest taka epicka. I to budowanie własnego mecha. Czekam na przesyłkę z Armored Core 4 i postanowiłem wrócić do wprawy w międzyczasie. |
_________________ 温故知新 - To search for the old is to understand the new
勝ちは鞘の中にあり - Victory comes while the sword is still in the scabbard
|
|
|
|
|
Galnea
Wierna Imperialistka
Dołączyła: 31 Mar 2009 Skąd: Gliwice Status: offline
|
Wysłany: 29-05-2010, 18:50
|
|
|
Korsarz, po pierwsze jaki masz aktualny skład drużyny, a po drugie czy zrobiłeś wszystkie możliwe misje poboczne przed popłynięciem na wyspę? Mogło się zdarzyć, że albo aktualna kombinacja drużyny jest mało efektywna, albo masz za niskie poziomy. Nie wiem jak się gra paladynem, ale jakieś cztery razy przeszłam grę czarownikiem i nigdy nie miałam większych problemów z walkami w podstawce.
Cytat: | Wyłom - zdejmuje czary ochronne z przeciwnika. Obniżenie odporności - zmniejsza odporność na magię przeciwnika. Władujesz w smoka 4-5 razy i spokojnie można go utłuc np. Palcem Śmierci. Większe Osłabienie - zmniejsza rzuty obronne grupy wrogów. Zamęt - wrogowie stoją w miejscu, albo atakują się nawzajem. Groza - wpadają w panikę. Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność, Lustrzane odbicia - żeby czarownik nie padł po 5 sekundach. Przemiana tensera - jak chcesz powymiatać parę minut w walce wręcz. |
Dodałabym jeszcze Przeszywającą Magię (podobne działanie jak Wyłom), Prawdziwe widzenie/Wykrycie niewidzialnych (jeśli przeciwnik rzuci na siebie Niewidzialność, nie możesz zdjąć mu osłon) i Przyspieszenie (rzucone dwa razy - efekty się kumulują). Na wyższych poziomach bardzo przydaje się Zatrzymanie Czasu (niestety, pod koniec dodatku kilku przeciwników jest na nie odpornych) - w połączeniu z Plugawym Uwiądem czyni cuda.
Poza tym są jeszcze przywołańce - sporo walk można przejść otwierając drzwi do pomieszczenia z potworami, wpuszczając summony do środka, zamykając i czekając, aż sytuacja się uspokoi.
Ewentualnie w sytuacji krytycznej zawsze można obniżyć poziom trudności lub przemienić się w Zabójcę.
Cytat: | I przeszedłem przez portal od razu do Podmroku, bez przechodzenia miasta ryboludzi. | Hm, u ryboludzi można znaleźć Płaszcz Odbicia (czy jakoś tak) - jeden z najprzydatniejszych artefaktów w grze. |
|
|
|
|
|
Asthariel
Lis
Dołączył: 10 Kwi 2008 Skąd: Warszawa Status: offline
Grupy: Tajna Loża Knujów
|
Wysłany: 29-05-2010, 19:02
|
|
|
Kapłan będzie dopiero w Athkakli.
I warto odwiedzić miasto ryboludzi - poza płaszczem jest tam jeszcze Pas Bezwładnej Bariery, z tego co pamiętam.
No i napisz, jaki masz skład, i poziom. |
|
|
|
|
|
korsarz
a taki jeden...
Dołączył: 02 Wrz 2005 Skąd: Resko Status: offline
|
Wysłany: 29-05-2010, 19:15
|
|
|
Zelgadis - półelf czarownik (poziom 12)
Minsc - człowiek łowca (poziom 11)
Jaheira - półelf wojowniczka (poziom 10)/druidka (poziom 12)
Aerie - elf kapłanka (poziom 10)/mag (poziom 11)
Nalia - człowiek mag (poziom 12)/złodziejka (poziom 4)
Imoen - człowiek mag (poziom 11)/złodziejka (poziom 7) |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików Możesz ściągać załączniki
|
Dodaj temat do Ulubionych
|
|
|
|